L
Lenaki
Vieras
Ei musta ole kurja kuunnella teidän odottajien juttuja. Onnellinen mä teidän puolesta olen, että kaikki on hyvin
En mä täällä palstalla muuten roikkuisikaan. Toki oma tilanne vähän masentaa, mutta ei se sitä tarkoita, että muut eivät voisi raskaudestaan olla onnellisia. En muista kerroinko täällä teille, että kävin tossa reilu viikko sitten kaverin 1kk vauvaakin katsomassa ihan sen vuoksi, että pääsisin asian yli paremmin enkä tuntisi katkeruutta vauvoja/äitejä kohtaan (mä oon aina vieroksunut kaikenlaista katkeruutta ja kateutta). Ja toden totta se helpottikin nähdä, että se vauva on se vauva ja se ei liity mitenkään minun raskauteeni. Samoin ajattelen teistä: teillä on omat raskautenne menossa, eikä se ole sama juttu kuin mun raskaus. Ja onneksi ei olekaan, koska en halua kenenkään teistä kokevankaan samoja asioita kuin itse! Eli ihan vapaasti saa puhua ja hehkuttaa. Enkä mä halua omilla keskenmenojutuilla tuoda teille kurjaa tai syyllistä oloa. Se vaan on niin tuore asia vielä, että on jatkuvasti mielessä ja siitä on vaikea olla puhumatta...
Mut toi on kyllä ihana, että voi äitienpäivänä kertoa vauvauutiset! Ihan täydellistä!
Mut toi on kyllä ihana, että voi äitienpäivänä kertoa vauvauutiset! Ihan täydellistä!