ISOmpaa pesuetta haaveilevat 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaalinlehtiä rinuleihin vaan ja panadolia ääntä kohti, kyl se siitä :D

Jooxista mikrotukihenkilö? Jjjjjep! Kannatetaan, tuuks tänne meille, joox? Ei tulis ainakaan tylsää työpäivää.

Kävin eilen ekaa kertaa hieronnassa. Olo on kun ois selkään saanu pesismailalla. Huraa. Muuta järkeenkäypää sanottavaa mulla ei sit ookkaan, oma kriisi täällä vaan syvenee ja tällä menolla ei meille enää vauvoja tule :/ eilen sanoin Oliolle että inssiin en halua. Jätin kuitenkin vielä sanomatta että taitaa jäädä muutenkin koko hoito ja voisin hakea e-pillerit. Illalla pääsi jo salaa viltin alla itku, oon sen verran hämilläni...en muista että koskaan aiemmin (aikuisiällä) olisin ollut näin pihalla omista ajatuksistani ja päämääristäni.
Kun vois nukkua kevääseen.

Voi ohdis...miten mä voisin sua auttaa??? Laitan ainakin tulemaan yhden ihanan sähköpostiviestin josta saa paljon ajateltavaa...älä lue sitä kuitenkaan töissä, jos sulla on herkkämieli, vaan vasta kotona.

Joo ei täältäkään löydy mitään poppaskonstia Ohdikselle, kriisit täytyy vaan käydä ja elää läpi, joskus niistä oppii ja joskus ei... Ainakin meitsulla näin. Tsemppiä ja voimia ja halauksia kuitenkin!!

Pirun kylmä tuolla ulkona taas, eipä tarvi ulkoilua taaskaan ajatella. Hö. Noh, ehkä huomenna???

Hitsi, esikko lähtee tänään diskoilemaan, jotenkin ahistaa kun omasta pienestä kullannupusta alkaa tulla murkku, voi mitä huolia se mahtaakaan tuoda tullessaan... Likka on kyllä ainakin tähän asti ollut todella järkevä mutta mistäs sen tietää miten ne hormoonit silläkin sekoittaa pään joku päivä... Huh, tosiaan on niin että pienet lapset ja pienet huolet ja sitä rataa.

Vieläkö yhdelle laitoin kamukutsun, olis tarvinnut sp-osoitteen että oisin voinut kutsua suoraan sinne Isojen pesueiden ryhmään ja sitä ei nyt mulla ollut. Jos siis kamukutsun hyväksyt niin sit laitan sinne ryhmään kutsun. Ok??

Jo, täytynee mennä syömään taas välillä. Moro!

Toivottavast ei katoo ja kuihdu tää!
Mie käynlukemassa kuiteki,mut harvoi varmaa kirjottelees tai sit sillee et välil paljo ja välil tosi harvo....menee tää aika nii kovin nopiaa.

Ja minä en fb-asioissa periksi anna ;-) Jos ei täällä ketään näy, niin harmi.. Kiva lukea teidän kuulumisia, vaikkei itse aina niin aktivisti tule oltuakaan.
No, kun se suurin fb-huuma laantuu, niin kyllä te täälläkin taas poikkeilette :-D

Sikaväsy Tehis (röh)

Kyl se taitaa kuitenki niin olla että se FB on vaan mukava lisä tän lisäks!! Eiks je?? Täällä on kuitenki niin paljon muitakin jotka kirjoittelee ja varsinkin lukee, kai... Ja täältä kaikki on alkanut, ei kai tätä nyt voi lopettaa, tietenkään!! Että ei huolta ainakaan mun puolesta!!

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!!

Maanantaiaamuksi valmiiksi laulan tähän :
Paaaaaaljon OOnneeaa vaan , paaljon oooonneeaa vaan - paaljoon OOOONNEEEAAA,
Ohdis - paaaaaaaljon onnea vaa-aaaannnnn ....
( kuvittele äänet =)

Hellou... täällä mun nyt täytyy pajattaa taas tosta pojasta,
kun sillä oli läksyä tekemäti vaik kuinka ja ope siitä torstaina soitteli....
Noh, siitä seurasi pojalle
- puhuttelu, kotiaresti, pelikielto, tv-kielto ja namipäiväkielto.

