ISOmpaa pesuetta haaveilevat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo xo)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullon kans mun oma paino siinä 52:n kieppeillä,
silloin olen omankokoiseni ja olo on hyvä.....raskauksissa tullut aina 20+ kiloa,
joten sen hävittämiseen meneekin aikaa.
Varsinkin nyt kun ei oo töissä juoksemassa kuin päätön kana kokoajan,
ei noi perskeleen kalorit kulu.
Paitsi smurffatessa.... eiks tääkin kuluta jonkun verran, vai mitä ??

Voi että kun oisitkin, peukutukset sille täältäpäin bd bd bd bd bd !

Haidi ? IIK...missä luuraat ?

Mua muuten huvitti kun jo tehtiin valmiiks "sotasuunnitelmaa" kuinka päästään
luikahtamaan ajoissa kotiin noista kekkereistä....
tommosissa on aika tuskaa aina olla, kun muilla on joko
a) ei yhtään lasta TAI b ) yksi lapsi ( kaikilla jo isot lapset, nuorin kai 12-13...)
Sitten meidän kolmikko veuhtoo ja hilluu ( siis heidän mielestään,
nätistihän nuo käyttäytyvät, tai ainaskin paremmin kuin kotosalla =)
niin sitte tuijotetaan nokan vartta pitkin ja supatellaan,
kuinka kamalia kakaroita noilla on....
ja tullaan kierrellen kyselemään, miks me on edes haluttu NOIN MONTA ipanaa,
eiks me tajuta, kuinka hankalaa voi olla noin monen kans....ja sitärataa.

Oikeesti en edes lähtis, jos ei ois "pakko" - ja olen jo valmiiks onnellinen
siitä fiiliksestä, mikä tulee, kun kotiin pääsee ;o)
( oonksmä kauhee ?? ! )

joo Xo), et ole kauhea. Kuulostaa ihan järkeenkäyvältä. Mä olen muutenkin niin koti-ihminen etten jaksaisi hienoja juhlia. Kotona on hyvä olla.
Meillä kans suurimmalla osalla tuttavista lapsia on se yksi tai kaksi ja nekin alkaa olla jo isompia. Ja siitä syystä sitten meikäläistä kummeksutaan kun vielä yhden haluaisin.
Mä en odota kieli pitkällä sitä että lapset kasvaa aikuisiksi ja muuttaa kotoonta pois.

Jaa, nyt iltapalalle. Väsyttääkin jo.

Moikka naiset piitkästä aikaa!

Ollaan oltu lomailemassa ja nyt sitten tosiaan palattiin suomeen. Koopee taitaa olla tänään 13, mutta mies on koko viikonlopun reissussa, se siitä sitten.

Kertokaas mulle, että onko teillä kaikilla jotain ovulaatiotuntemuksia, siis limoja, nippailuja jne..? Mulla kun ei oo mitään sen suuntaistakaan, tein pari o-testiäkin, jotka sain kaverilta ("joille ei enää yhtään mukeloa koskaan.."=) ja siis tulos oli: ei mitään. Safiirikin kirjoitti, että edes jonkinnäköisen toisen viivan sai, mutta mä en saanut kerrassaan mitään, grrrrrr...taitaa tulla pitkä odotuksenodotus..

Onnea ohdikselle, varmaan oltiin reissussa samassa kaupungissa ja samaan aikaan, tykkäsitkö Varsovasta?

Joo xo): sähän olet yhtä hyvä kyläilijä kuin mä. Ahdistaa lähteä ja sulloa kersat autoon, istua iltaa ja paimentaa omia muksuja koko ajan (ja ehtii juuri ja juuri juomaan sen haalistuneen kahvin seisaaltaan, ennen kuin taas on mentävä...)

AuroraVeelle oon ihan kade, voi ne ensi hipaisut...nyyh..mä en ala=)

Kivaa viikonloppua!

Mukavaa venetsialaisviikonloppua kaikille. Meikäläiset suuntaa huomenna mökille.

Haidi, hui sentään ku mää säikähin ku kirjotit tuosta sairaalasarjasta. Luin eka että nyt alkaa sulla uus sairaalasarja - tajusin siis että sää alat laukata sairaalassa jostain syystä. Vaan ei sentään.

Ennalle peukutuksia!

