ISOmpaa pesuetta haaveilevat 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Titti !
IIIIIKKKK !! Ihana masukuva !!!!
Ai siis MITKÄ makkarat ??? - Hö; Verrattuna meikäläisen jo nykyisiinkin
selkämakkaroihin noi ei oo mitään......!

Tuttua on toi sotatila exän kans,
V*ttu, nyt se ei voinu edes textariin vastata enää,
kun kysyin, ottaako se poikien koulukuvia ja millasia haluis...
tai jos hänen vanhempansa haluisivat kaverikuvan pojista.....
Viikon mä odottelin vastausta kolmeen eri textariin, eipä kuulunut.
Outo hemmo.
Kai meillä on taas jotain tehty, ettei voi olla textari-yhteydessäkään.

Mun piti kysellä siltä viikonloppujen vaihtoakin,
kun poikien 10 vee-päivät osuu just mun leikkauksen jälkeen,
enkä tietenkään pysty silloin niitä järkkäämään....
mut en sitte kyselly, ois tullu taas kauhee sota siitäkin.
Pojat varoitteli kyselemästä, mutta eivät tiedä,
mitä siellä on meneillään....toinen ei ollu viimekerralla
suostunu opellekaan kertomaan mitä viikonloppuna teki, kun oli ollu isällään,
kiukkus ja huusi ja itki vaan koko koulupäivän....jee.hienoo.

Joten sympatiat on Titti sun puolella, mut tiedäthän sen sanomattakii ;o)

Pidetään poikien kymppi ( !!! )synttärit sitte vaan arki-iltana,
pojat kutsuu koulukavereita sinne.
Hittohemmetti; niin se aika vaan kuluu, mun vauvat on pian isoja miehiä ;ò)
Niillä on alkanu jo esimurkkuikä, hassua kun finnejäkin pukkaa nokanpäähän
kummallakin....

Mut asiaan ; HAIDIIIIIIIIIIIIIIII ????? Missä olet ?
Huhuu ?? Me kaivataan hiukan infoa täälläpäin.....( aimeköuteliaita ??)

Mitäs muille tänään kuuluupi ?
Meillä sataa, joten kaipa mun on pakko ny smurff...eiiikäkö siivota sitte.

Ihanaa/kauheeta Joox että sulla samanlainen tilanne kuin mulla, vertaistuki on nyt tarpeen... Siis ihanaa että joku ymmärtää täysin mitä käyn läpi ja kauheeta että lapset joutuu tälläisestä kärsimään!! Onneksi tytöt meillä on nyt rohkaistuneet kertomaan että pelottaa jne... Helpottaa niitäkin kun pystyvät puhumaan.

Voi harmitus Kirsikan riitaa!! Jatka kuitenkin vaan täällä, monilla täysin toivottomilla tapauksilla, siis miehillä, on kummasti päät kääntyneet kun täällä ollaan vähän henkistä tukea annettu... ; ) Ei siitä kovinkaan kauaa ole kun Ohdiksenkin olio oli jyrkästi vauvoja vastaan ja nyt täysi tohina päällä!! Toivottavasti jollain keinolla sielläkin tulos vielä tulee. Ohdis!! Mikä tilanne???

Jaa, pitäiskö töitä...?? Äh, en taida jaksaa, siirryn seuraavalle smurffaussivulle käymään... ; )

Nii eiku sitä piti vielä että on se masu näköjään kasvanut aika paljon viidessä viikossa kun suljetulla etusivulla ne näkyy allekkain.. Ei sitä niin ite huomaa... Mietin ihan hetken jos kehtaisin sen tännekin laittaa.... Kun rindaritkin näkyy... ; )

Haidi laittoi viestiä, että saa peukutukset lopettaa ;o(
täti meni sinne kylään tänään, enkä mä todellakaan tajua,
kuinka hemmetissä se pääsi siitä hillopurkista kellarista ulos ???!

