V
"Vieras"
Vieras
Kenellä kokemusta homekoulusta? Kuinka lapset oireilleet? Onko päässyt vaihtamaan koulua?
Nyt rupee olemaan tän äidin mitta täynnä!!!
Niin harmittaa lapseni puolesta, joka kärsii hirmuisista oireista lähes koko ajan. Poissaolotunteja kertynyt ties kuinka paljon jo tänä vuonnakin, viime vuonna ties kuinka paljon. En saanut viime vuoden poissaolotunteja opettajalta enään. Siis meillä oireillaan sillä, että astma paheni, kun koulun aloitti ja nivelvaivoja, viikkojen kuumeilua, krooninen poskiontelontulehdus, kokoaikainen tukkosuus ja nuha ym. ym. Siis on oikeesti tosi paljon kaikenlaisia oireita. Nyt kuulin huhuja, tietenkään koskaan mä en tule saamaan tähän asiaan vastausta keneltäkään, koska kaikki vaikenee, kun mitään ei ole ongelmia. Mutta siis sädesienestä huhutaan. Miten mä saisin lapseni vaihdettua toiseen kouluun??? Jopa lääkäri ihmettelee meidän koululaisten poissaoloja. Ei siis pelkästään meidän lapsen, vaan myös muiden perheiden lapset sairastaa. Tästä jää kohta elinikäinen juttu, jos mitään muutosta ei tähän tapahdu!!
Ei vaan voi ymmärtää. Nyt oon ite niin väsynyt tähän kokoaikaiseen sairastamiseen ja lapsemme on todella väsynyt... Kohta käy niin, että jää luokalleen, jos tätä menoa poissaolotunteja tulee. Eipä sekään ole kenenkään etu!! Sekava tilitys, mutta toivottavasti joku saa kiinni edes jostain. Vielä kysyisin, että paljonko "normaalisti" lapsilla on poissaolotunteja syksyn aikana? Tai kevään aikana? Ei siis koko lukuvuonna yhteensä. Meillä on tunnit olleet n. 80-100.
Nyt rupee olemaan tän äidin mitta täynnä!!!