ISOmpaa pesuetta haaveilevat 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohdis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ohdis

Vieras
Haidi 32v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset
Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06
Tehotyttö :-) ks. tiedot jo synnyttäneistä
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08

Plussanneet :

Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 12/08

Jo vauvan saaneet :

Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö syntyi 10.2.08
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi31.5.08

Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset
Tehotyttö :-) ks. tiedot jo synnyttäneistä
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08

Plussanneet :

Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 12/08
Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06 la 02/09

Jo vauvan saaneet :

Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö syntyi 10.2.08
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi31.5.08

Joo, kaksi pientä on ja yksi isompi. ;-)

Hengailen täällä taustalla ja suren hiukkasen Papua, tulis nyt sanomaan jotain... :-( Töissä kiire eikä muuten mitään uutta taivaan alla. Viikonloppua odotellessa.

Ensi viikolla elämään mahtuukin tunteiden koko kirjo: perjantaina on Bruce S.-konsertti ja seuraavana päivänä miehen isoäidin hautajaiset. Hautajaisissa lisäksi läsnä NE miniät, joista ei ole kuulunut pihaustakaan. Mielummin olisin tehnyt päinvastoin: ensin ikävät asiat, sitten konsertti.

Hep!
Täällä se yksi, jonka pitäis olla siivoamassa kämppää, jotta ois kivampi reissulta paaalaaaata, trallalla... Pyykkikoneet laulaa. Huomenna startataan luultavasti. Pieni mutka matkaan, kun Vojakerin jarruremontti jäikin vielä kesken. Isäntä ehkä tekee loppuun sen itse, ehkä mutku jos ja silleen. Siinä siis ihan noita kuluvia osia piti vaihtaa, ei mitään sen kummempaa.
Tänään on kolmosen virallinen synttäripäiväkin, muttei sitä sen kummemmin vielä nyt juhlita.. Aamupalan sai sänkyyn ja uuden kaivurin :-)

Mua kyllä nyt tuo Papujuttu häiritsee, enkä oikein tiedä, miten tästä taas jatkais tätä palstailua :-(
Mutta se on ainakin tosiaan kiveen hakattu, että mun oireet ja testit pysyy nyt näistä kuvioista pois. Safiirin kanssa tekstaillaan, jos on ihan pakko pähkäilyseuraa saada :-) Että ilmoja vaan pitelee JUUUUU... :-D

Voi kökkö.
Sinn epankkiin piti mennä, mutta täällä on niin pirskatin kylmä ja sataa
ihan kokoajan.....ei yhtään hotsittais !
Pinkkiksen kans on sitte viritelty siivousurakkaa alulle...ehheh....jos vaikka
tänään koittais jotakin siivoilla hiukan edes.

Papu kyllä jätti nyt ihan ison kolon tähän meidän juttuun,
apeat tuntuu olevan fiilarit moisesta vähän kaikilla =o(

Tehiksen kolmonen täytti...hetko...3 vee ??!
Onnea hänelle ;o)

Mulla on nyt PiMSsit tapissaan, kaikki ottaa pattiin ja kipee ja kuvottava ja paksu olo.
Pöh ja Pah !!

Iltapäivää
Töissä pitäs olla, mutta nyt otti ovis niin koville, että kotosalla ollaan tämä päivä. Eilen illalla meinasi työvuoro jäädä kesken kun niin kovat mahakivut oli ja ne jatkui tänäaamuna...joku megavääntö munasarjoissa???
Kävin aamusta kaupungissa ihan yksin salaisella reissulla kun muut vielä nukkuivat...siitä myöhemmin lisää.

Jaahas kirjoittelusta kommentoinnista jne. jotain polemiikkia...hmm...itse luen kaikki, mutta en kaikkeen ota kantaa, yritän huomioida kaikkia, mutta en tykkää joka kirjoituksessa mainita jokaista erikseen nikiltä...puhtaasti siitä syystä, että en aina muista mainita kaikkia:)
Jokainen saa puolestani kirjoittaa mitä lystää ja kommentoida mitä lystää...tänne kirjoittamisessa on aina omat riskinsä...sitä tulee ymmärretyksi/kuulluksi tai sitten ei tule ja siltäväliltä jne.
Papua tulen kaipaamaan jos hän päättää täältä häipyä, mutta se on hänen päätöksensä.
Nyt välipalaa ja sit jos kävis tuon keittiön kimppuun, verhot vaihtoon, lattian pesuu jne...näin meikäläinen lepää saikkupäivänä...ihan vähän vaan kaikessa rauhassa, niin kuin muuan ystävä minua tänään valisti sähköpostissaan:)