Kirsikka, mulla tikkuun tuli tänään ihan vaan sellanen punertava häivähdys (joka kuiteski on nyt aavistuksen verran vahvistunu toissapäivästä). Elättelen tässä toiveita että jos viiva tuosta tasasesti vahvistuis. Negaahan tuo tuommoinen haamu tarkottaa. Mutta eikös jokaisella nuo tikut voi käyttäytyä erilai?

Mutta nyt sohvalle nauttimaan venetsialaiskynttilöiden valosta. Sieviä ovat ku niitä on sininen, vihreä ja keltainen :)

Mulla ei menkkakipuja ole yleensä sen enempää kuin pienet juilimiset jotka alkaa pari päivää ennen vuotoa ja kestää sen ekan päivän. Ikänä ei ole tarvinnut lääkettä ottaa kivun takia.
Mutta noi oviskivut onkin sitten jo ihan toinen juttu. Tosi v-mäistä särkyä pari-kolme päivää ja kaikki sattuu seksistä nyt puhumattakaan. Ihan järkkyä.

Katoitteko sen subin sairaala ohjelman? Eikö syntynyt ihana pieni tyttö vauva???
Mies tuikkas mua virnuillen olkaan ja kysyi et olisko nyt sitte kiva olla tossa.
Virnistin takaisin ja mietin mielessäni et näinköhän elämä vie minut vielä kerran synnytyspöydälle. En nimittäin ole sanonut miehelle vielä mitään et menkat on myöhässä. Kyllä se hokaa sen varmasti itsekin tässä viikonlopun aikana jos tilanne jatkuu.
Nyt vähän jännittää alkaako menkat aamulla!

Se pyörähtää yö käyntiin kello takoo kohta puoltayötä.
Ennalle tervetulotoivotus ketjuun:)
Karmee viikko takana, hirveessä räkätaudissa koulussa koko viikon ja tämä aamukin alkoi mahtavalla migreenillä oksentamisineen. En voinut lähteä kouluun kimppakyydissä, vaan menin perästä omalla autolla n. tunnin myöhässä kun olo koheni.
Täti poissa edelleen kp41/33 mutta ei ole yhtään mikään plussaolo, hormonittomuus tässä kierrossa on tehnyt tehtävänsä ja kierto viruu. Jossain vaiheessahan mulla kierto virui lähellä 100 ja terolutit aloitettiin tasaamaan kierto ja takaamaan vuodon tulo...näyttäs siltä et paluu vanhaan on alkanut. Täti ei tuu ilman hormoneja.
Täytyyhän se varmuuden vuoksi testata ennen kuuria, mut ei tässä vielä ole kiire.
Pitänee vähän laskeskella ensin, koska tuo kuuri kannattaa aloittaa. Isännän näytteestä vastaukset pitäs tulla 3 viikon sisällä, eli jos viruttas siiheks, et ne vastaukset ehtis tulla. Päästäis sit suoraan seuraavista menkoista aloittamaan Clomifenit, tikutukset ja inssit. Katellaan nyt mitä ja missä vaiheessa.

Oon tässä muutaman illan mietiskellyt ja pohtinut parisuhdetta...pitänyt ajatustasolla inventaariota ja tuntuu että kaikki ei taas täsmää. On taas sellanen v*ttumainen fiilis. Kaikki ottaa pattiin, eikä oikein aina itsekkään tiedä mikä...olio saa mut raivon partaalle vaan olemalla samassa huoneessa...en tiedä...onko tää loppuvuotta kohti mennessä jotain vuoden tilintekoa vai mitä???
Riitaa vaan tahtoo tulla joka jumalan asiasta...siihen päälle vielä nää tutkimukset ja hoidot niin hip hei hurraa.
Rankka syksy ja alkutalvi on edessä jo noiden opintojen kanssa...koulua enää 5 viikkoa, sit loppuvuosi harjoittelua, viimeinen näyttötutkinto jne. ja pään pitäs kestää kasassa...huoh.
Pitänee vissiin tästä alkaa kömpiä nukkumaan ja odottelemaan oliota saunaillasta<--lue akan pakoilu pubi-kierrokselta!

Haidille erikoisrutistus.

Terkkuja sitte vielä muilleki. Tämä säntää nyt keittiöön viimeistelemään aamupalaa. Sitte suunnataan kaupan kautta mökille. Heissulivei.

Tiedätteks.... mun täytyy sanoa, että aloin sitä sairaalasarjaa
katsomaan just siinä kohin ku joku synnytti,
joten ei kiitos. Mä en kestä yhtään noita synnytysjuttuja,
tulee niin omat mieleen ja sitte ahistaa ja vollotan vaan.
Joten katottiin jotain muuta hömppää.

