Jos juuri nyt kuolisit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ehkä pelkää niinkään omalta kohdaltani, mutta pelkään niin hirveästi, että jos lapsille ikinä sattuu mitään.

Tuo on kyllä niin totta.
Vaikka minäkin kammoan ja pelkään että esim. palaisin elävältä niin vielä kamalampaa olisi jos se tapahtuisi lapselleni :(

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Hei. älkää viittikö "leikkiä" aralla asialla. Itse kärsin masennuksesta jä kuolemaa ajattelen harva se päivä.lääkärin kans käyn juttusilla. kuolema ei ole leikin asia.

Ajatelkaapa asiaa niiden kannalta jotka todella "kärsii"....

Pakko kommentoida.
Itsellä on masennus päällä, ehkä tällä viikolla saan asiaan apua, ehkä en..
Tajusin eräänä päivänä että pakko hakea apua kun teki mieli kääntää auto rekan alle, mutta sitä en tule tekemään, oma äitini teki itsemurhan, en voisi koskaan tehdä samaa omille lapsilleni.
Ja vaikka e olekkaan aina ollut masentunut niin on se kuolema käynyt silti mielessä, ei sitä voi tietää koska täältä lähdetään.

Ja vispilälle, kyllä mäki taidan ne vuoret valita..

Olisi kamalaa jos mistään ei saisi leikkiä laskea. Minulle huumori, varsinkin musta huumori on ollut pahimpina aikoina ystävä ja keino selvitä. Kukaan ei varmasti halua loukata ketään henkilökohtaisesti lyömällä leikkiä kuolemasta, mutta minusta on paljon pyydetty ettei siitä saisi leikkiäkään lyödä :(

Kuolema minulle on toisaalta hyvin pelottava asia. Mitä kokevat he jotka jätän jälkeeni ja millä tavoin päätän päiväni. Toisaalta se ei pelota enää yhtään, olen jo omalla rajallani käynyt ja ihan tarpeeksi sitä pelännyt. Täältä kuitenkin lähden tavalla tai toisella ja niin kauan kuin minussa henki pihisee, voin ajatella kuolemasta mitä haluan ja toivon että myös laskea leikkiä siitä laskea.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Oon kyllä pettynyt kun vaihtoehdoissa ei ollut hukkumista :snotty:

En suostu kuolemaan tällä hetkellä millään muulla tavalla.

Mä taas aina toivon mitä hyvänsä ikinä mutta ei hukkumista!!!

Mie olen kuullut kauniita (tai no kauniita ja kauniita, voiko tarina olla kaunis jos ihminen meinaa heittää siinä henkensä?) tarinoita tosielämästä missä ihminen on meinannut kuolla hukkumalla, miten hyvä olo on tullut, ei mitään tarvetta taistella vastaan ja näkee kauniita värejä ja kuvioita.
Eräs tällasen tarinan omasta elämästään kertonut nainen sanoi jopa olevansa hieman katkera pelastajalleen kun tempaisi sieltä hyvänolon keskuksesta hänet takaisin taistelemaan hengestään.

Isäni sanoi näin myös. Ensin iski paniikki, vaan aina oli jääseinä vastassa. Sitten hän vain tunsi syvää rauhaa ja jopa euforiaa. Hän mielensä luovutti, eikä se kuulemma tuntunut lainkaan pahalta. Vaan vaari päätti toisin ja veti isän jäälle. Siksipä isä kerran naurahti, että jos hän saa "valita" viimeisen hetkensä, kuolee mielellään hukkumalla.

Alkuperäinen kirjoittaja online:
Jäätyisin vuorilla, tulee kuulemma lämmin ja mukava olo ennen kuin paleltuu kuoliaaks..

Ja keneltäs olet kuullut? joltain asianomaiselta?

Tiedätkö, että nämä ovat sellaisia asioita, joita et voi tietää.

Asiantuntijat sanovat että kun ihminen joutuu hypotermiaan, tulee tollanen lämmin ja mukava olo ja siihen tunteeseen monet sitten nukahtavat ja kuolla kupsahtavat.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mun kamalin ajatus olisi tulla haudatuksi elävältä. Mutten sitä pistänyt vaihtoehtoihin sen takia, että se nyt on kaikkein kamalin mun mielestä mitä ihminen voi kokea. Esim. hiekkaan upottaminen ja tukehtuminen.

Jaa oliks tässä kysymys siitä mikä olis kirjoittajan mielestä kamalin vaihtoehto (tapa) kuolla?

Alkuperäinen kirjoittaja Me4:
Mä hyppäisin happoon! Se ei veis ainakaan kovin pitkään, et olis henki pois

Ei välttämättä veiskään tai sitten veisi, mutta joka tapauksessa sitä ennen tuntisit kuinka sun nahkas sulais pois ja silmät, hiukset, erinäiset ruumiinosat jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Mun kamalin ajatus olisi tulla haudatuksi elävältä. Mutten sitä pistänyt vaihtoehtoihin sen takia, että se nyt on kaikkein kamalin mun mielestä mitä ihminen voi kokea. Esim. hiekkaan upottaminen ja tukehtuminen.

Jaa oliks tässä kysymys siitä mikä olis kirjoittajan mielestä kamalin vaihtoehto (tapa) kuolla?

Hän sattuu olemaan kirjottaja itse. Ja lisäksi kommentti on irroitettu asiayhteydestä, jossa ap vastasi toisen esittämään kommenttiin.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:

Hän sattuu olemaan kirjottaja itse. Ja lisäksi kommentti on irroitettu asiayhteydestä, jossa ap vastasi toisen esittämään kommenttiin.

Aijaa, no sitten jummarsin :saint: Mulla ovvaan niin kipee pää, ettei oikein ajatus kulje :whistle:

Ai niin ja oma vaihtoehto noista kaikista olisi: En haluais kuolla *aina kapinallinen* B)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:

Aijaa, no sitten jummarsin :saint: Mulla ovvaan niin kipee pää, ettei oikein ajatus kulje :whistle:

Ai niin ja oma vaihtoehto noista kaikista olisi: En haluais kuolla *aina kapinallinen* B)

:)

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Sairaita juttuja sanonminä.Vaikka mulla olis KUINKA TYLSÄÄ TAHANSA en koskaa mieti kuolemaa.Lapsellista leikkiä.

Et koskaan mieti että täältä joskus mennään? Etkö oikeasti tiedä että jokainen kuolee joskus? Mitä lapsellista tai sairasta siinä on?

Mietin silloin aiemmin kyllä.Mutta liian monia erilaisia kuolintapoja nähneenä,en pysty enää tuollaisia pohtimaan.Mun mielestä on lapsellista miettiä tuollaisia kuolintapoja,kun ketään/mitään se ei hyödytä..kuollaan kukin tavallaan ja aika harvoin niin kuin itse haluaisi.Juttu kolahtaa tällähetkellä liian lähelle,ja siksi en jaksa tällasia juttuja.

Yhteistyössä