V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luuletteko tosiaan, että jotain gyneä tai kätilöä kiinnostaa onko alapäästä ajeltu karvoja vai ei...
Jos työn vuoksi tarvitsee, se kyllä hoidetaan ihan henkilökunnan toimesta.
Näin minäkin kuvittelin, kunnes näin naislääkärin kauhistuneen ilmeen pehkoni nähdessään.
Lapsi lähti syntymään yllättäen reilusti etuajassa ja vauhdilla, joten ei ollut kotona aikaa siistimiseen.
Haloo, eiköhän se ilme johtunut ihan jostain muusta, tai sitten se oli joku pissiskätilö, joka ei ole eläissään nähnyt kenelläkään karvoitusta alapäässä...