Noi loppuu tänään ( EHKÄ, ellei muuta enää ilmene...) mut poika ei päässyt kaverin syntsille eikä salibandya pelaamaan,
joka sen piti nyt sunnuntaina alottaa... :o`(
Surku, että mua ottaa pattiin pojan puolesta,
kun ei vaan tajua... tää sama toistuu ja toistuu jatkuvasti,
edellisestä kerrasta on kuukausi ( josta on ollu joululomalla 2,5 viikkoa !! )

Noh, puhuin taas pojan kanssa joka ilta,aamu ja päivä kaikesta tästä ja koulunkäynnin tärkeydestä, yms,yms...
ja tänään herra ainakin oli hereillä ajoissa, reppu pakattuna ja
aamupala tehtynä myös velipojalle, vei jopa roskatkin omasta tahdostaan ja lupasi
vetää (näin alkuun ) tän viikon ihan kympillä läpi,
ettei tule yhtään sanomista mistään.
Noh, kouluvihkot löytyi roskiksesta hohhhhhhhoijjaaa- onneksi katoin,
mitä se vie sinne,
ja eilen tutkin repun, josta löytyi tekemätön läksy, 4 tehtävää vaan,
mutta kuitenkin...kilarit oli taas niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin lähellä heti aamusta.
Öyks ja murrRRrrrr !

En kuitenkaan sanonu mitään - katotaan, mitä viikko tuo tullessaan.
Pitäkää peukkuja sen puolesta että alkais nyt sujumaan... tätä on jatkunu ekasta luokasta asti, eikä poika vana tunnu jotenkin tajuavan, ettei ne läksyt
katoa mihinkään, vaikka ne jättäis satakertaa tekemättä,
edessähän ne on kuitenkin, ja huutojen ja rangaistusten kera... !

Hö. Tässä meiltäpäin uutiset...onneks edes hiukan satoi lunta, ei oo niin pimeetä.

Maanantaita
Ohdikselle syntsäonnittelut näin alkajaisiksi:))
Jaahas mitäs sitten...ellitkö kuihtuu...ei kuihdu jos se minusta on kiinni. FB on ihan kiva uus harrastus, mutta ei se vedä vertoja tälle kun siellä ei voi kuitenkaan kaikkee kertoo, tuttujen pelossa:)
Pahin ovisoireilu ohi, vielä nännit soi ja yökötyttää välillä. Kolme yötä olen juossut vessassa n. tunnin välein...alan olla aikas väsynyt. Muutenkaan ei oikein ole saanut nukutuksi??? Selkä kipeni eilen ihan yks kaks, ei oikein ota selvää onko se ristiselkä vai issiashermo joka vinoilee...jälkimmäistä veikkaan kuitenkin. Näillä oirein siis alkaa viikko täällä.

Waltaisat onnittelut Ohdikselle!!!!!!!!!! Ja paljonkos sitä ikää nyt tuli, 20?? ; )

Kiva kun tulee lunta, taitavat vaan ylihuomenna sulaa pois kun lupas tänne plussaa, noh nautitaan tästä nyt kun voidaan!!

Ei mitään erikoista täällä taaskaan, samaa rataahan nämä päivät menee.. Pikkujäbä on ruvennyt hymyilemään paljonkin, se auttaa kaikessa väsymyksessä ja vinotuksessa. Juuri eilen taas kiljuin perheelle kun yksikään ei viitsi sormeaan nostaa täällä ja kämppä on pahempi kuin kaatopaikka!! Argh, nyt lähen karkuun täältä edes hetkeksi, ei tarvi kattoo tätä kaaosta... Paha homma ettei se häviä mihkään, se kaaos siis, kun tulen takas. Mur.

Jooxille voimia pojan kanssa, keinot taitaa olla aika vähissä sen kanssa... Jos aina ollut tuollainen ja kaikkea on kokeiltu niin mitä ihmettä sit tekis?? Mulla ei ainakaan mitään ideoita valitettavasti löydy.

Senorallekin vilkutus!! ; )

Joo, jatkan taas matkaa, palataan!!

Haidilaan vaan terkut;
toivoisin sulla noiden oireiden olevan jotain ihan muuta ;o)

Kuka kuihtuu ?? Mitähä?? Missäs muuuuuuuuuuut on ?? Ei kai ny ole niin, et me jotka naamaillanakin, jäädänn tännekin keskenää ??
EI kulkaa käy laatuun sitten ollenkaan, nih !

Tänne hetinyt kertomaan viikonlopun kuulumiset
Mipsa, Aukkis, Tehis ja kaikki muutkin...
Tuossa meiän listassa on muuten pari, joista ei ole kuulunut aikoihin,
lukevatkohan meidän jorinoita siellä taustalla ...hmmm?

Meikäläisellä PiMS alkaa nostaa päätään; massu on kuin oisi 6:lla kuulla,
rinnat kipeytyy pikkuhiljaa ja on pallona nekin ( =ainakin olio on iloinen tästä =)
ja alkaa hillitön vinotus....koopeet 22 / 28 - 34 menossa.
Meille se täti kuitenkin tulee kylään ennenku Haidilaan, eiks ni ??

