ISOmpaa pesuetta haaveilevat 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oih, miten ihanan positiivinen juttu Safiirilta! Tulin oikein hyvälle mielelle työlään viikonlopun jälkeen!

Titti, pohdin sitä matolääkkeen ottamista jonkin aikaa, ja päädyin ottamaan sen vaikka kyseessä oli pelkkä epäily lasten kohdalla. Sitä ei kuitenkaan varsinaisesti kielletty lääkkeen käyttöohjeissa, vaikkei varauksetta suositeltukaan. Toivottavasti en joudu katumaan asiaa.

Mikäs keskosohjelma eilen tuli? Vaikka no, en varmaan pystyisi katsomaan sitä kuitenkaan vaikka tulisikin uusintana. Oon nykyään niin hirveän herkkä kaikelle hiemankin inhottavalle, puhumattakaan mistään mikä vielä kertoo lapsista! Vaikka mielelläni sivistäisin itseäni kaikenlaisilla dokumenteilla ja uutisohjelmilla, taitaa olla parempi pitäytyä hömpässä ettei ihan sydän säry.

Heipat ketjuun!

Täytyypi katsastaa safiirin suosittelema kurssi. Oletko bongannut aktiivisesti ovista?? Kerro kun bongaat, meillähän on about samoissa kp:ssä kierto ja eikös niin, että mun ei tarvi testailla lainkaan, kun sä kerrot millon kaksi viivaa on taulussa??=) No, pah sanon minä. Täällä on varmat merkit bongattu jo oviksesta, eli miestä ei kiinnosta tulla saman peiton alle. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR..

Aavee; sympatiat täältä sinne. Mä olen täihäädön kerran tehnyt, ja hoito ei nix:llä purrut, vasta toinen hoito priodermillä tuotti lopputuloksen. Sitten satsasin kunnon rautaiseen täikampaan (maksoi about 20 euroa), mutta oli joka euron arvoinen, varsinkin, kun tytöllä on pitkä vaalea tukka ja siis sekä tukkaa että täitä oli pää täynnä. Mitä shampoota ostit?

Täällä ei muuta, kun meinaa tosiaan hermo mennä, kun toinen on vissiin päättänyt, ettei touhuilla just nyt..minkäs teet.

Mukavaa viikkoa ketjun naisille!

Kirsikan miehellä on ihan sama toimintasuunnitelma kuin munkin miehellä....
ei o kiva >:o(

Ja Safiiri; mä en ala! Ihanaa, mutta kade oon kyllä.
Varmaan on hyvä fiilis sielläpäin kummallakin ;o) ... voin vaan kuvitella.
Saispa vaan joskus meikäläisetkin ihan kaksistaan aikaa
( hmmm.... "Rakas Joulupukki,
nyt tiedän mitä tänä jouluna tahdon lahjaksi....=) mutta mahdotontahan toi on.
Haaveksi jää...nyyh.

Kaupassa on Pinkkiksen kans käyty ( ihana ilma ulkona !! )
Ja nyt aletaan tekemään lihasoppaa ja haudutellaan sitä kunnolla illaksi.
Ei todellakaan päästy sen kaapin kimppuun,
mut eihän meillä sitä kukaan salaa sivoo, joten odottelee se projekti siinä huomennakin.....

Heh...Kävin täs välissä luuraamassa, mitä Pinkkis puuhaa....
siellä se istuu hiljaa ja terottelee värikyniä ja lyijykyniä.
No minä " Miks sä ne kaikki terotat ? Tarviitko niitä nyt johonkin ?"
Pinkkis " No koulua varten, TIETYSTI , hö.Koska sitku mä must atulee koululainen, ni mä tarviin nää kynät läksyjen teossa..."
Minä" No mut ethän sä ole koululainen vielä..."
P: " Äiii-ti. Ootsä ihan pöhkö ?? Kohta mä jo meen kouluun ni tarvii olla valmiina kaikenlaiset jutut. Sä et tajuu..."

Noniin. Mä oon siis pöhkö. Meneehän se jo ensvuonna eskariin,
ni kaipa ne tarvii valmiina sitte olla....hyvä kun ajoissa laittaa ! XD!

