GALLUP: Siistittekö alapäänne ennen synnytystä tai sisätutkimusta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mandariini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luuletteko tosiaan, että jotain gyneä tai kätilöä kiinnostaa onko alapäästä ajeltu karvoja vai ei...
Jos työn vuoksi tarvitsee, se kyllä hoidetaan ihan henkilökunnan toimesta.

Näin minäkin kuvittelin, kunnes näin naislääkärin kauhistuneen ilmeen pehkoni nähdessään. :)
Lapsi lähti syntymään yllättäen reilusti etuajassa ja vauhdilla, joten ei ollut kotona aikaa siistimiseen.

Haloo, eiköhän se ilme johtunut ihan jostain muusta, tai sitten se oli joku pissiskätilö, joka ei ole eläissään nähnyt kenelläkään karvoitusta alapäässä...
 
Minä pidän aina karvat poissa alapäästä. Kahdessa raskaudessa en kyllä aivan yhtä taajaan ajellut karvoja kuin normaalisti, mutta en kyllä koskaan anna mitään pehkoa kasvaa. Siinä vaiheessa kun mahan yli ei enää näe, mies on auttanut ilomielin :) Kohta taas mies pääsee siirtymään höylän varteen.
Mulle on aivan sama kiinnostaako kätilöä tms. alapääni karvatilanne vai ei, minua karvat kuitenkin vaivaa ja pidän ne poissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kätilöystäviltäni olen kuullut, että parempi olisi siistiä!! Jos ei nää leikellä niin sitten vaan Veet-poistovoiteella.

Tää oli oikeasti hyvä vinkki! Miettikääs miten sotkuista hommaa tuo synnytys on muutenkin.. Saati sitten silloin kun alapää on karvojen piilossa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luuletteko tosiaan, että jotain gyneä tai kätilöä kiinnostaa onko alapäästä ajeltu karvoja vai ei...
Jos työn vuoksi tarvitsee, se kyllä hoidetaan ihan henkilökunnan toimesta.

Näin minäkin kuvittelin, kunnes näin naislääkärin kauhistuneen ilmeen pehkoni nähdessään. :)
Lapsi lähti syntymään yllättäen reilusti etuajassa ja vauhdilla, joten ei ollut kotona aikaa siistimiseen.

Haloo, eiköhän se ilme johtunut ihan jostain muusta, tai sitten se oli joku pissiskätilö, joka ei ole eläissään nähnyt kenelläkään karvoitusta alapäässä...

Ei kun noi oli eri tapauksia. Siis ihan normaali gynekäynti, kierukan laitto. Sattui vain unohtumaan se siistiminen. Toisella kertaa en ehtinyt. Pitänee oppia varautumaan kaikkeen yllättävään jo ennakkoon. :)
 
Mun alapää on aina suht. siistittynä, ei siis ole tarvetta erityisesti sisätutkimusta varten siistiä.

Mä oon vasta rv21 ja nyt jo vaikeuksia taipua höyläämään (vaikka ei tuo maha iso ole), pitäis varmaan siirtyä juurinkin noihin karvanpoistovoiteisiin tms.
 
Jos käytätte sitä Veetiä, muistakaa tehdä se allergiatestaus ennen kuin levitätte toosaanne...

Terveisin: Minähän-en-ole-koskaan-ollut-millekään-allerginen, joka kärvisteli tuskallisesti palaneiden limakalvojen ja ihon kanssa vielä viikko käytön jälkeen
 
Siis mitä täh??? Kaikkiko "siistii" alapäätään koko ajan? Mulla ainakin paikat aina niin rikki sen "siistimisen" jälkeen, ettei tosiaan huvita tehdä moista kuin kesäaikaan pakosta. Muutoin saa riittää saksilla lyhentely. Kauhea vaiva yhdestä kolosta, jonka joku lääkäri tai kätilö on nähnyt about 10 tuhatta kertaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja luomu:
Siis mitä täh??? Kaikkiko "siistii" alapäätään koko ajan? Mulla ainakin paikat aina niin rikki sen "siistimisen" jälkeen, ettei tosiaan huvita tehdä moista kuin kesäaikaan pakosta. Muutoin saa riittää saksilla lyhentely. Kauhea vaiva yhdestä kolosta, jonka joku lääkäri tai kätilö on nähnyt about 10 tuhatta kertaa :D

Samaa minäkin íhmettelin. Vai rehottaako ne karvat toisilla jotenkin vielä villimmin kuin minulla? Ei minua muutama karva haittaa. Porno olo olisi mennä posliinina synnyttämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja luomu:
Siis mitä täh??? Kaikkiko "siistii" alapäätään koko ajan? Mulla ainakin paikat aina niin rikki sen "siistimisen" jälkeen, ettei tosiaan huvita tehdä moista kuin kesäaikaan pakosta. Muutoin saa riittää saksilla lyhentely. Kauhea vaiva yhdestä kolosta, jonka joku lääkäri tai kätilö on nähnyt about 10 tuhatta kertaa :D

Samaa minäkin íhmettelin. Vai rehottaako ne karvat toisilla jotenkin vielä villimmin kuin minulla? Ei minua muutama karva haittaa. Porno olo olisi mennä posliinina synnyttämään.

Se, että siistii alapäätään ei tarkoita sitä, että vetelee kaikki karvat pois ja tekee sitä koko ajan. :)
 
Mulla siistiminen tarkottaa kummun höyläämistä kuntoon sekä ns. alapuolenkin sheivaamista. Alapuolta nyt sheivaan kyllä muutenkin aina, tulee ikävä olo jossei yhtään huolehdi, likainen olo.
 
Olenko mä sitten ainoa kenen iho ei kestä jatkuvaa höyläystä?

Kyllä, mulla kasvaa karvaa myös bikinirajassa ja peppuvaossa. Mun tapa siistiä kun on pesu ja saksilla lyhentäminen yleensä. Onko mun kolo sit ihan kauhea paikka?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Kuinka te yletytte loppu raskaudessa ajeleen ne karvat...

mä oisin ajellu jos oisin ylettynyt

Peili ja akrobatiaa :xmas: :D

Minkä takia??? Miksi pitää olla akrobaatti, jotta saa muutaman karvanhaivenen pois sieltä minne ei aurinko paista ikinä?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja luomu:
Minkä takia??? Miksi pitää olla akrobaatti, jotta saa muutaman karvanhaivenen pois sieltä minne ei aurinko paista ikinä?!

Mä tykkään olla siisti, ja mulle tuo on osa normaalia hygieniaa. Siksi.

Ajelin myös säärikarvat ja lakkasin varpaankynnet juuri ennen synnärille lähtöä. Sekin on osa normaalihygieniaa mulle.
 

Yhteistyössä