ISOmpaa pesuetta haaveilevat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo xo)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo xo)

Vieras
Päivitystä ja uuden ketjun aloitus

Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Tehotyttö :-) ks. tiedot jo synnyttäneistä
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08
*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07.
(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
( Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )

Plussanneet :

Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 10.12.08

Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06, la 01.03.09

Jo vauvan saaneet :

ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö syntyi 10.2.08
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007

Njääh.Mipsan tiedot puutuu nyt....oliks muita ?
Päivittäkää pleeez jos on ;o)

Pöö...sama vika täällä Joox...en saa aikaseksi mitään, haluan vaan olla ja löhötä, mutta sekin jo tökkii.
Imurin hinasin taas kaapista lattialle, mut ei se saakeli liiku vaikka kuinka sitä tuijotan:) onkohan mulla väärä tyyli? Jos kokeilis vähän vihasempaa ilmettä...ei, ei toimi sekään.
Äitee taas äsken soitteli kun kaupassa tonki, että tarviiko kuopus kumppareita kun oli tarjouksessa Risto Matti Ratian saappaita...sanoin, että jos et kalliimpia löydä niin osta ihmeessä:)))))))))))))) Saakeli mulla ei oo itelläni etes halpahallista ostettuja 5e lontsareita:))) tallillakin aina olion saappaita lainaan jos jossain liejussa pitää tarpoa.
Nyt koitan pieksää itseni liikkeelle...ensin riitelen kissan kanssa, se ryökäle makais tässä näytön päällä lämpimässä, eikä tajua, ettei siinä saa olla kun karvat tippuu koneeseen sisälle. Kuinkahan monesti oon sen siitä alas jo nostanu...huoh!

Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08

Plussanneet :

Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 10.12.08

Jo vauvan saaneet :

Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö syntyi 10.2.08

Mitä mitä??? Tehiskö käynyt itsensä poistamassa??? Et kai nyt ihan oikeesti meinaa luovuttaa.... Hö, taustikset sit kai voitti, harmi... Onhan se kurjaa että joka sanomista sorkitaan mut silti ei pitäisi antaa niille periksi. Tsemppiä jokatapauksessa teille ja kävisit vaikka suljetulla joskus meitii moikkaa, jookos???

Uusi ketju, uudet kujeet tjtn... Ohdiksen häämatkakuulumisia odotellaan, palaakohan se vasta ensi viikolla vai miten se nyt oli... Ja jos ois vaikka salamatkustaja siellä jo reissussa mukana!!!

ÄssÄkin oli käynyt moikkaamassa, hei vaan sinnekin!! Nyt vaan äkkiä sinne töihin että pääset tänne vakavasti taas haaveilemaan... ; )

Ai nuinko se imuri toimii?!?! Hitsi, ilmankos ei meillä paljoa ole hurissut, enhän mä ole osannut sitä vaan käyttää...

Joojoo, olishan noita töitä mutku ei huvita...

No voi perse, en paremmin sano !
Mikäs Tehiksen nyt on suivaannuttanu ??
Ei kai haaveilu ole loppunut ?
Tai vaik oiskin, niin miksi ihmeessä jätät meidät ?
Kääk.

me loputaan kohta........uutta väkeä siis kehiin.

Ei me mihinkään loputa...mut silti älkää lähtekö kaikki kokonaan pois, vaikka haaveilut loppuiskin...voihan sitä kirjoittaa ihan mistä tahansa muustakin.
Me pidetään ainaski Jooxin kanssa pystyssä tätä ketjua...haaveillaan vaikka haaveilemisesta:)))
Tyttö toi kotitaloustunnilta maistiaiseksi kasvispizzaa...nyt mua viedään kohti keittiöö...tuoksuu hyvälle....kiireellä vipo vipo...heipat!!!

Häh, en minäkään tajua miksi Tehis on poistettu tuosta, liekö itse ollut asialla lainkaan. Löytyy kuitenkin vielä synnyttäneistä (no kohta varmaan sekin poistetaan kun huomautin). Mipsan tiedot puuttuvat vieläkin.

