Haaveissa vauva, helmikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei Myy!!!
No voi sun tiivisteitä.. tyhmää. Mutta surrurrr-laite kuulostaa hyvälle! :)

Joo, täällä ollaan tosiaan vielä puussa, mutta jalat jo hapuavat tikkaiden suuntaan.. ettei tulisi niin raju tiputus alas.

Mä vielä illalla kysäisin mieheltä siitä näytereissusta ja se jo ihmetteli, kun mä ny toon siitä niin kiinnostunut.. mutta yhden tuttavan miehen mielestä se oli ollut ihan kamalaa, mutta mun mies totesi vaan, että ei siinä mitään ihmeellistä. Oli siellä sairaalan vessassa hoidellut hommat ja se oli siinä.

Vilukisu taisi puhua helmikuun lopusta/maaliskuun alusta eli varmaan vielä viikko saadaan odotella. Tosiaan, onkohan sillä tuliaisia mahassa?? ;)

...ja Siniksen puolesta jännittää...eli jos tänään ei ala..se kuule saattaa olla totinen paikka...;) Toivotaan totista paikkaa..

Ja että hiihtämään...mä voisin aloittaa siitä mielikuvitushiihdosta... Mulla on niin mahtava kuvasarja mun ekasta kerrasta hiihtourallani.. makaan maassa kyljelläni kiukkuisena kuin mikä, kun en pääse mihinkään..sukset jalassa ja sauvat kädessä... :D Ikää taisi olla neljä-viisi...

Totinen paikka tosiaan.. mutta vaikka mä tietenkin toivon parasta ja nyt kuvittelen vaikka mitä, niin kuitenkin taustalla on koko ajan ajatus siitä, että miksi se muka nyt onnistuisi? Eli toisaalta toivon ja uskon, että täti pysyisi poissa ja toisaalta olen täysin vakuuttunut, että se tänään tai viimeistään huomenna tulee ja nyt vaan tahallaan kiusaa mua. Mutta olisihan se hienoa plussata.. ehkä sitten joskus.

Mä oon mielikuvahiihtänyt viimeiset pari vuotta, nyt siis oikeasti, hui! :)
Ai niin, työt..

Olen jotenkin turta...äiti itki...kertoi, että kotona menee nyt niin huonosti... En tiedä miten vanhempieni 30-vuotias avioliitto jatkuu. Pelottaa...yritän pysyä vahvana. Nyt tapahtuu liikaa negatiivisia asioita. Itku meinaa tulla... Onneksi jostain aina pystyn kaivamaan lisää voimia ja ajatukset kirkastuvat.. Nyt on aika asioille tehdä jotain. Ensin on juteltava lisää äidille...

Antaa tädin tulla..kyllä mä kestän...

Myy, jolla on suu puserossa

Jopas, jopas.. päivä on rientänyt yli puolen ja vasta nyt ehdin kirjoittelemaan..

Sinis, nyt kiireen vilkkaa varaamaan jäägeeliä komeroon, et voit hiihtelyn jälkeen voidella itses kun sukset on livakasti sinua vieneet pitkin rinteitä alas. Ei vaan :D Hyvää hiihtoreissua toivottelen.. Pistä nyt kuitenkin tyyny takapuoleen ;P

...ja Puhisko se on sille Veetille niitä ehdotuksia lähetellyt...;)
Mitä, minäkö?!! Ehei :D Enpä! Hmm.. mä taidan ihan oikeasti tuntea vetoa vähän itseäni vanhempiin miehiin :D :D
Tuolla oli aiemmin tehty looginen havainto, kyllä miehen ja mun ikäero näkyy just noissa ohjelmavalinnoissa: mä katon Puuha Petet ja Posti Patet ja mies katsoo otsakurtussa Kymppiuutisia :D No, keskiverrosti, ihan ok ohjelmavalinnat, eikö?

