HELMIMAMMAT 2008 (4)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maijustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täälläkin on flunssaa, pari panadolia jouduin viikolla ottamaan kun päätä särki, muuten oon nauttinu kuumaa mustaherukkamehua kun kurkku on tosi kipeä. Oltiin eilen pienellä työporukalla ulkona syömässä ja juomassa firman piikkiin. Koko ajan sain kuulla että tuleepa halpa ilta kun mä join vaan mehua ja limpparia. Ja shottilasista karpalomehua. Neljältä tulin vasta kotiin, itsekin ihmettelin että jaksoin työpäivän päälle hengailla kaupungilla. Mulla oli joku pakkomielle saada tupakkaa kun lopetin tosiaan kesä-heinäkuun vaihteessa kokonaan joten pummasin joltain yhden tupakin ja poltin siitä yhden kolmasosan. Oli onneks negatiivinen kokemus eikä sen jälkeen kyllä tehny enää mieli yhtään. Suussakin maistui tosi pahalta pitkään sen jälkeen, en muistanutkaan millasta se on. Tunnustin heti miehelle kun tulin kotiin ja lupasin etten enää kokeile!

Tänään oonkin maannu sängyssä ja lukenu tenttiin. Olin selälläni ja tunnustelin mahaa (ja pyysin miehenkin tunnustelemaan). Välillä kohtu tuntui ihan selvästi vähän navan alapuolella semmosena kovana ja välillä koko maha tuntu pehmeältä. Sitten hetken päästä huomasin että mun maha oli toiselta puolelta silminnähden korkeampi ku toiselta puolelta ja siinä korkeammalla puolella tuntui semmonen lämpimämpi kohta kämmenen alla. Kai se Otus oli sitten siinä sivussa jotenkin ja ihmeen pinnassa?? Mietin vaan että supistelikohan se kohtu välillä. En kyllä tuntenu mitään muuta. Nyt on kyllä tullu menkkamaiset kivut takas alaselkään mutta ei kai niistä tarvii huolestua. Siitä mahan painelusta tuli vessahätä ja sen käynnin jälkeen se lämmin kohouma oli kadonnu. Toivottavasti se ei ollu vaan täysinäinen paksusuoli! :)

Mitä Nina ne siellä sun töissä kommentoi? Jotkut ei kyllä yhtään mieti että mitä ajattelee. Ja kun tässä tilassa ottaa kaiken vielä jotenkin henkilökohtaisemmin.

Huomenna kuullaan sitten Outin ultrakuulumiset!! Mukavaa viikkoa kaikki!

Maijustiina 16+2

Huomenet.

Jhp, sää asustelet sitte melko lähellä mun pikkuveljeä. Hänellä kans on matkaa Lapin keskussairaalaan muutama sata metriä.

Tänne ei sen kummempia kuulu. Sama vaiva kun muutamalla teistä - heti ku tekee jotain "rasittavaa" tai istuu autossa pitemmästi, alkaa supistella. Joten rauhassa mennään.

Joku muuten vois alottaa uuden ketjun ja kaivaa se viimeksi päititetty nimilista siihen mukaan.

Maanantaita kaikille!

Safiiri ja Nelkku 17+1

Huomenta!

Aika hyvin suoriuduttu, Maijustiina - mä hyydyn aina takuuvarmasti ennen puoltayötä, oli meno mikä tahansa :) Musta on tullut NIIN tylsä, NIIN tylsä!

Kuinka paljon teillä tulevat isät osallistuvat tässä vaiheessa valmisteluihin? Ovatko miettimässä kaikkia tavaroiden hankkimisia, sisustamista tms? Kun mua vähän mietityttää kun meidän isäntä jaksaa vaan kiinnostua niistä samoista harrastuksistaan kun ennenkin. Sanon joskus että "katopa netistä jotain" (siis vauvaan liittyvää) - ja hetken päästä se on jo Huuto.netissä etsimässä uutta vahvistinta tai jotain. Ja kun mä ehdotan jotain muutoksia tai jotain mitä pitäisi kotona tehdä, niin se tyrmää kaikki vähänkin huonommat ideat heti mutta ei koskaan keksi itse, oma-aloitteisesti parempia tilalle. Tuntuu että sen tavaroita (tai anopilta saatuja sukukalleuksia) ei voi muuttaa tai siirtää, vaikka parempaakaan vaihtoehtoa ei aina olisi. Mua jotenkin tylsii, ehkä mulla on vaan hormonit pinnassa, mutta jotenkin _ jotenkin mä vaan toivoisin että se osallistuisi tähän odotusprosessiin enemmän. Kyllä se siis aivan satavarmasti lapsen haluaa ja mustakin välittää, tämä ei ole sitä "perusvalitusta" ollenkaan, vaan lähinnä tosiaan mietin että millä ihmeellä mä saisin sen edes pikkasen oma-aloitteiseksi. Mä olen hoitanut itse kaikki vakuutukset, tavarahankinnat, suunnittelemiset. Se vaan pelais golfia ja puhuis "poikien asioista" ystäviensä kanssa. Onko muilla mitään hyviä ideoita miten miehen saisi sitoutettua prosessiin paremmin...?

Jeps, mä teen taas aamupäivän töitä kotoa käsin, saa olla mukavassa puolimakuuasennossa sohvalla. Mun pitäisi löytää itselleni mammalomasijainen, mutta ilmoituksista huolimatta ei ole vielä löytynyt sopivaa.

Sateista mutta reipasta maanantaita kaikille!

-Pia 20 +1-

ps. äh - piti aloittaa uus ketju.. sorry!