Joox, Pinkkis on oikein ennakoiva ja suunnitelmallinen tyttö, ole iloinen moisista ominaisuuksista! :-D

Kirsikka, Nixiä ostin kahteen käsittelyyn, suosittelevat uusintapesua 2 viikon kuluttua. Meidän perheen naisilla on ohuehko polkkatukka, miehillä hyvin lyhyt ja ohut, täinbongaukseen ihanteellinen malli :-D. Pakkauksen täikampa oli plusmiinusnolla, kynsillä joutui nyppimään ne pienet täinmunat. Onneksi niitä oli todistetusti vain tytöllä eikä hälläkään paljoa.

Justiinsa viikonlopun tai tän päivän iltapäivälehdessä (en muista kummassa) oli iso juttu siitä, miten täishampoiden menekki on kasvanut 2000-luvulla ja varsinkin tämä vuosi on ollut ikävä.

Oon ihan silmät ristissä viikonlopun jälkeen, ja tänään pyykkäys ja siivous jatkuu... Kunpa edes selviän kotiin asti nukahtamatta autoon.

Heipat
Hönniäiset ovat siis iskeneet...täit ja kihomadot:( ikäviä vieraita. Itse näin tänään vuodeosaston seinällä torakan...niitäkin näköjään taas jostain löytynyt...vaatteeni kyllä puistelin kun sieltä lähdin, en halua omiin kaappeihini jne niitä kulkemaan. Onneksi oli vain pikainen vierailu kyseisessä paikassa.

Tätiä tässä odottelen edelleen...Jooxilleko se nyt sit juuttui...tännekin olis jo pitäny tulla. Kun ei kerran tänään niin huomenna viimeestään, jos ei näy niin sit alkaa jo ihmetyttää. Viimesesträ terolut-napista on jo aikaa senverran, että pitäs tulla, ellei ole se maailman ihme tapahtunut.

Nyt ruokaa laittamaan pesueelle ja sit kutsuu tenttikirja...huomenna on tämän koulutuksen viimeinen tentti...eilisen illan luin ja jos viel tänään paahtas koko illan niin eiköhän se sillä...kun vastauksia voi itsekin säveltää, kaikki ei ole ns. kirjatietoa sitä ainutta ja oikeaa.

HrrrRRrrrrrrRrrrr... Haidi !
Ihan tuli kylmät väreet ton "ellei ole se maailman ihme tapahtunut" - lauseen soundista !
IIKS... nyt mä kyllä peukutan peukut puhki ja poikki !!!!!
Oispa, oispa se tapahtunu nyt bd bd bd db db bd bd bd bd bd bd db db db dbd bd :tä
kertaa miljaaaaaaardi sille ;o)

Eilinen kalasoppa lisäperunoillla lämmitetty ja koko ipanalauma sitä tuolla vetää naamaansa:) Meen kohta imemään kattilan pohjalta ne jäljelle jääneet liemet:))
Ihan piti kaivaa kalenteri kun tuota Jooxia alko hyrusyttää mun puheet ja tarkistaa koopeet ja 30 on mittarissa tänään...hmmm...aikasemmin on teroilla tai primoilla kierto ollut 26-28 tai 29 eli päivän päästiin taas pidemmälle. Tänään ei enää täti tule, sillä se olis jo merkkinsä näyttänyt, ellei sit huomenaamulla paukkaa paikalle.
Veetutus käyrä on kyl ollu aika korkeella pari päivää, et en kyl ihmettelis jos täti tulis. Salaahan sitä tietysti toivoo jotain ihan muuta...juu nou:) nythän se pitäs sattuakin kun lääkäri kp10 sano, että mitään johtofollikkelia ei näy. Kp15 oli haaleat viivat ovistikussa ja silloin viimetorstainahan oli ne jumalattomat vatsakivut??? Noihin lisättynä tää viikon vaivannut levottomuus...voisko se olla??? Ei se voi, ei nyt aleta kohota pilviin vielä. Kroppa on voinut vaan jumiutua pahemmin ja tero-kuuri ei purrut!!! Hei tää seuraava on kirjotettu sillä kynällä joka näkyy vaan pimeessä -->oispa sika hyvä ajoitus jäädä kotiin kun koulu loppuu 3kk kuluttua...kasvatella mahaa ja nautiskella kotirouvana olosta:)

No Huh !
Onnex mä luin tät just pimeessä.... !

JA sitäpaitsi mä vangitsen tän tätösen meille ja suljen sen hillopurkissa
kellariin matojen kans XD !
Voi vitsit, Haidi; ainaskin voit hellitellä tolla ajatuksella nyt hiukan,
kävi sitten miten kävi. Peukut jäpöjäykkinä täällä jännääpi
Joox ;o)

Täällä ollaan, hämmentyneenä.