Voi Myy-kulta! *lohdutus rutistaa ja niistää nenää suurella vaaleanpunaisella nenälinalla, joka tuoksuu kesältä ja hattaralta* Kyllä se olo siitä kohenee, kun on suukin puserossa. :) On aina ikävä kuulla kotoa murheita. Sitä on murheellinen vanhempien murheiden vuoksi ja toivois että sellainen 'perusturva' kuten vanhempien avioliitto ja suhde kestäisi. Toivottavasti siellä asiat selkiää ja olo helpottaa, siis sekä sun vanhemmilla että sulla! Kiva että ehdit vähän palstailemaankin, vaikka taidat olla ainoa joka on tällä viikolla oikein ahkeroinut.

O'ou.. meille tuli eilen pannukakku-kriisi. Mä paistoin illalla maailman parasta pannaria ja unohduin sit pelastamaan maailmaa (juoruamaan) ystävättäreni kanssa ja siemailemaan ihanaa punkkua ja se onneton pannari meni ja kärtsähti.. Tai siis yli puolet tummui :( Mä harmistuin siitä niin että painuin ovet paukkuen saunaan ja jätin miehen ja pojat kärvistyneen pannarin kans. Puhisten sitten töksin sänkyynkin, vaikka eihän se tietty miehen ja poikien vika ollu et poltin tekeleeni.. (siis sehän oli tietty ystävättäreni moka, joka viihdytti mua hauskoilla jutuillaan eikä edes tienny et paistelen iltapalaa samaan aikaan.. ;P) No, aamulla mies varovaisesti kysyi:"Pitäskö meidän vähän keskustella, siitä pannarista?" Meinasin kilahtaa uudelleen ku ajattelin et pitääkö mun leivontataitoja vielä toinenkin vuorokausi pohdiskella.. mut pienen turinatuokion jälkeen onneks elämä taas kirkastui.. Ja kävi miten kävi; Mä aion onnistua tänään! Teen siis uuden pannarin ja mokkapalojakin tekis kyllä ihan sikana mieli.. On tehnyt itseasiassa jo pidemmän aikaa.. Pakkotilanne!! Siis tänään leivotaan! Olen täs nyt päässäni miettiny et taidan olla aika äkkipikainen ja sit vielä puran sen mieheen, jolla ei ole mitään syytä mun epäonnistumisiini.. Täytyy vissiin vähän kurkkia peilin karmin takaa, jos tässä vois itseään vähän kehittää pitkäpinnaisemmaks. Tai et osais ottaa nää arkipäivän epäonnistumiset vaan pikku mutkina eikä tosikurveina (käännössananakin toimis tässä yhteydessä ;))

Kuulakasta päivän jatkoa!

T.puhis

Puhis, odotappas vaan, kun ne hormoonit alkaa vaikuttamaan... :) mut mun oli ihan pakko hymyillä sun miehen kysymykselle... niih, että pitäskö siitä pannukakusta vielä jutella...:)

Hei vaan kaikki kilahtelijat! :) Pannari on aivan hyvä syy kilahtamiseen, ei mitään mutinoita.

Myy voimia, sua nyt koetellaan oikein urakalla, mutta kyllä sinä siitä selviät!
Ai että tiivisteet falskaa? No niin täälläkin. Eilen illalla alkoi falskaus, juuri kun ehdin jo hieman ihmetellä sen puuttumista. Eli ei hyvältä näytä, eiköhän tästä päivästä tule taas kp 1, jee. Soitin jo aamulla sinne sairaalaan ja varasin labrat ja ultran eli kierron kartoitus tehdään tästä kierrosta nyt tarkemmin. Ehkä sitten tapahtuu jotain? No, ehkä tää kuukausi menee nopeammin, kun pitää joka viikko laukata jossain kokeissa..

