Puhis, odotappas vaan, kun ne hormoonit alkaa vaikuttamaan...
Seuraavassa katkelma eilisillasta, kesto noin kolme minuuttia mut sitäkin tulisempia minuutteja.
Hei ja hoi ja eläköön! Ne hormoonit vaikuttaa jo nyt!

Tai sit mä vaan kuvittelen.. Anyway, jos mä yleensäkin haluan miestäni usein, niin nyt viel enemmän

Mies on ihan hätää kärsimässä ja kyseleekin jo, et "Mitä ihmeen nappuloita ne sulle anto? Pakko pian soittaa lääkäriin ja pyytää määräämään jotain rauhottavia", siis mulle, ei miehelle itselleen. Eilen tulin töistä kotiin ja meille olikin tullut poikien lisäks niiden kaks serkkupoikaa. Rupesin töiden jälkeen kyselemään et mitäs ruokaa laitettais ja päädyttiin makkarasoppaan. (siinä vinkkiä viikonloppuruuaks - ei kovin juhlavaa, mut toimii hyvin pienen reippailun jälkeen! Meillä ainakin maistui! Ennen ruoanlaittoa mies kuitenkin lähti yläkertaan vaihtamaan vaatteita et käy koiran kans lenkillä ja mä menin vaihtamaan kotivaatteisiin ennen ruoanlaittoa. Siinä vaatteiden vaihdon lomassa intoudun vähän suutelemaankin sitten.. Mies oli alkuun et "älähän nyt!" Jatkoin kuitenkin hetken ja sitten rupesin minä toppuuttelemaan, et "niin, onhan tuolla alakerrassa neljä hyvää syytä miks ei nyt, ku ei ole oikein mitään paikkaakaan.." Mies kuitenkin intoitui pienestä empimisestäni niin, että pian olikin täys hulina vessassa päällä.. Oli vaan pakko laittaa kuivausrumpukin päälle ettei mun puhinat pahemmin kuuluis esi-puberteettisten korviin

Hmm.. kyllä, pikapanot on kivoja, ei voi muuta sanoa! Kumman hymyssä suin makkaroita pilkoin soppaan tämän jälkeen ;P Elämä on aikas kivaa!
Tänään onkin ihana perjantai! Saunomista ja viinin siemailua tiedossa.. ja pannukakkua

Eilen leivoin pellillisen niitä mokkapaloja ja voitte kuvitella et hyvin hupeni neljän pojan napoihin. Ja nappasin siitä kyllä minäkin osani. Kuorrutetta taisin kyllä syödä jo tehdessä yli oman tarpeen

Vanhempi pojista kuitenkin eilen tuli töistä palattuani halaamaan ja sanoi:"Se sun pannukakku oli hyvää, voisitkohan tehdä sitä lisää?!" Minä kun heitin sen tummuneen pellilisen jämän roskikseen tuohduksissani, vaikka olis se syötäväks kelpaavaa ollukin. Ja koska mä olen ihan sulaa vahaa kun noi pojat tykkää jostain mitä olen tehnyt niin tottakai mä teen sit tänään sen pannarinkin
Repesin Myyn miniripulille, vaikkei se nyt sinällään niin hauskaa olekaan. V****rättejä sitten taas vaan :/ ja sinis kanssa, "pöh!" teidän tätsyille, sanon mä!
Missähän Ramona rytisee kun ei ole täällä näkynyt? Ei kai jäänyt kuvausmatkoilleen luonnonhelmaan kirmaamaan?
Hmm.. tunti vielä töitä jäljellä.. Jos vaikka imurois toimiston ja siivois pöydät. Kenties se siinä menisi. ja olispa sitten kiva tulla viel huomennakin työpäivä pyöräyttämään siistiin tilaan
-Puhina
Nautinnollisia viikonlopun päiviä toivotellen!