JA olikse niin, et tota sarjaa on Jorvissa kuvattu ?
Paikka jota inhoon yli kaiken,
enkä ikinäikinä koskaan sinne vapaaehtoisesti enää potilaaks mene.
Joten senkin takia jää sit toi katsomati.

Jotka haluaa, niin katsokoon ;o) ( hyvällä ihan =)

Kohta aloitan päivän ahistavimman homman;
mihin vaatteeseen mahtuisin, joak ois jotenkin edes siisti....?! Huooohh....
olen pallo, ja vatsaa särki koko yön, joten varmaan alkaa huomena vuoto,
vaikkei formulat tulekaan kun ensviikonlopulla vasta.

Ovistuntemuksia ? juu, olen huomannut vasta muutaman viime kuukauden aikana,
kun oikein kyttään, niin hieman kipuilua alavatsassa.
Siitä alkaa oikeestaan mun menkkakivut sitten, n.2 viikon ajan yleisesti ottaen
kärsin päänsärystä, turvotuksesta, huonosta olosta, vinotuksesta ja finneistä.
Jee.

Nyt on tappelu alhaalla, mentävä...

Ei mitään vieläkään. Paha olo jatkuu, tosin aamulla oli pakki hieman sekaisin joten se selittää kuvotuksen.
Paitsi että tissit ei ole enää niin kipeät.
Olin äsken apteekissa ostamassa päänsärkylääkkeitä JA raskaustestiä mut ostinkin vaan ekaa laatua koska tietty sinne tuli yks tuttu. Toisaalta kiva vielä haaveilla olevansa ehkä raskaana kun ei tee nega testiä.

No niin, mä kävin toisessa apteekissa. Nyt on testi kassissa. Joko pidättelen useamman tunnin tai sitten testaan aamulla jollei menkat vieläkään ole alkaneet.

Mä en eläissäni ole Jorvissa käynyt joten ihan avoimin mielin sarjaa katselen ja se vauva oli niin syötävän suloinen! Tahtoo samanlaisen.

Nyt äijä tulee kyttäämään mitä teen joten äkkiä täältä veke!!
Palaillaan!

Alkuperäinen kirjoittaja joox lisää:
Olen joskus tikuttanut kuukausien ajan, ikinä ei oo ovistestiin
tullu tarvittavia viivoja mulla....
vaikkakin ilmeisesti ovuloin ainakin lähes joka kuukausi.

joo xo)..mistä tiedät että ovuloit vaikket viivoja ole saanut? Onko siis oireet niin selvät, vai onko ovulaatio todettu esim. labrassa, ultrassa tms..

Minä sain kaverilta tosiaan läjän tikkuja silloin 2006 kun alettiin toista yrittämään. Ikinä en saanut plussaa o-testiin (paitsi kerran ja silloin olin raskaana..??), jatkoin silloin tikuttelua, kun ajattelin etten ovuloi lainkaan. Silloin sain kp 31 vahvat viivat. Luin netistä, että ovistesti on joillain näyttänyt raskauden ja kastoin raskaustestin samaan kuppiin, ja kaksi viivaa siinäkin. Mene ja tiedä sitten, mutta näin kävi..

No onpas harvinaisen vilkas lauantaiaamu ollut täällä!! Hienoa!!

Nyt vasta ehdittiin kotiin, on aika epäihmillistä viedä lapset ennen kymmentä jo treeneihin.. Sit sieltä suoraan uimaa ja Heseen ja nyt on lapsukaisetkin aika hiljaisia ja tyytyväisiä. Itekin on aika tiltti, ihan vaan heilutan ja jatkan menoa, selälleen haluttaisi hetkeksi mennä...

Ovuloinnista ; tiedän kun silloin poikia tehdessä + sen
jälkeen kun oli taas yrityksiä on ultrattu
ja ovis just ollu käsillä....liittyy noihin aikanaan tehtyihin lapsettomuushoitoihin.
En kylläkään sen jälkeen ole tikutellu, et näkyisköhän nykyään....
en muista, mitä se lääkäri sanoi, et miksei testit näytä oviksia....
joku jutska se oli...vaimitenseoli...? dalmat....vaimikäseoli...