Laita vaan, eihän niistä näy kuin hitu alareunaa.
Pääsee muutkin ihastelemaan ;o)

Niin. Vertaistuesta mäkin olen teidän kanssa nauttinut !!
Kiitos siitä jokaiselle erikseen ja yhdessä ;o) !

Juu kuvat kehiin vaan titti!! ;O) Tahtoo kans nähä sun basson

täällä odotellaan kauhunsekasin tuntein mikä harmiksemme seuraavaks saapuu... täit, enterorokko vai täti (vai kaikki =O )

likkojen serkulle pukkas e-rokon just ja likat oli siellä la-su yön... jipi.

nyt pitää kiitää taasen, hyvää keskiviikkopäivää kaikille

ÄssÄ kp25/27-30

Hih, basso!!!! En oo tota kuullutkaan.. XD XD XD

No tässä vähän naureskeltavaa teille... ; ) Toivottavasti onnistuu kun siinä taas miljuuna vaihtoehtoa minkä linkin laittais...

Juu Kirsikka, ihan kohta olisin valmis siirtää tän seuraavalle.. ; ) Saat mielihyvin!!! Ainiin, tarviikos siihen jotain muutakin...??? XD

Hitsinharminpaikka!!! Haidille se täti kuitenkin löysi... Joox, mitä sä päästit sen karkuun, höh sua!!! ; )

Joojoo meen taas tekee kahdeksi minuutiksi töitä... Auts, heti rupes supistaa kun ajattelin töitä tehdä.. ei sit...

Pohdin, mitäköhän Mirella tarkoitti noin lyhyellä viestillä... Mitä sinulle kuuluu? Elokuisen km:n jälkeen taisit ilmoittaa jääväsi taustalle, mutta mitkä ajatukset ovat tällä hetkellä?

Haidin tädille näytän pitkää kieltä :-p, voihan harmi. Mutta jos nyt JOTAIN myönteistä (yritän olla optimisti), niin täti kai sentään noudatti aika hyvin kelloa.

Häh? Pitäiskö tuossa Titin kuvassa näkyä makkaroita? Missä? Mahakin on tosi pieni sun viikoilla! Mä oon ollut ihan tynnyri jo noilla viikoilla, varsinkin toisessa raskaudessa.

Toivottavasti Kirsikan taloudessa on jo rauha maassa ja v*tutuskäyrä laskussa.

Onneksi niitä täitä ei enää näkynyt eilen illalla kenenkään päässä, kun apinoita matkien tehtiin tarkistusta toisillemme. Ilmeisesti se yksi satunnainen oli hypännyt tytön tukkaan kaverin päästä ja muut tarhalaiset olisivat tajunneet karkottaa ötökät lapsistaan, itsestään ja kodistaan tähän päivään mennessä.

Perjantaina on rakenneultra, toivon mukaan mieskin pääsee mukaan tällä kertaa. Uusimpia vasta-aine-tuloksia odottelen jo hieman jännittyneenä. Helpotti hieman kun eivät olleet nousseet viimeksi, mutta jos nyt ovat koholla menetän yöuneni. Voivoivoi...

Voi mikä iiiihana vauvamassu! Muutama viikko ja sitten täälläkin tuollainen. Heh, vain muutama. Kun nyt eka selvittäisi kunnialla nämä ensimmäiset viikot.
On se jännä kuinka lopussa on ihan kyllästynyt siihen mahaan. Ja heti kohta synnytyksen jälkeen sitä jo kaipaa.

Kirsikka, mikä ihme sitä sun miestä vaivaa?! No kyllä se vielä mielensä muuttaa.

Höh, pääsikö täti kuitenkin kylään Haidille. Pahoittelut!

