L
Lady_Wheel
Vieras
Oltiin tossa Pääsiäisenä pippaloissa ja siellä taas huomas, että tän pikku junttilan miehet on tosi kateellisia mun miehelle. Mun miehellä on hyväpalkkanen duuni, se on tosi komee ja tosi hyvä seuramies. Muut ukot kihisee kiukusta kun mun ukko saa muiden naisten päät sekasin. Voin vaan kuvitella, että muut naiset huokailee, että olispa oma mies tommonen, mutta kun joutuu tyytyy semmoseen junttiköntykseen. Toisaalta ne miehet aattelee, että toi mies on napannut mut... ei niillä itellä olis ollu ees mahiksia.
Jotenkin vaan huomaa, että noi muut miehet yrittää jotenkin vähätellä mun miestä. Mut se ei oikein onnistu kun mun mies on kaikessa edellä. On hienompi auto, parempi palkka, isompi talo jne. jne. Lisäksi jutut fiksuja ja luonne mahtava. En tiä ehkä pitäis muuttaa tästä junttilasta pois.
Onks muita keillä sama ongelma? Miten tuutte toimeen "tavisten" kanssa?
Jotenkin vaan huomaa, että noi muut miehet yrittää jotenkin vähätellä mun miestä. Mut se ei oikein onnistu kun mun mies on kaikessa edellä. On hienompi auto, parempi palkka, isompi talo jne. jne. Lisäksi jutut fiksuja ja luonne mahtava. En tiä ehkä pitäis muuttaa tästä junttilasta pois.
Onks muita keillä sama ongelma? Miten tuutte toimeen "tavisten" kanssa?