Haaveissa vauva, helmikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varo Ramona liikaa energiaa tai susta tulee kuin Punahilkka-leffassa kofeiiniriippuvaisesta oravasta ja se oli jo 'vähän' pelottavaa :D Siinä ei sit paljon enää moottoria sänkyynne tarvittais ku sä hyrräisit tuhatta ja sataa!!

Iloista päivää kaikille!

Ihanaa Vilukisu is back. Tervetuloa talviseen Suomeen. Kerro jotain kivaa matkalta. Missä kävitte ja mitä teitte? Mukava seksivire ainakin jäänyt päälle ja huolimattomuutta ilmassa. Jee!

Mä en kyllä yhdy ulkopuolisen kommentointiin siitä ettei täällä ole otettu mukaan. Takuulla kaikki jotka ovat kirjoittaneet ja ryhtyneet keskustelemaan ovat päässeet meidän porukkaan mukaan. Milloin olet kirjoittanut? Tule mukaan keskustelemaan, uutta porukkaa kaivataan aina :)

Täällä ei mitään uutta. Laihis etenee ja hyvin olen kieltäytynyt kaikista herkuista sen munkkipossun jälkeen. Olen käyttänyt kiloklubia apuna. Kirjailin juttuja myös fertility Friendiin ja sen mukaan ovis olisi ollut sunnuntaina. Lämmöt jatkaa nousuaan ja nyt kahtena aamuna on ollut 36,7c.

Pakko lähteä palaveriin. Palaillaan.

Tiiti

Pikaisesti täällä häröilen...ihan huippukeskustelut menossa!! Huomaa, että emännillä on kevättä rinnassa (rinnoissa - yhtä aikaa ja erikseen) Rinnoista puheen ollen, oliko ne Ramonan tissit raskaana....:D

Meilläkin ollaan taas rakastuneita...vaikeuksien kautta voittoon... <3

Ja meitä, joita koetellaan, on tosiaan kertynyt tähän ketjuun...Sinä, joka jo vuoden olet yrittänyt, rohkaistu ja luo itsellesi nimimerkki ja tule häröilemään meidän kanssa. :) Kevät tulee ja ehkä plussapuhurin suunta on kohta tämä ketju... Ja tosiaan ne plussaajat, jotka meitä käy täällä aina välillä morjestamassa ovat myös ennen plussaamista ollu ihan yhtä turhautuneita kuin, monet pitkäänyrittäneitä. (Moni muistaa varmaan mm.Wilman epätoivon ja Miinin pakerruksen)... kaveria ei unohdeta, kun itse on "saman" käynyt läpi...:)

Ja Viluski, kerropas joku huippuihana lomakokemus..

Myy.

Meilläkin ollaan taas rakastuneita...vaikeuksien kautta voittoon... <3
Ihanaa Myy lukea tuollaista tekstiä!
*halit teille* Vaikeuksien kautta voitosta yleensä nauttiikin enemmän!

Jee jee! Hyvä tytöt! Kevättä ja hyvää fiilistä rullaillaan tosiaan pitkin mielen koukeroita..

Kysymys: Miksi pää on pyöreä?
Vastaus: Ajatus voi vaihtaa helpommin suuntaa kun ei törmää kulmiin! :)
Tuli vaan tää mieleen ku melkoista ajatuksen virtaa on nämä meidänkin keskustelumme!

Täällä pyryttää lunta.. ja makustelen mukavaa ajatusta et huomen on Tallinnan reissupäivä edessä.. ts.pari tuntia virallista osuutta ja kotimatkalla varmaan pikkuisen viiniä veneessä... ja sit kotiin oman kullan kainaloon :)

-Puhis

Juu tällä emännällä (vaikka mulla onkin nyt sellanen paita päällä missä lukee ISÄNTÄ ;D ) on jotain rinnoissa, siitä keväästä en tiiä! :D
Ihan sikakipeet ovat edelleen :( hyyyyvin outoa!