Hetkinen, ulkomuistista yritän miettiä vanhan ketjun juttuja *raapii päätään*. Vähän oon kyllä jäänyt tästä junasta, kun en viitsi liikaa raskausjuttuja tälle puolelle kirjoitella. Luen kyllä joka päivä, mutta ei ole niin paljon sanottavaa. Kerran niinkin päin! ;-D

No ainakin piti lohduttaa Safiiria tädin tulosta. Pah täältäkin. Mutta ei kai teillä mikään kamala kiire ollutkaan, kun tytsynne on vielä niin pikkuinen?

Titti, kyllä ne tarha-aamut siitä lutviutuu. :-) Tosin ymmärrän kyllä että olet välillä desperaado. Tilanne jossa tietää että lapsi VOISI periaatteessa jäädä kotiin on ikävä, kun vanhemman omatunto kalvaa. Tämmöinen oli meillä kun vein esikoisen tarhaan ja tulin kotiin opiskelemaan kuopuksen kanssa, silloinkin jo kun opiskelin odottaessani kuopusta viimeisilläni.

Myönnän että päätös on kaduttanut jälkeenpäin, mutta ei voi muuta kuin oppia virheistään. Tutkintokin oli pakko saada. Nytkin harmittaa viedä lapset tarhaan aamuina jolloin kaikki haluaisivat jäädä kotiin, vaikka on "pakko" kun kumpikin vanhempi on töissä. Hankalina päivinä vaan kyseenalaistaa valintojaan enemmän. Helppoina päivinä sitten vaan iloitsee että lapset viihtyvät hoidossa.

Ässälle onnittelut 25-vuotispäivän johdosta! Mun matikkapääni ei kyllä osaa laskea, miten olisit ollut puolet tuosta ukkokultasi kanssa, jos kerran oot kaksvitonen... ;-)

Varmasti oli muutakin, mutta olen vakaasti päättänyt lähteä töistä tasan kolmelta tänään. Eilen viivästyin lukuisista eri syistä, nyt haluan hakea lapset silloin kun olen luvannutkin. On niin "mahtava" sääkin täällä etelässä (sataa, sataa ropisee, pili pili pom...).

Niin, huomisaamuna on jälleen vasta-aineverikoe. Jännittää niin pirusti - tai enemmän jännittää muutaman päivän jälkeen tulevia tuloksia. Np-ultra oli tavallaan helpottava, mutta toisaalta nyt kun on nähnyt millainen pomppija siellä on niin pelin panokset nousivat.

AaVee

Sen verran olen uteloinut tuolla odotuspuolella että Tehis on saanut taas vaihteeksi taustiksilta paskaa niskaan enemmän kuin tarpeeksi Ex-kermeissä ja siitä syystä tainnut poistua linjoilta, ainakin toistaiseksi... Toivottavasti ei pysyvästi!

Aurora, joo mieli vaihtuu päivittäin pojan tarhan suhteen, varsinkin viikonloppujen jälkeen on ihanaa saada se taas tarhaan kun virtaa riittää ja riittää ja riittää.... Ihana olisi viettää kiireettömiä aamuja sen kanssa mutta miten käy kun vauva on siinä, poika tarvii virikkeitä ja toimintaa... Äh, en tiiä vielä mitä tekis, lokakuun alussa päätös pakko tehdä, mietitään sit.

Emmää osaa siirtyä tonne odotuspuolelle, täällä on mun kavelit ja täällä pysyn varmaan hamaan loppuun asti jos te vaan pysytte...

Huomenet heittämässä...äippä tulee kylään koko päiväksi, joten taitaapa jäädä konella istuminen tänään tähän.
Koiruuden kasvattaja soitteli eilen illalla ja siellä kaikki hyvin...lupaili varovasti, että ensi keskiviikkona tai torstaina saataisiin vihdoinkin lähteä otusta hakemaan:))

Ai niin meinasin mainita Tehikseen viitaten, että onneksi tämä ketju on säilynyt noilta paskakuskeilta, jotka toisten hartioita kuormittavat...tehikselle tsemppiä!!!

Nonnih.
Ukkelit läks koulutielle, Pinkkis tarhassa ja olio duunissa....
tän äipän eka oikea " vapaa"päivä piiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan ...
taidan mennä aamupalan jälkeen soffanpohjalle nauttimaan telsun seurasta,
saan ihan ite valita kanavankin...JESH !!

