Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei musta ole kurja kuunnella teidän odottajien juttuja. Onnellinen mä teidän puolesta olen, että kaikki on hyvin :) En mä täällä palstalla muuten roikkuisikaan. Toki oma tilanne vähän masentaa, mutta ei se sitä tarkoita, että muut eivät voisi raskaudestaan olla onnellisia. En muista kerroinko täällä teille, että kävin tossa reilu viikko sitten kaverin 1kk vauvaakin katsomassa ihan sen vuoksi, että pääsisin asian yli paremmin enkä tuntisi katkeruutta vauvoja/äitejä kohtaan (mä oon aina vieroksunut kaikenlaista katkeruutta ja kateutta). Ja toden totta se helpottikin nähdä, että se vauva on se vauva ja se ei liity mitenkään minun raskauteeni. Samoin ajattelen teistä: teillä on omat raskautenne menossa, eikä se ole sama juttu kuin mun raskaus. Ja onneksi ei olekaan, koska en halua kenenkään teistä kokevankaan samoja asioita kuin itse! Eli ihan vapaasti saa puhua ja hehkuttaa. Enkä mä halua omilla keskenmenojutuilla tuoda teille kurjaa tai syyllistä oloa. Se vaan on niin tuore asia vielä, että on jatkuvasti mielessä ja siitä on vaikea olla puhumatta...

Mut toi on kyllä ihana, että voi äitienpäivänä kertoa vauvauutiset! Ihan täydellistä!

Ihanaa kuulla, että Pauliinan masuasukilla kaikki hyvin ultrassa! Aika mojova uutinen kerrottavaksi näin äitienpäivän kunniaksi! Saattaa anopilla mennä viinit väärään kurkkuun yllätyksestä.

Pre:n tavoin mie en ole jaksanut nyt niin kovin bongailla noita oviksia ja muita tuntemuksia. Oon sen verran stressaantunu ollu tästä tilnateesta tuolla sisuskaluissa. Ollaan koitettu ahkeraan heilutella peittoja, että jos se luomuihme sieltä kumminkin tulis. Mutta nyt oikeestaan vaan ootan aikaa sinne skopiaan. Jos siellä endo todetaan ja se saadaan poistettua, niin sitten pitäs olla hyvä sauma tärppiin. Mutta aika näyttää.

Tänään napsin ekan kerran uusia särkylääkkeitä. Olipas ihanaa kun ne vei kivut pois ihan uudella tavalla. En edes muistanut miltä tuntuu istua palaverissa ajattelematta mahaa koko ajan! Pystyin jopa koko päivän keskittymään siihen asiaan mitä käsiteltiin! Hallelujaa ja ylistys tehokkaille särkylääkkeille!!!

Toivottavasti viikonlopuksi saataisiin taas hyvää ilmaa. Mulla ois intoa kupsutella pihaa. Siinähän tuota onkin puuhaa. Ja sitten täytyy tietty pakata! Maananatai aamuna sitten nokka kohti lomamatkaa!

Aurinkoista perjantaiaamua kaikille :)
Tosi hienoa kuulla, että Tinttinen sai tarpeeksi vahvat lääkkeet! Fiilis ilman ainaista kipua on varmasti upea sellasten koettelemusten jälkeen!
Lenaki asennoituu kyllä tosi urheasti, täytyy ihan hattua nostaa! Ite oisin varmasti niin katkeroitunut, etten vois kuvitellakaan pystyväni olemaan onnellinen toisten puolesta hetken aikaan. Mahtava esimerkki, täytyypä ottaa mallia :)

Mulla tänään kp9 ja olin eilen tuntevinani vihlaisuja alavatsalla, voisiko se muka olla ovis?? On kai se mahdollista, vuosikausia pillereitä syöneenä kroppa on varmasti sekaisin. No, jos se olikin ovis niin tässä kuussa on siis aivan turha jännittää mahdollista tärppiä, sillä simpat eivät olleet lähimainkaan siellä missä niiden olisi pitänyt olla.... Mutta aiomme jatkaa pupuilua joka tapauksessa nyt sinne asti, kun/jos täti tulee kylään. En luota omiin diagnooseihin vielä niin vahvasti, että uskaltaisin mennä ihan vaan niiden perusteella.