Mutta hiihtäminen oli kivaa!! Tosin tällä hiihtäjällä oli hieman tekniikka hakusessa, mutta pääsin kuin pääsinkin eteenpäin! Ja ihan järkyttävä hiki tuli saman tien, ilmeisesti koitin ottaa liikaa mallia telkkarin MM-kisoista ja lykkiä menemään samanlaista tahtia.. ehkä sellainen leppoisa sunnuntaihiihtely olisi mukavampaa! :) Ja ehkä jos osaisi oikeasti hiihtää, niin sekin voisi olla mukavampaa. Mutta kyllä se tästä! Olin ajatellut mennä tänäänkin lykkimään, mutta nyt on niin synkän näköistä, että taidan siirtää sen huomiselle.

Mutta pää pystyyn ja menoksi, se on perjantai. Onneksi.
Sinis ja inhottavat vaippapöksyt

Hyvä Sinis!! Go Go!! :) Mukavaa, että hiihtoreissu onnistui...hiki tuli ja kalorit paloi.

Joo, täälläkin viiletetään suojissa.. Siis aivan järkkyä on tää ruskea vuoto...oikeesti ihan kun miniripuli...:D (kunnon yksityskohtia) Ei onneks tule paljoa, mutta en tykkää... Ja tiedän, että täti tulee varmaan su...

Ja Siniksellekin tsemppiä mikäli hanat kunnolla aukeaa...ja reipas nainen, kun otit luurin kauniisti käteen ja teit asialle jotain...

huh, huh..raskas viikko...ihana päästä viikonlopun viettoon.

Mites ne pannarit!? ;)

Myy.

Perjantaita.

Siniksellä EI SAA alkaa menkat. Sä olet raskaana, kun oli ne kaikki kiinnittymisvuodotkin :) En suostu uskomaan muuta ennen kuin jos menkat kunnolla alkavat. Mies jaksaa kiusata mua ikuisesti kun yhtenä talvena (n.5v sitten) ostin sukset ja päätin alkaa hiihtämään. Muutaman kerran kävin ladulla ja siihen se jäi. Suksetkin hävitin sitten nurkista muistuttamasta miestä :) Olisin tarvinunt hiihtoseuran, yksin ei ole kiva...

Enkä usko Myynkään menkkoihin ennen kuin alkavat. Johan on kumma jos kukaan ei kohta plussaa...

Täällä menossa kp 12 ja ovistestiin ei vieläkään plussaa. Lämmöt nousivat vähän eilen aamulla, mutta tuskin ovis oli koska testailin silloin jo. Mies todennäköisesti säätänyt taas makkarin patteria kuumemmalle. Mä tykkään nukkua viileässä ja mies lämpimässä joten ruuvaillaan patteria edestakaisin :D

Mä en jaksaisi olla enää yhtään töissä. Tulin autolla jotta pääsen pikavauhtia kotiin. Olipa ihanaa aamulla ajella töihin kun ei ollut ruuhkaa, kun kaikki on talvilomalla. Mitä ruokaa meinaatte tehdä viikonloppuna? Tarviisin jotain vinkkejä.

Tiiti kp12

Puhis, odotappas vaan, kun ne hormoonit alkaa vaikuttamaan... :)

Seuraavassa katkelma eilisillasta, kesto noin kolme minuuttia mut sitäkin tulisempia minuutteja. :D

