V
Venakko Milanna
Vieras
Sun pitää vaan nyt uskoa, että sulla ei ole mitään hätää. Sano se vaikka itsellesi ääneen, monta kertaa, kokeile. Se auttaa! Sano: Minulla ei ole mitään hätää, kaikki on ihan hyvin. KAtso sun ympärille ja huomaa mitä kaikkea sinulla on: lapset, mies, äiti, koti, ruokaa, uusi vauva tulossa. Ne kaikki on tärkeitä. Älä enää päivääkään käytä elämästäsi miettimällä tuota hpv-asiaa, se ei murehtimalla muutu eikä siitä tarkempaa tietoa ole ja vaikka olisi et sillä tiedolla mitään tee.
Olet itse tehnyt tuosta asiasta ongelman ja sitten pelkäät ja olet hermostunut. Se miksi lääkärit puhuvat erilailla voi johtua siitä, että osa koettaa selittää asioita sinulle enemmän, osa sanoo asiat siten, että et turhaan pelkäisi, koska sinusta huomaa, että olet helposti hermostuva. Ei ole mitään syytä olla peloissaan tai miettiä tuota asiaa. Usko mua! Sillä millainen virustyyppi sulla on ei ole oikeasti mitään väliä tällä hetkellä. Jos joskus papassa tulee uudestaan esim luokka 3 niin sitten se taas tutkitaan. Sun elämä valuu hukkaan kun murehdit asiaa jolle et voi mitään. Et voi sille yhtään mitään eikä lääkäreissä käyminen hyödytä.
Sano nyt: Minulla ei ole mitään hätää, kaikki on ihan hyvin.
Toivon sulle kaikkea hyvää.
Olet ihanaa
Ehkä vielä josku näin ajatelen, nyt mulla taas shokki että kuukausi oli väärä tieto
Mulle perhe puhui aivan sama tänään koko päivän, mä en silti saa mieliala nostettua ja viikonloppu pelottaa