Onnea vaan täältäkin kakskymppiselle ikätoverille Ohdikselle! (perässä tullaan, kuukauden päästä syntsät täälläkin)

Voi voi tuota Jooxin poikaa. Miten sille menisi perille, ettei tarvitse mikään lukutoukka olla, mutta sen verran efforttia pitää olla että saa edes läksyt kunnialla tehtyä. Koulunkäynti kun vaan rankkenee myöhemmin, nyt kannattaisi tsempata kun on vielä "helppoa". Eikö todellakaan mikään kotiaresti yms kiristys auta? Olisiko jotain mitä hän to-del-la haluaisi, jolla voisi palkita jos koulu menee hyvin tämän kevään? Eikö opettajalla tai muulla koulun henkilökunnalla ole enää keinoja?

Hmm, vai feisbuukin ryhmään pitäisi liittyä... Emmää oikeen tiiä. Kun tosiaan kirjoitin ylempänä, että olen pitänyt ystäväpiirini siellä pienenä, ja olen paljastanut siellä paljon itsestäni (tosin ruotsiksi, siinä olisi kielikylpyä teille samalla, heh!). Nimikin sitten paljastuisi monelle. Kivaa olisi tietty se, että siellä pääsisi näkemään teidän muiden pärstät ja lapset. Mutta ehkä mä pysyn vielä odottavalla kannalla. En ehdikään sinne niin usein nykyään, ja veikkaan ettei surffailuaikani ainakaan lisäänny maaliskuusta eteenpäin... ;-) Varsinkin kun näyttää pahasti siltä, että ainakin esikoiselta on jäämässä päiväunet pois. Kakkosellakin meni tänään yli puoli tuntia nukahtaa. Loistava ajoitus ennen kolmosen syntymää, mur.

Kirjoittelemisiin,
AaVee rv 34 (tsiisus että aika loppuu kesken!)

Peeäs: sain lähetteen synnytystapa-arvioon vasta rv 37, eli kolmen viikon päästä! Ihan hullun myöhään, kun leikkauspäiväkin pitäisi päättää. Taidankin soittaa sinne seuraavaksi. Joka kerta sama juttu, annetaan liian myöhäinen aika. Tämä on kyllä jo ennätys.

Ihan kuinka vaan...vaikka ei taida haidilassa haikara vierailla ilman tohtorin pitkää pipettiä:)
Kävely auttoi vähän tuohon selkään, mutta kun ei kärsisi pitkään kävelläkään...ja kun meinasin huomenna käydä moikkaamassa entistä pomoa, töitä kysellen. Todella vakuuttavaa kävellä kaksinkerroin ovesta sisään ja kysellä töitä:)
Äippä ilmoitti tulevansa keskiviikkon kylään, mun tarttis sillekin tehtailla työhakemusta koneella...josko samalla itellekin siinä sivussa. Haen hakemisen ilosta samaan paikkaan kun äitini, vaikka en sinne ihan vakavissani haluakaan, en ainakaan ihan ensimäisenä. En tykkäisi ajella jokapäivä 70km työmatkaa. Näyttäähän se kuitenkin hyvälle työvoimahalinnossa, että on edes hakenut töitä:)
No joo, luulen niitä töitä löytyvät tästä ihan omaltakin kylältä, vaikka ei just nyt ihan heti. Mut ei se mua haittaa, viihdyn oikein hyvin päivät omassa seurassani, vaikka välillä tympiikin. Olio tietysti haluais mut mahdollisimman pian duuniin, että se ei olis ainoo rahan tuoja tähän taloon, mutta kyllä liiton maksama korvauskin on ihan lohdullinen summa.
Nyt välipalan aika ja sit taas hihat heilumaan kotihommin...pyykkiä, astioita, ruokaa ja sitä rataa.

AaVee:
Emmä ainakaan jaksa siellä FB:ssä kytätä muiden sivuilta niitä juttuja,
kun siellä on niin paljon kaikkee. Omiltakin sivuilta jo oon poistellu vaik mitä.
Ja meillähän on se suljettu, oma osasto siellä,
johon ei kutsumattomat pääse ollenkaan....se MSN:ssä ollut suljettu
ei vissiin enää toimi ?? tuu vaan, jooko ?

Mä voin Tittille vihjasta sun nimen,
että laittas kutsun sinne meikäläisten ryhmään,
jos lupaat ettet ruåttia siellä väännä.... kun mä en ainaskaan osaa sitä.

