T
tähti*
Vieras
Helmi, eiköhän niitä hoitoja pitäisi täälläkin tehdä. Pitää harkita, jos menisi tammikuussa... Vaikka eihän siitä taida pysyvää apua saada? onko sulla miten kauan iho pysynyt hyvässä kunnossa hoidon jälkeen? mä en jotenkin usko, että finneihin kunnolla auttaa pysyvästi kuin lääkärin määräämät lääkkeet. Harmi, vaan kun niitä lääkkeitä ei saa syödä, jos yrittää vauvaa tai on raskaana. Täytyy toivoa, että raskaana sitten iho olisi kuin vauvan pylly
. Eihän tässä kyllä nyt (vielä ainakaan) mikään pitsa naama ole, mutta mulle iskee aina, vaan kauhea paniikki, kun ilmestyy uusi näppy. Ihan johtuu teini-iän akne kärsimyksistä. Minäkin olen miettinyt, että en todellakaan haluaisi periyttää omille lapsilleni aknea, että he säästyisivät siltä kärsimykseltä.
Sanibelilla ja Hempsukalla on kyllä jo liian varman kuuloisia oireita plussassa!!! Koska te testailette? db
Kauhea ruuhka oli kaupungilla! Ihan tuskissaan etsin miehelle lahjaa. Pehmeän paketin sitten taas ostin miehelle, kun ei mitään oikein löytynyt. Nyt olisi vielä lähdettävä tuonne automarkettien ruuhkaan...
Sanibelilla ja Hempsukalla on kyllä jo liian varman kuuloisia oireita plussassa!!! Koska te testailette? db
Kauhea ruuhka oli kaupungilla! Ihan tuskissaan etsin miehelle lahjaa. Pehmeän paketin sitten taas ostin miehelle, kun ei mitään oikein löytynyt. Nyt olisi vielä lähdettävä tuonne automarkettien ruuhkaan...