hitto ku rahaa tarttis ja tietenkään ei mikään nyt mee kaupaks huutiksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "peeaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28398042]Tuli ihan hullu idea mieleen. Mitäs jos hei menisit töihin?[/QUOTE]

no hei tiedätkö mitä mä oon työtön työnhakija. Ei sinne töihin noin vasn päästä. Meillä on kova työttömyys tässä maakunnassa. Ei ole töitä saanut vaikka kuinka yrittänyt. Ja mulle kelpaa kaikki työ.

[QUOTE="vieras";28398042]Tuli ihan hullu idea mieleen. Mitäs jos hei menisit töihin?[/QUOTE]

Niin eihän sitä voi olla raha pulassa,kun käy töissä..oot sitten oikea neropatti.

mitä kaikkea sulle on myynnissä? Jos olis jotain joka itseä kiinnostais?
Poikien vaatteita 116cm ylöspäin,naistenvaatteita koko S ja M..
Onko mitään tällästä?

Siellä taas joku joka kuvittelee, että töihin vain kävellään nykyään. Suomi on matkalla samanlaiseen lamaan kuin parikymmentä vuotta sitten. Silloin oli työttämiä yli puoli miljoonaa ja eipä vain ollut töitä. Kohta saadaan uusinto aiheesta. Toivottavasti sinäkin pääset maistamaan työttömyyttä, niin huomaisit että työttömyys ei läheskään aina ole oma valinta.

[QUOTE="peeaa";28397966]ei sillä että mulla on mitään erikoista tavaraa. :/ ja talvivaatteet tai kengät ei taida nyt oikein mennä kaupan ellei myy pilkkahintaan. hitto :([/QUOTE]

Pulloja keräämällä teet hyvän tilin. Kun aurinko alkaa paistaa, juopot ja nuoriso lisääntyy puistoissa, asemmilla ja kaljaa kuluu. Vappuna teet hyvän tilin, jos olet ahkera. Itse olen töissä ja pientä palkaa jatkan pulloilla.

Yhteistyössä