Päivän jatkot kaikille tasapuolisesti =)

UUUUUU Haidilla megasuperhyperextraovis :-D

En voi sille mitään, mutta mulla on nyt sellanen fiilis, että en todellakaan tiedä mitä uskaltaa kirjottaa tai olla kirjottamatta. Kuka suuttuu seuraavaksi... Tässä on näitä möksähdyksiä nyt matkan varrella ollu kasapäin :-/ Plääh!
Mitä meitä/teitä oikein vaivaa?!?!? Ei ymmärrä :-(

Kolmonen 3v. kiittää onnitteluista :-)
Jos mua ei nyt hetkeen "näy", niin en ole kuitenkaan suuttunut. Ollaan ainakin viikko siellä reissussa, joten ihanaa heinäkuun jatkoa kaikille...
Pitäkää ketju pystyssä, ÄLKÄÄKÄ SUUTTUKO, pliiiiis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hmm, Terveyssisar taisi valitettavasti myös tippua ketjusta... :-( En tiedä suuttuiko jostain vai eikö pysynyt vauhdissa mukana kun etenemme niin nopeasti.

Harmi, kun parikin kolmannesta haaveilevaa, alle kouluikäisten lasten äitiä on tippunut pois. Olisi kivaa kuulla varsinkin heidän kuulumisiaan kun on vähän sama elämäntilanne. Sellaisia joilla suurempi perhe vasta mietteissä. Mutta heilläkin varmasti monesti aika kortilla, varsinkin jos ovat kotiäiteinä.

Rentouttavaa reissua Rehorytölle, eiku Tehotytölle (ahhahhaaa tätä huumoria), ja minua kyllä kiinnostaa muka-oireesi mutta ymmärrän toki jos olet saanut raskaa riskaan ettet enää uskalla. En ole kyllä missään tätä raskaa lukenut, Kermeissäkö?

NYT kotiin!

Tehis, sovitaanko silleen et jos et haluu täällä ruotia, niin voit sit kertoo meille vaan et "ilmoja on pidellyt"? ;} Ja onhan meillä suljettu..Täällä ei ainaskaan suututa, ehei :} pitää olla melkonen mörökölli, et mä tästä katoan..Mahtireissua teille!!!!

Haidin muniksissa käy sellainen "plopplopplop"? ;}

On kyll orpoa, kun Papu on poissa :/ Meidän pitäisi tehdä sellainen anomus sen oliolle, että nyt sitä yritystä kehiin, koska ME EI HALUTA LUOPUA PAPUSTA! Perskeles..

Auroralle piti sanomani, että kerro Brucelle kauheesti terveisiä, jookos? Tykkäsin penskana ihan sikana, isoveikka kun sitä kuunteli. Ja edelleen siis kun sitä kuulee niin hymy tulee ihan pakosti.

Hrrrh, tunti vielä, mä haluun pois täältä! Toisaalta mä oon yksikseni muutaman päivän joten on pakko kehitellä ihan muita juttuja, eilenkin hilluin kaupungis tosiaan iltaan saakka. Kuten tänäänkin. Ikävä mun mussuja.

Voi, Ohdis nyt nauttii vaan yksinolosta!!! Ihanaa se on joskus, oikeesti :-)

Jep jep, jos ei kukaan kauheesti suutu, niin voin käydä äkkiä heittämässä säähavainnot tuonne suljetulle. Tiedätte minkälaista lomasäätä luvassa täälläpäin ;-)

Niin, Ourari, eiku Aurora, tällä kertaa sitä raskaa ei nyt vielä ehtinyt isommasti tulla. Ainoastaan noita kaikkitietäviä kommentteja sivullisilta. Mutta muistutti taas mukavasti siitä, mitkä on mun oikeudet tällä palstalla :-/ Ihan kiitokseksi kaikille ihanille faneille vien sitten tärkeimmät juttuja aivan muualle.

