K
katikka
Vieras
Minni, meidänkin vauva on hirveä viuhtomaan ja potkimaan, ja niissä potkuissa on todella voimaa, lyhyitä on ne hetket kun joskus on ihan rauhassa vaan. SILTIKIN vaan kasvaa hirmuista vauhtia, on siis kertakaikkisesti vaan kasvavaa sorttia
. Ja ihan nälkäänsä se vaan syö, ei tisuttele kauaakaan ja suuttuu jos yrittää sillon rinnalle ottaa kun ei ole nälkäinen... Sitä enempi ottaa päähän nuo kommentit, eilen käytiin allergialääkärillä joka lässytti lapselle että ""syötköhän sä vähän liikaa"" ja että ""mun pojat tais olla tämän kokosia vuoden vanhana"". GRRRR!
Saanko udella, että mihin päin Keski-Eurooppaa ootte matkustamassa? Meillä oli puhetta että mentäis Luxemburgiin ja ehkä siitä johonkin ""naapuripitäjiin"" kuten Ranskaan. Mä oon ollut aupairina luxessa aikoinaan, ja siellä ois mukavaa käydä verestämässä muistoja
Mutta joo, aivan uskomattoman kaunis päivä, me lähdetään kans liinailemaan ulos! Kun on vihdoin sulat ja kuivat tietkin
Saanko udella, että mihin päin Keski-Eurooppaa ootte matkustamassa? Meillä oli puhetta että mentäis Luxemburgiin ja ehkä siitä johonkin ""naapuripitäjiin"" kuten Ranskaan. Mä oon ollut aupairina luxessa aikoinaan, ja siellä ois mukavaa käydä verestämässä muistoja
Mutta joo, aivan uskomattoman kaunis päivä, me lähdetään kans liinailemaan ulos! Kun on vihdoin sulat ja kuivat tietkin