Vai että ollaan Myyllä "ihkuina pihkassa" ;) (toi oli taas mun pikkusiskon lausahdus kun pussasin omaa ukkoo sen nähden :D )
Mut nauttikaahan siitä että voitte rakastua toisiinne aina uudelleen ja uudelleen... :)

Ai niin ja turha pelko Puhina. Ei kestäny kahvi/battery teho sänkyyn asti! ;)
Joskus töissä kyllä vedin vartin tauolla pullollisen energiajuomaa ja johan meni lujaa loppu iltavuoro sen jälkeen! Hyvä että asiakkaat uskalsi kassalle tulla! Raukoilla varmaan kauhiat traumat! ...mutkun väsytti!

Nyt täytyy vielä pistää takkaan valkee... kylymä...

AI NIIN! Sattuuko kukaan kattomaan lemmen viemää- sarjaa?
Siinähän se yks pari nyt haluu vauvaa mut mies ei halua biologiseks isäks kun sillä on se ms-tauti, niin ne keksi että lainataanpa kaveria luovuttajaks.... :D
VAIKKA se on vaan hömppäsarja niin naurettiin ukon kans tänään että ei kyllä ikinä tulis pieneen mieleenkään tollanen vaihtoehto... ja ukon kaverit tuntien, huhhuh! x)

Omituisiin juttuihin minäkin ajatuksia uhraan *virnistää nolona* ;)

...siis mun PITI tehdä kiltisti töitä... Ramona, mä heitän joskus aivot nurkkaan ja katson kyseistä saksalaista saippuaa...:) Mä olen joskus mieheltä kysässy, että jos hänen siittiöt ei ole kunnossa, kysyttäskö hänen veljeltä (jolla on jo kaksi lasta), koska he ovat niin samannäköisiä. Olis niin ihanaa, kun näkis omassa lapsessa rakkaimpansa...

Asiakkaita...töihin...

Myy.

Hupsista hei..päivä on taas mennyt...ja viikonloppu kolkuttelee oven takana...vielä huominen työpäivä... Mutta ajateltiin viikonloppu miehen kanssa viettää ihan kahdestaan - ihkuina pihkassa!! :D Tuosta tuli mieleen, että kun tapasin kultani kohta kymmenen vuotta sitten mun pikkuveli oli ihan pikkunatiainen - 6 v. Ja se huusi aina kun oltiin vähän enemmän lähekkäin tai kuului "ääniä "PUSSASITTE!" :) Nyt 16-vuotiaana ei enää sano sitä... myhäilee vaan...

Hyvää viikonloppua! Ja varsinkin sille tän palstan Aino-Kaisa Saariselle...;) ( oli muuten hilpeä se Saarisen kommentti "syön tuollaisia pikkutyttöjä iltapalaksi", viitaten norjalaisiin naishiihtäjiin :) ja siitä vielä vetivät herneen nenään...ihan mun tyylinen lausahdus...:D - HYVÄ SUOMI!!!)

Myy.

..vielä muistui yksi juttu mieleen...onko se Viluski joutunu "seksiorjaksi", kun ei ole näkynyt...:P onko seksivire edelleen jatkunut..voi, kun teille tulis nyt se "vahinko"...:) Pistettäs ne kovan työn tulos-paidat tilaukseen...

You know who...;)

Vilukusi ;D täällä taas viluilee...

Mä en seuraa ko sarjaa, mikä on pieni ihme, sillä aiempaan latino telenovelaan olin ihan koukussa. Ja se jos mikä oli "aivot narikkaan" -tarjontaa. Mutta enpä osais ajatella ukon kavereita kiisselin luovuttajiksi edes teoriassa, saati veljeään. Ehkä mieluiten ottaisin ko. liemet vieraalta. Kai siitä luovuttajasta jotain tietoa annetaan? Vois esim. valkata silmienväriä (onko se yhdyssana????) ja pituutta/ruumiinrakennetta täsmäämään mieheen? No, en tiedä onko sellainen mahdollista, ja toivottavasti ei tarvitse selvittääkään sitä.

