A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos naiset käyttäisivät parisuhteensa hoitamiseen & avoimuuteen puolisonsa kanssa puoletkin siitä energiasta, minkä käyttävät miehensä sähköpostien/Facebookin/mesekeskustelujen/tekstiviestien yms urkkimiseen ja "miten mä kostan tämän sille?!"- juttujen miettimiseen, niin monen parisuhde olisi PALJON parempi.
Tätä mieltä minä olen.
Taas peesi! Jos ei luota toiseen ja olettaa aina pahinta niin ei kannata jatkaa suhdetta. Ei se tilanne siitä muutu...
No en luota kyllä pätkääkään mieheeni. On niin monella tavalla pettänyt mun luottamuksen että.. Ja juuri kun oli pikkuisen saamassa luottamusta takasin niin tadaa
Sitten kerrot miehelle, että näit sen keskustelun ja että suhde on ohi. Ei 25-vuotiaan kanssa, joka toistuvasti pettää luottamuksen, kannata jatkaa. Sen ikäisillä on vielä monta kasvuvuotta jäljellä ja toistuva hyväksyminen ja anteeksiantaminen opettaa jatkamaan samaa toimintamallia.
Monta kertaa olen yrittänyt jättää miehen mutta kuitenkin aina ottanut takasin.. Mulla ei ole tarpeeksi itsekuria että pysyisin siinä päätöksessä että jätän miehen.. Se on vaan niin vaikeaa kun toista rakastaa niin paljon..