Hei ja hoi ja eläköön! Ne hormoonit vaikuttaa jo nyt! :D Tai sit mä vaan kuvittelen.. Anyway, jos mä yleensäkin haluan miestäni usein, niin nyt viel enemmän :P Mies on ihan hätää kärsimässä ja kyseleekin jo, et "Mitä ihmeen nappuloita ne sulle anto? Pakko pian soittaa lääkäriin ja pyytää määräämään jotain rauhottavia", siis mulle, ei miehelle itselleen. Eilen tulin töistä kotiin ja meille olikin tullut poikien lisäks niiden kaks serkkupoikaa. Rupesin töiden jälkeen kyselemään et mitäs ruokaa laitettais ja päädyttiin makkarasoppaan. (siinä vinkkiä viikonloppuruuaks - ei kovin juhlavaa, mut toimii hyvin pienen reippailun jälkeen! Meillä ainakin maistui! Ennen ruoanlaittoa mies kuitenkin lähti yläkertaan vaihtamaan vaatteita et käy koiran kans lenkillä ja mä menin vaihtamaan kotivaatteisiin ennen ruoanlaittoa. Siinä vaatteiden vaihdon lomassa intoudun vähän suutelemaankin sitten.. Mies oli alkuun et "älähän nyt!" Jatkoin kuitenkin hetken ja sitten rupesin minä toppuuttelemaan, et "niin, onhan tuolla alakerrassa neljä hyvää syytä miks ei nyt, ku ei ole oikein mitään paikkaakaan.." Mies kuitenkin intoitui pienestä empimisestäni niin, että pian olikin täys hulina vessassa päällä.. Oli vaan pakko laittaa kuivausrumpukin päälle ettei mun puhinat pahemmin kuuluis esi-puberteettisten korviin :D Hmm.. kyllä, pikapanot on kivoja, ei voi muuta sanoa! Kumman hymyssä suin makkaroita pilkoin soppaan tämän jälkeen ;P Elämä on aikas kivaa!

Tänään onkin ihana perjantai! Saunomista ja viinin siemailua tiedossa.. ja pannukakkua :) Eilen leivoin pellillisen niitä mokkapaloja ja voitte kuvitella et hyvin hupeni neljän pojan napoihin. Ja nappasin siitä kyllä minäkin osani. Kuorrutetta taisin kyllä syödä jo tehdessä yli oman tarpeen :D Vanhempi pojista kuitenkin eilen tuli töistä palattuani halaamaan ja sanoi:"Se sun pannukakku oli hyvää, voisitkohan tehdä sitä lisää?!" Minä kun heitin sen tummuneen pellilisen jämän roskikseen tuohduksissani, vaikka olis se syötäväks kelpaavaa ollukin. Ja koska mä olen ihan sulaa vahaa kun noi pojat tykkää jostain mitä olen tehnyt niin tottakai mä teen sit tänään sen pannarinkin :)

Repesin Myyn miniripulille, vaikkei se nyt sinällään niin hauskaa olekaan. V****rättejä sitten taas vaan :/ ja sinis kanssa, "pöh!" teidän tätsyille, sanon mä!

Missähän Ramona rytisee kun ei ole täällä näkynyt? Ei kai jäänyt kuvausmatkoilleen luonnonhelmaan kirmaamaan?

Hmm.. tunti vielä töitä jäljellä.. Jos vaikka imurois toimiston ja siivois pöydät. Kenties se siinä menisi. ja olispa sitten kiva tulla viel huomennakin työpäivä pyöräyttämään siistiin tilaan :)

-Puhina

Nautinnollisia viikonlopun päiviä toivotellen!

Anteeksi nyt naiset,mut mun on ihan pakko tulla hehkuttamaan....Oltiin tänään avokin kanssa ultrassa ja siellä temppuili meidän syyskuussa syntyvä vauvelimme. Kyllä on hymyilyttänyt koko päivän =D
Nyt ei täti saa hyökätä Myylle eikä Siniksellekään.Mä tahdon teidät tonne odottajiin seuraksi........
UP rv 11+3

Mua on väsyttänyt viime päivinä niin paljon, että oon simahtanut joka ilta viimeistään kymmeneltä sillä seurauksella, että oon la-aamuna klo 8 tikkana pystyssä.. ei hyvä.

Voi ihanaa, Pahiksen mahassa on elämää! :) Ja tottakai tästä ketjusta plussanneet saavat käydä meitä moikkaamassa, se on suorastaan suotavaa!
Ja kyllä mä olisin mielelläni tullut jo sinne teidän puolelle, mutta ei. Ehkä mä heräsin tänään siksi niin aikaisin tänään, että olin valmiina ottamaan vastaan vieraita.. tädin siis. Sieltä se tuli, kuten jo tiedossa oli. Vähän turta olo, lähinnä sitä tuntee itsensä typeräksi, miten sitä vieläkin vaan jaksaa innostua ja toivoa "josko nyt kuitenkin..", vaikka kaikki merkit viittaa muuhun. No ei muuta kuin etiäpäin sanoi mummo lumessa. Alkaisi vaan jo tää tarpominen riittämään.

