ISOmpaa pesuetta haaveilevat 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nariskaa vaan niin mulla on jotain luettavaa:) tenttikirjat ei ole yhtään niin mielenkiintosia kun teidän jutut...jäisipä samalla tavalla mieleen nuo kirjantekstit kun jää teidän kirjotukset niin vitonen tulis tentistä, että pärähtää:)))
Kyllä on väkinäistä tää lukeminen...yritin pakolla istua ja lukea, mutta on niin levoton olo, että ei usko kukaan...varpaat vispaa ja kynnet lyhenee...mitä lie meneillään taas??? Ei tää olo kyllä mitään mahatautia ole, koskee vaan, mutta ei tuu yli kummastakaan päästä, eli ilmeisesti täti on kohta täällä, koopeet on 26 niin ovellahan sekin jo kohta pitäs olla. Terolut-kuuri loppu tiistaina niin viikonloppuna viimeestään tulvii.

Voi Ohdis, mitähän me sulle nyt keksittäis... Yksi asia ainoastaan mulle tulee mieleen minkä joskus jossain kuullut että jos teillä olion kanssa erilaiset bakteerikannat ja siksi kaikkea tulee?? Siis tää on suurinpiirtein joltain palstalta kotoisin, ei mikään varmaankaan todistettu juttu.. Mut kyl se varmaan olis parasta lääkäriin ottaa yhteyttä, ei ymmärrä täälläkään nyt yhtään tota. Maitohappobakteereita ja kaikenlaisia Gefiluksia vaan napaan, jos se yhtään helpottais?? Jotenkin varmaan pitäisi saada kehon tasapaino kuntoon kaikkien tulehduksien jäljiltä, miten ois joku homeopatia tai joku sellainen?? Jos niinku vaan kiinnostaa sellainen... Ei niistä varmaan ainakaan haittaa ole. Iso rutistus sulle että jaksat etiäpäin!!!

Haidille hyviä lukuhetkiä, koita nyt kuitenkin jotain sieltä kirjoista oppia... Vaikka onhan nää meidän jutut kyllä todella paljon mielenkiintoisempia!! ; ) Aika hurjalta sunkin kropan oireilut kuulostaa!!

Jaa, oiskohan lounasaika...

Maisa ? Jos olet kuulolla, kerro meille mitä siellä lääkärissä sanottiin,
jos vaan suinkin haluat.
Jatkuukos raskaus normaalin kaavan mukaan vai kuinka mennään ?
Kävi niin tai näin,
kerro ihmeessä kuulumisianne tännepäin ;o) !

Voi hitsinvitsi, Ohdis....mitäs mä tohon nyt sanoisin.Hö.
Ite ainakin soittaisin sinen lääkäriin ja vaatisin päästä hetipian
johonkin tarkempiin tutkailuihin.
Ettei aina vaan tulehduslääkettä toisen perään tarvii popsia.
Olette onnekkaita sielläpäin, jos arvauskeskuslääkäriinkin on mahdollisuus!

Mutta toi Tiitin ehdotus voi hyvin pitääkin paikkansa,
joillakin pöpöt "sotii" toisiaan vastaan, eikä yhteiselo suju vaan.
Jotkut voi saada jopa puolisonsa spermasta tulehduksia....joo-o.
Joskus tällastakin vaivaa olen lukenut väestöliiton sivuilla surffatessa,
tosin siitä on jo vuosia aikaa.
Mut on se siis mahdollista .Kannattaa ottaa puheeks lääkärillä.

Mä koitin taas soittaa meidän arvauskeskukseen lääkärille aikaa,
kun tissit "vuotaa" - siis tihkuu- taas !!
( Huomasin varmaksi eilen sen, epäilin jo edellispäivänä...)
Eli täällä ei aikoja saa, lääkäri käy kerran viikossa paikalla,
ja ajat varattu moneks kuukaudeks eteenpäin >:o(
Mut kyllä mua alkaa huolestuttamaan tää tilanne pikkuhiljaa....

Haidilla kivut vaivaa, voi kökkö !
Mut oisko noi terot sitten tehneet tehtävänsä tehokkaasti,
ja hormonimyllerrys aiheuttaa nuo kivut ?

