KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vk 19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuulilla oikein paljon onnea!!!!!!

Maresalle puolestaan tätipahoittelut. :(

Täällä ihmetellään ollakko vai eikö olla ovista. On monta päivää nyt näyttänyt vahvaa viivaa joten en sitten tiedä! Ostin tänään apteekin SIKA KALLIITA testejä ja ajattelin vielä myöhemmin niillä testata että mitä näyttää. en viitsi alkaa niitä lugeja syömään ennen kun olen varma että on ollut ovis. Voipi olla että katson ensi kierrossa sitten uudestaan, nyt ollaan kuitenkin jo kp 19 joten jos ovista ei ole tullut niin se tuskin tuleekaan. Ja vaikka tulisinkin niin ei enää hyödytä kun kohta tulee jo täti!

Mutta nyt takaisin koulutöiden pariin!

antzi kp19/25-28

No niin, taitaa olla täti lähestymässä!!!!!!!!!!!! Pientä ruskeaa tuhrua paikallistettu.
Minua vähän epäilyttää, että onkohan mulla ovista ollut kertaakaan km:n jälkeen. Kerta minulla ei ole mitään tuntemuksia kierron puolessa välissä, tai ainakaan en huomaa.

Katzu, no voi HÖH!!! Jos täti tulee... :( Toivotaan nyt vielä jos vaikka ei tulisikaan?!

apteekin testin mukaan mulla olis ovulaatio. Jäi vaan harmittamaan kun en nyt sitten tiedä että onko se jo ollut vai oliko se just eilen vai onko se vasta tulemassa! Oli nimittäin toissapäivänä aikamoisia mahakipuja ja eilen näytti testi ovista... Tietääkö joku kauanko noi testit (apteekin) näyttää ovista sen jälkeen kun on ekan kerran sen tuloksen saanut?!

No hyvä juttu tässä on se, että voin siis kokeilla lugeja. :) ja niitä tosiaan tarvitaan jos mulla onkin ovis vasta 18-21 päivinä ja kierto n.27 pv..!! Toivottavasti nyt sitten luget auttaisi... Peukutuksia kaivataan!! Tässä kierrossa tosin on aika heikot muutenkin mahkut kun petiharjoituksia on tehty vaan kahdesti: eilen ja toissapäivänä. Pitää nyt sitten varmistaa että vielä ainakin tänään peitot heiluu! :D

Päivänjatkot!

Antzille peukut pystyssä että tämä olisi SE kierto ja kannattaa todella vielä varmistella tänään ;)
Ja toivotaan että miehesi saa nopeasti uuden työpaikan!

Ja katzulle peukutukset että toi tuhru olisi jotain muuta kuin tädin tuloa bd
oletko ajatellut ovistikkujen käyttöä? jos et kerta ole varma ovuloitko??
Kannatan itse niitä, mut jos tuntunvat liian stressaavilta niin ei sekään ole hyvä...

Mites kaikki muut?
Mitäs Anu? Kävitkin tuolla toisella puolella vähän kurkkimassa =)

Entä kuinka tiuhti ja hoidot? olen "vähän" lahopää, enkä muista, että koska ne teidän hoidot aloitettiin... muistan vain sen uskomattoman lääkärikäynnin, kun lääkäri epäili teidän olevan valmiita hoitoihin... *pyörittelee päätään*

Mites Peetu, neitonen, Niksu????
HUHUU!!
Safiiria ja Senoraa käyn kurkkimassa noista muista ketjuista :)

anyway, ++++ kaikille ja ihanaa kesän tuloa !!!!

kapris 15+6

Kotitestien ovistikut näyttää kahta viivaa kun ovikseen on 24-36 tuntia... Kerran vielä harjoitukset Antzi... ja sit päästään jännäämään oliko simpat uimamaistereita ... ;)