Mites Myy? Parempi onni siellä?

Oih, pikapanot Puhiksella! Ai siitä puhinastako toi sun nimi tulee? ;) Mä en ole aikoihin tehnyt pannaria, pitäisiköhän kokeilla millaiset riidat se saisi täällä aikaiseksi? :)

Tiiti se siellä painaa taas panoviikkoa.. Sulla on aina ovis, kun mulla alkaa menkat ja päinvastoin. Hih, hauska toi teidän patterinruuvasinto!

Mulla on taas tällainen mitä-tekisin-elämässäni-pohdinta menossa.. tuttu juttu aina näin menkkojen aikaan. Mä oon jo pitkään haaveillut siitä, että voisin lähteä vähäksi aikaa opiskelemaan, mutta kun en tiedä mitä. Ja ei se ehkä olisi taloudellisesti kovin helppoa, mutta houkuttaisi silti. Ideoita? :) Mies lähti töihin ja mä ajattelin nyt surffailla netissä etsimässä ideoita. Aion myös lähteä tänää uudelleen hiihtämään! Ehkä jo nyt uskallan kokeilla alamäkeäkin ;) Lähdetkö Tiiti kaveriksi?

Mukavaa viikonloppua!
Sinis

Huomenta.

Mustakin on kiva että ketjussa plussanneet käyvät moikkaamassa.

ISO rutistus Sinikselle. Paska-akka!

Meillä ei olla vietetty panoviikkoa. Ollaan oltu niin rättipuhkipoikki kaikesta, että ollaan vaan testattu ovista ja odoteltu plussaa, jota ei vielä tänäänkään kuulunut :( Taitaa olla ovuloimaton kierto, koska epätodennäköistä että mun lyhyellä kierrolla sitä enää kuuluisi kun tänään jo kp13, ja aina ovis löytynyt ennen tätä. Ellei se sitten ollut tosi aikaisin kun lämmöt nousi 36,2 -> 36,4. Mutta olispa ollut aikaisin kun kp 10 aloitin jo ovistestit... No jos on jo ollut niin ei toivoakaan tärpistä, sillä seksiä ei ole ollut nimeksikään :)

Mä ajattelin keksiä tänään jotain ulkoilua myös. Harmi etten pääse ladulle, sillä sukset hävitin :D Mukavia hiihtohetkiä Sinikselle.

Millaista työtä sä Sinis haluaisit tulevaisuudessa tehdä? Olisiko sun mahdollista lukea omaa alaasi lisää vai haluaisitko jotain ihan muuta? Mä opiskelen yliopistossa ja käyn töissä täyspainoisesti. Rankkaa, mutta pakko, kun omaan tiliin on tottunut. Ja mun ei olisi mitenkään rahallisesti mahdollista jäädä edes täyspäiväiseksi opiskelijaksi kun muutamaksi kuukaudeksi jota saisin aikuisopintotukea. Kannattaa tutustua siihenkin, sitä saa työhistorian mukaan ja se vastaa n.70% palkasta. Sillä jo opiskeleekin :)

Mut nyt aamupalalle ja ehkä herättämään miestä :) Tiiti kp13

Mun oli ihan pakko tulla tarkistamaan Siniksen kuulumiset - voi paska!!! Otan osaa. Ainahan se harmittaa, vaikka tässä vaiheessa jo tietää...mutku...:) Ja mä tiedän sun mietteet tästä elämästä...ja aina ne samat ajatukset tuntuu nostavan päätään menkkojen aikaan- Mitäs me oikein keksittäs..meistähän ois vaikka mihin...mutta aloittaminen on niin vaikeaa.:/ Hiivatin hienoo, että olet siitä hiihdosta innostunut... alamäkeen vain..vauhdin hurmaa.

