L
Lilja
Vieras
Huomentapäivää taas 
Ihanaa, kun alkaa jo monella liikkeet tuntumaan!
Mie luultavasti tunnen myös liikkeet..vaikea sanoa kun ei ole kokemusta entuudestaan
Kyllä mä kuitenki melko varma olen, että ne on liikkeitä ja miehelle aina sanon että nyt tuntuu taas se tunne joka ehkä luultavasti on vauvan liike. Se mokoma vielä nauraa mulle, ihan ku muka ite tunnistais liikkeet 
Käy kyllä vähän sääliksi, kun mies yrittää kokeilla ja kuunnella vauvan liikkeitä, mutta eihän se mitää kuule/tunne :/ menee vielä piitkä aika ennenku se pääsee liikkeet kokemaa, mut on se silti niin sulosta ku yrittää et jos vaikka vähän tuntuis <3
On muuten ihanaa sekin, että pystyn taas kahvia juomaan!!
Aluksi maistu niin ällöttävän ummehtuneelle et oli pakko lopettaa, mut nyt taas maistuu 
Taidan tästä lähteä pullan paistoon niin on pullan tuoksua kun mies tulee kotiin
Voisin ehkäpä kutsua jonkun kaverin päiväkahville 
heh, huomaa että tänään on taas hyvä päivä
ja vieläpä vapaapäivä
)
Ihanaa, kun alkaa jo monella liikkeet tuntumaan!
Käy kyllä vähän sääliksi, kun mies yrittää kokeilla ja kuunnella vauvan liikkeitä, mutta eihän se mitää kuule/tunne :/ menee vielä piitkä aika ennenku se pääsee liikkeet kokemaa, mut on se silti niin sulosta ku yrittää et jos vaikka vähän tuntuis <3
On muuten ihanaa sekin, että pystyn taas kahvia juomaan!!
Taidan tästä lähteä pullan paistoon niin on pullan tuoksua kun mies tulee kotiin
heh, huomaa että tänään on taas hyvä päivä