Jos miehenne olisi kirjoitellut näin jonkun naisen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, ei todellakaan tarvi sietää tollasta. Tuo kikkelinlutkutus-viesti ja puhelinnumeroiden vaihto kertoo kyllä jostain muusta kuin halusta vain vaihtaa kuulumisia, jos tapaavat SALAA.
Ihan selvä juttu. Ei kuulu parisuhteeseen tollaiset puheet tai vonkaamiset!

Hyhhyi, mikä ukko! Ja nainen tosiaan säälittävän oloinen.

Ikinä en sulattaisi tuollaisia kikkeli-pimppi-juttuja puolisoltani toisten naisten kanssa. Eikä onneksi ole pelkoa sellaisista!

Ja joo, en käsitä, miksi vanhoja panoja pitää tavata. Pitkäaikaiset seurustelusuhteet ymmärrän, itsestäkin olisi kiva tavata entinen kihlattuni. Mutta ei tosiaan mitään panokumppaneita...

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta miksi salaisi tapaamisen, kun ei salannut tuota keskusteluakaan? Ellei sitten tiedä että ylireagoisit jos kertoisi että tapaisi muuten yhden NN:n ja tarjosi sille tuopin..

Jospa mies ei tajua että keskustelut tallentuu? Mieheni tunnen kuules sen verta hyvin että olisi kyllä poistanut tuon keskustelun jos olisi tiennyt että se tallentuu.

Ja saanko kysyä että miksi miehet haluaa tavata jotain vanhoja PANOJA??
Mulla ei ainakaan ole minkäänlaista mielenkiintoa tavata mun vanhoja PANOJA.

Eli mies tuntee sinua sen verran hyvin että olisi poistanut harmittomankin keskustelun, välttääkseen tällaista näytelmää :whistle:

Vanhojen panojen kanssa on hyvin leppoisaa jutella, se pano poistaa tiettyä jännitystä miehen ja naisen väliltä.. ja lisää luottamusta.

No mulla tai kenelläkään mun tutulla ei ole kyllä tapana tavata vanhoja panoja ellei tee mieli munaa/pillua.

Vanhojen panojen tapaaminen on rentoa puuhaa. Ei tarvitse miettiä, miltä toinen tuntuisi sängyssä, koska sen on kokenut jo. Hämmentävää sen sijaan on tietää joitain anatomisia yksityiskohtia, joita ei muuten tietäisi, kuten että vastapäätä istuvan naisen toinen pieni häpyhuuli on toista huomattavasti suurempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oisko noilla tommonen tapa vaan puhua?

Tai sitten mies oikeasti yrittää tyrkyttää itseään mikä tietty on vähän noloa, koska tuo nainen ei huoli.

Mutta kuitenkin nainen antoi numeronsa.. ? Ja pyysi miestä pitämään yhteyttä..

Oisko noilla tommonen tapa vaan puhua?

Tai sitten mies oikeasti yrittää tyrkyttää itseään mikä tietty on vähän noloa, koska tuo nainen ei huoli.

Mutta kuitenkin nainen antoi numeronsa.. ? Ja pyysi miestä pitämään yhteyttä..

Niin jos se nainen yrittää vaan olla kaveri?

Vanhojen panojen kanssa on hyvin leppoisaa jutella, se pano poistaa tiettyä jännitystä miehen ja naisen väliltä.. ja lisää luottamusta.

No mulla tai kenelläkään mun tutulla ei ole kyllä tapana tavata vanhoja panoja ellei tee mieli munaa/pillua.

Olisi enemmän syytä huoleen jos mies metsästäisi uusia tuttavuuksia.. tai jos edes oikeasti flirttaisi tämän naisen kanssa. Tuo oli hyvin tyypillistä entisen kanssa rupattelua.

Mitä mies oli mieltä tuon lokin julkaistamisesta? Joutunet vielä korvaamaan sitä temppua, ihan käytännössä :p

No vaikka olisi vain tuollainen tapa flirttailla, niin aika vähättelevää nyksää kohtaan "uusi muidu" ja samaan perään vonkaamassa toista. Jep ei kyllä hyvällä pohjalla suhde. Suuntaisin etsimään laadukkaampaa seuraa.

Johan on hirvee häly... Eipä toi viel mitää tarkota.
Itsekkin juttelen saman tyylisii juttui ex:n kanssa ilman että siihen liittyy mitää..Kuhan vitsaillaan aikamme kuluks.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No vaikka olisi vain tuollainen tapa flirttailla, niin aika vähättelevää nyksää kohtaan "uusi muidu" ja samaan perään vonkaamassa toista. Jep ei kyllä hyvällä pohjalla suhde. Suuntaisin etsimään laadukkaampaa seuraa.

Mua jäi kans vähä toi "uusi muidu" häiritsee.. Ollaan kuitenki pari vuotta yhdessä oltu jo..

Olisi enemmän syytä huoleen jos mies metsästäisi uusia tuttavuuksia.. tai jos edes oikeasti flirttaisi tämän naisen kanssa. Tuo oli hyvin tyypillistä entisen kanssa rupattelua.

Mitä mies oli mieltä tuon lokin julkaistamisesta? Joutunet vielä korvaamaan sitä temppua, ihan käytännössä :p

Olet ällöttävä.

Olet ällöttävä.

Olet ällöttävä.

Kyl mä ainakin kysyisin mieheltä, että mitä ihmettä. Ihmetyttäisi tosi paljon. Jos viesteilee jonkun tommosen naisen kaa, niin kylhän siitä vois kertoo puolisolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Hyhhyi, mikä ukko! Ja nainen tosiaan säälittävän oloinen.

Ikinä en sulattaisi tuollaisia kikkeli-pimppi-juttuja puolisoltani toisten naisten kanssa. Eikä onneksi ole pelkoa sellaisista!

Ja joo, en käsitä, miksi vanhoja panoja pitää tavata. Pitkäaikaiset seurustelusuhteet ymmärrän, itsestäkin olisi kiva tavata entinen kihlattuni. Mutta ei tosiaan mitään panokumppaneita...

Mun mielestä pitkäaikaisten suhteiden entiset on paljon pahempi juttu kuin entiset panot.

Kyl mä ainakin kysyisin mieheltä, että mitä ihmettä. Ihmetyttäisi tosi paljon. Jos viesteilee jonkun tommosen naisen kaa, niin kylhän siitä vois kertoo puolisolle.

No niinpä.. ja kun vielä mesetteli tämän naisen kanssa kun nukuin.. ja sanoo mua "uudeksi muiduksi" vaikka on yhteistä eloa kaksi vuotta takana ja vauvakin meillä on..

No niinpä.. ja kun vielä mesetteli tämän naisen kanssa kun nukuin.. ja sanoo mua "uudeksi muiduksi" vaikka on yhteistä eloa kaksi vuotta takana ja vauvakin meillä on..

Jos ois mun mies, niin mä en tykkäis.

Olet ällöttävä.

Tripodilla tekemisen puutetta, kun tuollaisia provoja kirjoittelee?

Tripod, vetäse hame päälles ja vie vaikka roskikset ulos!

Yhteistyössä