Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tsemppia ultraan Lenaki! Tuleeko mies mukaan? Jos viitsit, niin katsoppas sit kellosta kauanko se ultravisiitti kesti - mulle ajanvarauksessa sanottiin, etta se olis 10 minuutin juttu, ja mahan tietty ihmettelen, etta mita siina 10 minuutissa voi saada selville!

Ei se varhaisultra tosiaan juuri sitä 10 minsaa enempää kestä, meillä meni se 10 minsaa. Lääkäri kyseleen miten olet voinut, Sauva sisään ja katselua. Lääkäri selostaa, missä mitäkin on. Kuvien tulostus ja onneksi olkoon... Onko kysyttäävää -kysymykset ja lasku käteen. Siinä se kutakuinkin on...

Tosi hyvä, että todella sain selville ihottumani syyn. Sitä ei tiedetä, mistä tummoinen virus saa alkunsa. Ketään en kuitenkaan voi siihen tartuttaa, mutta jostainhan sen oon saanut... Se virus tulee vain 10-40 vuotiaille ja on harvinainen. Jospa sitä kesään mennessä ois kunnossa. Se ihottuma ei tule koskaan kasvoihin, vaan on kaulasta alaspäin, luojan kiitos. Pystyn siis vaatteilla peittämään kaiken.

Itsekin ajattelin paljastusta sen ultrakuvan kanssa.... Miehen vanhemmat asuu samalla paikkakunnalla, omani kaukana, joten omille lähetän kuvan ehkä sähköpostilla. Saavat rauhassa sulatella sitä ja soittavat sitten, kun siihen ovat valmiit. Appivanhemmat riemastuvat ikihyviksi. Ens viikolla on sit eka neuvolalääkäri. Jospa siellä kuulis eka kertaa sydämen sykkeen. (Kaksi kertaa, varhaisultrassa ja NP-ultrassa, on jo nähnyt sydämen sykkivän ja pikku olion muutenkin.)

Hei taas kaikille :) Pikkuhiljaa alkaa hahmottumaan kuka on kukakin, kuka on jo raskaana, kuka yrittää ja kuka haaveilee.. Kärsivällisyyttä, olen vähän hidas näissä asioissa :D Täällä on yritetty pysyä pois koneelta, sillä kouluhommat vaatisivat keskittymistä, ja kun alkaa olla jo kevättä rinnassa niin sitä keskittymistä ei vain tahdo millään löytyä ;)

Ymmärsinkös oikein, että ainakin Papunen ja Flox ovat graduvaiheessa opiskeluissa? Se tuntuisi kyllä hyvältä ajankohdalta koittaa vauvaa, kun gradun voisi sitten tehdä raskaana loppuun. Toisaalta minua varoiteltiin ettei kukaan ota töihin jos on muutama vuosi tyhjää koulun ja työnhaun välissä, pelkäättekö te tätä? Vai jatkuuko teillä koulu vielä lapsen tulon jälkeenkin? Anteeksi kun kamalasti tenttaan, mutta kun nämä asiat pyörivät niin kovin mielessä =)

Olisi kyllä ihana osata virkata, mulla on sama juttu kuin Flox mainitsi että vaikka neuloa osaa niin virkkaaminen ei suju. En ymmärrä miksi se tuntuu niin vaikealta. Juuri aloitin neulomaan kissale villapaitaa (minulla on sellainen pieni vilukissa), kun en muutakaan keksinyt.

Leena, voin kuvitella täällä kuinka vaikea on olla höpöttämättä vauvakuumeesta koko ajan. Itse olen samanlainen, ja jos en pidä varaani mieheni saattaa tokaista että "hankitaan sitten se että olet hiljaa" - ei siis vauvaa sentään mutta vaikka jokin kodinkone. Yritän siis nykyisin aina hillitä itseni, mutta minkäs sille voi jos jokin asia tuntuu niin kovin tärkeältä niin kyllähän siitä haluaa puhua ja höpöttää. Teillä jotka olette jo raskaana on varmaan todella hankalaa pitää salaisuus! Toisaalta tuohan on maailman ihanin salaisuus, joten on varmasti kiva nauttia siitäkin että vain te ja miehenne tietää.

Ms. Feelgood, toivotan tuuria työmatkalle, ettet "jäisi kiinni" ;) Mikä on tuollainen pahoinvointiranneke? Auttaisiko maitohappobakteeritabletit raskauspahoinvointiin, jos niitä söisi ehkäisevästi sen työmatkan ajan?