Ja mun tarvis olla jotain ihan muuta kyllä nyt tekemässä.. Hyvin kyllä pyörii nuo koneet, vaikken vieressä seisokaan :-D

Toivottavasti nyt ei ihan kolmee munista ole irtoomassa/irronnut, tai jos on niin toivoisin vain yhden toimivan:)
Edelleen tuohon mitä uskaltaa kirjoittaa...ihan just sitä miltä itsestä tuntuu, sillä ketään ei ole tänne pakotettu lukemaan juttuja jos ei pää kestä...enkä nyt puhu papusta, vaan ihan yleisesti.
Yksi verho enää silittämättä, sit on meillä taas uus ilme keittiössä...mä tein sen!!!
Johan sitä on viikko kohta tuota keittiön siivousta aloitettukin:))
Jos menis jatkaa silitystä ja hiomaan illan keilaustaktiikkaa.

HEI HEI HEI!!! Elkää ihanat ihmiset vaan vetäkö papua nenään !! ;)))

Te ootta niiiiiiiin ihania immeisiä etten oikeesti tiiä kummasta on kamalampi luopua, teistä vai vauvahaaveista :(((((((((((( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mutta tosiaan, mun on pakko irrotella vauvahaaveet mun kaikuvasta dalmispääkopastani, itteänsä tässä haaveillessa vaan virtsattaa. ( Nyt kyllä tuli dejavuut! Olen yritellyt tätä ennenkin....)

Ohdis, ...nyt tulee tippa linssiin... laittakee vaan oliolle iso pakotuslappu XD

Mutta, jos teille passaa, niin haluaisin teidän kanssa vaihdella vielä kuulumisia suljetulla???????
Ja katsotaan nyt jos hipsisin tuonne vanhemmat osioon.. ehkä..
Loma on nurkan takana, niin siittäkin tulee hyvää vierotusta täältä.

Ootte kaikki IHQ!! <3 <3 <3 Papu

Papu, älä mee!!! Tai tavataan suljetulla ;o)

Muille kylvöjä, kaatoja, plussia ja kaikkea mahdollista, nyt en millään ehdi muuta!!!
Mies jäi lomalle, joten munkin täällä notkumiset jää vieläki vähemmälle, ku lähdetään reissuun. Mut palaan satavarmasti jossain vaiheessa!! Älkää siis missään nimessä tykätkö huonoo, jos mua ei näy tahi kuulu vähään aikaan :o).

Vihdoinkin omassa kodissa, AH tätä tilaa täällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Safiirille myöhäiset synttärionnittelut!!!! Olen taas matti myöhäisenä liikkeellä, anteeksi siitä.

Ihanaa, että papu palasi!!!!! Papun jutut on niin mahtavia, täynnä fiiliksia alusta loppuun saakka, et olisi ollut niin suuri vääryys jos et ois täällä kirjoittelemassa :D

Täällä ootellaan tätiä....eli jos joku nyt sitten toivoo plussia niin voin sen tädin ottaa tuplana tai triplana ;) Samalla ne siinä menee kuin omanikin.

Ketkäs nyt sitten on lomailemassa? Ottakaa mut mukaan, pieni virkistys ois nyt paikallaan...mä en taida mahtua mihinkään kassiin, mut mä lupaan istua ihan hiljaa vaikka takaboksissa jos vaan pääsen mukaan :)

Mites muut voi? Ai niin, pinkkikselle onnittelut. Nyt ei estä mikään ja vauhti sen ku kasvaa!!!!! Niin se meilläkin on, nuorin tytöistä ajaa jo niin kovin et joku kaunis sunnuntai istumme Palokassa paikattavana :D Eikä siitäkään oteta opiksi, vaan vauhti pysyy samana! Se on sitä vauhdin hurmaa. Meillä poika ajaa kovin perässä, sillä kun on sellanen pieni pyörä apupyörillä, jos takapyörä ei enää osu maahan ja apupöyrät jossakin kuopan reunalla, niin sitten hän huutaa ihan onnessaan: "Äiti, kato mä ajan kuntopöyrällä!!" SIlloinhan se takapöyrä pyörii tyhjää...fiksu jannu, täytyy myöntää ;D

Onkohan tässä nyt tullu jaariteltua ihan tarpeeksi, hmm....no, mä palaan jos jotain tulee mieleen. Meen tyhjentämään tuon koneen ja isken lisää vaatteita sinne..jos sen jälkeen oottais et joku tulis hakemaan lomalle ;)

Kiva Papu että palasit vielä linjoille! Kerrothan kuulumisia aina välillä tai jos joku voi välittää viestejä (jooxin antennit sopivat varmaan tähänkin tarkoitukseen), en pääse tuonne suljetulle...

