R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja enra:Siistin, aina, jopa synnytykseen. Ja itse asiassa kävin hieman ennen synnytystä myös ihonpuhdistuksessa, kulmien laitossa ja kampaajalla laitattamassa itseni kuntoon. En kylläkään sillä, että olisin ollut kätilöitä ja lääkäreitä vartena puunattuna, vaan ihan itseäni varten.
Oli paljon kivempaa synnytyksen jälkeen jopa laitoksella näyttää hyvältä ja tuntea olonsa freesimmäksi ja kauniimmaksi kuin juurikasvuisella tukalla, näpyt naamassa, kulmat rehottaen. Vaikuttaa mun fiilikseen aika paljon. Vauvan kanssa ei ihan alussa olis jäänyt aikaa muutenkaan, niin ajattelin hoitaa etukäteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Miksi niin pitäs tehdä.
Luuletko sä ap että sun pimpero on jotenkin hygieeninen ja kliininen. Sama tursas se on kuin muillakin, sinne menee lihaa ja sieltä tulee ulos möhnää, lihaa, kusta ja muuta tavaraa.. ihan sama onko siinä reunoilla karvoja vai ei.
Samat sillintuoksut sieltä leijailee kuin karvallisiltakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Pieni tarina sivulta http://www.netikka.net/knuutti/Hupijutut/gynekologi.htm :
Gynekologilla
Australiassa radioasema maksaa palkkioita (1000-5000 Dollaria) soittajille heidän noloimmista kokemuksistaan. Tämä kokemus palkittiin 5000 dollarilla...
"Minulla oli sovittu tapaaminen gynekologin vastaanotolle loppuviikosta. Aikaisin aamulla sain soiton tohtorin vastaanotolta ja minulle kerrottiin, että aikani voitaisiin siirtää siksi aamuksi kello 9:30.
Olin tehnyt aamiaiset ja valmistanut lapset kouluun, kun kello oli jo 8:45. Matka vastaanotolle kestää n. 35 minuuttia, joten minulla ei ollut juurikaan luppoaikaa.
Kuten suurin osa naisista, minäkin kiinnitän erityistä huomiota hygieniaan ja siisteyteen ennen tällaista "käyntiä". Joten kiirehdin yläkertaan, riisuuduin, kastelin pesusienen, joka oli lähinnä ammetta ja pesin "ko. alueen" varmistaakseni, että se oli "esittelykunnossa". Heitin pesusienen pyykkikoriin, puin päälleni ja hurjastelin autollani vastaanotolle.
Olin odotushuoneessa vain muutaman minuutin kun minut jo kutsuttiin sisälle. Toimenpiteen tuntien, kuten uskon kaikkien naisten tuntevan, hyppäsin toimenpidepöydälle ja katselin huoneen toista seinää ja kuvittelin olevani Pariisissa tai aivan muualla miljoonien kilometrien päässä.
Yllätyin hiukan kun tohtori sanoi "Jahas, sitä on siistitty paikkoja oikein erityisellä huolella", mutta en vastannut mitään. Kun aikani oli ohi, huokaisin helpotuksesta ja lähdin kotiin. Loppupäivä sujui normaalisti- shoppailua, siivousta, kokkailua etc.
Koulun jälkeen kuusivuotias tyttäreni leikki itsekseen ja huusi minulle kylpyhuoneesta:
- "Äiti, missä mun pesusieni on?"
Käskin hänen ottamaan uuden seinäkaapista. Hän vastasi:
- "Ei! Tarvitsen sen mikä oli ammeessani, siinä on kaikki minun glitterit ja kimalteet!"