Minun puolestani yhä ja edelleen tervetuloa uudet kirjoittelijat. Vähän väärän kuvan voi saada meidän jutuista ne, jotka käyvät nimettöminä kommentoimassa täällä mitä sattuu tuntematta (ja edes haluamatta tutustua) meidän taustoja yhtään. Niinkuin nyt kun joku närkästyi siitä että MEIDÄN plussanneet käyvät täällä meitä moikkaamassa. Uskoisin että meillä olisi paljonkin yhteyttä vuoden yrittäneen kanssa, rohkeati mukaan vaan. Nimim. Lähes kaksi vuotta yrittänyt joka liittyi ketjuun kesällä 08!

Mitäköhän kivaa mä lomaltani teille paljastaisin... Kierreltiin Etelä-Thaimaan ihanassa vehreydessä vähän ympäriinsä. Paljon jäi silti vielä nähtävää tulevillekin "tutkimusmatkoille". Kävimme sukeltamassa upean kirkkaissa ja lämpimissä vesissä joissa näkyi hienoja kaloja, koralleja, kilpikonna yms. ihanaa :D Sukellusten jälkeen nautimme ystävien seurasta,lomasta, hienoista drinkeistä (ainakin silloin tällöin) ja iki-ihanasta thairuuasta ja toisistamme. Kyselkää jos olette matkalla sinnepäin, helpompi vinkkailla yms ehkä niin päin.

No, eikun vaan hyvää viikonloppua kaikille,
t: viluski joka tahtoo veivaa, veivaa ;) kp13

Juu en oo joutunut vaikka toivoisinkin... ;)
Niinhän siinä kävi että illalla saatiin yllätysvieraita ja illasta sit ukko tappeli tietokoneen kanssa yömyöhään ja olin jo simpannut kun se sai koneen kuntoon ja hiippaili viereen. Ehkä sit tänään, taidan kipaista lähikaupasta parit lonkerot rentouttamaan tunnelmaa ja juhlistamaan viikonloppua...
(ts. juotan ukon känniin ja hankkiudun raskaaksi saippuasarjatyylillä, tehän tiedätte että näin nää menee, hahahahaaa :)

Ja juu, meillä olisi ehkä vuoden yrittäneen kanssa paljon yhteistä, yhteydestä en tiedä enkä muista yhdynnöistä... Ja joo, viikonloppu, ja aivot jo narikassa vaikka töitä pitäis vielä jaksaa ja selvinpäinkin olen... :D

Helou leidit!

Voi teitä, teidän jutut kyllä piristää! :) Kaikkien.
Mulla on ollut kamala kiire ja oon myös vähän tarkoituksella koittanut ottaa hieman etäisyyttä tähän hommaan.. niin hyvin kuin se nyt onnistuu. Mutta kummasti taas tänne tulin, kun täti alkaa häipyä ja tiedätte mikä lähestyy.. (tääkin tahtois jo vähitellen taas veivaa, veivaa.. ;) Eli luultavasti ensi viikolla taas notkun mukana kuvioissa.

Mukavaa viikonloppua! Tää Aikku lähtee taas huomenna hiihtelemään. Ja kiitos vinkistä Vilukisu, oon siemaillut jo useampana iltana sitä cointreaukaakaota, hyvin maistuu myös kylmänä. Ja ilman hiihtolenkkiä.

Sinis

Tääkin tahtoo veivaa, veivaa...:D

Sinis, ymmärrän poissaolosi...mä tuijottelin tuossa aamiaispöydässä kauas kaukaisuuteen ja mietin näitä ympyröitä, että miten tässä jaksaa näitä jatkuvia pettymyksiä..mutta ei kai tässä ole vaihtoehtojakaan. Mä sitä jopa miehelle tuumasin, että lopetetaanko koko tää yrittäminen...:/ No, ekaks vois yrittää tota Viluskin konstia...:)

Hyvää Viikonloppua!

Myy.

