Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja tarkka hajuaisti:Haisee provolta ja provo haisee pahalta
Ei kun tää ap:han haisi kuulemma hyvältä.
*reps ja kops*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja tarkka hajuaisti:Haisee provolta ja provo haisee pahalta
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mä en kyllä taaskaan jaksa ymmärtää mikä tästä tekee provon jonkun mielestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mä en kyllä taaskaan jaksa ymmärtää mikä tästä tekee provon jonkun mielestä?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja tarkka hajuaisti:Haisee provolta ja provo haisee pahalta
*reps ja kops*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herätkää todellisuuteen naiset:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja tarkka hajuaisti:Haisee provolta ja provo haisee pahalta
*reps ja kops*![]()
MIksi aina pitää huudella tuota provoa? Kyllä tuo voi hyvinkin pitää paikkansa. Itsekin petin ex.ni lähes tuolla tavoin, paitsi mun salasuhde kesti melkein pari vuotta eikä ex tiennyt asiasta mitään. Lopulta mun oli pakko kertoa totuus ja etsin itselleni uuden asunnon, sillä olin palavasti rakastunut tähän salarakkaaseeni. Tätä nykyä ollaan yhdessä onnellisesti, naimisissa ja lapsikin on.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Me juteltiin monia kertoja puhelimessa ton jälkeen vaikka Henna luulee että se loppui heti siihen. M olisi halunnut jatkaa minä en koska pelotti että jään itsekin kiinni ja mieheni jättää mut. En halunnut tehdä lapsilleni niin. Miksi ette usko että oikeesti voi rakastaa?! Ei m rakasta hennaa. Ehkä ei enää muakaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kiva kun kerroit.
Terveisin Henna :xmas:
Oikeasti en ole Henna, eikä mun mies ole M, mutta mä en TAJUA niitä naisia joilla on suhde varatun miehen kanssa ja niiden on pakko päästä retostelemaan sillä asialla miehen vaimolle.
Toisekseen, jos M olisi sua rakastanut, niin se olisi sun kanssasi. Mutta se valitsi elämän vaimonsa kanssa.
sataprosenttisesti samaa mieltä!
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:Olipas kertomus.Joku lukenut hiukan ruusunpunaisia pokkareita.