Juu,pitää jatkaa vielä harjoituksia! ;) sitä vaan mietin edelleen että jos ovis oli esim. 2 päivää sitten niin voiko ovistesti näyttää edelleen "vahvaa viivaa", eli että ovis olis vasta tulossa? vai pitäiskö sen viivan (tai apteekin testissä mittarin) kadota kun on ovis tai kun ovis on just mennyt? Mietin vaan just että koska ne luget alottas kun lääkäri sano että 5 päivää oviksesta. vaikeeta! :D

eiköhän se ovis ole vasta tulossa / on parhaillaan kaikista tummimman viivan pärähtäessä tikkuun.
Itsellä esim tumma viiva tulee ihan vain vähän ennen ovista(siis tunneista puhuttaessa) ja seuraavana päivänä on jo paljon himmeempi...
tai näin siis oli tässä tässä syksystä talveen.
huuiii kun jännää =)

bdbdbdbd vaan kovasti!!!!

Kiitos vastauksesta!On se ovis vissiin jo mennyt, kokeilin noilla "halvemmilla" testeillä ja aika haalee viiva tuli. Joten eilen tai toissa päivänä on vissiin ovis ollut! :) Nyt sitten oottelen pari päivää ja aloitan luget. Jännittää vaikka tiedänkin että usein menee pari kiertoa ennenkun kroppa edes reagoin niihin jos edes reagoi.

Kaprikselle:
Olen viime vuonna kerran kokeillut tikkuja ja silloin tuli selkeä viiva (kiertoni oli silloin säännöllinen). Km:n jälkeenhän minulla on ollut esim. kp1:sen arvioiminen hankalaa ja sitä kautta tietty kierron pituus. Yhden kerran kokeilin tänä vuonna, mutta tikut loppui varmaan kesken tai sit sitä ovista ei vaan ollut. Niiden käyttö tulee kalliiksi, jos ovis ei satu juuri sjoittumaan siihen kohtaan kun on kuvitellut ja joutuu testailemaan ylimääräisiä päiviä.

Tuhrua ei ole aamun jälkeen havaittavissa, eli seuranta linjalla ollaan. Valkovuodon määrä minulla on ollut ehkä parina kolmena päivänä runsaampaa kuin normaalisti. Tissit ei arasta, aamulla lämpö 36.8 (minulle positiivisen ylhäällä), mahaa joskus nippasee. Nälän tunne ehkä lisääntynyt ja väsymyksestä en osaa sanoa.

Olen pystynyt välttelemään apteekit ainakin toistaiseksi ja yritän pysyä tiukkana.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille :)

Meillä tänään puuhäät, joten olkaatte hyvät:

images

Safiirille puuhääonnittelut!!
ja kiitos kakusta =)

Katzullahan jännät paikat bdbdbd
noista tikuista, niin itse tilasin ISON "säkin" sieltä mammaksi.fi-sivuilta. Mitä enemmän tilaa sen halvempia ovat kpl...
riittävät sit pitkään/monta kiertoa ja ei harmittanut kun jäi käyttämättä osa ;)))
mutta toivottavasti et joudu enää miettimäänkään ovistikkuja vaan toiseen tikkuun pärähtää toivottu merkki!

Ja hyvä kun Antzi sai oviksen bongailtua ja hommailtua. nyt jännäillään ja pidetään peukkuja

kapris

Safiirille: eli nyt jos laskee kp:tä, niin viimeksihän oli se yhden päivän reilumpi vuoto ja siitä on 29 päivää. Sitä ennen oli viisi päivää tuhrua.

Nyt tilanne seuraava: keskiviikkona illalla puuhastelun jälkeen tuli ihan selkeää kirkasta verta. No sen jälkeen ei ole taas tullut oikeastaan kuin ihan pientä tuhrua. Yöllä ei yhtään mitään ja eikä tänään. Lämpö nyt 36.6. Muuten ei mitään erikoista havaittavissa

Katzulle peukutukset täältäkin!!!!