Ovis lilypien mittarin mukaan eilen,
ja lenkkisaunan jälkeen päästiinkin asiaan,
mut noup...ei osunu siemenet sinne minne piti.
Kivaa oli kuiteskin ;o) ja tietysti vois koittaa tänää vaik uusiks.

Aijoo; tokan kerran elämässäni eilen tuntui tosiaan alavatsassa ,
vasemmassa "torvessa" sellasta tylppää
kipua, oisko se nyt sitte ovis tosiaan.....njaah, tiiä sitte.

Haidi; kyllähän tääl joskus käy joku valopää huikkaamassa viisaita terveisiään,
mut me kun teilataan noi aikas tehokkaasti, niin eivät sitte tohdi...
( ja jos joku sellanen tätä lukee, jolla on aikeina tehä moista,
niin älä edes yritä >:o/ )

Toisaalta ihanaa tuo Tittin pähkäily tuon tarha-asian kans " Ihana olisi viettää kiireettömiä aamuja sen kanssa mutta miten käy kun vauva on siinä, poika tarvii virikkeitä ja toimintaa..."
- Nii-i !
Ajatteles: " Vauva on siinä...." byäääh...ihanaa ! :ò)

Huomenia...

Tää aamu taas kertoo etten pidä poikaa tarhassa... Kyllä itelläkin meinasi olla kyyneleet silmissä kun toinen jäi sinne itkemään että äiti älä mee töihin... Ja sillee ojentelee käsiään että ota syliin... Nyyh... Kyl me jotenkin pärjätään ja jäähän se mummi eläkkeelle tammikuussa että vaikka pakotan sen auttamaan jos jotain tulee ihan mahdotonta... Etsitään sitten kerhoja ja muuta hommaa.

Joo kyl ottaa aivoon kun jotkut valopäät karkottaa täältä ihmisiä, Meidän Kavereita!! Minkä ihmeen takia täällä pitää sit roikkua jos ärsyttää muiden jutut niin paljon?? En ymmärrä. Muitakin palstoja on.

Pöh, pahalla päällä tänään, ja taitaapihan se olla se päivä jolloin olisi normaalielämässä tätivierailupäivä ja sen kyllä näkee.... Muinainen poikaystävä sanoikin tätä "kynätippuilattialle-päiväksi", kun pelkästään se saattoi jo aiheuttaa järjettömät raivarit tietyssa vaiheessa kuukautta... ; )

Titti ; Tossa me ollaan ihan samiksii !
Noina päivinä ei jonkun tarvii ku katsoa mua,
ni kilahdan >Xo/

Asuukos teillä mummi siinä lähellä ?
Sehän on tosikätsää, jos voi pyytää / käskeä / pakottaa (?)
mummin lapsenkaitsemishommaan...
kade.Taas.

Morning. Meillä kakkonen ja kolmonen alotti tällä viikolla srk:n päiväkerhoissa. Saavat siitä virikkeitä ja niitä kavereita. Emmääkään kumpaakaan oo suunnitellukkaan laittaa päiväkotiin ees osaksi. Kerkeävät olla siellä sitte ku mää jossain vaiheessa palaan töihin (tai löyän uuen työpaikan, sitä tässä jossain vaiheessa aion kattella).

Mutta nyt jälleen muualle. Näkemisiin.

Safiiri ja uus tukka (tällä kertaa ihan kampaajan saksien jäljiltä - nyt ulottuu enää harteille ja on kevennetty ja sen takia meni latvat kiharalle, ylläri)

Unohtu äsken tärkeä: tätipahotteluista kiitokset joka sortille. Tästä se lähti se uus kierto. Tuo Titin mainittema pitää pitää mielessä että vois olla että tuleva ovis ois kuitenki laskettuna siitä millon tädin ois pitäny tulla eli sunnuntaista eikä eilisestä millon se tuli oikeasti. Onneksi mulla on vinopino ovistikkuja vartomassa kaapissa ;)

Joox, mummi asuu ihan lähellä mutta.. tähän asti se on vaan haaveillu että näkis lapsenlapsiaan paljon ja ihmettelee miksei kukaan käy hänen luonaan.. Mutku sillä oli se alkkismies niin kaikki karttaa. Mut ehkäjosvaikka sillä olis sit päivisin aikaa meille kun se äijä kuitenkin yrittää käydä töissä vielä. Katotaan nyt, todellisuus voi olla sen kanssa ihan toista mitä se puhuu ja suunnittelee...