Siivousta tiedossa meilläkin viikonloppuna ja sunnuntaina anoppia tervehtimään. Oma äitini on niin kaukana, että hänelle aion soittaa äitienpäivätoivotukset. Sunnuntaina voisi myös ulkoilla, kun ovat aurinkoa luvanneet. Ihan perusviikonloppu siis tiedossa.

Heippa

Kiva kuulla että Pauliinan vatsassa on kaikki hyvin. Kyllähän se helpottaa kun tietää että kaikki on niin kuin pitäisi. Voi hyvin mielin alkaa hankkimaan lastentarvikkeita.

Hienoa Lenaki että et ole katkeroitunut tapahtuneesta. Katkeruudella ei koskaan mitään voita, päinvastoin oman elämänsä sillä pilaa. Asioiden ymmärtäminen ja hyväksyminen on lahja, jota kaikilla ei valitettavasti ole.

Itsekin olen jättänyt ovisbongailut ja kp:ien laskemisen. Ajattelin että koko kesänä en ajattele koko asiaa, kunhan nyt edes muistan menkkapäivämäärän kirjata ylös, niin se riittää. Gyne sanoi maanantaina ettei hän suosittele ovis-testejä tms. koska ne nostaa stressihormoonia ja näin ollen raskautumistodennäköisyys alenee.

Toivottavasti Tintiinen pääsee nopsaa lapraskopiaan, ja todellinen syy kipuihin löytyy.

Oikein hyvää äitienpäivä viikonloppua kaikille!

Alice

Moi!

Taitaa tosiaan olla parasta, että kerromme anopille uutiset ensin, ja sitten vasta laitan viinit ja tapakset pöytään. Voisi muuten käydä niin kuin Tinttinen kirjoitti, että olisi anopilla viinit ja oliivit väärässä kurkussa!

Hienoa, että Tinttisen lääkkeet tepsivät. Mutta kuten aiemminkin on puhuttu, ethän sä voi särkylääkkeitä lopun elämääsi syödä, joten hyvä, että pääset siihen laparoskopiaan. Osasiko lääkäri antaa mitään arviota, koska toimenpide mahdollisesti suoritetaan?

Ihana auringonpaiste ulkona :)

Ei osannut tuo lääkäri ollenkaan antaa arviota, kuinka kauan tarttee jonossa kykkiä. Olin yksityisellä lääkärissä ja lähete lähti julkiselle puolelle. Tulee siellä halvemmaksi kuin yksityissairaalassa. Kuulemma ei pitäs siihen sairaalaan olla kovin pitkä jono.

Minusta oli kans hienoa lukea, kuinka Lenaki kirjoitti suhtautumisestaan surulliseen menetykseen. Olen aina koittanut myös itselläni pitää ohjenuorana, että toisten onni ei ole multa mitään pois. Joskus tietty pieni kateuden piikki koittaa joissain asioissa vallata mielen, mutta se taitaa kuulua ihmisluontoon...

Elliisa, mulla on noita vihlontoja tuntunut muulloinkin kun oviksen aikaan. Nyt tietty en voi mitään enää sanoa, kun vihloo joka kierron päivä... Mutta sillon kun kierto oli vielä oireiltaan vähän normaalimpi, noita nippailuja tuntui aina vähän miten milloinkin. Kannattaa kuitenkin painaa mieleen tollaset vahvat tuntemukset ja sitten menkoista (joita toivottavasti ei tietty enää tule!) laskea taaksepäin se n. 14 päivää. Sitten saa vähän vihiä oliko tuntemukset oikeita.

Jaaha, nyt tarttee lähtee kotiin päin ja perjantaisiivoukselle. Viikonloppu menee varmasti pihalla ja pakatessa. Tänään alkaa nimittäin loma ja maanataina lähtö edessä!!!!!

Alice76, 23.5, YK5
Pre 26.5 YK7
Talitinttinen 26.5, YK 7
Haaveileva Pu YK5
Papunen84 YK1
Liinuska81 (yritys alkaa kesällä/syksyllä)
Lenaki
elliisa (yritys alkaa ihan pian!)

Plussanneet:
Pope (YK2) 21.9.
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood (YK1) 08.11
Pauliina35 30.11.

Lauantaita, Ladyt!

Kylläpä on harmaa ja sateinen päivä. No, sehän sopii näin siivouspäivään. Parvekelasit jäävät kyllä pesemättä, mutta ehtiihän ne. Kun olen saanut siivottua, leivon täytekakkupohjan ja teen osan huomisista tapaksista valmiiksi.