Täällä on kans kärsitty 2 päivää kun torvia särkee,
ja mä luulen, et elimistö taas valmistautuu tädin tuloon.
Mullahan alkaa nuo oireet jo hyvissä ajoin. Kuvotustakin on jo,
joten varmaan viikon-kahden sisään täti saapuu...
Ihan hyvä vaan, saa ennen leikkuriin menoa sitte varmuuden,
ettei ainakaan ole tärppi käyny....( hah ! niinku se nyt pyhästä hengestä....)

Missäs kaikki muut on ?
Mipsa ??
Kirsikka ?

Täällä ollaan. Taas aamupäivä oltiin "tien päällä". Aivan mielettömän ihanat ilmat ollu. Täytyy tankata aurinkoa talven varalle.

Joox: jauhanpa taas tuosta tissien vuotamisesta, vaikka jotain taisin luvata. Kannattaa sinne lääkäriin mennä ehdottomasti! Jos hormoneissa on jotain häikkää, niin vauvahaaveet voi unohtaa. Siis jos ei asialle tee mitään. Ei varmaan mitään supervakavaa, että siinä mielessä ei kannata olla huolestunut.

Onpa Ohdiksella kurjaa! Enpä oikein osaa neuvoa. Mutta ei yhtään hullumpia ajatuksia muut heittäneet. Näin maallikkona tuntus, että on joku "kierre" menossa. Ja elimistö täytys saada tavalla tai toisella rauhoittumaan. Homeopatia vois olla kokeilemisen arvoista. Jotain kokemusta itsellä on ja toiminut on.

Tosi on, että jokainen raskaus on rankempi kuin edellinen. Siis jossain määrin. Mulla on tosin kaikki ollu aika helppoja. Mutta itsellä luulisin, että ei enää kestäkkään niitä vaivoja samalla tavalla. Jotenkin hermot menee helpommin ja kaikki tuntuu pahemmalta. Voi olla, että olen väärässä. Kolmosen kohdalla se pahoinvointi meinas olla ylitsepääsemätön. Tai siis vähän sitä oli, mutta en olis kestäny sitä vähääkään. Nyt on onneksi aika helppo vaihe. Mutta edelleen odotan kauhun sekaisin tuntein sitä pahoinvointia. Vähän sitä jo olikin, mutta nyt taas helpottanu.
Ja suunnattomasti ärsyttää, kun turvotus vaivaa ja ihanku olis jo ties kuinka pitkällä raskaana.

Olikos se Titillä se enkelivauva? Sori, jos menen nimissä sekaisin. En osaa edes kuvitella niitä tuntemuksia. Mikä oli tämän vauvan "tarina"? Ei ole pakko kertoa, jos tuntuu pahalta.

Kiva kun jaksatte lukea mun murinoita :D
Jotenkin on vaan niin väsy tähän kaikkeen..maitohappoja mä olen popsinut jo pitkään ja lopetin juuri kuurin, jossa ne maitohapot tungetaan sinne missä ne tulehduksetkin nyt on, eli minne aurinko ei paista..muttei apuja :/
Kerpeles..työt kutsuu.

Jeps.
PeeÄmäSsäähän täs pukkaa...sain siivousinspiksen,
ja nyt on keittiö + vessat siivottu.
Käsi ei kestäny nyt enempiä...inspis ois kyl ollu enemmänkii.
Hitto tää vasemmalla kirjottaminen on hankalaa,
tänki kirjottanu jo 3 keertaa uusix.

Moikka naiset! Sorry tää hiljaiselo. Mulla nousi alkuviikosta kuume liki 41 asteeseen ja jouduin sairaalaan tiputukseen. Tulehdusarvo oli liki 200. Nyt jo paranemaan päin, tosin loppuviikon sairauslomalla.

Ohdis; Pyydä lääkäriltä labralähete tumavasta-ainetutkimuksiin. Jos ne on koholla, on elimistön puolustusjärjestelmä heikoilla ja kehon omat bakteerit hyökkäävät omaa puolustusjärjestelmää vastaan. Tämä haittaa myös alkion kiinnittymistä (elimistö hylkii alkiota, raskaus ei ala, tai tulee varhainen km). Mitään syytä ei ole koskaan mun km:lle löytynyt, mutta tämä on yksi epäily. Mulla nuo tumavasta-aineet on reippaasti koholla.

