Haaveissa vauva 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, aloitus haaveissa (kevät 08)
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Mie Vuan 26/28 Y 12/07
Minerva
SiniLilja 30/32, pk-seutu, Y 02??/08

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Pistinpä minäkin tietoni listaan, kiitokset tervetulotoivotuksista! Toistaiseksi vielä optimistina laitoin jo ensi kuun aloituskohdaksi, saa nähdä miten käy.. Toivossa on hyvä elää :)

Taidatte muuten olla aika hyvin samanaikaistaneet kiertonne, kun tuolta noita vanhoja lueskelin, niin jäynnäykset ovat osuneet teille aina lähipäiville. Ja itse taidan kuulua samaan sakkiin :) Mulla loppui pillerit syksyllä enkä enää hakenut uusia, vaan jätin ehkäisyn miehen vastuulle. Harmillisen hyvin hän on toistaiseksi siitä huolehtinut.. Onneksi menkat vai pitäisikö sanoa täti on tullut suhteellisen normaalisti sen jälkeen. Eli sen suhteen täällä ollaan toiveikkaita.
Alkakaas nyt joku jännäämään, niin saan minäkin jotain jännättävää elämääni.. ;)

Laitetaanpa uusi jännäyslista pystyyn, niin saadaan jotain mitä odottaa :) Itse en kyllä usko omiin mahdollisuuksiini, sillä luulen että ovis oli juuri meidän seksivapaan viikon aikana. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, eikä täällä taida nyt kovin paljoa olla muita jännäilijöitä. Ja kiva olla ekaa kertaa jännäyslistalla ;) (huvinsa kullakin) Mulla kierto heittelee yleensä 28-34 päivän välillä, joten laitoin jp:ksi sen 34 mukaan. Katsotaan miten käy. Muuten ei mitään kummempaa kuulu, tammikuu tuntuu pitkältä ja tylsältä, onneksi tämä vauvantekopuuha edes tuo jotain piristystä. Haaveilenkin sitten kaiken muun toiminnan sijaan :)

Jännäyspäivät:
Noa 19.1.

No voi vitsi, jos menee jotain 50 päivää...ei jaksa oottaa niin kauaa! Plääh... Nyt menossa siis 29 päivää ilman pillereitä... Pitää ootella nyt alkuun sinne viikonloppuun ja katella sit lisää testejä, jos tätiä ei kuulu...

WOW!!Utelias pahalainen,sullapa oli hyviä uutisia...yritys siis alkakoot tuotapikaa!!Mitkä on fiilikset??
Vitsit,mää varmaan roikun tällä puolella vielä ikuisuuden,ku te kaikki siirrytte odotus puolelle :D
Tilasin äsken vauva-lehden näytenumeron *hih*...että kuumeilu jatkuu täälä edelleen ;)

Fiilikset ovat aika sekavat.Sunnuntaina olis viimeinen pilleri menossa kurkusta alas ja sitten se alkaa.......Nyt ei ainakaan ole reseptiä hankkittu, joten ei voi mennä enää pupu pöksyyn. Kysyin miekkoselta, että mitenkäs sitten jos olen kesällä heikossa hapessa vauva mahassa ja pitäis olla apuna raksalla =) Avokki siihen tokaisi, että kyllä hän varmaan siinä tapauksessa muutakin apua saa.