Talitinttiselle ihanan rentouttavaa lomaa ja oikein aurinkoista matkaa, jos en enää koneelle tule sitä toivottelemaan ennen lähtöänne. Kivaa kuulla sitten matkakokemuksia reissunne jälkeen!

Leppoisaa lauantaita kaikille!

Moikkelis ja mukavaa lauantai-iltaa :)

Päivitin listaa omalta osaltani:

Alice76, 23.5, YK5
Pre 26.5 YK7
Talitinttinen 26.5, YK 7
Haaveileva Pu YK5
Papunen84 YK1
Lenaki
elliisa YK1

Plussanneet:
Pope (YK2) 21.9.
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood (YK1) 08.11
Pauliina35 30.11.

Me nukuttiin pitkään ja saatiin vähän siivottuakin päivällä. Nyt ramasee niin että! Töllö päälle ja siinä vois ottaakin sit pienet unet....

Tinttiselle oikein mukavaa reissua!

Papunen84 18.5 YK1
Alice76, 23.5, YK5
Pre 26.5 YK7
Talitinttinen 26.5, YK 7
Haaveileva Pu YK5
elliisa YK1
Lenaki

Plussanneet:
Pope 21.9. (YK2)
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood 08.11 (YK1)
Pauliina35 30.11 (YK1)

Argh! Kirjoitin äsken pitkät pätkät ja sitten ku yritin lähettää niin tuli palvelin virhe ja kaikki katos! No yritetään uudelleen.

Muokkasin listaa nyt myös omalta osalta. Kierron pituudesta ei tosiaan ole tietoa, mutta tänään on kp 19 ja dpo 4 tai 5. Sillon su sain tosiaan sen vahvan ovisplussan ja vielä maanantaina kans. Sen jälkeen sit tuliki pari haaleeta eikä sit enää ollenkaan. Oviskipuja mulla oli ma ja ti. Tai oletan ainakin niiden olleen, en oo ovuloinu moneen vuoteen, mutta sen mitä oireita tiedän oviksesta tulevan niin niitä ainakin oli. :) Ovis ois sitten ollu sillon ma tai ti. Pupuiltiin ahkeraan kyllä alkuviikosta, että toivotaan tulosta tulevan! :)

Tilasin netistä sellasia RFSU:n testikyniä joiden pitäis näyttää raskaus 6-15 päivää oviksen jälkeen. Aattelin testata tuollon 18.5 niin sillon olis oletetusta oviksesta 2 vkoa. En vaan tajua miten jaksan odottaa siihen asti vaikka eihän siihen ole kuin reilu vko, mutta sekin tuntuu liian pitkältä! En tiedä maltanko siihen asti, mutta täytyy ainakin yrittää. Onneks on koulussa ja harjottelussa on kiire, että jospa aika menis nopeasti ku yrittää keskittyy niihin vaan. Nää vauva-asiat on vaan niin pahasti sekottanu pään etten oikein muuta osaa ajatellakaan. ;) Musta olis ollu ihanaa plussata huomenna kun on miehen synttärit ja vielä äitienpäiväkin! Olis ollu kyllä ihana lahja molemmille! <3

Tämä ilta menee mulla varmaan telkkua katsellen ja löhöten. Mies lähti Helsinkiin kaveriaan moikkaamaan ja hakemaan meille uuden auton! Eräs mummeli nimittäin ajo meidän auton keulaan kolmion takaa joku 2kk sitten ja se meni lunastukseen. Onneks saatiin kuitenkin hyvät korvaukset vaikka niitä saikin kauan ootella. Tuntuu nuo vakuutusyhtiöt olevan nihkeitä maksamaan. Vaikka on kiva ollut nyt pyöräillä ja liikuntaakin on tullut reippaasti niin kyllä se on taas mukava saada auto. Helpottuu kaikki kauppa asiat ym. Ei olla oikein missään pidemmällä päästy käymäänkään ilman autoa. Tämän illan otan rennosti niin huomenna saakin sit koko päiväks syventyä koulu juttuihin :/

Talitinttiselle hyvää lomaa! Oon kyllä kade teille lomailijoille, kun pääsette reissuun. Itse ei kyllä oo moneen kuukauteen oikein mitään tiedossa. Harjottelu loppuu toukokuun lopussa ja sit alkaakin kesätyöt heti, jotka jatkuu elokuun loppuun. Sit alkaakin taas koulu ja koko syksy on harjottelua ettei oikein missään välissä pääse minnekään. Täytyy yrittää jotain vkoloppu reissuja tehdä. Ja kerkeehän sitä reissata sitten viimeistään eläkkeellä. :D

Nyt painun sohvalle löhöämään ja kattoon jotain leffaa!

