P
Pre
Vieras
Voi Laureli. Onneksi kaikki muut "osat" olivat paikoillaan ja merkkejä kehityshäiriöstä ei ollut. Mä oon aina aika ajoin ihan yltiöpostiivinen, tai ainakin siihen asti kunnes toisin osoitetaan eli jos se pikkunen pitikin vaan kättä nyrkissä. Tsemppiä.
Täällä alkaa rättipäivät olla lopuillaan, nyt vaan on ilmaantunut ihan kummallinen vatsakipu joka kalvaa niin ettei aina tahdo saada hengitettyäkään. Mulla on huomenna vanhenemispäivä ja toivon että tää ois vaan jotain ohimenevää...mutta on kestänyt eilisestä saakka ja koko ajan voimistuu. Pääsiäisenä kun kärsin siitä suolistotulehduksesta niin terkka epäili ennen lääkärille pääsyä kaikenlaista aina kohdun ulkoiseen raskauteen asti, toivottavasti tääkin on sit jotain muuta.
Halauksia kaikille, paitsi ei matkailijoille, teille mä oon niin kade
. Ei vaan, ihanaa lomailua kaikille ja mukavaa vkonloppua jos ei ennen ensiviikkoa "nähdä".
-Pre-
Täällä alkaa rättipäivät olla lopuillaan, nyt vaan on ilmaantunut ihan kummallinen vatsakipu joka kalvaa niin ettei aina tahdo saada hengitettyäkään. Mulla on huomenna vanhenemispäivä ja toivon että tää ois vaan jotain ohimenevää...mutta on kestänyt eilisestä saakka ja koko ajan voimistuu. Pääsiäisenä kun kärsin siitä suolistotulehduksesta niin terkka epäili ennen lääkärille pääsyä kaikenlaista aina kohdun ulkoiseen raskauteen asti, toivottavasti tääkin on sit jotain muuta.
Halauksia kaikille, paitsi ei matkailijoille, teille mä oon niin kade
-Pre-