Nii, ja tätyyhän mun joskus ainaski ovuloida,
kun Pinkkiskin on yllärinä tullu ;o)

Äh, jutut jää ihan kesken kun kaikki kaipaa äitiä....
Noniin. Siis reissusta palattiin, kaikki onneksi ehjinä.
Tramboliinilla pomppi kaikki kilpaa ja hiki päässä,
välillä pienet ja isot sekaisin....hirvitti hiukan ,kun pienimmät oli 3 vee,
isoimmat 13 vee...pidettiin vanhempien kans komennusvuoroja
tramppixella, huh-huh.
Kivaa oli lapsilla kuiteskin ja karkkia ja herkkuja söivät itsensä turvoksiin.
Kahdessa apikassa kun käy samana päivänä kakulla ja limpsalla,
on hulluna riehumiset taattu.
Ihanaa olla kotona ja nyt soffanpohjalle, lapset nukkuu pian.
Isi lukee (!!!!! ) Pinkkikselle iltasatua, liikuttavaa ;o)

Huomiseen !

Nyt on testattu se s****nan nega. Arvashan sen jo etukäteen.
Eilen illalla kummitteli vatsassa siihen malliin että menkat nyt lopulta alkaa tänä aamuna mut ei sitäkään. Kolotukset meni ja taas ollaan samassa pisteessä.
Jouluna teen uuden testin jos ei siihen mennessä täti tule..

Voi itku !
Enna*lle pahoittelut negasta ( tai ehkei vielä vaan testi näytä... )
Samat on fiilikset täällä...mulla ei siis raskausodotuksiakaan,
mut kammo vatsakipuilua jo 2 yönä,
tänäaamuna olin 100% varma, et alkaa...mut eip.
Pää on kuiteskin kipee ja massu pallona, joten pian nuo alkaa,
ellei täti ole tosiaan eksyny ihan hukkaan ( eihän se Haidillekaan löytänyt perille =)

Peukutuksia kuitenkin Enna* n suuntaan, josko sittenkin ois...
eikä me luovuteta, ennenkuin punainen ferrari kaartaa paikalle.
bd bd bd bd bd bd bd :t myös muille niitä tarvitseville !

PeeÄs : suljetulla kävin, aivan superihana pallonen tuo Tittin massu ;ò) !!!!!!!

Sunnuntaiaamua :}

Ennalle pahoittelut negasta. Se on aina yhtä veemäistä..josko se täti sieltä tupsahtaisi piakkoin ja pääsisitte uuteen yritykseen, eikä nyt odotuttaisi itseään kovin pitkään. Sekään kun ei ole mukavaa..itselläkin kun kierrot on mitä on, niin tädin tulo on jo iloinen asia, kun lopulta suvaitsee saapua.

Ovuloimisesta lyhyesti sen verran, että käsittääkseni ne, joiden menkat on säännölliset, myös ovuloivat säännöllisesti. Olen kade :D

Keskustelimme eilenillalla Olion kanssa hormonien syömisestä ja kaipa mä niitä clomeja käyn sitten kyselemässä. Meinaan nyt kun on teroja popsittu vajaa viikko, on jo sellainen olo, että en kyllä kauaa jaksa tätä puuhaa..on pahoinvointia, rinnat kipeenä, finnejä pukkaa (ja olen sentään aiemmin syönyt rankan aknelääkityksen!) yms..ja voin muuten sanoa, että ei ole kuningasajatus, että toinen popsii hormoneja samaan aikaan kun toinen on juuri lopettanut tupakoinnin ;}

Olion lapset on täällä tämän vknlopun ja ollut tosi kivaa, kävimme eilen mun vanhemmilla hakemassa kotiin kaikki hääjutut, mitkä sinne jäivät odottamaan. Samalla käytimme lapset savusaunassa ja uimassa ja lopuksi paistoimme makkaraa pihan grillikodassa. Tuntui, että Olion lapsetkin tykkäsivät kovasti.

Pitääkin mennä, aamupalan jälkeen (söivät kun me nukuimme) kämppä näyttää siltä kun olisi ollut hyena-lauma haaskalla..
Heipat!