Niin ja yrittämisestä vielä - minäkin miellän että siinä vaiheessa kun ehkäisy jää pois ja vauva on tervetullut, on se jo yrittämistä.

(Unohdan varmaan sanoa paljonkin mitä piti, nyt on joku ADHD-viikko meneillään kun on ollut tenttiä, matkustamista sun muuta.)

Ms. Feelgood, yksi kaverini kehui Multi-tabs Raskaus monivitamiinin auttaneen pahoinvointiin. Tiedä sitten onko se uskon asia vai auttaako oikeasti mutta kannattaa kokeilla, sehän on kuitenkin tarkoitettu raskaana oleville, raskautta suunnitteleville ja imettäville eli ei siitä haittaakaan ole jos ei muita vitamiinejä syö. Samainen kaveri kertoi myös inkivääriteen auttaneen pahoinvointiin ja siihenhän sitä on käytetty jo aikoja. Oikein hyvää työmatkaa, koitahan pärjäillä, mie tsemppaan täällä että pärjäät.
Ja sitten omanapaisuuteen. Mulla alkais olla ovispäivä lähellä ja mies lähtee viikoksi työreissuun eli se tästä kuukaudesta sitten. Tuonne listaan voisi varmaan jolaskea seuraavan päivän ja YK6:n.

Mut Pre, mikali nyt yhtaan oikein laskin sulla olis ovis tan viikon aikana? Jos mies ei oo viela lahtenyt, niin laittakaahan simpat uuniin just ennen lahtoa, nehan voi hyvinkin selvita 3-5 paivaa odotellen munasolun irtoamista. Ei kannata luovuttaa ilman taistelua!

Taytyy kayda taalla apteekissa katsomassa onko tarjolla noita raskausajan vitamiineja, ei varmaan ihan samoja kuin Suomessa, mutta ehkapa sielta jotain loytyy. Kysyn samalla sita ranneketta.
Pikkunoita: http://apteekkishop.fi/?mod=show_product&pr_id=2336&g_id=65&sg_id=389

Oi anteeksi, FG, mä ihan unohdin ettet asunutkaan täällä Suomessa eli Multi-Tabs- vinkki ei sitten välttämättä ollutkaan kovin hyvä mutta uskoisin että jotain vastaavia valmisteita on sieltäkin saatavilla. Googlettamalla löysin vielä (aamu)pahoinvointiartikkelin jossa oli esim. lueteltu ruokia joista voisi olla apua.
http://vauvakuume.net/Raskaus/Aamupahoinvointi/aamupahoinvointi.html
Tuosta inkiväärin käytöstä raskausaikana ollaan kai montaa mieltä mutta tämänkin jutun mukaan siitä olisi apua.
Simoja ollaan joo jo liikuteltu ahkeraan mutta huomenna kutsuu itäinen naapurimaa joten naiset, sormet ja varpaat ristiin kiitos jotta tässä pikkuhiljaa alkais jotain tapahtumaan.

Kiitokset kaikille. =) Olette suloisia...eiköhän tämä tästä, en vielä ole löytänyt sellaista sopivaa hetkeä alkaa oikein kunnolla keskustelemaan asiasta...antaa nyt asian painua ja rauhoittua.Vaikeaa olla hiljaa vauvakuumeen kourissa, mutta pakko yrittää muuten se ukkokulta sanoo "että ole jo hiljaa prkl" =)

Huomenta Naiset!

Kuullostaapa tosi kurjalle se Pope+:n ihottuma. Onneksi syy kuitenkin selvisi. Ja hyvä tosiaan, että ihottumaa ei ole kasvoissa.

Samoin kerrassaan kurjia Talitinttisen kivut. Tuohan on tosi hurjaa, jos kivut häiritsevät työn tekoa. Sanoiko se gyne mitään, mistä noin kovat kivut voivat johtua?

Ms. Feelgood, toivotaan nyt, että työmatkasi menee ilman oksuja. Ainakin kannattaa syödä jotain ennen kuin nouset aamulla sängystä, vaikkapa hedelmä tai jotain. Sen pitäisi kuulemma auttaa ainakin aamupahoinvointiin.

Ääh, nyt on pakko tehdä töitä, joten tämä tällä erää.

Huomenta vaan!

Tosi kurja Popella tuo ihottuma. Ja on hyvä, että syy on tiedossa, mutta paranemiseen menee kyllä kauan. Toivottavasti ihottuma ei ole kamalan kutiseva tai kirvelevä.

