Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Oikeasti meillä pitäisi olla valtakunnallinen kanava, jonka rahoitus otetaan verotuloista ja jolla näytettäisiin ainoastaan näitä tiedotteita. Se siis näkyisi jokaisesta tv:stä ilman mitään erillisiä lupamaksuja. Ylen nykyinen muu tarjonta taas voisi siirtyä eri kanavalla, olkoon sitten kanava vaikka "Yle jep jep" ja se taas olisi maksullinen. Ja maksu nimenomaan käytön mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie tarkotinki sitä jotta ylen kanavat vois näkyä ja se joka niitä haluaa kattoa, maksaa niistä. viranomaistiedotteet voitaisiin hoitaa jokaisella valtakunnallisella kanavalla.
tosin mie en narise ylen kanavista, mie katon niitä paljonki, niiltä tulee joulunaikaan kivaa ohjelmaa, lastenohjelmat katotaan ja monet sarjatki. ja me maksetaan se tv-lupaki![]()
No nimenomaan juuri näin sen pitäisi mennä.
Valtakunnallinen, maksuton ilmoituskanava erikseen ja sitten muista maksetaan ne mitä katotaan.
Tässä maassa vaan taitaa jäädä haaveeks, kun ei ne reppanat pysy mukana tuossa teknologian ihmeellisessä maailmassa niin että se olis mahdollista.