Ai niin joo! Se tutkimussuunnitelma meni vihdoin läpi!!!!!!! :D :D :D

Niin ja sehän tuosta romaanista vielä uupui, että oli todella kiva kuullu hyviä uutisia Pauliinan ultrasta! Mä varmaan rupeen sitten siinä tilanteessa itkeen, ku oon niin herkkis tollasissa jutuissa ja aina märisen kun joku synnyttää Sairaalassakin. :)
Sairaalasta tuli muuten mieleen eräs toinen ohjelma. Sellainen kuin Kätilöt. Sattuiko kukaan sitä katsomaan? Se on 6 osainen ja siitä on nyt 5 tullut. Tulee FST:ltä. Kertoo norjalaisista kätilöistä ja musta ainakin ollut ihana sarja. Monet itkut on tullu itkettyä sitäkin katsoessa. :´D

Lenakille vielä jaksamisia! Ihanaa kuitenkin kun olet jaksanut meidän kanssa täällä vielä olla. Kuten elliisakin totesi, niin minä olisin varmaan alkuun ainakin vähän aikaa katkera vaikka eihän muiden onni olekaan minulta pois. Ja meille saa Lenaki aina purkaa pahaa oloaan.

Nyt sinne soffalle! :)

Heip kaikki!
Hyvää äitienpäivää kaikille tuleville äideille ja äitiydestä haaveileville myös! Mulla onkin ollut pitkä tauko kirjoittamisessa, paljon tapahtunut. Torstaina meillä oli tosiaan se rakenneultra, jossa tutkittiin vauvelin rakenteita (kaikki suonet, sydämen kammiot, istukat, reisiluun, pään, ympärysmitat yms.). Kaikki oli kunnossa, mikä on aivan mahtava asia! Pikkuinen lutkutti peukaloa kohdussa, istukka on kiinittynyt hyvin kohdun etuseinämään, aika ylös, joten ei haittaa synnytystä ollenkaan.

Rakenneultrassahan selviää vauvelin sukupuoli, mutta meillä EI!! Aivan uskomatonta, mutta maailman huippu, ultraavalääkäri ei pystynyt sanomaan, mitään, koska vauveli päätti olla liikahtamatta koko ultran aikana, piti jalat tiukasti puristettuna yhteen, kantapohjat suoraan ultrakameraan ja jalat niin koukussa kuin voi olla kriittisten paikkojen edessä. Ei sieltä nähnyt yhtään mitään, joten jäipä se sukupuoli sitten todellakin arvoitukseksi.... Aika kauan odoteltiin vauvelin liikahtamista, mutta hän oli päättänyt olla auttamatta asiassa. No jännitys säilyy. Pääasiahan on, että kaikki on kunnossa!

Oon katsonut kanssa sitä norjalaista Kätilöohjelmaa, ihan hyvä se on. Liv-kanavalta tulee päivittäin ohjelma Vatsasta maailmaan, joka kertoo odottamisesta ja synnytyksestä ja sen jälkeisestä ajasta. Suosittelen katsomaan, se on ihan hyvä. Tulee muistaakseni puoli neljä. Nauhotan sen aina ja katson myöhemmin.

Ihania kuulumisia Pauliinan ultrasta. On se herkistävä hetki aina nähdä pikkuinen livenä! :) Kerrohan Pauliina sitten, miten anopi suhtautui ihanaan uutiseenne!

Kiva, että Lenaki jaksat iloita meidän puolesta. Täällä todellakin saa valittaa ja purkaa tuntojaan ja olla masiksessa ja kaikkea siltä väliltä. Me kaikki myötäelämme jokaisen elämäntilannetta.

Tämä tyttö aloittaa pian elämänsä viimeisen äitienpäivän vieton lapsettomana.... ;) 15 päivää vielä töitä ja sitten alkaa loma... jihuu! Pitäs varmaan työkavereillekin kertoa ensi viikolla, että en ole tulossa yli vuoteen takaisin töihin. Ne ei vielä tiedä mun pikku projektistani.