Leenalle onnea keskusteluihin! Isoille keskusteluille on tosiaan hyvä olla oikea hetki, jotta asiat saa oikeasti puitua kunnolla. Mulla vaan ei itsellä ole yleensä malttia odottaa sitä parasta hetkeä, vaan haluan aina käsitellä kaikki mielenpäällä olevat asiat heti... Maltti kun joskus olisi valttia!

Mites Pauliinalla? Millanen on fiilis? Kohta on jännäyspäivä käsillä! Muakin oikein jännittää sun puolesta!

Onhan tämä mun tilanne nyt tosiaan kerrassaan kurja. Kivut on välillä tosi kovat ja etenkin niitä seuraava parin päivän väsymys. Olisi itselle helpottavaa, jos tarkka dg olisi tiedossa. Endometrioosia lääkäri pitää mahdollisena. Minä itse uskon siihen, että endoa tämä on kunnes mulle toisin todistetaan. Kaikki oireet täsmää. Eilen ajatus vielä vahvistu kun autossa istuessa kivut vähän paheni, ja tärinäkipu on endon tyypillinen oire.

Itselle on ollut yllätys se, kuinka monet vaivat siihen voivat liittyä. Mulla on pitkään ollut monia oireita, joille en ole keksinyt syytä. Enkä ole tajunnut yhdistää niitä kuukautiskiertoon, vaan ihmetellyt, miksi aina välillä niitä ilmenee. Nyt kun olen pitänyt päiväkirjaa kaikista oireista, niistä löytyy selkeet yhteydet. Monia näistä asioista en ole koskaan tajunnut edes gynellä käydessä kertoa, koska en ole niiden osannut edes kuvitella liittyvän niihin kysymyksiin. Monet oireet on olleet olemassa myös pillereiden aikaan, mutta niin lievinä, ettei niihin ole nii paljon kiinnittänyt huomiota.

Sitä en vielä tiedä miten tämä nyt etenee. Tällä hetkellä syön kipulääkkeitä usein ja koitan kestää. Jos tilanne kovin pahenee ja tarvii sairaalaan kipupiikkien takia lähteä, niin sitten marssin takaisin gynelle ja pyydän lähetteen skopiaan. Ja tämän vauvatoiveen kanssa menemme takaisin sinne gynelle sitten kesän lopulla. Koska jo endonkin takia nopea raskautuminen olisi toivottavaa.

Nyt vaan harmittaa se, että tämä epäily endosta on vienyt osan vauvahaaveilun ilosta ja on vaikea ottaa asiaa rennosti. Koko ajan kuitenkin taustalla häilyy ajatus siitä, että on suuri todennäköisyys sille, ettei me voida luomusti raskautua. Ja myös se paine siitä, että nämä kurjat oireet helpottaa todennäköisesti sitten raskauden myötä. Yritän pitää positiivista mieltä yllä ja ottaa rennosti vauvahaaveiden kanssa, mutta välillä se on vaikeaa.

Huhuh, tulipas melkoinen omanapainen tilitys, mutta taas helpotti! Nyt kun tämä asia on tuore ja vielä koitan tulla sen kanssa sinuiksi, niin on kova tarve purkaa oloa ja pohtia tätä. Toivottavasti teillä ei mene hermo mun jauhamiseen... Sanokaa sitten, että nyt lopeta tuo jaahkaaminen tai hypätkää mun teksteistä yli nää tilitykset! ;)

Talitinttinen, sitä vartenhan porukkamme on kasassa, että täällä jokainen voi purkaa omia tuntemuksiaan, joten minua ainakaan tilityksesi ei haittaa tippakaan. Tosiaan, tärinäkipuhan on endon yksi oire, joten kyllähän nuo sinun vaivasi siihen vahvasti viittavat, mikä on tietysti kurja juttu. Lähetän täältä oikein lämpimän virtuaalihalauksen ja positiivista mieltä sinulle :)

Täällä taitaa täti tehdä tuloaan. Nyt on puolisen tuntia alavatsaa juilinut melkoisesti siihen malliin, että taitaa padot kohta aueta. No, aikamoinen sattumahan se olisi ollut, jos tärppi olis nyt jo tullut, kun tämähän on periaatteessa vasta eka normi kierto pillereiden lopettamisen jälkeen.