Tänä aamuna tyttö väitti että täit olisivat taas kutisseet yöllä. Näin mielestäni yhden täin kömpivän neidin päässä aamupalalla, ja pari pientä mustaa munaakin. Olivat eilen tarhassa jossa ainakin yhdellä tarhakaverilla vielä täikäsittely tekemättä. Meidän lapset menivät kyllä tarhaan tänään, mutta ilmeisesti illalla on taas edessä uusi pesu ja uudet lakanat. Tänäkin iltana pyykkitupa varattu meikäläisille...

Mää en ala!!!

Haidille vielä jättipeukut, sitten poistun takavasemmalle....

Nyt mä kerron teille mun viimeyön unesta, kun tytsy roplaa läppäriään tuolla....
( siis sellanen muumiversio =) +laulaa kirjaimia ja numeroita kitarisat metrin ulkona...

Noniin siis; Mull aoli siinä unessa iso pallomasu ja tunsin ihanoikein selkeesti lapsen
jalat kun se potki mua ja sitten se vääntelehti niin et oikein sattui...
siis toi tuntui ihan supertodelliselta.
Sitten kysyin oliolta, haluux se tunnustella kun vauva potkii,
se halua ja totes vaan, et massuhan on ihan kivikovana -
ja samassa huomasin superkipeiden suppareiden alkaneen....!!
mut eihän sen vielä pitäny tulla....l.a. oli huhtikuussa, olio sanoi mulle.
Unessa oli talvi siis, oisko joku tammi-helmikuu....?
Mutta masu oli ISO ja supparit selkeet,
siispä matkaan laitokselle ja nopaa ( oltiin jossain ihan korvessa retkeilemässä just )
- noh, päästiin vissiin laitokselle ( ei muistikuvaa matkasta ) ja makasin synnytys-
"sängyssä" odottamassa kun kätilöä haettiin....tuskaisaa polttelua
ja ponnistuttikin aika paljon....sitte vaan ponnistin vaistomaisesti -
just ku kätilö pukkas ovesta sisään ja kiljuu mulle " Äiti, eiks tänään olekin liikkatunti ??!" ja mä " HÄH ?? Mitä helvettiä sä horiset ??"
Ja kun mulle toistestaan toi sama kyssäri, tajuan,
et se olikin toinen poika joka kysyi siinä vieressä....Äh, mikä herätys !!

Juu, naurakaa vapaasti vaan. Uni oli kyl ihan supertodellinen,
mulal on ihan kyljet kipeinä niistä "suppareista"....hö.Oisin kyl tahtonu nähdä,
olikse tyttö vai poika....

Hmmmm.......Etiäinen ? ( mullahan oli herra A:sta etiäinen,
jossa nimikin oli pojalle jo melkeen 3 vuotta ennen mun raskautumista....poika sai sitte sen nimen lopunviimein . Ja olihan silloinkin, kun tuoli ostettiin kotiin....sanoin senaikaselle miehelle: " Joo, tää me otetaan. Tässä mun on hyvä imettää meidän kaksosia...." tää siis tapahtu 1,5 vuotta ennen ku pojat sai alkunsa )

HrrrRRRRrrrrrRRRRRRRRRRRrrrrrrrrr ...taas XD

Täällä yksi väsähtänyt. Eilen en ehtinyt koneelle ollenkaan. Mutta olipa piristävää lukea Safiirin viesti. Tuli itsellekin heti parempi mieli! Kiitos. Noin helppoa se on toisten piristäminen.

Voi Aurora! Kauhulla lueskelin sun juttuja. Mä varmaan sekoan ihan lopullisesti sinä päivänä, jos/kun meillä on moisia mömmiäisiä. En tiedä varmaan mitään hirveämpää. Vaikka onhan sitä vaikka mitä. Mutta silti kaikki madot ja ötökät hirvittää.

Haidi, voisko olla?!!!!!! Vähänkö jänskättää. Peukut on teipattu pystyyn.