Mitäs muuta tänne kuuluu? Onkos safiiri alkanut oviksen metsästyksen? Joox..tuu meille pms oireidesi kanssa, siivoomaan=) Meillä on kämppä ihan järkky, pitäisi siivota, kun oma kondis alkaa olla jo parempi. Mipsalle tsemiä alkuraskauteen (pikkuriikkisen kateellinen toivottelee=)

Palailen ajan kanssa!

Oviksesta kertova migreeni oli täällä vieraana eilen mutta ovista ei kyllä vielä pitäis olla ku ny on vasta koopee 9.

Ohdikselle suuret sympatiat kipuilusta sun muista! Pötki oitis lääkärille apua saamaan. Toivottavasti olo paranee nopsaan.

Olikos Haidillaki mahakipuja? Paranemisia sinne kans.

Ny ei sitte muuta tällä kertaa ku terkkuja tasapuolisesti.

No jopas ollut Kirsikalla tauti!!! Hyvä että alat jo toipua.

Täällähän nyt kaikenlaista vaivaa on, Safiirillakin pääkipuja, ei oo kivoja nekään. Toivottavasti on ohi jo, onko sulla niinku sit kerran kuussa migreeni??

Mulla taas äsken ruskeaa vuotoa tuli, olo on vähän "hiivamainen" että johtuisko se vaan siitä... Kattellaan, mullahan on periaatteessa lähete sinne äippäpolille sen edellisen kerran jälkeen niin voisi sinne soittaa jos tulee enempi.

Juu ja mulla oli se enkelivauva, muistit Mipsa oikein. Siitä pystyn jo ihan hyvin puhumaan, ei enää kirpaise niin lujaa. Lyhyesti vain että oli todella vaikea ja kivulias raskaus, mieli oli alusta asti raskas sen suhteen. Rakenneultran jälkeen liikkeet loppuivat mutta kun ei sitä halua uskoa niin meni vielä jonkun aikaa ennenkuin neuvolassa sit ei löytynyt enää sydänääniä ja siitä sit käynnistykseen ja tyttö syntyi 22+3. Napanuorassa oli erityisen ohut kohta mikä saattoi ehkä olla syynä mutta siinä ei ollut kuitenkaan mitään tukosta eli virallinen syy jäi löytymättä. Tää vuosi/raskaus on mennyt nyt sit panikoidessa mut nykyään on jo ihan hyviäkin päiviä muutamia. Mutta, elämä jatkuu ja onneksi on eläviä ja ihania muksuja jo olemassa ettei sinänsä raiteiltaan saanut tapahtuma vaikka surullinen olikin.

Jaaha, ja kotia saisi taas lähteä!! Ehkä käydään kattoo yksi Voyager-auto mennessä. Ihan viimeistä sinettiä vailla on meidän asuntoasia ja sen kunniaksi voisi panostaa uuteen (meille) autoon, maksetaan se sitten pois kun nykyisestä asunnosta rahat saadaan. Sit vaan raivaamaan kämppää myyntikuntoon, jee..... Sitä siivousinspistä tännekin kiitos... Jaa, nyt mentävä, moiks!!

Hiihdän tässä villasukilla keittiön ja olkkarin väliä...maksapihvit pannulla ja yritän lukee iltapäivän saldoa:))
Kakkureseptejä on joo, mut nyt ei ehdi kirjoittaa...niitä luvassa myöhemmin.
Ohdikselle voimaa taas tulehdusten selättämiseen...tähänkin voin palata myöhemmin, nimimerkillä kokemusta on.

Kiitos Joox, yrityksestä! Ei se tänne asti päässyt. No huomenna on uusi päivä. Tässä on tullut tehtyä kaikkea muuta kuin mitä pitänyt.

Kiva kuulla, että Kirsikka olet paranemaan päin! Aika järkky tauti. Kuule, häntä pystyyn tai joku, sun vuorosi tulee vielä. Ja toivottavasti pian! Vähän harmittaa, kun olisin niin toivonut sut tai Safiirin mukaan toukokuisiin. Tai vaikka jokaisen teistä!

Voi, Titti. Ei oikein osaa sanoa mitään fiksua, parempi kai jättää väliin. Mukavaa, että pahimmasta päästy yli. Tälläiset tarinat vetää erityisen hiljaiseksi.

Ja edelleenkin kuivakakkureseptejä kaipaan. Kaivelkaapa kätköjänne. Toki kaikki muutkin herkulliset reseptit kelpaa. Niin makeat kuin suolaiset. Meidän loppuvuoden synttäriputki lähestyy.