Nyt on sitten luget alotettu... Saa nähdä miten kroppa reagoi, toivon tosissaan että auttaisivat! Muuten alkaa parin pv päästä vuoto. :(

kp22/26-28

Antzille sen verran, että mä käytin syksyllä lugeja yhden kierron verran. En tiedä oliko niistä apua, mutta n. 8 pv oviksesta tuli tuhruvuotoa (kuten aiemminkin ilman lugeja), jota kesti pari päivää, ja tuolloin kahdeksantena päivänä myös plussasin. Meni tosin kesken, mutta silloin ainakin itse ajattelin, että plussa tuli lugejen ansiosta.. Lyhyt luteaalivaihe jatkui keskenmenon jälkeen, mutta siitä huolimatta tulin raskaaksi spontaanisti ja nyt siis rv 11.

Toivotaan, että saat Lugesta apua!!

Katzullekin peukkuja :)

Omppu kiitos tiedosta! Juu toivon kanssa että apua olisi. syksyllä sitten saan clomit tms. jos ei ole tulosta tullut. Ja sitten sen jälkeen alkaakin hoidot... :( No, pitää vaan yrittää ajatella positiivisesti! :)

Hengissä edelleen, aika vaan tuppaa olemaan kortilla.... Isän muistotilaisuus olisi huomenna, sen kun vielä jaksaa niin sitten nämä viralliset asiat olisi ohi ja voisi keskittyä iloisempiin asioihin. Me nimittäin ostetaan ensi viikolla talo... =) Tultiin siihen tulokseen että nyt on korkea aika panostaa 110% omaan elämään ja siihen että se tuntuu just meille oikeanlaiselta ja parhaalta mahdolliselta. Talo on valmiiksi jo tyhjä eli pieni pintaremppa päästään varmaan aloittamaan jo ensi viikonloppuna.

Ovista bongailin tuossa viime viikonvaihteessa/alkuviikosta, joten katsotaan joko tämä kierros toisi meille sen lottopotin vai vieläkö jatketaan lottoamista.. =) Eihän tässä mikään kiire ole, ihme olisikin jos näin nopsaan ja kaiken tämän kaaoksen keskellä vielä raskaaksi tulisi. Mutta sitten taas toisaalta, kun on ollut niin paljon kaikkea muuta mietittävää ei ole päässyt tulemaan stressiä raskaaksitulemisesta... No, spekulointia sekundäärisillä arkumenteilla, kyllä se tärppää meilläkin sitten kun sen aika on.

En ole yhtään kärryillä kenelle kuuluu mitäkin, siitä on jo jokunen tovi kun olen rauhassa ehtinyt koneelle istahtaa. Mutta onnittelut ja pahoittelut niille, joilla sellaisille on tarvis. Rauhaisaa viikonvaihdetta kermeille, uusille ja ex-sellaisille toivottelee Niksu.

Niksulle jaksuja huomiseen!!!!!

Katzulle parempaa onnea ku mulle. Pahoinpitelin tänään viattoman Vilja-testiparan kappaleiksi ku epätoivon vimmalla yritin löytää kontrolliviivalle kaveria. Turhaa, aivan turhaa. Pelkässä liuskassaki kökötti vain ja ainoastaan punainen kontrolliviiva. Eli täti on tänne tulossa piakkoin. Ois nimittäin tuon Viljan luullu näyttävän jotain, jos tässä kierrossa jotain näytettävää ois. Kierto on sen verran lopuillaan. Tilasinki siis ens kiertoon pitkästä aikaa ovistikkuja. Nyt aletaan miehen kans kiskoon taas vehnänalkioöljyä ja romantisoidaan VASTA ku tikut (ja limat) antaa siihen luvan. Täytyyköhän nukkua eri huoneissa siihen asti *puistelee päätään kohta hermonsa menettäneenä*

Taitaa olla oviksen aika niin pirun napakasti on tän päivää vasemmalle puolelle sattunut.En tiedä että siitäkö tää on johtunut kun kolme päivää ollut mielialat sekaisin, väsyttää niin vietävästi, masentaa ja olen äkäinen kuin ampiainen ilman pätevää syytä!

Täällä ei ole vieläkään vuoto alkanut, satunnaista tuhrua. Tein testin, negaa näytti.