Meillä on kai enterorokkoa. Jee! No onneksi näyttäs mukulat pääsevän siitä suht helpolla. Kakkosella ja kolmosella ollut järkky 40 asteen kuume. Meni päivässä ohi. Jotain pientä näppylää ehkä. Esikoinen meni tänään eskariin tosi väsyneenä. Odotan koska tulee soitto, että hae pois. Molemmilla nimittäin nousi toi kuume ihan yks kaks yllättäen.
Niin ja mies on työmatkalla koko viikon. Just sopivasti tää sairastelu tulikin. Kakkonen nukkui viime yön mun vieressä. Ja oli kuin joku vieteriukko. En tajua miten nukkuu niin levottomasti. Itse nukuin siis tooooosi huonosti. Mutta niin paljon tokkurassa kuitenkin olin, että en saanu häntä vietyä pois. Tänään jo uhkasin, että laitan hänen oven lukkoon, ettei pääse sieltä pois. Julma äiti! No onpahan joku mies vieressä;-)

Huomenta.

Ihan silmät ristissä tänään, täytynee siirtää pojan sänky takas meidän huoneeseen kun alkaa vaikuttaa kimppanukkuminen kaikkiin jo pikkuhiljaa. Jos katellaan sit uudessa kodissa sit uudestaan sitä omaa huonetta. Eilen tuli niitä papereita ja yhdessä paperissa oli ainakin että asunto vapautuu 31.10, en sit tiiä varmaksi. Olisi ihan kiva että pääsisi marraskuussa jo vähän sitä laittamaan. 17.10 mennessä pitää allekirjoittaa sopimus että eiköhän se vapautumispäivä sit varmistu.

Tänään varmaankin tehdään kaupat uudesta autosta, käytiin eilen ajelemassa sillä ja kylläpä oli lasten naamat näkkärillä!!! Kyseessä on siis Chrysler Voyager, kuuden hengen tila-auto. Mutta kaikille on siinä erilliset penkit, luo taaksekin luxuksen tuntua. Jos sit myöhemmin kunhan saadaan asunto myytyä niin hankitaan joku pieni Clio vaikka kauppakassiksi. Tänään varmaan mies laittaakin asunnon markkinoille, saa nähdä miten kaikkien näiden huolestuttavien talousuutisten jälkeen mikään asunto enää käy kaupaksi... Uhkailevat jossain jopa pahemmalla lamalla kuin 30-luvulla, hui!!

Ooh, voisiko Haidilla olla ihan luomusti tärpännyt?!?!? Voi miten upeeta olisi... Iiiiisot peukut täältäkin lähtee sinne!!!!!!!!!!!!!!!

Auroralla syöpäläisharmit jatkuu, tsemppiä sinne taisteluun!!

Jooxilla leikkaus lähenee, jokos se ensi viikolla...?? Ei kai, seuraavallakos se... Jännittääkö jo?? Onko vaikea/rankka leikkaus? Onkos kerrottu onnistumismahkuja, siis että varmasti auttaa kätöseen tuo operaatio??

Njääh, ei taas raksuta kummoisesti tänään, palaillaan taas...

Jeps. leikkaus on 11.10, eli ensviikon lauantaina !
IIIIIIIKKKKK..... kynnet järsitty jo, jännittää kyllä niin perskeleeesti!
Leikkaus ( kaularangan ) kestää n.1,5-2 tuntia, toipuminen 6 viikkoa.....jos siis
toipuu hyvin.
Mahikset: 50% toimii paremmin ku aiemmin, 40 % huonommin,
10% ei toimi enää ollenkaan........noita kahta viimistä ei kiitos mulle.
Varmaksi ei osannut kirurgi sanoa tuota tehoomista,
sehän voi olla jostain muustakin kiinni kun vaan tästä hermon
puristuksesta, mutta ainakin on sitte kaularangan patti poistettu.
Saa nähdä muuten, millaset arvet se jättää kaulaan, kun sen avaavat...yök.

Joo, Titti: kannattaa tosiaan tehdä niin, että vaan järkkää pojalle oman huoneen
sinne uuteen kotiin ja puhuu siitä aiemmin jo poitsulle,
niin varmaan asettuu sinne hyvin sitten.
Voi että mä olen onnellinen teidän puolesta !!
Vojaakkeri ja uusi koti ja kaikki .............. XD !!

Toivotaan vaan, että menee vanha koti kaupaksi hyvin,
sittenhän ois kaikki mallillaan ennenkuin uusi komento saapuu taloon.

