Hei Jätkä, yks asia sulle!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23246090]Mä ainakin mietin, että olisi varmaan melko helppo selvittää missä savanna asuu. Yli 600 neliön asunto, 120 neliön olkkarilla, nyksä ex-nyrkkeilijä 40-vuotias kahden tyttären isä, Savanna n. 30-vuotias kahden lapsen äiti, vaateliike Turun keskustassa ja verkkokauppa, esiintynyt seksimessuilla, töissä ollut stripparina. Koti varmaan Turussa tai lähellä Turkua.

Noilla tiedoilla jo pötkii pitkälle, jos haluaisi ruveta stalkkaamaan irl.[/QUOTE]

ei hän ole x nyrkeilijä, vaan harrastanut siitä, So?
enkä ole 30 vaan 26v olen

Eiköhän se ole jokaisen oma asia miten paljon elämästään kertoo, miten paljon kuvia laittaa jne.??? Oikeuttaako se jatkuvaan haukkumiseen ja kiusaamiseen? Ilmeisesti modejen mielestä kyllä, kun ei ole täysin suomalaisesta valkolaisesta kysymys. Jätkä nyt on mikä on, se on huomattu jo ajat sitten. Toisille vain ei tuo reiluus ole selkäytimessä, mutta sivustakatsojat kyllä huomaavat!

Eihän se haukkumista oikeuta, mutta suurin osa ihmisistä on aika pöyristynyt monista niistä asioista joita Savanna on itsestään, elämästään ja valinnoistaan palstalla kertonut. Totta kai tuollaista elämäntyyliä saa arvostella. Moni on myös yrittänyt opastaa harkitsemaan tarkemmin mitä tekee.

Savannan, hänen ex-miehensä ja lastensa henkilöllisyys on lähes kaikkien vakipalstalaisten tiedossa. Esim. Hyytikyppysen, Keittiksen ja Scarletin henkilöllisyys on paljon harvempien tiedossa, eivätkä he suinkaan kerro omasta ja läheistensä elämästä samassa mittakaavassa kuin Savanna, jolta näyttää puuttuvan itsesuojeluvaisto kokonaan, sekä virtuaalielämässä, että oikeassa elämässä. Pitäisi osata pitää suunsa kiinni ainakin läheistensä yksityisasioista.

Mun nähdäkseni tän asian tekee erilaiseksi nimenomaan se, miten paljon ap täällä itsestään on kertonut. Ja joo, kunnianloukkauslaki on se mikä on, jos joku itsensä tunnistaisi ja kokisi tulleensa loukatuksi niin siitä vaan vierailu poliisilaitokselle. Siis muidenkin kuin ap:n kohdalla. MUTTA edelleen, tässä on kyse siitä että hän on tunnistettava henkilö, hänen puhelinnumeronsa, nimensä, lastensa nimet, osoite yms yms ovat yleisessä tiedossa, toisin kuin nimettömällä palstalaisella, eikö? SE pahentaa asian. Kumma että se on niin vaikea käsittää.

Toisaalta jälleen, eri asia menisikö läpi jos ap:n ex sanoisi kokeneensa halveksuntaa, lähinnä täällä on sympatiaa tuon jatkuvan haukkumisen seurauksena herännyt miestä kohtaan...

En puhunut nyt harmaana kirjoittavista, vaan ihan rekatuista nikeistä. Monikin kirjoittaa tänne omalla kuvallaan ja on kertonut itsestään niin paljon tietoja, että henkilöllisyyden selvittämiseen menisi muutama minuutti. Ja sellainen, jota rekattu nikki täällä haukkuu, ei tarvitse edes sitä muutamaa minuuttia, kun voi jo kuvasta tunnistaa henkilön ja jutuista itsensä.

Alkuperäinen kirjoittaja pyhä jyssäys...;23245953:
Edellenkään Savannaa ei tuossa aiemmassa kukaan muu huoritellut ,kun hän itse sen aloituksessaan mainitsi ja se huorittelija oli ollut laivalla nykyisen miehen ex-vaimo!?
Lueppas Hiisukka koko ketju ennenkuin rupeat hatusta vetämään näitä juttuja...