Ei tuo enterorokko kovin paha ole. Tai ei meillä mitään kokemusta muista rokoista olekkaan. Mutta se kuulemma tarttuu jo ennenkuin on edes sairastuttu. Ja tarttuu toooosi helposti. Mieluummin se kuin täit, jos valita saa;-)

Voi hitsinvitsi oikeesti kuinka ihana pallonen ,Titti !!
Hyvä kun rohkenit tännekin kuvan laittaa,
saa taas muutkin uutta pontta tommosen basson hankintahommiin....
kun vaan sais bändiin jonkun muunkin soittimen...hmmmm...fagotti ?

Nyt on kuulkaa siivottu koko eteinen,
meillä on vellonut kammo kenkähelvetti kaapissa ja kaikki vaan kasaantuu sinne, mutta nyt kun se perskele söi niitä mun kenkiä,
niin oli jo pakko tehä jotain, ellei meinaa yksjalkaseks ryhtyä ....
kaappi siis tyhjäksi, peiliovet paikoiltaan ja imurin kans hommiin.
Samalla katoin kaikki monot läpi, mikä roskiin, mikä säästöön
ja mitkä kokeiluun, mahtuuko vielä....
silläaikaa olikin mulla pyykkikone laulamassa ja
sauna lämpiimässä ja kun homma oli tehty,
join kaffit ja menin saunaan nauttimaan tervahöry-löylyistä IHAN YKSIN !
AaaahhhhhHHhhh....
Kuinka syntisen ihanaa olikaan tosiaan nauttia vaan saunanlauteilla
ihanasta tervan tuoksusta ;o)
Nyt on ku uus muija !

Suosittelen testaamaan tätä, kun maailman murheet tuntuu kasaantuvan niskaan.
Kyllä on uusiutunut ja iloinen mieli.

Täälläkin toivotaan, ettei AaVee:n - tai kenenkään muunkaan - huusholliin
enempiä önnejä pesiydy.
( Olioita ei näihin önneihin lasketa, olkoon ne kun kerran ovat jo kotiutuneet =o} )

No mahan kokohan taitaa olla katsojan silmässä.. ; ) Mulle toi on jo tosi iso, viimeksi tänään mies taas päivitteli miten ihmeessä mä oon näin iso?!?!?! Mut joo on se kumma että miten nopeesti unehtuu nää kaikki vaivat kun sen vaavin saa sylkkyyn, ei kyllä muista miten hankalaa olikaan päästä edes sängystä ylös!! Mulla liitoskivut vaan pahenee, aika tuskaa oli eilen kaupassa...

Joo valivali, eiköhän riitä tälle päivälle odotusjutut jo ettei ala nyppiä jotain että ollaan kuitenkin haavepuolella.. ; )

Heipä hei
Välillä iskee niin kiireen, ettei siitä meinaa päästä millään eroon. Joox välittikin jo kuulumiset tätilinjalla...tuli kun tulikin kylään ja tälläkertaa taas ihan rytinällä...ei paljon tuhruiltu tms. vaan hanat auki kerralla meininki heti aamusta joka on jatkunut koko päivän. Nyt pitäs päättää aloitanko ylihuomenna Clomit sit tikutukset ja sinne inssiin, vai pidetäänkö sitä taukoa sinne koulun loppuun???

