A
ap
Vieras
Kiitos kaikille ajatuksista ja mielipiteistä. Itsekin sanoin miehelleni et nyt on kyllä sun sanottava äidillesi tästä, mutta eihän se alkanut milleen, sanoi et hoida itse jos haluut. Koskaan en ole mistään sanonut anopille, mut nyt otti niin päähän et päätin sit ottaa puhelimen käteen ja sanoa hänelle asiasta. Omapahan on vika kun menee ostamaan erilaiset, kun kerran oltiin sanottu et tälläiset halutaan ja oikein kuva vaunuista annettiin mukaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja Minäpä:Ihan syystä sua ottaa päähän. Sehän oli alunperinkin teidän ajatus ostaa ne vaunut ja anoppi änkes väkisin mukaan. Ja olit kertonu selkeästi kuvan kanssa anopille minkälaiset haluatte. Eihän sillä oo siinä tapauksessa mitään oikeutta mennä muuttamaan sitä lahjaa toiseksi minkä halusitte. Kyllä minäkin haluan lapselleni kestäviä ja KAUNIITA leluja eikä siinä ole mitään väärää että sinä haluat päättää lapsen kanssa yhdessä minkälaiset (väriset) vaunut halusitte. Minä laittaisin miehen sanomaan anopille että väärät ostit, käyhän vaihtamassa niihin kun olin alunperinkin sovittu.![]()