Kiitos Pauliina tsemppauksesta ja myötätunnosta. On ihanaa kun voi täällä purkautua. Kavereille en ole tästä hirveesti puhunut. Olen kyllä muutamalle ihmiselle kertonut tilanteesta, mutta eihän kukaan jaksa puhelimessa loputtomasti kuunnella mun volinaa...

Mulla on peukut pystyssä, ettei se täti kuitenkaan sinne Pauliinan luo löytäis, vaan mahamöyryjä aiheuttas masuasukki!

Heip!
Oi voi Tinttistä! Kuulostaa kyllä tosi kurjalta tuo kipuilu. :/ Olisi se kyllä varmasti helpottava asia, jos sen dg:n saisi nopeasti. Uskon, että tuollainen epäily endosta vie sitä innostusta vauvahaaveista. Mutta toisaalta (vauva)haaveet ja tulevaisuuden suunnitelmat vievät eteenpäin ja helpottavat surullista oloa. Ainakin minua auttaa joskus... Tietenkään minä en voi tietää mitään sinun kivuistasi, mutta voin kuvitella tilanteen kun sattuu, eikä ole varmaa tietoa siitä mikä oikein vaivaa. Koitappa nyt Tinttinen vaan nostaa pyrstö pystyyn ja sitten kohti uusia seikkauluja.

Ja ihan niin kuin Pauliina jo kirjoittikin, niin sitähän varten tämä ketju on, että jokainen saa purkaa ajatuksiaan. Minun puolestani saat/saatte kirjoittaa tänne ihan mistä vaan. Minusta tuntuu, että omat juttuni ovat viime aikoina olleet lähinnä rutinaa. Mitään kovin iloista en ole tainnut kirjoittaa...

bd bd Toivottavasti tätönen ei löydä Pauliinan luokse tällä kertaa! Olisi se huippua, jos saataisiin taas yksi uusi plussa.

Leena, voisin vähän ontuvasti verrata tätä teidän vauvaprojektianne meidän asunnon osto projektiin. Olemme kumminkin suunnitelleet tätä ostoa jo hyvän tovin, mutta silti tämän kanssa tulee yllätyksiä. Tässä joku aika sitten mies pohti asiaa liian syvällisesti ja alkoi epäillä, että uskaltaako hankkia koko asuntoa minun kanssani. Olin vähän ilkeä ja suurin piirtein nauroin, kun tiesin, että hän nyt vaan pohtii asiaa kun tajuaa, kuinka iso asia ja muutos se loppujen lopuksi on. Sitten minä tajusin jonkun viikon päästä, että ei helkkari, tämähän on ihan kamalan iso asia ja iso elämän muutos. Tässä tarinassa opetuksena on siis se, että vaikka kuinka keskustelee toisen kanssa asiasta, niin asian sisäistämisessä voi mennä hetki jos toinenkin.

Kivaa torstaita!

hei vaan kaikille pitkästä aikaa!
Mulla vierähti sitten yhteensä 6 päivää kahdessa jaksossa tuolla äitipolilla tiputuksessa ja lääkityksessä tuon pahoinvointi- hypermeesi tilani takia. Nyt oon kotiutunu lääkkeitten kanssa ja eka päivä että tuntuu että ois ihan ok olo. Mulla on nyt viikkoja 9+ 4 eli varmaan pitäs kohta helpottaa. Sairaalassa oli vierustoverina sellainen äippä, joka oli ekassa raskaudessaan ollu 6 viikkoa putkeen sairaalassa oksentamisen takia. eli tän kyllä tunnistää, ei oo mitää yökkäilyä, eikä lopu millään poppakonsteilla. tuli laihduttua melkein 6 kiloa, eli tervetuloa vaan vauvakilot sitten.
vauvalla kaikki hyvin, puolentoist viikon päästä np ultra. tsemppiä kaikille!

ja sain päivän tarkennuksen laskettuun aikaani ultrassa :-)

Pauliina35 23.3. YK2
Pre 3.4. YK5
Alice76, 4.4, YK3
Talitinttinen 6.4, YK 5
Haaveileva Pu YK4
Papunen84 (yritys alkaa huhtikuussa)
Liinuska81 (yritys alkaa kesällä/syksyllä)
Wilhe

Plussanneet:
Pope (YK2) 23.9.
Laureli
matkailijarouva 17.10
Lenaki (YK2) 1.11.
Ms. Feelgood (YK1) 08.11

Voi kamala matkailijarouva!! Onpas ollut kyllä kerrassaan hurjaa. Oi voi! Olet kyllä laihtunut aika paljon. :( Noh, nyt vaan herkkuja nassuun, mutta eiköhän ne kilot sieltä takaisin muutenkin nyt tule. Hieno juttu, että nyt olo on parempi ja vauvalla kaikki hyvin. :)

Aina oppii uutta. En ole koskaan kuullut, että kukaan olisi joutunut raskauspahoinvoinnin takia tiputukseen. Oh-hoh!