No kun Titti ehti napata sen varmaan välistä.....vai menikös se Kirsikalle ??
Mä lähetän lisää siivousinspistä ihan jokaiselle tasapuolisesti nyt
''''***************************************************************************************''''''''''''''''''
Tässä sitä tuli.
Mä en enää ite tarvii, kun toi käsi ei kestä tehä enää mid.Kökkö.

Tuota...noista toukokuisista; emmää taho siihen mukaan,
meille riittää yks härkä.
Toi tyttö pitää kyllä oikein härkien mainetta yllä
kovin kunniakkaasti...tänään sai kammo kilarit,
kun tarhalta piti lähteä ja kaikki muut "sai" sinne jäädä....
Kiva siinä kun yks karjuu, niin selitellä et mennääs nyt kotiin kiltisti vaan...heheh.
Eli juu, mut ei kiitos enää yhtään härkää meille ;o)
Suon mieluummin sen ilon teille tälläkertaa.

Mä hyppään sitte Haidin kans junaan ( joulukuulla ? tammikuulla ? )
kun joudetaan.
Taitaa Haidi ehtii ekana kuiteskin.
Jos mä siis ehdinkään ikänä. Biologinen kello perkele tikuttaa niin
kovaa, et korvia särkee....( joku vaihto siihen varppii uudet patterit,
että jaksaa reippaammin tikuttaa eteenpäin >:o/ ) et tiiä sit,
pääsenkö plussajunan matkaan.

Haidi; joko sukat savuaa ?

Herkkusuille

Sydänsurujenkakku

Vaihe 1
3/4 dl kaakaojauhoa
1/2 dl maitoa
1 prk. rahkaa sekoita nämä ja lisää
2 munaa
150g margariinia sulatettuna

Vaihe 2
5 dl vehnäjauhoa
4 dl sokeria
1 tl suolaa
1 tl soodaa
1 tl vaniljasokeria sekoita ja yhdistä vaiheeseen 1
paistetaan 175' 1h

Suklaakakku

250g margariinia
2 1/2 dl sokeria vaahdota ja lisää yksitellen
4 munaa
4 dl vehnäjauhoa
2 tl leivinjauhoa
2 tl vaniljasokeria
(3rkl.) kaakaojauhoa
1 dl suklaamuruja
1/2 dl maitoa
paistetaan 175' 50-60min

Rahka- omenatorttu

100g voita tai vastaavaa
1 dl sokeria vaahdota voi ja sokeri lisää...
1 muna
2 1/2 dl vehnäjauhoa
1 tl leivinjauhoa näistä taikina joka taputellaan vuokaan

täyte:
500g maitorahkaa
2 dl kuohukermaa
3 munaa
1 1/2 dl sokeria
1/2 dl perunajauhoa
3 rkl. sitruunamehua
1 tl vaniljasokeria
päälle n. 3 isoa omenaa ja ripaus kanelia
paistetaan 175' n. tunti

Kielenvievä juusto-kinkkupiirakka

pohja:
1/2 prk (125g) maitorahkaa
125g voita
2 dl vehnäjauhoa
1 tl leivinjauhoa

täyte:
150g palvikinkkua
1 pss. emmental-raastetta
3 munaa
1 prk (2dl) ruokakermaa 15%
1 dl maitoa
1/4 tl mustapippuria
1/2 tl paprikajauhetta (yrttimaustetta)
1/2 dl persiljasilppua
paistuu 200' n. 40min.

Mustikkatorttu

pohja:
125g margariinia
1dl sokeria
1dl grahamjauhoja
1 1/2dl vehnäjauhoja
1 tl leivinjauhoa
1 muna

täyte:
2dl kermaviiliä
1dl sokeria
1 muna
1 tl vaniljasokeria
3dl mustikoita
paisto 175' ensin pohjaa n.10min ja sitten täytteen kanssa vielä n. 20min.

No niin....

Lääkärikuulumisia: Meille tulee vauva!!! Jipii!!!

Ilmiselvä riskiraskaus ja rankkaa tulee olemaan mutta lääkäri oli optimistinen. Tänään oli eka neuvola ja kohta eka lääkäri ja ultra. Parin viikon välein juoksen neuvolassa tai sisätautilääkärillä ja miljoona ultraa ja verikoetta päälle. Siis ohjelmaa riittää.