Mukavaa viikonloppua ja äitienpäivää kaikille! :=)

pope + vauveli 20+5

Täällä jänniittää ihan toden teolla! Koko aamun on tuntunut kipuilua alavatsassa. Sellaista menkkamaista jomottelua, kouristusta ja pistelyä. Oviksesta tänään 5 tahi 6 päivää. Tietenkin mun toivo herää heti, että jospa ne olis kiinnittymiskipuja! No täytyy nyt yrittää vielä viikon verran jaksaa ja sitten voi testata. Ärsyttää vaan jos ne kivut on ollutkin jotain muuta ja sit vaan pettyy ku toivo on jo heränny. :P

Hei vaan kaikille ja kiitoksia matkatoivotteluista!

Olipas ihana kuulla popen hyvät ultrakuulumiset! Haluaa masuasukki pitää teitä jännityksessä loppuun saakka!

Minua kans kiinnostaa kuinka pauliinan anopin vierailu on sujunut?

Nyt täytyy mennä hössöttään viimisiä ja aamulla aikasin kentälle. Palailen reilun viikon kuluttua kertomaan matkakuulumisia!

Hello!
Hyvää äitienpäivää tuleville äityleille!

Tosi ihana kuulla Lenakin ajatuksi tästä kaikesta. Minä olen kanssa sellainen, että en osaa olla kateellinen muille. En varmaan osaa olla mistää kade. En edes haluaisi käyttää koko sanaa, mutta en tiedä parempaakaan.

Oih, olipas Popella kivoja ultrakuulumisia. Onpas teille tulossa salamyhkäinen pikku kaveri! Hauska juttu tuo, että beibe ei halunnut kertoa itsestään liikoja, hih.

Toivottavasti nuo Papusen nippailut on juurikin niitä kiinnitys juttuja. Olisihan se huikeaa saada taas uusi odottaja meidän super-ketjuun!!

Tinttiselle oikein ihanaa ja rentouttavaa lomaa! Saat sitten kertoa oikein kunnon matkakertomuksen.

Mitenköhän kävi anopin vierailun Pauliinan suunnalla?

No niin, nyt on saatu anopin vierailu hoidettua, ja hyvinhän se meni. Kovasti tuntui olevan onnellinen tulevasta famun "virasta". Kerroimme vauvauutiset tänään myös mun vanhemmille ja sisarusten perheille. Äiti purskahti itkuun, eikä hetkeen saanut sanottua sanaakaan. Ilahtui yllätyksestä ihan hirmuisesti! Kaikki olivat uutisesta tosi innoissaan ja onnellisia.

Täälläkin on peukut pystyssä, että Papusen nippailut olisivat kiinnittymiskipuja. Olisi mukavaa saada taas uusi plussa ketjuumme :) Niin ja onnittelut tutkimussuunnitelman läpimenosta!

Aika hassua, ettei Popen pienokainen suostunut "vilauttamaan" itseään. Eikös se ollut niin, että olisitte nimenomaan halunneet tietää sukupuolen etukäteen? Aiotteko mennä vielä 4D-ultraan?

Nyt taidan syventyä lätkäfinaaliin. Hauskaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille!

Velmu muksu Pope+:lla, tai fiksu kun ei vilauttele vehkeitään tuntemattomille :D.

Täällä salaa haaveillan uudesta yrityskierrosta vaikka menneessäkään ei kyllä ihan jalat ristissä oltu, vaikka se olisi ollut ehkä järkevää. Alkavalla viikolla pitäisi kuulla lekurilta löytyiko tämän tytön päästä jotain näkyvää vikaa vai oliko vain joku omituinen ja ohimenevä stressireaktio (toivotaan jälkimmäistä).

optimistina päivitän listaa:

Papunen84 18.5 YK1
Alice76, 23.5, YK5
Pre 26.5 YK7
Talitinttinen 26.5, YK 7
Haaveileva Pu 3.6, YK6
elliisa YK1
Lenaki

Plussanneet:
Pope 21.9. (YK2)
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood 08.11 (YK1)
Pauliina35 30.11 (YK1)

Papunen, tosi jännää! Pidän peukkuja että siellä pikkuveikka olisi tarrautumassa kyytiin!
...toivottavasti pääsen minäkin pian jännäämään... :)
Popella on loma jo ihan nurkan takana, onnellinen!

