Viikonloppuja vaan kaikille minultakin!
Tossa kun jännittelin, etten tunne liikkeitä, niin miehen kanssa eilen oikein paneuduttiin kuulostelemaan niitä ja tajusin, että nehän tuntuu jo läpi vatsan ja ihan joka puolella vatsaa. En oo vaan tajunnut, että ne on tosiaan liikkeitä, kun on kun ois mustekala mahassa. Mies kuulosteli korvalla ja sanoi, että kuulostaa ihan siltä, kuin joku heiluttaisi kättä veden alla. En nyt ole ihan varma voiko sitä kuulla vai olikohan se nyt vaan jotain fantasiointia, miten herran jälkikasvu siellä porskuttelee..
Meillä on perjantaina rakenneultra, mikä jännittää ihan älyttömästi. Saas nähdä selviääkö kumpia tulokkaat on

Muut on jo melkein kai käyneetkin siellä, paitsi me eräät perän pitäjät..
Musta tuntuu täällä (palstalla), että kaikki muut on niin energisiä ja jaksavaisia ja mä olen ihan vaivainen

ja valittelen vaan. Oon jo ihan puhki ja painoa on 16 kiloa tullut lisää ja toinen sama mokoma ois vielä odotettavissa. Kenkiä ei saa enää itse jalkaan eteen päin taivuttamalla ja kyykistely muutenkin on hankalaa. Monet luulee, että mulla on laskettu aika joskus tammikuussa ja ovat kyllä yllättyneitä kun kerron, että oon vasta puolessa välissä.
Olen kyllä tosi iloinen, että puoliväli häämöttää vajaan viikon päästä. tai no, mun tapauksessa puoliväli on todennäköisesti ohitettu jo jokunen viikko sitten, kun noilla kaksosilla on taipumus vähän etuilla.
Ja tosi onnellinen siitä, että kaikesta pelottelusta huolimatta mulla on vielä kumpikin vauva tietääkseni matkassa mukana ja kaikki on mennyt hyvin enkä ole joutunut sairaslomalle edes eikä ole tarvinnut olla huolissaan.
Ainiin ja mulla oli myös uniongelmia, mutta ne helpotti kun hommasin itselleni liukkaan (satiinisen) pyjaman. Nyt on tosi helppo kääntyillä tai siis en enää herää joka kerta ja muutenkin tuntuu sutjakammalta olla ja nukkua ja liukastella paikasta toiseen. Suosittelen.