Jepulis. Sen verran mitä olen minäkin tätä ketjua saanut luettua, niin täytyy todeta, että on kyllä vaikuttanut aikas sisäänpäinlämpiävälle. Viimeaikoina on kyllä näyttänyt olevan hiukan muutosta asiassa - lieko sitten sen takia, että tänne on annettu pieni kolautus/näpäytys, joka pisti skarppaamaan. Hyvä näin. Pari uutta on myös yhdessä saaneet eloa samaan vanhaan. Toivotaan, ettei tähän ketjuun kukaan ikuisesti jää! bdbdbd

Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkis:
Jepulis. Sen verran mitä olen minäkin tätä ketjua saanut luettua, niin täytyy todeta, että on kyllä vaikuttanut aikas sisäänpäinlämpiävälle. Viimeaikoina on kyllä näyttänyt olevan hiukan muutosta asiassa - lieko sitten sen takia, että tänne on annettu pieni kolautus/näpäytys, joka pisti skarppaamaan. Hyvä näin. Pari uutta on myös yhdessä saaneet eloa samaan vanhaan. Toivotaan, ettei tähän ketjuun kukaan ikuisesti jää! bdbdbd

Ei voi kun nauraa tuolle kolautukselle ja näpäytykselle. Ihan varmasti jonkun nimettömän nuhteet muuttaa tilannetta suuntaan tai toiseen. Itsekin olen tätä ketjua taustaillut enkä ole huomannut että ketään mukaan pyrkinyttä olisi syrjitty vaan kaikki mukaan tulleet ovat päässeet mukaan.

Oma lukunsa oli tuo Dinna joka alkoi haastamaan riitaa lopputaipaleellaan. Ja siitäkin ketjulaiset selvisivät hyvin.

Yhdyn siihen että minä myöskin toivon ettei tähän ketjuun jää kukaan!

Mikäli olet tätä seurannut, niin varmasti myös lukenut, etten ole ainoa joka on tehnyt näitä huomioita.

Minua taas kävi sitä Dinnaa sääliksi, sillä häntä kohtaan hyökättiin. Ei kyllä vaikuttanut riitaisalta tyypiltä. Mitäs hän on sinulle tehnyt, kun noin harmittaa? Järkevänä on ymmärtänyt poistua ja näyttää täällä riitely luonnistuvan hienosti ilman häntäkin. Eipä vain näytä olevan parempaa aihetta, joten jostain se on näköjään revittävä.

En tullut tänne vihamielisesti, vaan toteamaan sitä mitä joku toinen. Minusta on myös hienoa, että se sisäänpäinlämpiävyys on jäänyt taka-alalle. Ei vaikuta ketju enää niin sellaiselta. :)

Aivan säikähdin, kun viimeksi kirjoitellut oli nimimerkillä hohhohhooh...että mitähän nyt taas...gulp...:) Mutta kiva kommentti!

Jotkut välillä yrittää kovasti hämmentää soppaa...ja saada riitaa aikaiseksi...

Joo "mekin" toivotaan, että ei jäädä tänne ketjuun ikuisiksi ajoiksi...ja voin varmaan puhua kaikkien puolesta. Ja siitä sissäänpäin :) lämpeämisestä voisin sanoa, että kun kirjoittelee samojen tyyppien kanssa kuuuuukaaaudesta tooooiiiseeen :D, pakosta muodostuu "inside juttuja" - nehän on tämän koko homman suola. Ei tätä tahkoamista muuten jaksaisi...

Ja musta meillä on täällä välillä niin hauskaa...että tulen ihan hemmetin iloiseksi tästä sakista...Thanx babes!

Kääk,kohta pitää pistää pystyyn maaliskuun ketju...eikös se Viluski ole meidän "virallinen" ketjumestari...:) Josko jollain jo tärppäis... toiveet kohdistuu Ramonaan, kun ei ainakaan tästä "vanhasta" taida olla siihen.. Täytyy pitää puhuttelu munkin tisseille, josko nekin vois raskautua.. :) Onko sulla Ramona jotain kikkaa siihen..?

Mut tänään otetaan pikkutumut...löysin kaupasta kaipaamaani siideriä ja viinipullokin korkattu...:) Pistetäänpäs pörinäks...ja palasiksi tuo vanha sänky...

Myy.