Pakko myöntää olevansa sen verran epätoivoinen että vielä pieni mahdollisuushan tässä on niin kauan kuin menkat ei ole alkanu.
Tämän aamuinen puolisen tuntia kestävä selkään heijasteleva menkkakipu oli päällä mut nyt sekin taas loppui. Päätä vähän koskee tänäänkin mut todennäköisesti johtuu ihan vaan hermoista.
Ehkä mun tupla-oviskivut on vaan sekottanu mun laskut ja oikea ovis olikin se jälkimmäinen jomotus ja menkat tulee ajallaan muutaman päivän päästä. Paitsi että jos se menikin niin, niin sittenhän mies tuuppasi kamat sisään kaksi päivää ennen tätä toista kipuilua, eli ei paha juttu : ) Hmmm.. Mikään ei ole niin omituinen vekotin kuin naisen kroppa!

Katselin haikeana omia synnytyskuvia ja lasten vauva kuvia. Sydän pakahtuu..

Tsemppiä ja tuplaviivoja kaikille!!

Niin olihan siellä suljetulla näöjään suloinen Tehisken tytsykin ;o)
Kasvaa tuo neiti huimaa vauhtia.Ihana !!

Ohdis, mulla on menkat säännöllistyneet väliin 28 - 34 vasta nyt viime vuosina,
aiemmin oli mitä tahansa 15 - 115 väliin,
joten silloin teroja popsinkin just tähän vaivaan aikoinaan,
siis niinkauan kunnes pää meinas possahtaa ja totesin,
ettei ne(kään) mulle sovi.

Jaa- sullakin on alkanut vaivat ilmenemään teroista ? P'ska juttu.
Mutta hatunnosto oliolle, jos polttamisen kerran on lopettanut . hienoa !!
nimimerkillä "mulla tulee jo 14. vuosi lopettamisesta"
krhm...noniin, se siitä aiheesta.

Mulla kans aika ajoin tulee haikeat fiilikset ja katselen lasten
vauva-ajan kuvia kyynelehtien itekseen... menee kuitenkin ohi pian ( noh - ehkä parissa päivässä...) mutta samat on taipumukset .
Pitäis saada alitettua albumeihin noi kaikki kuvat,
mut se vaatis niin paljon aikaa ja henkistä tukea, mä kun jään tosiaan
jumiin noihin kaikkiin juttuihin ja sitte vollotan...

Nyt mulla särkee tää käsihermokin taas niiiiiiiiiiiiiiiiin paljon,
et oikeen oon pahalla tuulella kokoajan.
Et älkää ihmetelkö, jos en kirjottele.
Tänkin oikoluenta + häröjen korjaus vei ihan kohtuuttomasti aikaa.

Heissan ;o)

Enna, toki toivoa on juuri niin kauan kun menkkoja ei kuulu :}

Joox, tosta mun oirelistalta puuttui vielä vittumainen hiivatulehdus :D eli joo, terot alkaa tuntumaan..sillä me aateltiinkin, että nyt vaan kaikki tänne samaan syssyyn niin pian kun mahdollista. Ja mäkin nostan hatun mun Oliolle, lopettamisesta. Tiedän kans miltä tuntuu..jouluna tulee 2v viimeisimmästä lopettamisesta..
Mites sen sun kätesi kanssa, muistelin et oli jotain suunnitelmaa siitä leikkauksesta yms..?

Oih iih... Käytiin juuri vanhan naapurin luona kylässä, siellä oli 1,5 kk vauva... Oli se vaan niin pieni, miten sitä unohtaakaan niiden pienuuden!! On niilläkin hulinaa, viides lapsi jo, kaksoset on kolmivuotiaat ja sit 11 ja 13 vuotiaat. Menis nyt tää kolme kuukautta nopeesti että sais sen oman tuhisijan syliin jo!!!! Välillä tulee kyl jo mieleen että tää varmaan syntyy jo ensi viikolla kun tuntuu että joku pihdeillä vääntää kokoajan kohdunkaulaa solmuun.. Tää entinen naapurikin sanoi samaa että sillä oli samoja oireita, sanoi että oli aina miehelleen valittanut kun vauva tukistaa taas sitä alapään karvoista.. ; ) Ääh, onneksi tää on vika kerta!!! Taas...

Pahoittelut Ennalle negasta, mut niinkuin aina, toivoa on kunnes punaista näkyy!! bdbd

Jaa että hormonihirviöitä täällä enemmänkin, musta tuntuu että mä oon samanlainen hirviö ihan ilman teroja sun muita... ; ) Toivottavasti ne on kuitenkin kaiken sen arvoista!!!

Argh, taas pää särkee, pitäisköhän mitata verenpaineet johtuuko se siitä kun ei auta hierontakaan enää... Taidan mennä Renniepurkin kautta. Stau!!

Yhteistyössä