Gallup Euroviisuista: aikooko monikin seurata Waldon pärjäämistä?
Hauskaa maanantaita!

Heip! Tinttiselle hyvää matkaa!
Minä täällä edelleen leikin kotirouvaa, onneksi on käynyt paljon vieraita.
Onko kellään tietoa aloe vera-tuotteista, erityisesti mehusta. Kävin tänään hierojalla, kun meinaa mennä paikat jumiin, niin hän suositteli. Sanoi, että erityisesti raskauden aikana olisi hyvä, auttaa kuulema ravintoaineiden imeytymistä. Ajattelin, että minulla kun on ollut ongelmia sen raudan imeytymisen kanssa. Jotenkin olen kuitenkin nykyisin tosi vainoharhainen kaikkea uutta ja erilaista kohtaan, yritän syödä mahdollisimman hyvin ja vähän käsiteltyä ruokaa, eilen kyllä lipsahti pahasti kakun ja karkin puolelle, kun mies tuli kotiin kaakun ja kukkien kanssa, hänen mielestään olen kuulema jo äiti. Joten juhlittu on täällä eilen. Mutta jos jollakin on tietoa tai mielipidettä tuosta aloe verasta niin kuulisin mielelläni.
Vastaus gallupiin: en ole edes tiennyt Waldon olevan viisuissa. Nimim. Ihan pihalla :)

Mun kaveri myy aloe vera -tuotteita ja oon sitä juomaakin aikoinani käyttänyt säännöllisesti. Muistan tuolloin lukeneeni jostain, että käyttöä ei suositella raskauden aikana, mutta en tiedä sitten kuinka totta se on ja varmaan asiasta voidaan olla montaa mieltä. Mä lopetin juoman käytön, kun en huomannut sillä olevan vaikutusta mihinkään. Muutenkin rupesi arvelluttamaan tuollaiset ravintolisäjuomat, kun se makukaan ei ollut "luonnollisen" mehun makuinen. Ja alussa se pisti mun vatsan ihan sekaisin eli aika tujua tavaraa tuntui olevan... Mutta tiedän, että monet vannovat aloe vera -juoman nimeen. Mulle sitä mainostettiin sillä, että pitää terveenä, väsymyksen poissa ja ihon hyvänä. Parempana oon kuitenkin huomannut noihin asioihin esim. tyrnimehun juomisen. Mä oon itsekin vähän vainoharhainen ravintolisien käytöstä raskauden aikana ja lopetin oman raskauteni aikana jopa helokkikapselien syömisen, joita normaalisti syön säännöllisesti. Tosin jos vielä raskaaksi tulen, niin saatan kyllä sitten niitä syödä... En tiedä, mikä auttaisi tuohon raudan imeytymiseen. Kannattaisko sun kysyä sitä neuvolasta?

Mulla jäikin aiemmin kommentoimatta Popen ultrakäyntiä... Aikamoinen veijari teillä, kun ei suostunut vehkeitään esittelemään! Pitää teitä jännityksessä ;-)

Mahtoi Pauliinalla olla hyvä äitienpäivä, kun sait tulevat mummit iloisiksi!

Gallupiin vastaus: Koska ne euroviisut edes ovat?? Nimim. Toinen pihalla oleva

Heippa!
Heheheh, teitä pihalla olevia. ;D Ne Euroviisut on tällä viikolla. Huomenna alkaa ensimmäisellä semifinaalilla. Waldo kait esiintyy vasta toisessa semifinaalissa, joka on torstaina. Lauantaina on finaali. Gallupiin siis vastauksena, että kyllä olis tarkoitus katsoa viisuja.

Minä olen kanssa kuullut, että tuo aloe vera mehut ei olis mitään kovin käänteen tekeviä. En tiedä sitten, mutta tuollaista kuvaa minulle on annettu. Mutta hei, te joilla rauta ei meinaa imeytyä niin kokeilkaapa tällaista tuotetta kuin Floradix Kräuterblut-Saft. Tämä on sitä "rautamehu", josta aikaisemmin jo mainitsinkin. Itse ostin pari päivää sitten pienemmän 0,25 l pullon. Ei tuo niin hyvää ole, mutta menee... Minulle ei oikein sovi nuo tavalliset rautavalmisteet, mutta tuo sopii. Luin joskus, että neuvolassa terkat jopa ehdottavat tuota litkua, koska se kait imeytyy helpommin kuin ne napit eikä tuossa saa sivuvaikutuksia. Tuota saa ihan isommista kaupoista ja luontaistuotekaupoista. Ei se niin kovin hyvää ol. http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/2294/Salus-Floradix-Krauterblut-Saft