Tota HAidia mäkin peukutan täällä, missäs se nainen luuraa oikein....
taitaa olla töissä ja kertoopi sitten illalla kuulumisia ( ... miten mä jaksan oottaa ????! )

Mitens Mipsa jakselee noin muuten ?
Toi rokko on yks kammotus, ja muutkin taudit tietty kun
valvottavat sitten äidin ihan puhkipoikki....

Ja toivottavasti AaVee:lla Önnit tajuu häippästä jo !

Mitäs täällä. Väsy tosiaan vähän vaivaa. Nyt menee ihan levottoman yön piikkiin. Muuten ihmeen vähän väsyttänyt. Kakkosesta makasin kaikki illat sohvalla, enkä jaksanu yhtikäs mitään. Pahaolo aina välillä, mut ei miteskään mahdoton. Joten itse asiassa tuolla saralla menee aika hyvin. Neuvolaan en ole vielä edes soittanut, ehkä tässä kohta. Joten sitten varmaan asia konkretisoituu.

Joox: hui, pelottavalta kuullostaa tuo leikkaus. Onnea matkaan! Ja uskotaan, että tuo 50% pitää paikkansa sun kohdalla.

Ai kauheeta, meinaako haidi plussata ihan puskista?? Ihan totta, nyt sitten testiä hakemaan, niinhän mipsakin plussasi terolut kierrosta (vaimitensenytoli...=)

Aurora; kuulostaa tutulta ja kuten sanoin, se nix-merkkinen shampoo oli meillä täysin vitsi, 2-3 super-tarkkaa käsittelyä tein sillä ja aina vaan saivareen-paskiaisia ja eläviä täitä löytyi kuontalosta. Priodermilla ja oikealla täikammalla lähti, eikä ole takaisin tullut. Prioderm oli kallista, samoin oikea täikampa, mutta joka euron arvoisia..meillä vakuutus onneksi korvaa kaikki sairaudet, lääkkeet ja tutkimukset. Nyt on muuten hirveästi täitä liikkeellä, koulusta tuli juuri lappua, että useita tartuntoja koulussa on. Raakkasin eilen lasten päät ja ei ainakaan vielä ole meille eksyneet.

Joo xo) voit valita vaihtoehto a:n, nuo muut ei oikein toimi jatkon kannalta..ja enneunia siis selvästi olit nähnyt, hätyyttele täti-paholainen matkoihin pidemmäksi aikaa.

Jaahas, meillä on näköjään seksiä x 0 kierto meneillään, vaihteeksi. Ei vaan, ryhtiliikettä kehiin ja selätys tänään, se on mun suunnitelma=)

Päivänjatkoja!

Hurahin facebookiin enkä oo kerenny käyä täällä olleskaan... Hauska puuhaa tuo ku metsästää lapsuudenkavereita :)

Mää en tän kierron ovista oikein oo mitenkään bongaillu. Tämä siis Kirsikalle. Limailuja ja vatsannippailuja on ollu mutten oo tikuttanu. Tikkuja ei oo, törsäsin kaikki viime kierrossa. Mutta ilmeisesti ihan näinä päivinä se taitaa olla. Jtp-taktiikka ei sitte onkannu. Johtuu vissiin siitä iiiiiiihanasta viikonlopusta että on ollu ihan pakko romantisoida pe, la, su ja eilen :-D

Haidille satamiljoonaa peukkua pystyssä!

Ny ei muuta ku päivänjatkoja kaikille!

No hui Joox, aika hurjalta kuulostaa... Mut kaikki menee ihan varmasti hyvin, näin me päätetään nyt. Ja sit töihin ja sit... you know... ; )

Joo kattellaan sit tosiaan tuota poitsun nukkumapaikkaa jatkossa, kyllähän se nyt kaksi viikkoa ihan hienosti jaksoi siellä omassa huoneessa nukkua mut sit rupes "pelottaa"... Mut se on kyl vähän koijari, iltaisin yrittää aina huijata iltamaitoa jo tosi aikaisin sanomalla että väsyttää, pitää saada maitoo... Taitaa olla vaan mukava nukkua mamman kainalossa!

Safiiri hurahtanu naamakirjaan!! Onkos muut siellä?? Mä oon ollut jo vuoden mutta en kovin aktiivisesti... Jos joku haluaa mun kameliksi niin suljetulle vaan vinkkiä.. ; ) Pitäiskin käydä kattoo kun systeri lähti eilen kolmeksi kuukaudeksi Singaporeen että onkos siellä jo viestiä...