Ja UP!!! Näitte vauvan polskimassa sun sisällä...aika menee ihan hurjan nopeasti ja säkin olet jo noi pitkällä...:) Hyviä vointeja! Iso hali...

Voi Tiiti ja sun kadonnut ovis...eikä kroppa vois vaan toimia niin kuin pitäs. Muuten sä kuullostat aina niin tyyneltä ja realistiselta. Tunnut ihan huippuihanalta ihmiseltä...jaksa edelleen, sulla tuntuu olevan kaikkea...paitsi se lapsi ja sekin tulee vielä...tavalla tai toisella. HALAUS!!!

ON: Nyt on suoja pysyny puhtaana koko tän päivän eikä vessareissun yhteydessä mitään tunnu jäävän paperiin, ei vaikka kuinka hinkkaa..harmittaa, että tiedän tän olevan merkin siitä, että kierto taas venähtää...

Me käytiin tänään ostamassa sänky... €€€€€ "elämä on" Mut on kiva, että on jotain mitä todella odottaa...:D Ja sit käytii leffassa kattomassa Benjamin Button-leffa, ja voin kyllä suositella...jaksoin helposti katsoa Bradiä koko (melkein) kolmetuntisen :).

Viikonlopun jatkoja...taidan kömpiä miehen viereen sohvalle, kun näyttää siellä vähän kaipaavan seuraa...;)

Myy.

Ja Puhiksen pikapano kuullostaa hekumalliselta... meillä joskus mies innostuu myös kun sanon kainosti "eihän me nyt voida, ei ole aikaakaan...";) (vitsi noi miehet on joskus helppoja) Ja sun pojat kuullostaa ihanilta pikkumiehiltä...voi sentään..:)

Sunnuntaihuomen.

Tulin hyvälle mielelle heti aamusta kun luin Myyn kirjoituksen. Tekin olette kaikki ihania ihmisiä ja pitää taas kiittää teitä kaikkia että olette mukana tässä odotuksen odottamisen matkalla. Sata kertaa sanottu juttu: mutta en olisi jaksanut tätä pa**aa ilman teitä. Thaks.

Vau, MYY saa uuden sängyn. Mekin (lue minä) ollaan haaveiltu uudesta sängystä. Miehen mielestä entinen välttää, mutta mä haluaisin jämäkämmän sängyn, nyt on aika pehmeää mallia. Millaisen sängyn ostitte? Kiitos leffavinkistä, pitää mennä katsomaan tuo filmi. Jospa tuhruttomuudella olisikin paljon mukavampi syy kun kierron venähtäminen?!? Tiedät kirjoittamattakin että peukut on pystyssä!

PUHINAN pikapanot kuulostaa tosi mukavalle myös. Mä en edes muista milloin tuollaisia olisi tullut harrasteltua, paitsi seukkailun alkuaikoina jossain julkisilla paikoilla :) Puhina on oikea kodinhengetär, pannukakkua ja herkkuja joka ilta jaksat väsätä, tie miehen pöksyihin käy vatsan kautta, vai miten se meni ;)

Mites SINILILJAN hiihtoreissut meni? Onko pylly mustelmilla? Jos/kun etsitään sitä positiivista ajattelua niin: hyvä että sulla on menkat sillä vaipat pehmentää laskuja alamäki-kaatumisien jälkeen ;) Muistat kai tänään että on laskiaspullapäivä, ihan virallinen! Menkkojen kunniaksi saa syödä niin monta pullaa kuin haluaa, eivätkä ne edes lihota :D Onko sulla heti ensi viikolla ensimmäiset verikokeet kierron kartoituksessa? Multahan meinattiin heti ensimmäisissä kokeissa ottaa väärät näytteet joten kannattaa itse varmistaa vielä mitä milläkin kerralla otetaan.