Kilpirauhasta ei vielä ole leikattu kun mun annettiin imettää niin kauan kun halusin. Sen lopetin reilu viikko sitten. No, leikataan kun ehditään :) Kasvainkin ultrattiin ja on ennallaan mutta istukkahormoni stimuloi sitä joten kavua odotettavissa sielläkin. Pieni se silti vielä on.

Nyt toivotaan että veren hyytymistekijät pysyisi kunnossa mahd. pitkään, sokerit kurissa ja rytmihäiriöt poissa. Kun tiedetään ton kilpparin tila niin osataan hoitaa ajoissa.

Tosin viikkoja ei juuri mitään ole ja kaikki on mahdollista. La on 28.5.09

Terkuin Maisa 5+0 (Joka on vielä hieman sekaisin tästä kaikesta)

P.S Oli tosi kiva lukea teidän juttuja! Joox ja Ässä ja Tehiskin ja kaikki! En ole näillä sivuilla käynyt lähes vuoteen ja en tajua miksi?

Jipiii...aamuonnittelut Maisalle:) onhan tuossa koktaili noissa terveysasioissa, mutta toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saadaan taas suurpesueelliset kasvamaan...eihän tästä mitä tule jos ei jotkut ole ketjussa raskaana:)
Se antaa toivoa meille muillekin.
Eilinen mahakipu hellittänyt, mutta mulla on niin levoton olo, että ei mitään rajaa...tuntuu kun ois muurahaisia housuissa, ei osaa olla hetkeekään paikallaan. Yölläkin pyörin enemmän kun huvipuiston laitteet ja hiki valui virtanaan...ne hormoonit ne hormoonit:(
Tulis nyt täti ihan ajoissa, ettei tarviis sitä enää odotella jos tää tällaseks menee...tosiaan kuluu sukat puhki eestaas kävelystä ja jalkojen vispaamisesta:)
Yritin lukea eilen siihen tän päiväseen tenttiin, mutta arvatkaapa huiviksenne onnistuiko se...ehkä kaks sivua kerrallaan...voi hitto...nyt aamusta luin hetken sieltä täältä...ehkä se läpi menee??? Toivottavasti tää levottomuus häviää ennen työharjoittelua...mummothan saa hermoromahduksen muuten mun kanssa:)))

Onnea Maisalle mukavista lääkärikuulumisista!! Ja onneksi olkoon todella kovasti :}

Kirsikalta mielenkiintoista tekstiä tumavasta-aineista. En ole aiemmin kuullut, pitänee vknloppuna smurffailla netissä ja lueskella lisää.
Suoraan sanottuna, olen sitä mieltä että mun diagnoosi ois EHKÄ selkeä: riittämätön estrogeenin tuotanto. Se kun aiheuttaa sisäsynnytin- ja virtsatietulehduksia ja montaa muuta oiretta mitä täältä löytyy (limakalvot, kierron heittely yms..). Mutta meneppä sanomaan lääkärille oma diagnoosisi, mä en ainakaan uskalla :D
Kilpirauhanen ainakin oli normaali.

Meidän Olion analyysi tuli eilen, eikä sekään ollut mieltäylentävää luettavaa..siellä sanottiin, että riittävästi olisi hyvinmuodostuneita simppoja (35%) ja eteenkinpäin uivat (45%) mutta siemennesteen määrä on huomattavan pieni (1,5ml) ja sen lisäksi simpat olivat kuolleet vuorokauden sisällä.
Mieli teki itkeä, mutta enpä kotona kehdannut..oli meinaan Oliollekin hieman nieltävää tuossa, joten päädyin vitsailemaan, vähättelemään ja piristämään sitä.
Nyt sitten odotellaan sitä kutsua sairaalalle. Kun ei tarttisi puolta vuotta odottaa..

Viikonlopuksi voisi siis olla luvassa tuota Haidin suklaakakkua, ihan vaan vähäsen, munhan käskettiin laihduttaa :D

*nappaa lennosta vähän siivousinspistä viikonloppua varten*

Huh, olipa täällä tapahtunut kaikenlaista sitten eilisaamun! Ohdikselle hellävarainen potku takamukseen, jotta lähdet kipittämään gynekologin suuntaan. Tosi ikävä tulehduskierre, joka kannattaa katkaista ja selvittää mahdollisimman pian ennen kuin se tekee liikaa tuhoa.

