Jos muuttaisikin Tallinnaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MolliMelooni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MolliMelooni

Aktiivinen jäsen
07.06.2009
12 569
-2
38
Häme
Millaiseksikohan elämä muuttuisi, jos souettaisiin lahden yli kamat kainalossa? Tullut taas selailtua city24.eetä ja erilaisia ulkosuomalaisten blogeja... Tämä loputon syksy syytää ihmisen sisimpään ainaisen kaukokaipuun.

Olisi se ainakin hetken radikaalisti erilaista varmasti. :D

Mahtasko tallinna olla niinkään erilainen. Radikaalia jos haluis ni täytys varmaa lähtee paljon kauemmas.

Tosi kaukokaipuu kun haluaa Tallinnaan :D :D :D

Pahoittelen nöyrimmin, ettei tämänhetkinen haaveiluni täytä asettamiasi kriteerejä kaukokaipuulle. :ashamed: Olen toistaiseksi hyllyttänyt muuton Chileen, Espanjaan, Meksikoon, Kanadaan ja Islantiin ihan käytännön seikkojen vuoksi. Muutto Tallinnaan olisi jossain määrin jopa järkevä ratkaisu ja tähänastisista suunnitelmista kaikkein toteutuskelpoisin. Mun mittapuulla vieras ympäristö, uusi kieli, uusi kulttuurinen ympäristö ja irrottautuminen tukiverkon piiristä lasketaan radikaaliksi elämänmuutokseksi...

On tullu iteki mietittyä kun tosi moni kaveri on lähtenyt sinne opiskelemaan.. Saa kuitenkin Suomesta opintotukea ja jotain muuta rahaa, jolla elää siellä ihan mukavasti kun vuokrat on niin naurettavat. Eikö ne omistuasunnotkin oo jotain 3h+k 25 000e luokkaa...

On tullu iteki mietittyä kun tosi moni kaveri on lähtenyt sinne opiskelemaan.. Saa kuitenkin Suomesta opintotukea ja jotain muuta rahaa, jolla elää siellä ihan mukavasti kun vuokrat on niin naurettavat. Eikö ne omistuasunnotkin oo jotain 3h+k 25 000e luokkaa...

Itse asiassa Tallinnan kämpät alkaa olla melkein Suomen hintatasolla (poislukien pääkaupunkiseutu yms kalliit alueet). Tai siis, kerrostalohuoneistoja ei ole tullut selailtua, vain omakotitaloja.