Mäkin yritän saada vielä lauantaiksi kampaajaa jostain, nyt rupes nyppii...

Joox, mummi asuu ihan lähellä mutta.. tähän asti se on vaan haaveillu että näkis lapsenlapsiaan paljon ja ihmettelee miksei kukaan käy hänen luonaan.. Mutku sillä oli se alkkismies niin kaikki karttaa. Mut ehkäjosvaikka sillä olis sit päivisin aikaa meille kun se äijä kuitenkin yrittää käydä töissä vielä. Katotaan nyt, todellisuus voi olla sen kanssa ihan toista mitä se puhuu ja suunnittelee...

Mäkin yritän saada vielä lauantaiksi kampaajaa jostain, nyt rupes nyppii...

Ei mun pitäny tulla tänään...mut mutsi karkas piipahtamaan siskonsa luona joka asuu kanssani samassa kyläpahasessa.
Nyt on pikkulikalle pinkki/limet Ratian saappaat...voi olla suu muikeena kun tulee koulusta. Ihana mulla tuo serkkupoika...lupasi kalliit kirjansa meidän pojalle opiskeluun, sillä et leikkaan muutaman kerran hänen hiukset. Totta hitossa leikkaan, taas säästy monta monta kymppiä:)))
Nyt pyykin kimppuun ja muita kotihommia...tallille soittivat taas illaksi töihin.

Päivän merkillisyys tapahtui äsken...minuutti edellisen viestini jälkeen. Olio piipahti kotona ja toi mulle pullossa tervaa...joo joo...älkää nyt pitäkö mua hulluna, en oo vaikka ehkä teillä nyt kysymysmerkkii lyökin silmissä.
Kaikki ajattelee mitä helvettiä tekee haidi tervalla kerrostalossa...imppaan sitä:)))) viel pahemmaks menee...eiks niin?
No valotan vähän...olio on muutamana päivänä tervannut raksallaan jotain liiterin seiniä ja mä olen sitä nuuskinut kun kotiin on tullut. Musta terva haisee ihanalle. Niimpä olio päätti tuoda rakkaalleen pienessä limupullossa tervaa nuuskittavaksi:))))
Laitan tän tuoksupullon veskiin...ei muuten haise enää paska meidän huussissa.
Arvaan, että pidätte mua nyt ihan pimeenä kaikkine tervoineni...mut pienet ne on ilot itikallakin. selvennyksen vuoks täälläpäin itikat on niitä lentäviä vertaimeviä hyttysiä...eiks ne jossain päin maata tarkota lehmää???

LISTA
Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06

Plussanneet :

Jo vauvan saaneet :

Kai tuo listan päivitys nyt meni ok? Toivottavasti en hukannu ketään tms.

Maanantaina täällä viimeksi. Vieraat oli ja meni. Pari päivää siinä meni rattoisasti.

Täti taisi kuin taisikin päästä livahtamaan, voi v. Ja kun mä niin yritin.
Kp 4 menossa. Yhtään en tiedä millaiseksi tämä kierto nyt muodostuu. Ovistikkuja en omista enkä ole ikinä niitä käyttänyt (voi sekin päivä koittaa). Joka toinen päivä kai olisi ihanteellinen, mutta... Olis siinä haastetta.

Ja flunssa on veemäinen. Henki ei kulje yöllä jne. On varsin hehkeä olo.

Haidi, et oo ollenkaan pimahtaneen kuulonen,
tääkin tahtois oikeeta tervaa, se on niiiiin ihanan tuoksuista !!
( tykkään myös autokorjaamon "tuoksuista",ja sopivasti autonrasvassa olevista herkkuoliois.... .aimut ne kuulukin elektroniikka-osaston juttuihin ;o) )

Joox...tuosta puolikkaasta pullosta riittäs sullekin...laitanko sitäkin matkahullon kautta??? Kerrostalon kylmäkellari tulee mun listalla kakkosena, tervan jälkeen:)))) se haisee aivan ihanalle kans. Isäntä uhkas eilen tervata pallinsa kun nenä pitkällä sen käsiä nuuskin:))))

Haidi the tervanenä

Yhteistyössä