En puhu pelkästään siitä ketjusta, vaan koko Savannan palstahistoriasta. Tämä myös toiselle vieraalle tiedoksi, joka ei edelleenkään ymmärrä mitä ajan takaa.

Hei, pliis - armahda meitä jo parahin ap :).

Mä jotenkin niin toivoin, että bannin aikana olisi tapahtunut kasvamista aikuiseksi, kypsymistä mutta...taisikin koko bannin suoma rauhoitusaika mennä ihan hukkaan. Mä olisin niin mieluusti lukenut sinulta kerrankin yleisneutraalin kivan asian, joka ei olisi provosoiva puoleen eikä toiseen, vaan asiallinen. Olisin niin mieluusti lukenut mielihyvää tuovan asian, eikä tällaista, josta oikeesti tulee itsellekin paha olo. Niinpä - armahdankin itse itseni :flower: ja passaan jatkossa kirjoituksesi. Säästän itseäni oikeasti tekstistäsi huokuvalta pahalta ololtasi sekä eksyneisyydeltäsi - sillä, ja kaikella hyvällä sanon, olet ainakin minulle antanut kuvan hyvin eksyksissä olevasta nuoresta naisesta, joka epätoivon vimmalla hakee paikkaansa tästä maailmasta... Toivon todellakin, että saavutat sisäisen rauhasi ja tasapainon, ihan itsesi ja lastesikin vuoksi.

Kaikkea hyvää sinulle :flower: :wave:

onhan tämäkin taas ketju...ei varmaan pitäisi ollenkaan sotkea lusikkaansa koko soppaan.
Mutta sanotaan kumminkin että olen aika paljon Savannan juttuja lukenut, mutta ne eivät ole koskaan mua millään lailla ärsyttäneet, useimmitenhan se on sellaista harmitonta rupattelua palstan kautta, kertoilemista ostoksista ja sellaista. Onhan niistä Savannan ihmissuhdekuvioitakin tullut luettua mutta ei Savanna kyllä ainoa ole ollut joka niistä kirjoittaa, itsekin olen siihen "syyllistynyt".
En mä ehkä toimisi kaikissa tilanteissa kuten Savanna, mutta minä olen minä ja Savanna oma itsensä, kumpainenkin elää omaa elämäänsä kuten parhaaksi näkee.
Ja lopuksi Savannalle : onnea sulle ja perheellesi, ja muista, elämässähän on vaan yksi suunta ja se on eteenpäin :)

onhan tämäkin taas ketju...ei varmaan pitäisi ollenkaan sotkea lusikkaansa koko soppaan.
Mutta sanotaan kumminkin että olen aika paljon Savannan juttuja lukenut, mutta ne eivät ole koskaan mua millään lailla ärsyttäneet, useimmitenhan se on sellaista harmitonta rupattelua palstan kautta, kertoilemista ostoksista ja sellaista. Onhan niistä Savannan ihmissuhdekuvioitakin tullut luettua mutta ei Savanna kyllä ainoa ole ollut joka niistä kirjoittaa, itsekin olen siihen "syyllistynyt".
En mä ehkä toimisi kaikissa tilanteissa kuten Savanna, mutta minä olen minä ja Savanna oma itsensä, kumpainenkin elää omaa elämäänsä kuten parhaaksi näkee.
Ja lopuksi Savannalle : onnea sulle ja perheellesi, ja muista, elämässähän on vaan yksi suunta ja se on eteenpäin :)

Kiitos tämä oli hyvin sanottua elämästä:)

Miksi ihmeessä jotkut avaa keskusteluja jos niitä ei kiinnosta lukea sitten niitä..mun mielestä tässä on joku ristiriita:)

Ja mä tykkän lukea Savannan juttuja. Itellä ihan erilainen elämä,niin siinä varmaan syy. Mutta en avaa niitä siks että haukkuisin. Miks täällä sais elää vain yhdellä tavalla? Usein teen kuitenkin asiat väärin ja päinpyllyä muitten mielestä..Mutta mitä väliä muitten mielipiteistä kunhan ite tuntee tekevänsä oikein.