Ai niin eilisestä...menin likkojen kanssa tallille illalla ja siinä yksi äiti (terkkari meidän kylältä) haki tytärtään sielä juuri samaan aikaan. Parkkipaikalla hän huutaa ikkunasta minua ja menen hänen luokseen. Hän siinä sitten sanoo, että teille on kuulemma tulossa vauva, ostaisitteko heiltä vaunut kun he ovat omiaan myymässä? Pikkusen suti tyhjää. Sanoin sille muijalle, että helvetin kiva kun kerroit...ihan oli kuule mukavaa tietää olevansa raskaana. Kysyin mistä moista sai päähänsä ja hän vaan, että anteeksi hän on saanut väärää tietoa, joku kylällä oli puhunut, että näin olisi asia. No oikaisin asian ja jatkoin matkaa. Tilanne nauratti minua, mutta kun kävin sitä miettimään, se myös satutti...tässä on vuosikausia veivattu tavalla jos toisella sitä vauvaa eikä sitä ole saatu ja sit kylan naiset puhuu mut raskaaksi. Huvittavinta tässä on se, että en ole ollut tällä kylällä oikeastaan koko opiskeluaikana (kohta 2v) tekemisissä kenenkään kanssa, tervehtinyt kaikkia ja siinä kaikki, niin mistä ne saa päähänsä kaikki asiat.
Tultiin siihen tulokseen, että ehkä isäntä on puhunut huoltoasemalla perheenlisäyksestä, eli tulevasta koirasta, ehkä joku on siitä vääntänyt omat versiot:))) No jääkööt asia omaan arvoonsa, mutta jos tuota rouvaa nyt satun näkemään niin piruillessani kyllä kysyn koska mulla on laskettuaika...tää rouva on nimittäin välillä meidän äippäneuvolassakin töissä:))))))))))))))))))))))olis helvetin tehokasta neuvolapalvelua...kun vaunuja tullaan myymään ennen kun asianosainen tietää olevansa raskaana.
Kaks päivää enää koulua jäljellä...sit kentälle taas ja ah niin ihanaan vuorotyöhön...mä niin rakastan sitä...siis en ollenkaan, vaikka tiedän lukeneeni sellaisen ammatin jossa se on melkein väistämätöntä, ellei flaksi käy.
Nyt meen pitämään sohvaa selässä hetken...oon heränny tänään 4.30 joten maistus pienet tajuttomat...eli unet!!!

Vauvahaaveet siis kaukaisia unelmia...ei nyt ainakaan lähiaikoina/vuosina..
Olen suunnannut kaiken ajatukseni nyt opiskelulle sekä työhöni.

Seuraava etappi on meillä ne häät...niistä pidämme kiinni.

Tulen moikkaamaan kunhan aikaa löytyy =)

Titillä on niiiiiin kaunis vauvamasu ^_^

Haidille tätipahoittelut..mielenkiintoista, miten jaksaa ihmiset juoruilla. Anteeksi henkilökohtainen kysymys, mutta onko takana kuinka monta clomi- ja inssi-yritystä?

Heipat vaan kaikille muillekin, kaikkea pitäisi kommentoida vaan ei nyt pienessä kuumeessa ja flunssassa pysy aatokset kasassa :}
Käväisen suljetulla lykkäämässä nimeni facebookia ajatellen..saapi vapaasti kaveerata!

En mä mihkään ole kadonnut varsinaisesti..jotenkin vaan sellainen olo, että vauvahaaveet ei ole meille ajankohtaisia, koska raskautuminen ei ole onnistunut ja tottapuhuen olen henkisesti jo myöntänyt tappion..
Hoidosta ei tietoakaan ennenkuin sinne sairaalaan päästään ja siihen voi mennä aikaa (neuvolassa arvioivat puoli vuotta, yksityinen gyne sanoi 2kk, että ota siitä sitten selvää..). Teroja popsitaan joka kierto siihen asti, vaikka sitten hamaan maailmanloppuun saakka.
Täällä mä mukana kuitenkin pysyn ja luen kuulumisia, vaikkei musta aina mitään kuuluisikaan :}

Ohdis ja terot 25/28

Voi söpöys tota Titin bassoa =O) oot kyllä tosi simpsakassa kuosissa! Eihän sulla oo muuta kuin maha ja tissit ;O)

Vai pääs se täti hillopurkista Haidin riesaks, Pas*a ämmä...

Mä suunnittelin etten ajattele koko kiertoa ja meen 'coolisti' tässä vaan... ja pas**an marjat, jännittää ihan sikana :O|
Koitan tässä muka puuhastella jotain koko ajan... IHAN TYPERÄÄ!

PaNiIkKi-ÄssÄ koopee 26/27-30

IIIIIIIIIIK, IHANA MAHA! Mulla ihan käsivarren ihokarvat nousi pystyyn ku tuo on niin liikuttava kuva.