).( Ovistesti oli plussaa tänään. Eilen harrastettiin seksiä ja kaipa se tänäänkin pitää kun kerran ovistesti niin sanoo :D Onneksi on viikonloppu, muuten ei olisi takuulla jaksettu sekstailla monta päivää peräkkäin. Tämä kuukausi on ollut kyllä ihan outo: ei mitään vihlomisia munasarjoissa, ei limoja ollenkaan, lämmöt nousi jo aikaisemmin hieman ja ovis näin myöhässä...

Mä pakotan itseni nousemaan näin sunnuntaisin ennen kasia, koska muuten en saa illalla unta joka kostautuu huomenna kun pitäisi nousta töihin. Mulla on monta tuntia aikaa puuhailla yksinään ennen kuin mies herää. Mihis sitä muuhun käyttäisi kun netissä surffailuun :) Mukavaa sunnuntaita kaikille, nyt rupean tekemään aamupalaa.

Mun tämän viikon laiskottelu töissä kostautuu, muistin juuri, että huomiseksi on tehtävä yksi työjuttu, joten joudun nyt vääntämään sen. Mutta ensin tulin tänne, ajattelin aluksi, että tää olisi sitten palkkio työjutun jälkeen, mutta enpä malttanut odottaa.. ;)

Hiihtely oli oikein mukavaa! Tuli siitä lenkistä lähes kymmenen kilometriä ja loppupuolella vetelin jo tyylikkäästi kuin Aikku konsanaan! :) Ainakin omasta mielestäni. Aika kokonaisvaltaista urheilua, kyllä tuntuu kropassa vähän joka puolella. Harmi, että aloitin tän näin myöhään, ei taida lumikeliä täällä etelässä enää kovin pitkäksi aikaa riittää. Mutta jos vielä muutaman kerran pääsisi, niin hyvä.

Ai, että Myyn vaipat on vielä pysyneet puhtaina? Eikös sullä silloin plussakierrossakin tullut ensin jotain ja sitten ei? Toivotaan, että sä nappaisit sen helmiplussan, sehän olisi vielä tarjolla. db db db db db db db db db db db!!!!

Tiiti kyseli noista opiskeluhommista, mun alaa olisi mahdollista lukea lisää ja siellä olisi muutama ihan mielenkiintoinenkin juttu, mutta ne pitää lähes aina sisällään lisurin tms. tekemisen ja se ei mua ainakaan vielä oikein innosta. Mutta harkitsen kyllä niitäkin. Plan B on myös aikalailla omaa alaa, ihan vaan pieni sivuhyppy.. mutta se rahallinen puoli tökkii. Mä oon selvitellyt noita aikuisopintorahoja, pitääkin vielä kysyä niistä tarkemmin. Niihin on tulossa joku muutos. Mutta jos mä oon oikein ymmärtänyt, niin mulla ei ole vielä tarpeeksi työvuosia takana eli saisin vaan muutaman kk:n sitä tukea. Mutta pitää selvitellä.

Kuten jo aina perinteisesti menkkojen aikaan, myös tällä kertaa lähti TAAS timmit mammat-projekti käyntiin! Mä sain motivaatiota siitä, kun tajusin teidän olevan tuollaisia rimpuloita ja nyt tippuu muutama kilo myös täällä! Kuinka s***tanan vaikeaa se nyt voi olla??? Pakkohan mun nyt jo jossain onnistua.. ;)

Mukavaa sunnuntaipäivää!

Ja Tiitille onnittelut oviksen nalkituksesta!
Sinis

Niin, meen tosiaan jo huomenna taas verikokeisiin, nyt olisi vuorossa LH ja FSH (kait). Prolaktiini ja sen kilpirauhasjuttu multa on jo otettu. Reilun viikon päästä follikkeliultra ja siitä sitten viikon päästä taas verikoe (keltarauhashormooni)? Ja miehen tulokset tulevat myös silloin, joten sitten ollaan vähän viisaampia. Ilmeisesti sitten mulle vielä se aukiolotutkimus. Joten eiköhän se tästä.

