KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vk 19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sehän on Katzu kuiteskin hyvä merkki vaikkei ehkä iloinen asia. Mutta se on merkki siitä että elimistösi toimii säännölleen ja kyllä se siitä vähitellen normalisoituukin. Eihän keskenmenostasi kuiteskaan ole vielä kovin kauaa vaikka varmaan aika tuntuukin nyt pitkältä.

Heipä hei!

katzu, juu onhan puoli vuotta aika pitkä aika... itsellä on nyt 7kk keskenmenosta ja kroppa edelleen sekasin! Miten voi kestää näin kauan... Mulla on paha fiilis että km sekoitti pysyvästi kierrot, ennen oli kuitenkin säännöllinen 28pv. :( Mutta ei auta meidän muuta kun olla kärsivällisiä!

Kärsivällisyys on kyllä tällä hetkellä kaukana meikäläisestä..! On nimittäin sellainen fiilis ettei noista lugeistakaan ole mitään apua. Toivotaan että olen väärässä mutta... Tänään on ollut muutenkin vähän huono päivä, olen itkeä tihrustanut enkelityttömme vuoksi. Niin joo onhan lugeilla muuten jotain vaikutusta! ne on saanut tosiaan hormonitoiminnan sekaisin... Olen kamalan herkkä koko ajan ja pissattaa. Ilman lugeja voisin herätellä toiveita raskaudesta mutta ne kun aiheuttavat raskausoireita niin en ala edes haaveilla.

Jotain positiivistakin! Mies nimittäin sai sittenkin pitää työnsä! työkaverit ja firman asiakkaat alkoivat painostamaan niin paljon että johdolla ei ollut muuta vaihtoehtoa. :) Onneksi on ukko työnsä hoitanut hyvin niin oli lojaalit taustajoukot tukemassa. ;)

Mutta ei muuta, kirjoitelkaahan!:)

antzi 25/ en uskalla arvailla lugejen kanssa

Tuohan on Antzi tosi hyvä juttu ettei siippasi joudukaan työttömäksi. Onnittelut siitä!

Katzullakos sitte alkoi? Höh. Niin täälläkin. Tämä päivä ilmeisesti kohta on ykkönen. Kunhan vielä hieman runsastuis. Tänään tuli postista pitkästä aikaa ovistikkuja. Niillä koitan nyt bongata oviksen. Kun se viimeksiki oli niin hempskutin hankalaa.

Täällä on laskettu yritysaikaa. Mulla onnettomalla alko menkat viime synnytyksen jälkeen lokakuussa -05. Ja vielä sitä mennään. Välissä pari km:a. Toisaalta nyt on alkamassa suunnilleen kuudes normaali kierto vyöhyketerapioiden jälkeen.

Antzi, hieno homma että miehesi saa pitää työpaikkansa! Oli varmastikin mieluisa uutinen.

Safiirille ja Katzulle tätipahoittelut. Olisi saanut kyllä pysyä poissa! :-(

Äkkiähän tuo aika tuntuu kuluvan. Meilläkin on kohta vuosi yritystä. En olisi kyllä vuosi sitten uskonut että näin kauan kestää. Sitä oletti että kun ehkäisyn jättää pois heti tärppää (ja kaikki sujuu hyvin loppuun asti). Voi pojat miten väärässä sitä olikaan!

Mutta ovista odotellessa... jospa se tästä kierrosta tärppäisi :-)

Maresa, kp 10

Antzi, bongasit varmaan oviksen? Siitä n. 15 vrk ja kannattaa tehdä testi. Jos se negaa, luget pois ja vuoto voi alkaa. Turha pitkittää kiertoa lugeilla hirveästi, sillä suurimmalla osalla luget voi pitää vuotoa pois viikkojakin.

Heipä hei!

Vierailija: Kiitos infosta. :) Juu, tässä jännäilen juuri että mitenköhän mun kohdalla on, alkaako vuoto vai pitääkö luget sen poissa. Tänään tai huomenna "pitäisi" tädin tulla kylään jos luget ei pidä vuotoa poissa.

Mulla oli ovis viime viikon ma tai ti (jäi vähän epäselväksi). Jos olen raskaana (mitä VAHVASTI epäilen) niin näkyisiköhän apteekin testillä jo pe tai la?! Meillä olisi nimittäin juhlat la jossa viina virtaa... En tietty ala riskeeraamaan jos varmuutta ei ole mutta en viitsisi turhaan kuppiinkaan sylkeä. ;)Kun jotkut mainostaa r-testeissään että raskauden voi todeta jo 9-10pv oviksesta..? No, jos tässä nyt ekaksi kattelisi että alkaako se vuoto ihan itsestään... Vähän on sellaisia oireita että alkaisi... :(

safiirille myös pahoittelut tädin vierailusta!

antzi 27/ ?????

Antzi, ei se välttämättä vielä kyllä apteekin testillä (omalla) näy silloin kun se vaatii 25 yksiköä. Esim. Acon vaatii 10 yksiköä, sillä voisi hikiseen näkyä, mutta ei se tulos olisi kuitenkaan varma. Ennen raskauden toteamista voi elää niin kuin ennenkin, voi ottaa muutamia juomia jne. Elämää on turha muuttaa hirveän suuresti ja stressata ns turhaan, jos sitten tärppi ei olekaan käynyt.