Miksi ihmeessä jotkut avaa keskusteluja jos niitä ei kiinnosta lukea sitten niitä..mun mielestä tässä on joku ristiriita:)

Ja mä tykkän lukea Savannan juttuja. Itellä ihan erilainen elämä,niin siinä varmaan syy. Mutta en avaa niitä siks että haukkuisin. Miks täällä sais elää vain yhdellä tavalla? Usein teen kuitenkin asiat väärin ja päinpyllyä muitten mielestä..Mutta mitä väliä muitten mielipiteistä kunhan ite tuntee tekevänsä oikein.

Tottakai saa elää eri tavoilla :) Mut mä ihmettelen miten kukaan voi saada jotain iloa noista jutuista :) Kyllä mua ainakin rehellisesti sanottuna hirvittää nuo jatkuvat nopeat käänteet niiden lasten puolesta :) Mut hei,kukin tavallaan :) Itselleni ei tuo viina hirveästi maistu ja oma mieskin on ihana :)

[QUOTE="vieras";23247470]Tottakai saa elää eri tavoilla :) Mut mä ihmettelen miten kukaan voi saada jotain iloa noista jutuista :) Kyllä mua ainakin rehellisesti sanottuna hirvittää nuo jatkuvat nopeat käänteet niiden lasten puolesta :) Mut hei,kukin tavallaan :) Itselleni ei tuo viina hirveästi maistu ja oma mieskin on ihana :)[/QUOTE]

Tällä palstalla revitään normaaleista asioista niin kummallisia johtopäätöksiä. Vaikka Savanna kertoo täällä elämästään, niin se on kuitenki niin pieni osa sitä niitten elämää. Ja itsekin on huomannut kuinka omasta mielestä selviäkin asioita ymmärretään väärin.

En paljoa Savannan juttuja ole lukenut mutta joitain.. ja en menis niitten perusteella haukkumaan. Mistä edes tietää onko kaikki totta? Ehkä oon sitte lukenu ne lievimmästä päästä olevat, kun mulla ei niin kauheaa kuvaa ole Savannasta. Ja toivonki että se ite, sen lapset ja mies voi hyvin ja ovat onnellisia:)

Savanna on kuin julkkis tällä palstalla. Yhtäaikaa rakastettu ja vihattu. Julkisuuden henkilötkin saavat p...kaa niskaansa, mutta siihen pitää vain tottua. Ehkä Venakon/Savannan kannattaisi miettiä, että ihan kaikkea ei tarvitse jakaa täällä netissä. Oma elämäkin vois olla ihan omaa.

Miks hemmetissä, sanot että mä levittelen muista asiat täällä, minkälaiset, tunnetko mun miestä tai hänen exä henkilökohtaisesti, olenko mä huutanut nimet ja osoitteet?

Miks helvetissä, muut saa puhua esim mun miehestä paska, että vanhaa se on että sillä on arpinen naama että hän on pedofiili ja muuta, miks mua saa joka keskustelussa haukkua huoraksi, seksityöläiseksi, tyhmäksi, rumaksi ja vaikka minkälaiseksi? Miks muut saa kertoa, miten mun nyksän exä oli paska, anoppi on paska ja pla pla, voin jatka jos haluat

Mutta hei haloo älä poista tämä keskustelu, kun et poista näitä keskusteluja missä mua haukkuvat ja pahaksi horoksi ja vaikka minkälaiseksi, et poista kun nautit tästä, huomattu jo, olet vaan rasistinen ja kateellinen ihminen, kun ei itsellä oma elämää ole, kestää mun haukkuminen kans, sorry

Miksi aloittaja haukut muita keskustelijoita?

Yhteistyössä