Hurjaa tosiaan tuo Matkailijarouvan pahoinvointi. Entäs se huonekaveri sitten! Olisi ihan hirveää kärsiä pahoinvoinnista kuusi viikkoa putkeen! Hyvä, että olet nyt kuitenki paremmassa kunnossa ja vaavillakin kaikki on hyvin.

Olin jo aivan varma, että täti tulee jo nyt aamupäivän aikana hirveällä ryminällä. Vatsan kouriminen yltyi oikein kunnolla, hyvä ettei pitänyt mennä firman takkahuoneen sohvalle kippuraan makaamaan. Mullahan ei yleensä ole oikeastaan minkäänlaisia menkkakipuja, mutta nyt sain sitten tuntumaa niihinkin. No, kipuilua kesti vaan vajaan tunnin, ja nyt ei ole enää mitään tuntemuksia. Hyvä tietysti niin.

Toihon kuulostaa Pauliina lupaavalle! Jos ne ois niitä kiinnittymiskipuja. Mullahan oli ihan kauheita vatsakipuja. Ihan kippuraan kans jouduin menemään. Oliko sulla yhtä jaksosta kipuilua sen tunnin vai tuliko aina sellaisia kouristus/pistosaaltoja sen tunnin ajan? Nyt peukut ja varpaat pystyyn, että se tietäis jotain hyvää!!

Onpas Matkailijarouva kärsinyt pahoinvoinnista. Tosi kurjaa. Toivottavasti tosiaan alkaa nyt helpottamaan. Ei se ainakaan loputtomiin voi kestää ;-)

Kurjat kyllä noi Talitinttisen kivut. Tuo kyllä varmasti omat paineensa vauvaprojektiinkin. Ja varmaan vaikuttaa mielialaankin jo jatkuvat kivut. Onneksi voit tänne aina tulla purkamaan tuntojasi ja valittamaan, jos se edes vähän auttaisi. Koitetaan tsempata sua parhaamme mukaan! :-D

Paniikki, paniikki... tänään on se ultra (mies tulee kyllä mukaan). Olispa kaikki hyvin. Ties mitä kauhukuvia oon jo ehtinyt mieleeni kehittelemään... hhhrr

Heippa hei!
Kävin vähän shoppailemassa Sokoksen 3+1 -päivillä ja apteekissa, ja nyt olen ihan döööd. Apteekki pussi painoi ihan tolkuttomasti kun siellä oli 2 isoa rasva tönikkää ja muuta kevyempää. Ja tähän päälle kävin vielä hakemassa laivatuliaisia kaverilta... Vasen käteni on venynyt. Ihan varmasti on! Uskokaa vaan. :p

No niin, lupaavaa Pauliina! Mukavaa, että menkat ei sitten alkaneetkaan, mutta ei tuollainen kipuilu ole kyllä miskään kotoisin. Ihan kamalaa, jos noin pahasti kouristaa ja kipristää. :/

Onnea ultraa Lenaki. Kerroppa sitten mitä siellä tapahtui.

No niin, ultrassa on käyty. Siellä köllötteli 1,2 cm kokoinen tyyppi ja sydän sykki vimmatusti! Laskettu aika muuttui päivällä (2.11.), mutta tuo nyt saattaa vielä tarkentua myöhemmin. Kyllä nyt mieli huojentui tuosta käynnistä, vaikka ihan älytön hinta (160e ilman kelakorvausta) olikin! Saatiin valokuvat muistoksi ja ajattelin viikonloppuna äidilleni kertoa raskaudesta ja ottaa hänelle kopion kuvasta. Kyllä varmasti yllättyy! Jokohan sitä uskaltais kohta ruveta pikkusukkiakin kutomaan... Sormet vähän syyhyäis siihen hommaan ;-)

Heip!
Jee! Hienoa Lenaki, että ultrassa meni kaikki hienosti! Onpas se ihmisen alku pieni... Oiiih! :)
Minä kun olen etsinyt viime aikoina näitä vauvan tossujen ohjeita kun se kaveri saa sen vauvan... niin laitan nyt Lenakille yhden linkin ihaniin vauvan tossuihin. Voit vaikka sitten tehdä nämä, jos ohjeesta vaan saat selkoa... Ohje on siis englanniksi.
http://golightly.typepad.com/RuthBooties2.pdf

Ihania nuo Lenakin ultrakuulumiset. Onnea vielä. Mahtavaa nähdä se pikkutyyppi ja nähdä, että kaikki on ok!