Ohdis taas hiljentynyt, toivottavasti ei ihan maanalle ole vaipunut vaivoinensa... Mitään tietoa tulevista hoidoista tms siellä???

Mipsalle muuten vinkki että odotuspuolella on Superien ketju (suurperheellisten) jos jaksettais aktivoida sitä taas?? Kaikki odottajat keväällä poksahti siellä niin hiljeni sekin... Muut tulee sit perästä sinne, jookos???

Ja nyt taas töitä...

Joo, mä tuun sinne,
e-hhehe,e-hhhehhee.............meillon nääs kans sex x O kierto - kröhhömm....kuinkahan mones jo meneillään täs ?
Sitte toi olio ihmettelee, miks helvetissä oon niiiiiiiiiin pahantuulinen aina...
noh, toisaalta ite en oo kovin viitseliäs ollu viimeaikoina sillä(kään) saralla...
Tavallaan nyt ei uskalla ottaa sitä riskii, et ois pienikään mahis olla raskaana,
sit leikkurin jälkeen täytyy panostaa tohonkii hommaan paremmin taas.

Facebookis en oo ikänä käyny, mulle on työ ja tuska saada edes tää sivu auki
tällä ammuvainaan aikuisella värkillä.....
vai oisko vika penkin ja koneen välissä kuiteskii....jaa-a.
Mutta ikiomaa läppäriä ( pinkkiä !! ) oon toivonu,
josko sitten joulupukkeli tois....jonain jouluna.
Eikä täs liiemmälti aikaakaan ole smurffailla sitte ku töihin joutuu(<-!!!) takas.

Apus mä olen jonossa kyllä aktivoimaan Supereita heti, kun vaan tärppi käy...
Haidi taitaa ehtiä sinnekin ennen mua ;o)

Vintiöt huutaa pihalla ( äiti jätti ne raukat haravoimaan lehtiä keskenään....kjähkjäh )
nyt mentävä.

Mirella !
Mitäh ? Etkös sä enää leiki meidän kans ollenkaan ?
Kerro meille edes kuinkas jakselet ja onko asiat paremmin jo ?
Vaik suljetulla, jos et täällä.

Oikein hyvää jatkoa sulle & perheellesi jos ei törmätä palstoilla enää *=o}

Huomenta!!

Täräytin aamukuvan massusta suljetulle, repesin ite kun näkyi masussa vielä yöpaidan raidatkin.. XD. Ja noi ylimääräiset kilot kivasti kertyy tonne selkämakkaroiksi, ikävästi kuvassa näkyy kun peilissä jää mukavasti piiloon... Kuvat ovat armottomia, taidan jättää loppuajan kuvaamatta ettei tuu märy... ; )

Mirellakin pyörähtänyt, kiva!! Toivottavasti kaikki siellä hyvin!! Tarkoittaako tuo pelkkä taustailu että vauvahaaveet on nyt sit jääny?? Surullista jos näin on.. :,( Voimia joka tapauksessa!!!

Meillä tytöt päättivät etteivät mene ensi viikonloppuna isälleen, mä saan taas kauheet huudot tietty siitäkin... Mutta tytsyjen mitta alkaa olla myös täysi sitä ainaista tappelua siellä ja haluavat nyt jäädä kotiin. Katsellaan ensi maanantaina sit siellä perheneuvolassa millainen sota tästäkin nyt sit exän kanssa syntyy... Kauheita juttuja tytöt taas eilenkin kertoivat, se eukko siellä on pitkän aikaa jo systemaattisesti mustamaalannut ja haukkunut mua, tosi aikuista... : ( Onneksi tytöt on fiksuja eivätkä kaikkea usko vaan tietävät mut ihan täysin ja varauksetta rakastavat.

Pää ja kurkku on tänään kipeät, olisikohan aihetta pitää kaikki pitämättömät sairaslomat nyt pois?? ; ) Panadolin huitasin äsken, katotaan auttaako mitään. Laskujakaan ei saa laittaa kuin vasta huomenna maailmalle, ei mitään kiirettä siis. Ensi viikolla voipi ollakin kiirettä kun on kaksi eri neuvolaa ja perjantaina duuniporukan risteily! Miten ihmeessä mä kestän noita känniläisiä... ; )

Mites Haidin olo tänään?? Huhuu??? Mites muuuuuut????????

Yhteistyössä