Perjantaina varasin soittoajan gynelle, sain sen ens torstaille. Mietin, että onko kuitenkin vielä jossain jotain häikkää, koska on lähes pelkästään tätä tuhrua. Googlesta etsin tietoa ja oliko siellä nyt että yksi syy voi olla kohonnut prolaktiini arvo. Katsotaan nyt että mitä gyne sanoo. Taas on mieli jokseenkin synkkä.

Sit kyl jo äsken mietin, että jospa mulla onkin ovis ollu tosi myöhään ja tää on kiinnittymisvuotoa. Mutta en kyllä siihenkään usko.

Toivottavasti edes jollekin kuuluisi kohta jotain hyvää. :)

Kylläpäs tuo tätönen nyt on sinnikäs vierailija kun kaikille änkee kylään!! Kumma tyyppi kun ei tajua pysyä poissa.

Safiirille puuhääonnittelut... myöhästyneet sellaiset :-) Kakku näytti syötävän hyvältä! Ja raskaustestin pahoinpitelemisestä... Kieltämättä itselläkin kävi mielessä käsitellä sitä testiä vähän rajummin ottein kun negaa uskalsi näyttää. Pettymys on suuri. Mutta jonkunhan on aina oltava syypää ja testi sattu sopivasti kohdalle joten se sai tuta sen nahoissansa ;-)

Niksu: Onnea tulevalle talonomistajalle!

Hentuli näköjään pääsee (on päässyt) jo tositoimiin... Vai?

Täti olis nyt heivattu pihalle. Että ei kun uutta yritystä kehiin! Periksihän ei anneta!
Ja törmäsinpäs sitten tällaiseen mielipiteeseen: Tuttuni sanoi että on typerää yrittää lasta heti km:n jälkeen. Että elimistö ei ole palautunut (km tulee uudestaan) ja että ei mikään korvaa menetettyä lasta ja blaa blaa... Eihän tässä mitään korviketta ollakaan "tekemässä", haluaisimme vain lapsen! Menetystä emme tule koskaan unohtamaan, mutta eipä sitä lasta suremallakaan saa...

Mutta nyt kyllä täytyy lähtä nukkumaan. Korjatuista kirjoitusvirheistä päätellen toinen silmä ja jokunen sormi on jo nukkumassa... Öitä!

Moikka kaikille!

Ihana kesäinen sää!

Niksulle osanotto menetyksestäsi. Ja onnea talonostoon.

Täällä on näköjään pahoinpidelty raskaustestejä. Saa nähä, pääsenkö tässä(kään) kierrossa edes leikkimään testeillä, kun yleensä menkkaoireet nostavat päätään ennen kuin edes pääsee aloittamaan haaveilun ja oireilun. Nyt on menossa hm... ehkä kp. 23/28-29 (?).

Maresa, pehmosiahan se teidän tuttunne puhuu: ei sitä lasta itkemällä saa, ja jos saisi, meillä olisi jo monta... Ihmiset eivät aina mieti, mitä suustaan päästävät. KM on kuitenkin niin henkilökohtainen asia, ettei edes saman kokenut voi aina tietää, miten sitä kukin käsittelee.

Kiva, että Kapriksella etenee raskaus ihanaisesti. Haluatteko tietää etukäteen, kumpi siellä polskii?

Ja mukavan aurinkoista kevätviikkoa kaikille!

heippa! ja heti pyytelen anteeks kun ei ole minusta kuulunut, mutta tuo koulu tahtoo viedä kaiken mahdollisen vapaa-ajan ja sit pitäis vielä lapsille revetä =) hyvää tässä muuten kuuluu, ovista en ole varmuudella saanu bongattua mutta yritystä ei lopeteta =)) juhannuksen jälkeen voi olla että kerkeis pikkasen useammin vierailee tääläkin kun alkaa 5 viikon työharjoittelujakso. mutta nyt nukkumaan että jaksaa aamulla herätä kouluun!!!
peetu