Kirsikkakin sairastellut, missäpäin sulla oli tulehdus, selvisikö koskaan? Hurjaa että ihan sairaalaan jouduit.

Maisalle vielä onnittelut hyvistä uutisista, vaikka onkin riskiraskaus tulossa. Sullahan ei varmaan riittäisi päivässä ohjelmaa ilman noita lääkärikäyntejä, kiva saada tekemistä! ;-D Nimimerkillä myös neulatyynynä oleva... Toivotaan että kaikki menee hyvin!

Voi että Haidi, että piti laittaa noin herkullisen kuuloisia reseptejä JUST kun päätin että herkuttelua pitää vähentää! (537. kerran) Ajattelin ensin tulostaa noi talteen, mutta parasta unohtaa. Nilkat ja selkä ovat olleet kovilla pari viime viikkoa, perhana nyt tän painon olisi pysyttävä kurissa!!

Meillä on yksi jääräpää-Oinas (esikoinen) ja toinen jääräpää-Skorpioni (kuopus). Nyt olisi tiedossa Vesimies (vanhempien kaveriksi) tai todennäköisemmin Kalat. Kalat on kivoja ja herkkiä, semmoinen kiitos! Vaikka enhän mä noihin horoskooppeihin usko...

Sunnuntaina olis supersuosittu lastenkirppis täälläpäin, ajattelin mennä kyynärpäätaktiikalla etsimään ainakin talvihaalaria esikoiselle ja ehkä jotain vauvallekin - vaikka koko vaatehuone tursuaa vauvanvaatteita.

Viikonloppua odotellessa,
AaVee rv 17 ja risat

Huomenta!!

Ihanaa Maisa, suuret onnittelut ja isot peukut että kaikki menee hyvin!! Onneksi olet hyvässä seurannassa joten siltä osin kaikki kunnossa. Joo en mäkään voi ymmärtää miten joku voi pysyä täältä pois, mä en ainakaan vaikka raskaanakin jo ollut hmm... jo kohta puoli vuotta!!! ; )

Joox elä mollaa toukokuisia, ei kaikki ole härkiä vaikka on toukokuussa syntyny.. Mä oon meinaan ihana, herttainen ja rauhallinen kaksonen!! XD. Pitääkö muuten paikkaansa että härkävauvat vaativat kaikkein eniten haleja ja turvaa ja syliä?? Kun meidän enkelitytöstä piti tulla härkä niin lohduttauduin sillä ajatuksella talvella.. ; )

Meillä syötiin illalla sydänsurujenkakkua, ja täytyy sanoa että olipa hyvää!! Juuri duunikaverille naureskelin että tämähän alkaa olla huolestuttavaa, jo kaksi kertaa viikon sisällä olen leiponut, ei normaalia mulle... Meinaako musta tulla joku superäiti?!?!?! XD

Voi vitsi Ohdis, ei niinku helpolla mikään meinaa nyt teillä onnistua... Mutta, onneksi keinot on noihin kaikkiin olemassa että sinänsä täydet mahkut teillä, taitaa vaatia vaan vähän avitusta. Iso rutistus edelleen teille että jaksatte kaikki mitä tulossa on!!

Nyt hiukan töitä, palaillaan!!

AaVee olikin kerinnyt väliin, heipat sinnekin!!

Tuli pari asiaa vielä mieleen, mullakin kun tuo paino nousee ihan uusiin ulottuvuuksiin koko ajan.. Nythän on tuo vauvan kasvu kiihkeimmillään, 200 g viikossa. Miksi sitten mulle tulee saman verran lisää päivässä?!?!?! Ja miksi sen pitää kerääntyä hanuriin kaikki?!?!?

Ja talvipuvusta, poika sai kummitädiltä synttärilahjaksi uuden talvipuvun, meinasi sunnuntaina kakut mennä mulla väärään kurkkuun kun siinä oli vielä hintalappu tallella jos tarvisi vaihtaa vielä sitä.. 129 ekee!!!!! Tsiisus!! En olisi ikinä raaskinut niin kallista ostaa ja eikä kyllä olisi varaakaan!!! No tämä varmaan sitten säilyy pikkuveljellekin kun pitäisi olla niin hyvä.

Nyt taas meen... ; )

Yhteistyössä