Joo, pojan kans on kaikki keinot käytetty ja moneen kertaan :
Lahjonta, kiristys ja uhkailu. EI apua.
Sillä ei ole mitään, mitä haluis niin paljon, et ois valmis sen eteen jotakin omaehtoisesti tekemään....
kyselin just viikonloppuna 10 kiinnostavinta juttua, se teki mulle kirjallisen listan
niistä ( ajattelin, et siitä saan jonku langan, josta vetäis - mut ei )
ja ne kiinnostavat tärkeet asiat oli ihan arkijuttuja,
ei siis mitään, millä sais tyrkättyä poikaan puhtia :o(
Eli koitetaan puhua, huutaa, puhua, huutaa, puhua,.......asiasta.
Tuntuu olevan ainoa edes hiukan tehoava toi,
että ottaa peliajan ja tv-ajan pois pojalta.Mutta se teho hiipuu nopeesti...

Voi kauhiaa, miten nopeesti aika on mennytkään ... viikko 34 ???!
Uskomatonta ! ( siis musta, ei varmaan sen massun kanssa susta...=)
Mutta ihana juttu että sullakin on pian se tuhiseva pikkuinen sylissä,
lähetät sitten vaaleanpunaisia ja -sinisiä vauvantuoksu-pilviä meille muillekin, jooko ?

Plääh...jotenkin ei innosta koko työnhaku...olis paljon mukavampaa täällä kotona köllötellä ja kasvatella pallomassua...siis siinä tapauksessa, että siellä olisi joku kasvamassa. Mun alkuperäinen suunnitelmahan oli, että opiskelun jälkeen jään kotiin vauvan kanssa, mut kun sitä vauvaa ei vaan näy, että kai tässä on pakko sit töihin mennä välillä.
Välipala syöty ja koneet laitettu pyörimään...sitten oliskin vuorossa laittaa ruokaa, alkaa siis tääkin päivä olla käsitelty...ilta pyhitetään perheelle:)

Kiitoksia!! Juu, kaksikymppiä tuli täyteen, kuka uskos ;D

Tulin pikaiseen pyörähtämään, töitä se on tehtävä synttärinäkin, hiiskatti :/

Haidi, jos se vauva käsitti väärin, se luuli että saat tulla paksuksi vasta opiskelun jälkeen, joten vartos vaan ;}

Ohdikselle parikymppisonnittelut! :-)
Mitkäs siellä on fiilikset noin muuten?

Jooxille tsemppiä pojan kanssa vääntelyihin. Haastavaa ja raastavaa varmasti, mutta uskon tuon väännön kantavan hedelmää!
Ja Jooxin itsensä tietysti toivotaan kantavan myös hedelmää.. ;-) Jospa ne pimssit oiskin jotain muuta, voihan ne olla.. Oireet on niin samanlaisia, eikös vaan.

Haidillakin erikoista oiretta :-) Toivotaan, että tuo Ohdiksen ajatus pitää paikkaansa. Tilaus perille, NYT!

Senoralle vilkutuksia. Kyllä mä täällä olen välillä käynyt kääntymässä.
Väsyä hyvin monestakin syystä. Yrittää tuo perheessä hilluva virus nujertaa minutkin, mutta en anna periksi. Liian paljon puuhaa tällä viikolla ensi lauantain hautajaisia varten, joten ei mitenkään ehtisi nyt kaatua sängyn pohjalle. Ja on tässä väsytystä kertynyt matkan varrella, joten kait se sitten joskus vaan pääse päälle, vaikka kuinka sinnikäs olisi :-)
Mutta täällä on VIIMEIN neiti (kohta 1v3kk) nukkunut pari yötä ihan aamuun asti. ISO RASTI ja puunkoputukset päälle! Siksi mua varmaan väsyttääkin, kun en ole yöllä herännyt kertaakaan ;-)

Mitenkäs ne Auroran viikotkin jo noin pitkällä on? ;-)
Tosi myöhään kyllä synnytystapa-arvio, jos kerran leikkaus on edessä.
Auroran kanssa kuulutaankin sitten samaan fb-kerhoon :-) Siis siihen tylsimysten kerhoon, joka ei jaa kaveruutta kuin tosi harvoille.. Mä en kans vielä ainakaan suostu taipumaan siihen laajaan jakamiseen, kun se riistäytyy käsistä, mulla on sellainen olo. Mulla ei ole kuin ihan muutama kaveri siellä.

Tässä hätäisimmät mietteet. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja plussapuhureita niitä kaipaaville! :-)

Tehis

Ystäväiset... Mä vielä tarkistan mutta käsittääkseni sinne suljetulle voitte liittyä, tietenkin omalla nimellä ja kuvalla mutta jos en ihan väärässä ole niin ei tarvi olla meidän kavereita!! Eli voisitte tulla haastelemaan meidän kesken mutta muuten ei päästäisi teidän sivuille ollenkaan.. Tarvitsen vaan teidän sähköpostiosoitteet mihin laitan ryhmän kutsun. Mut tosiaan varmistan sen vielä, palaan asiaan!!