Ässälle peukutuksia!!! Heti kertomaan tuleeko täti vai ei. Mulla on sellanen kutina ettei, ku säähän oot ny taas popsinu niitä vehniksiä ;)

Haidille tätipahoittelurutistukset.

Mirellalle opiskelu- ja työintoa. Kuulumisiasi ois tosiaan kiva lukea vaikka jos sää ny et haaveile ku taustalla.

Kirsikalle puolestaan pahoittelut siipan kanssa riitelystä. Oliko tää aihe vauvautumisaihe, vai? Toivottavasti te pääsettä yhteisymmärrykseen.

Mutta nyt suljetulle laittaan oma nimi näkyviin naamailua varten. Titti!

Vai että simpsakka?!? Heh, kun tosta kuvasta ei näe tuota hanurin leveyttä niin helppo se on sanoa... XD. Mutta kiitoksia nyt vaan kehuista!!

Mää luulen kans Haidi että ovat luulleet koiravaavia oikeaksi vaaviksi. Elä oo moksiskaan moisesta juoruilusta.. Tsemppiä viimeisiin koulupäiviin!! Ja tädin selättämiseen.

Ohdis, enhän mäkään täällä haaveile ja silti notkun, et kyllä nyt vaikene!! Kyllä meillä riittää muutakin jutusteltavaa, joohan!! Kaveriksi kutsuin jo Facebookkiin sut... Tosi kauniita ja taiteellisia hääkuvia teillä, ihania!!!!!!! Oletko sä niissä vikoissa oikeesti siellä vedessä?!?!

Mirellalle sama juttu, ethän kokonaan unohda meitä, kuulumiset on aina kiva kuulla sinustakin ja perheestä!! Tsemppiä opiskeluun ja töihinkin, toivottavasti jaksat kaikki kunnialla!!

ÄssÄlle iiiiiisot peukut!!!! Oireita?????

Joo, taas kutsutaan... ------------->

Safiiri ja Titti bongattu :}

Kiitos Titti, mekin ollaan todella tyytyväisiä kuviin ja kyllä, mä olen ihan oikeasti siellä vedessä :D "Trash the Dress"-kuvat on otettu vajaa 3vk sitten. Ideana oli tosiaan saattaa puku siihen kuntoon, että sen sai hyvillä mielin kotona sytyttää palamaan ;}

Ässällä on jännät päivät, onko oireilua? Pidellään peukkuja siihen suuntaan!

Jotain ollut puhetta entero-rokosta..se oli kyllä melkoisen harmiton tauti, meillä oli joitain vuosia sitten koko porukalla. On samaa kantaa kuin vesirokko, mutta pieniä rakkuloita ilmestyy vain käsiin, jalkapohjiin ja suun limakalvoille. Taudille ei kuulema tule edes immuuniksi.

Trash the Dressin ideana on tehdä puvusta kaunis kuvasarja..jotkut tekee sen nätimmin ja toiset radikaalimmin :D monasti kuitenkin puku tuhoutuu kuvauksissa, riippuen tietysti kuvauspaikasta.
Idea on kuitenkin se, että hääpuku on tarkoitettu pidettäväksi kerran ja tällä tavoin siitä saadaan persoonallinen ja romanttinen muisto :}
Alunperin jenkkiläinen juttu, yllätysyllätys, mutta yleistymässä muuallakin. Mun kuvatkin meni markkinointikäyttöön, koska Suomessakin alkaa kysyntää olla ttd-kuvaajista.
Kaipa puvun olisi saanut kemiallisella pesulla puhtaaksi, mutta mielummin pistin sen kotosalla palamaan kun vienyt varastoon pölyttymään, puku kun oli kunniallisesti palvellut tarkoituksensa :}

Googlen kuvahaulla "trash the dress":
http://images.google.com/images?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1T4SUNA_en_____215&q=trash%20the%20dress&um=1&sa=N&tab=wi

Yhteistyössä