Mitäköhän se sisäänpäinlämpiävyys oikein tarkoittaa? Eikös se ole ihan ymmärrettävää, että jos on vuodenkin verran kirjoitellut samojen tyyppien kanssa, niin pakostakin siinä syntyy juttuja, joka ei ehkä kaikille aukea? Tai että herkemmin ja ehkä huomaamattakaan enemmän "juttelee" heidän kanssaan? Mä luulen, että mulle käy välillä juuri näin, vaikka en siihen mitenkään tarkoituksella pyri. Kaikki jutut luen ja oon tosi iloinen meidän uusista piristyksistä täällä ;) "Miksi pää on pyöreä?" :) Jatkakaa tytsyt samaan tahtiin! Ja tervetuloa vaan sieltä taustalta mukaan! Varsinkin, jos teillä on jo yritystä jonkin verran takana, niin sujahdatte varmasti porukkaan hyvin mukaan.

Se on kuulkaas jo maaliskuu! Kevät tulee, jee!! Ja kevättä rinnassahan täällä taisi jo ainakin Ramonalle olla :) Mä oon jo alkanut haaveilemaan kesästä.. tavoitin itseni taas samoista ajatuksista kuin vuosi sitten, miettimästä sitä miten mahdollinen raskaus rajoittaa kesäsuunnitelmia. Mutta työnsin ne ajatukset heti kauas pois, enhän mä enää ajattele niin.. Mutta ihan käsittämätöntä, että tilanne on edelleen sama. Mutta ei voi mitään.

Mitäköhän tekisi tänään? Laiska sunnuntaipäivä. Oliko Myyllä eilen hyvät tumut? :) Entäs Puhiksen Tallinnat? Ai Tiitin laihis etenee? Niin munkin! Oon kanssa kieltäytynyt herkuista ja olen siitä erittäin ylpeä! Täältä tullaan kesä! :)

Taidan mennä makoilemaan tuonne sohvalle, kun en jaksa muutakaan tehdä. Mukavaa sunnuntaipäivää!
Sinis

Tarkotitko Vilukisu sitä tuhkimotarina- sarjaa (mi gorda bella)? Mä olin kans ihan koukussa siihen vaikka ärsyttikin joskus ne aina huutavat naiset!! ;D
Mutta Orestes ja Franklin oli söpöjä ;) ja Olimpia niin paha, niin paha....

Hmm...milläs Myyn tissit saatais raskaaksi... ? :D
Hitsi kun mä en oikein tiiä mitä noille omille tein että niistä tämmöset tuli!!
Meinasitko muuten kirvestä käyttää sängyn pilkkomiseen vai ihan vanhanaikaisesti...? ;)

Tän viikonlopun aikana on mulle taas "tapahtunu" kaikenlaista, nyt on ilmassa ovisoireita vaikka ei kait vielä pitäis olla (tosin en nyt oo omasta kierrosta perillä, oon tarkotuksella jättäny laskematta että säästyy ressiltä. Jotain kp 10 tienoolla EHKÄ???)
Aika paljon sellaista kivaa limaa valuu koko ajan mut ei nipistele mistään että en tiedä niin mitä tää(kin) taas on...
ja toinen juttu: me ostettiin nyt jo valmiiks varalle vauvan turvaistuin... :)
Oli niin hyvä "sauma" että olis ollu tyhmää jättää sinne... Käytetty kyllä, mutta ehjä ja puhdas penkki... ja myyjäkin on tuttu.
Aina tulee hymy huulille kun sitä tuijottelee ja taas toisaalta aattelee että tarvitaankohan me oikeesti tota ikinä..
Täytyy piilottaa se jonnekin ajatuksia sekoittamasta.... ;)
Mun miehen poika oli ihana kun näki sen penkin, katto ensin silmät lautasina ja totes sit että "en mä tohon mahdu!" :D

Mites Puhiksen Tallinnan reissu sujui...? :D
...Kuitenkin jäi sinne rilluttelemaan kun ei täällä näy... ;)

Tänään tosiaan viimeinen kuorosota! Ou jee... :D
Toivottavasti Timon kuoro voittaa!

Mut nyt mä lakkaan tän romaanin teon ja yritän tarttua imurinvarteen!
Hyvää alkanutta maaliskuuta kaikille!
(koskas muuten uus ketju...?)