Ja me ostettiin kesällä uudet sängyt, suosittelen! Aika vaikeaa niitä oli valita, mut noi on jotkut aika perussängyt ja oikein hyvät. Kyllä nukuttaa, välillä liiankin hyvin.. :)

Laitoin miehen kokkaushommiin, nyt alkaa tulla tuoksuja keittiöstä eli enpä sitten ehtinytkään edes aloittaa sitä työjuttua.. mutta asiat tärkeysjärjestykseen! :)

Moikka moi!! Huippua Tiiti...nakitit oviksen. Ja, että kaks päivää vaakamamboa putkeen..se on jos mikä hyvä tapa päättää viikko! :D Ja kiva kuulla, että meidän höpinät on auttanu sua..voin sanoo että vice versa...

Joo, ne euron merkit vilis vaan silmissä, kun sänkykauppoja tehtiin. No, oltiin asioita tutkittu paljon etukäteen ja säästetty ja laskettu budjetti joten tiedettiin, että köyhdytään kunnolla. Päädyttiin siis Tempuriin. Jospa loppuis noi mun ja miehen selkäsäryt..nykyiset patjatkin maksoi tonnin viitisen vuotta sitten ja ovat jo nyt ihan kuopalla...(naureskeltiin miehen kanssa, että kun uusi sänky saapuu, pyhitetäänkö se vaan nukkumiselle...että miten se memory foam toimii jos siinä hytkyy...:D) No, mutta sängyn laskettu aika on vko 13...eikä maltettas odottaa...

Ja enpäs ole muistanut kertoa, että varattiin pikkureissu pääsiäisen seutuun Lontooseen, että ois jotain mitä odottaa...

No, oisko nyt tässä vaiheessa hyvä kertoa, että täällä eletään kp 1. Tiedättekö, tulen joskus ihan maani myyneenä tänne...ja sit kun luen teidän juttuja niin unohdan mun menkkakivutkin. Kiitos. You are the best... Mies huomasi aamulla mun otsakurtun ja alakulon ja kysyi "pääsenkö mä kohta purkittamaan tavaraa..."

Ja Sinis koskaan ei ole liian myöhäistä...hiihdät nyt niin kauan kuin lunta on maassa ja sit vaihdat lajia. Miten olis rullaluistelu...:) Ja hyvältä kuullostaa sun tärkeysjärjestys...ensin huvi sitten työ...pätee ainakin näin sunnuntaisin...

Mä joudun laskemaan mun miehen taas pariks päivää sinne etelään koulutukseen, joten jos vuoto ei liiaks ärsytä vois sitä timmit mammat projektia toteuttaa.

Tultiin käymään porukoilla katsomassa mikä täällä mättää...joten nyt on hyvä annos vanhuksia saatu ja vois lähteä kotiin...

Myy.

p.s. uutta leikkikalua testattiin eilen ja oli aika kiva...:D Mukava vibra toimii aina. ;)

Iltaa...onpas kumma päivä, kun kukaan muu ei ole kirjoitellut... Voi mokomat, teillä on vissiin kiireitä. Mä yritän kuluttaa aikaa kotona puuhastelemalla kaikkea, kun mies ei ole kotona. Kyllä sitä huomaa miten tärkeä toinen on kun se on poissa vähänkin aikaa - voi sitä ihanaa miestä.. Onpas jo ikävä! :)

Mulla on siis tänään ollu ihan kaamee menkkapäivä...vuotaa ja selkään särkee kovasti, huono olokin vaivaa... Ei siis kivoja nämä tädin vierailut! Voisko tää olla jo vika kerta piiiitkään aikaan...? Pliis... Disperiniäkin olen taas alkanut nappailla...mutta eipä tainneet mitään ihmelääkkeitä olla. Sama koskee niitä Multivitan raskaustabletteja...Kele!

Tää on niin tät(i)ä...

Hei, pitäskö muuten kaivella se jännäyslista jostain...

Myy. Kp 2