Aaah, hehkeä nimitys tuo etana-efekti. Vaan niin osuva...
Moit vaan ketjuun, ja kielennäyttöhymiö Haidin tädille:

Oli jo niin mielenkiintoiset oireet, perhana... Ohdiksen viestistä tulin oikein hyvälle tuulelle, kiva että siellä menee paremmin! ÄssÄn olo kuulostaakin siltä, että se on menoa nyt. Jos ärvee viis jo etoo tuolla tavalla, niin lupaavalta vaikuttaa, meinaan.
Äääh, nyt en enää muista mitä ketjun edellisellä sivulla luki!!
Mulla on tänään lomapäivä, lapset lähtivät mummolaan koko päiväksi. Hyvä niin. Mulle tuli nimittäin mitä ilmeisimmin ainakin kolme kipeää supistusta (miten voi muka unohtaa miltä ne tuntuvat?!) eilisiltana, vaikka olin ottanut epätavallisen iisisti päivän aikana. Koko yön särki selkää ja vatsaa, ja tänäänkin oon joutunut olemaan ihan hissukseni. Ei mulla tällaista ollut noista edellisistä - jatkuvaa pientä jomotusta ja kiristelyä.
Jännitys hiipii takaovesta sisään, kun näitten oireitten lisäksi puolituttavani sai toisen lapsensa eilisaamuna, vain 11 tuntia siitä kun näin hänet täysin oireettomana ja pirteänä. Viikkoja oli toki jo yli 39, ettei mikään yllätys ollut, mutta ihmettelen miten tilanne voi muuttua noin nopeasti!
Olispa jo perjantai, että tietäisi mitä tuolla omassa pötsissä oikein on tekeillä ja miten kauan tätä vielä jatkuu!
ärveet 36+1