Voi sinua matkailijarouva! Onneksi nyt sulla on lääkitykset, jospa ne helpottaisivat oloa. On tää naisen elämä kyllä melkoista. Alkaisikohan kukaan mies tämmöiseen vapaaehtoisesti. Parin vuoden pakollinen absolutismi, pahoinvoinnit, lihomiset, ruokavalion rajoittamiset, synnytys ja sen tuomat järkyttävät kivut!?

Mulla pahoinvointiin auttoi jonkun verran se kaksi kertaa päivässä otettu raskausvitamiini. Ei pääse vitamiinipuutokset vaivaamaan. Nyt keskiraskaudessa oon vähentänyt käytön yhteen tabuun/ pvä. Tänään on ollut pitkästä aikaa huono olo. :( Mut syöminen auttaa aina. Mulla on töissäkin välipalaa mukana. Koitan välitunneilla välilä tankata leipää/banaania tai näkkäriä.

Mulla on tällä viikolla pulahtanut kunnon maha esiin. Joku voisi vielä ajatella, että tämä on joku elintasomaha, mutta itse kyllä näen, että se on iso jo kunnolla. Kireät vaatteet on unohdettu nyt. Vaatemuoti on löysää nykyään. Aamulla saa tarkkaan kattoa, mitä laittaa päälle töihin. (Salaisuus on vielä visusti mun ja miehen tiedossa. Ei oo kerrottu kenellekään edelleenkään...) Mulla siis menossa 13+4 viikko. Oma laskettuaikanikin on tarkentunut NP-ultrassa. Aikaistui kahdella päivällä.

Kestovaippaprojekti on toistaiseksi jäissä, koska kankaat on loppu. Sain tehtyä tyypille yhdeksän vaippaa! Kahdet pikku sukat ja tumput on myös kudottuna jo. Sormet syyhyää, jotta saisin ommella lisää vaippoja. Täytyy varmaan viikonloppuna käydä ostamassa lisää kuorikangasta.

Kiitos kun jaksatte tuntea niin sympatiaa iho-ongelmani vuoksi. Tosi ihana saada tukea teiltä!

Vielä päivä ja sitten alkaa ihana viikonloppu. Mietin vain, että vieläköhän sitä uskaltaisi mennä laskettelurinteeseen? Laskettelu kuuluu ns. kiellettyjen lajien listaan. En koskaan siellä kaatuile, mutta nyt on kumminkin pieni riski siinä kaatumisessa. En oikein osaa päättää... Nyt on kyl ihan viimeinen tilaisuus mennä, jos aikoo mennä. Maha ei tästä pienene. Typpi on jo melkein 9 cm pitkä. Nopeesti kasvaa. Just vasta olin varhaisultrassa ja siellä se oli 2 cm...

Pauliina35 23.3. YK2
Pre 3.4. YK5
Alice76, 4.4, YK3
Talitinttinen 6.4, YK 5
Haaveileva Pu YK4
Papunen84 (yritys alkaa huhtikuussa)
Liinuska81 (yritys alkaa kesällä/syksyllä)
Wilhe

Plussanneet:
Pope (YK2) 21.9.
Laureli
matkailijarouva 17.10
Lenaki (YK2) 1.11.
Ms. Feelgood (YK1) 08.11

Ihania ultrakuulumisia Lenakilta! Tuo on varmasti yksi ikimuistoisimpia hetkiä elämässä!

Hienoa, että matkailijarouvan vointi alkaa parantua. Toivottavasti pahoinvointi alkaa olla voitettu ja pääset nauttimaan täysillä raskaudesta.

Popenkin kuulumisia on mukava lukea! Musta tuntuu, että justhan se plussa sulle tuli, mutta onhan sun raskaus jo aika pitkällä. Aika menee nyt keväällä kauheen nopeaa.

Nyt taidan hipsiä pikkuhiljaa kohti unten maita. Ihanaa kun huomenna alkaa viikonloppu!!

Yhteistyössä