Itse neuvoisin, omasta kokemuksesta, testaamaan heti esim. ensi tiistaina, jolloin plussan pitäisi jo näkyä. Jos se on negaa, niin luget pois. Ns normaalikierroissa luget voivat pitää vuodon pois reilusti yli viikonkin, ja useita päiviä myös lopettamisen jälkeen. Usein ivf-hoidossa se vuoto voi alkaa lugeista huolimatta. Eipä tarttis sitten ihmetellä ja odotella turhaan.

Antzille raskaustesteistä: minä tilasin mammaksi.fi -testejä, niitä herkkiä ja taisin testata 8-10 päivää oviksesta. Haalean plussan sain (roskishaamun siis) aluksi ja muutaman päivän päästä apteekin testillä sitten vahvan viivan. Nyt rv 18+4 menossa... Tsemppiä!!! Lugeista en osaa sanoa mitään!

Terkkuja muillekin Kermiteille, käykäähän moikkaamassa meitä X:issä!

Mihinkäs kaikki ovat kadonneet?

Minä aloitin 100 mg aspiriinin syönnin, en kyllä tiedä onko siitä hyötyä. Minulla on tosi matala verenpaine ja korkea hb, ja lueskelin että tuosta voisi olla apua. Syökö muut?

Katzulle:
minä oon ny pari viikkoa syöny disperiiniä... Täällä on aika hiljaista. Antzuki tuli wabbilaisiin... tuu siekii... siellä on meitä Kermejä enemmänkin...

minä täällä nostelen ketjua, jos joku vanha mutta taustaileva etsii tätä =)
Mitäs Anulle, neitoselle, Peetulle, Niksulle ja Tiuhtille ja kaikille muille kuuluu?
Miten on teidän hoidot lähteneet käyntiin (niitten joilla ne olivat edessä) ?

Katzu ja Antzikin "loikkasivat" tuonne WAB-ketjuun. Siellä onkin paljon ex-kermejä, joten siellä on hyvä lueskella kuulumisia =)

Haleja kaikille ja toivottavasti kaikille tulee se plussa kesä-palkintona!!!

Täällä roikutaan taustalla edelleen... Vähän jänskättää, menkkojen piti alkaa sunnuntaina, muttei ole näkynyt. Eka pilleritön kierto takana,eli voivat alkaa milloin vaan. Nyt ei tunnu alkuunkaan siltä että mitään olisi alkamassa, tai muutenkaan tapahtumassa. Ihan sellainen tasainen olotila. Odottelen tän viikon ihan rauhassa ennen kuin ryntään testailemaan.

Perjantaina ostettiin meille talo ja ensi viikolla olisi tavoitteena sitten päästä muuttamaan. Ollaan molemmat ensi viikko kesälomalla, joten saisi ihan rauhassa tehdä. Toivotaan että suunnitelma onnistuu...

Muuta meille ei sit kuulukaan, onhan sitä tuossakin jo.

Onnea Niksulle uuteen kotiin! Meki muutetaan taas parhaillaan. Huomisesta alkaen iskee nettipimento, joten joudun pikapistäytymään sillon tällön salaa töistä. Paremmalla ajalla kirjastosta. Ei nimittäin aiota avata vielä ainakaan liittymää.

Niksu, et sää haluais tulla kans wabbilaisiin? Ja tietty toisetki, jos tämä tuntuu hiljenevän...

Neitoselle kuuluu hyvää kesän puolesta (ihana ilma!). Plussahaaveiden osalta sitä tavallista eli menkat päättäväisesti alkoivat taas kuin kello. No ei auta kuin odotella. Mitä muille?

Terveppä terve!

Nostan ketjua ylemmäs, kun tuolla odotuspuolella kerroin yhdelle naiselle tästä symppiksien ja emppiksien ketjusta!

Olen käyny vaklimassa tietä ihan säännöllisesti, muttei oo juttua irronnu.

että vilkutukset kaikille tasapuolisesti ja kovasti plussapuhureita!!!!!!!!!!!!!!

ÄssÄ +tyyppi 24+2

Nostelen ketjua, jos vaikka joku etsiskelisi.

Sanna M:lle haluan lähettää kovasti voimia, jos vaikka vielä sattuisit joskus lukemaan tätä ketjua. Luin teidän perheenne koskettavan tarinan lehdestä ja toivon, että surunne pikku hiljaa helpottaisi. Halauksia!

Tsemppiä ja plussatuulia myös muille kermiteille ja taustailijoille!

hei jazz.. täällähän minä. kuinka nyt juuri satuinkaan kurkistamaan tänne... lähinnä pyörin tuolla kohtukuolemaäitien suljetuilla sivuilla.
joo, juttu ilmestyi, on liikuttanut monia ja palautetta on tullut paljon vaikka vasta eilen ilmestyi.
eivät plussatuulet ole vieläkään puhaltaneet... pahainen noitamuori juuri kylässä...
kivaa kesää kaikille tasapuolisesti...
terkuin sanna