M
Myy80
Vieras
Tänne oli tullu ihanan paljon tekstiä, lukuvinkkejä, viettelyvinkkejä... Mä, kuten Tiiti, olen hömppäkirjojen ystävä. Mulla on hieman liian vilkas mielikuvitus, joten kaikki trillerimurhajutut ym. pelottavat liian todelliset saa mut miettimään liiaks kuinka paha tää maailma on. (tosi dokumentteja ahmin telkkarista, mutta kirjoista saa "liikaa" tietoa) Yritin esim. lukea yhtä t. Haydenin ja ahdistuin siitä ihan liikaa... Vauvakuumeen luin Thaimaan auringon alla vajaa kolme vuotta sitten häämatkalla...
Musta oli niin ihan lukea, että Sinis on alkanut virkaamaan vauvanpeittoa... Anna mulle ripaus uskostasi....tänään on taas oltu kovilla....
tiedätte sanomattakin...
Ja siitä vihjailusta...mäkin yritän olla monesti "aivan huomaamattani" erityisen seksikkäässä asennossa...esimerkiksi joinakin kiireettöminä aamuna saatan suihkun jälkeen "ihan vahingossa" pyllistää nostamaan lattialle tippunutta pyyhettä, kun mies menee ohi... yleensä takaa kuuluu " no, moooi..."
Helppoa,kuin veisi tikkarin lapselta...
Jskun spontaani alastomuus toimii, toisinaan taas ihan tavalliset rennot vaatteet - pitää vaan olla pilkettä silmäkulmassa..
Ei jaksas alottaa uutta viikkoa, mutta pakkohan se on...
Myy.
p.s. ai,niin mun mies halusi itse lähteä ulkolenkille ja aikoo kuulemma käydä apteekin kautta ostamassa mulle "50mg baby-aspiriinia"... Epätoivoista ehkä, mutta en jaksa enää tätä...pakko yrittää jotain..
Musta oli niin ihan lukea, että Sinis on alkanut virkaamaan vauvanpeittoa... Anna mulle ripaus uskostasi....tänään on taas oltu kovilla....
Ja siitä vihjailusta...mäkin yritän olla monesti "aivan huomaamattani" erityisen seksikkäässä asennossa...esimerkiksi joinakin kiireettöminä aamuna saatan suihkun jälkeen "ihan vahingossa" pyllistää nostamaan lattialle tippunutta pyyhettä, kun mies menee ohi... yleensä takaa kuuluu " no, moooi..."
Ei jaksas alottaa uutta viikkoa, mutta pakkohan se on...
Myy.
p.s. ai,niin mun mies halusi itse lähteä ulkolenkille ja aikoo kuulemma käydä apteekin kautta ostamassa mulle "50mg baby-aspiriinia"... Epätoivoista ehkä, mutta en jaksa enää tätä...pakko yrittää jotain..