Hei

Aloe vera juomaa kokeilin minäkin yhden pullon verran, enkä oikein huomannut muuta kuin että vatsa meni sekaisin, ihan niinkuin Lenakin kirjoitti. Uskon että terveellinen ruokavalio, liikunta ja uni ovat kuitenkin ne tärkeimmät tekijät hyvinvoinnin ylläpidossa.

Itse seuraan Euroviisuja vaihtelevasti, sen tiedän että huomenna on eka semi-finaali ja oisko toinen torstaina. Finaali on sitten lauantaina. Waldon biisi on ihan ok, mutta tuskin sillä voitto irtoaa, hyvä jos pääsee kymmenen parhaimman joukkoon.

Vaikka niin piti 'unohtaa' ovulaation kyttääminen, niin kyllä sen taas tunnisti ja peittoja heiluteltiin sopivasti. Olen haastatellut raskaana olevia ystäviäni raskausoireista ennen plussaa, ja he olivat sitä mieltä että niitä ei ollut. Joten niiden kuullostelemisen annan ainakin olla.

Nyt paistaakin sopivasti aurinko, eli ylös, ulos ja lenkille!

Alice

Heippa kaikki!

Olen lukenut kaikki juttunne, mutta muistankohan kommentoida kaikkea... Papuselle suuret onnenpotkut plussaamisen suhteen! Talitinttiselle aurinkoisia saita ja rentouttavaa lomaa!

Lomilta on nyt siis palattu, ja ainakin viela ilman sikainfluenssaa. Raskauden suhteen kaikki meni hyvin, pitkat lennot sun muut. Kaveriperheessamme on aivan ihastuttava 2.5-vuotias neiti, jonka touhuilua tuli seurattua 10 paivaa ja siina sivussa salaa toivottua, etta omasta lapsukaisesta kasvaisi samanlainen... Perheen aidin kanssa tuli juteltua paljon raskaudesta, ja Popen tilanteeseen liittyen han muun muassa kertoi, etta heilla rakenneultraan mennessa aidit juovat jotain sokerilitkua, joka saa aikaan sen, etta sikio vilkastuu ja liikkeet voimistuvat, ja talloin sukupuoli on helpompi selvittaa. En sit tieda onko tuo kaytanto voimassa kaikkialla Yhdysvalloissa. Olettekos Pope aikoneet kayda erillisessa ultrassa katsomassa ihan vaan, josko se sukupuoli selviaisi myohemmin? Mina en varmaan malttaisi olla menematta, jos alusta alkaen on ollut halu saada tietaa sukupuoli.

Euroviisuja seurataan meillakin todennakoisesti, ellei jotain muuta tarkeampaa satu samoihin aikoihin eteen.

Eilen ilmoittelin aitienpaivan kunniaksi tekstiviestilla omalle aidilleni uudesta tulokkaasta, mutta reaktio tai pikemminkin sen puute jai askarruttamaan. Tanaan olin saanut sit sahkopostia, jossa kertoi asian tulleen kovana yllatyksena, mutta kuitenkin positiivisena sellaisena. Isovanhemmuus on kaiketi iso shokki suht nuorille vanhemmilleni, joille vauvamme olisi siis ensimmainen lapsenlapsi. Lieko vanhempani sit kovin perisuomalaisia ja jayhia, jotka eivat paljon tunteitaan nayta. Miehelle olisi ollut iso asia kuulla positiivisia kommentteja. No, ehkapa asia tasta pikkuhiljaa alkaa avautumaan itse kullekin. Nain jalkikateen ajatellen ehka tuo tekstiviestitys ei ollut paras tapa kertoa asiasta. Muut kuin vanhempani ja kaveriperheemme, jonka luona lomailimme eivat siis viela asiasta tieda. Ihana kuulla, etta Pauliinalla uutiset oli otettu hienosti vastaan.

Aikaerosta yritan taalla selviytya, vatsa vaati just 'lounaan' :)
Ms. Feelgood rv 14+1

Yhteistyössä