Voisin muuten teiltäkin kysyä samaa kuin Supereilta, kun asia on ajankohtainen:

Miten nopeasti teille on tullut vauvamaha ja olette joutuneet siirtymään äitiysvaatteisiin, varsinkin jos lapsi on kolmas tai enemmän? Oletteko joutuneet piilottelemaan vatsaa esim. töissä ja miten pitkään se on onnistunut?

Mullahan on viikkoja nyt vasta 5 ja risat, ja päivä päivältä piilottelu töissä käy vaikeammaksi. Alavatsa on niin herkkä ja turvoksissa (öllö olo) ja lämpimällä säällä ei voi käyttää löysiä villaneuleita. Löysissä tunikoissa näytän vaan siltä kuin olisin raskaana. ;-D En tajua miten jotkut pystyvät tähän viikkokausia?!

Heipsunkeipsun täältä pesulapakkaamosta!
On tää vaan hienoo tää pakkaaminen :-D No, voiton puolella ollaan. Muksujen kassit on jo ihan valmiit ja omatkin tuossa jo odottaa kassiin pääsyä.. Jotain vielä kuivurissa pyörii. Onneksi on kesä ja suht vähillä vaatteilla pärjää! Ja ollaan sentään pyykkikoneen ääressä. Joskus olen tehny niinkin, että siellä päässä pesen kaikki ennen kotiin lähtöä. Ihana, kun on se paluupyykkirumba jo tehty..

Kiva kiva, Mirellakin löytänyt tiensä taas välillä tänne!

Aurora kyseli paisumisjuttuja.. Siis aluksihan sitä turvotusta on kaameesti mullakin aina. Tuntuu, että kaikki huomaa ja mikään ei sovi päälle. Mutta kun se turvotus katoaa, niin eipä ole mahaa ennen kuin rv 20+. Nelosesta rv 30 vielä jotkut luulivat mun vaan vähän pyöristyneen kesän kunniaksi :-) Kunnon vatsa tulee vasta ihan siellä rv 35, eikä sillonkaan järin suuri. Mutta nää on niin yksilöllisiä.
Nykymuoti on aikas kiva alkuodottajille.. ;-)

Hienoa, Papu on tullut takaisin. ONHAN?!?! Ei ne haaveet tarvii olla konkreettisia, jos meidän kanssa täällä rupattelee.. Eihän ne kaikilla muillakaan ole. Toisaalta kyllä mä ymmärrän, että täällä ne vauvat kuitenkin puheissa pyörii ja kääntää sitä veistä..
Se on nyt sellanen juttu, että me keksitään yhdessä sotasuunnitelma ja käännetään se olion pää!!! Mihis sä Papu ne kaikki hankalat tapaukset veitkään? ;-) Ei muuta ku kauluksista kiinni ja retuuta se sinne! Me tullaan kaikki karjumaan sille. Aatelkaaskin tilannetta kun me rääväsuut siellä naama punasina huudettais Papun oliolle. Voi toista, nyt jo tekee pahaa ku aattelee.. MUTTA ARMOA EI ANNETA!!!

Jaaps, nyt otan kaffetta ja vähän hunteeraan mitä seuraavaksi laittais kasseihin..

Tehis

Helteiset heilutukset täältä itä-rajalta...hyvin tarkenee töissä.
Ihanaa nää pims-fiilarit näillä ilmoilla, kun ei muutenkaan yhtään hermoo kiristä niin viel kuuma...inhoon sit sydämen pohjasta hellettä. Ihan on kivaa kun on lämmin, voi kulkee kesävaatteissa jne, mut helle on syvältä sieltä minne ei aurinko paista.
Nyt ei taas ehdi enempää, syödä täytyy ja sit kiikuttamaan likkoja tallille jne.

Yhteistyössä