Kertokaa,missä kohtaa vittuilin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta liian väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mua muuten aina jaksaa ihmetyttää eikö naisilla ole oikeasti sellaisia sukulaisia jotka auttais? Jos mua vedettäis turpaan niin voin oikeasti luottaa siihen että oma siskoni tulee ja vetää äijää niin turpaan ettei se siitä ihan äkkiä nousis. Todennäköisesti voisi isänikin tulla avuksi.

Ja se ettetkö pärjäisi yksin...ihan vitun varmasti pärjäisit, paremmin kuin nyt.

peesi. kaikkeen ylläolevaan!!!

Meillä tulisi mutsikin kaupan päälle ruoskan kanssa.. :whistle:

Voi ap, voin kuvitella miltä sinusta tuntuu=(Itse olen elänyt nyt jo kohta 10 v. lievähkösti narsistisen ihmisen kanssa..ja se on vaikeaa!Erottukin on välillä, mutta minä tyhmä palasin takaisin..Meillä ei ole kuvassa mukana miehen väkivaltaisuutta, mutta kaikkea muuta kyllä:työelämässä ja kavereiden kesken osaa olla niin mukava, reilu ja fiksu mutta minä, ja hänen perheensä tiedetään totuus.On todella helposti suuttuvaa ja hermostuvaa tyyppiä, kaikkien pitää aina hyssytellä ja olla mieliksi, eläminen niin on paljon helpompaa.Minäkin olen keräillyt kaappien sisältöjä lattioilta, ja särkyneitä astioita jne.Hän saa aina sanoa toisille pahasti, mutta hän ei itse kestä edes pienintäkään arvoistelua ja minun mielipiteitäni.Sitten toisena päivänä syyttää minua siitä, etten osallistu kotimme päätöksiin!No, kaikkihan on kuitenkin tehtävä aina hänen mielensä mukaan.Hän ei enää välitä jos esim. itken, vaan sanoo, että lopeta tuo säälittävä käytös, empatiaa ei siis ole.

Täytyy sanoa, että sinun tilanteesi kuulostaa vielä pahemmalta, koska mukana on väkivaltaa.Lähteminen ei ole helppoa, mutta tälleinen elämä näivettää ihmisen lopulta kuiviin.

Meillä on yksi lapsi, toista ei tule. On niin surullista, kun toisaalta mies on aivan ihana(tekee kotitöitä jne.ja voi jättää lapsen kanssa vaikka viikonlopuksi ja pärjää kyllä), mutta toisaalta aivan kauhea!Mies sai burnoutin pari vuotta sitten ja on siitä lahtien syönyt mielialalääkkeitä, pari kertaa on lopettanut, mutta on ollut niin ahdistunut, että on aloittanut uudestaan.

Mutta jaksamisia sinulle ap

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hän pilkkaakin että heheh,kuinka luulet sitten jaksavas yksin jne.kattotaan sitten kuinka romahdat yms.muutenkin musta tuntuu etten pärjäisi...sanonut kaikkea..olen lukenut narsistisuudesta netissä,onko kellään tietoa että onko se periytyvää,siis johtuuko se jostakin elimillisestä syystä tms.?kun pelottaa että lapsista tulisi noin julmia ihmisiä,eivätkä osaisi kohdella ihmisiä oikein vaikka kuinka kasvattaisi.Miehen äiti on niin poikansa puolella aina kun vain voi olla,poika ei tee pahaa jne.minä vain valehtelen.että onko häntä sitten kasvatettukin kieroon..meidän lapsi on nyt jo todella temperamenttinen,et oikeasti pelottaa että tulee samanlainen kuin isästään..minäkään mikään täydellinen,mutta erotan oikean ja väärän,empatiakykyinen jne.

mut miten sä sit romahtaisit kun kerran nytkin teet kaiken yksin? Itse asiassa et ehkä olisi niin väsynyt jos yksinhuoltajaksi uskaltaudut. Toi on oikeesti jo niin henkisesti kuluttavaa kun et saa hyväksyntää ja joudut olee varpaillas.

Hae apua/ tukea. Nyt heti. Älä aikaile enää.
Lähde vaikka turvakotiin niin ei pääse mies sinua sinne hakkaamaan.

ja lapsesta tulee isänsä kaltainen vain jos annat hänen katsoa vierestä että sellainen käytös on hyväksyttävää. Opeta lapsellesi miten toisia kohdellaan ja näytä että isänsä käytös on väärin teitä muita kohtaan. Mä kyllä pelkäisin tossa kohtaa jo lapsen ja syntymättömän lapsen puolesta. Ovatko he ansainneet isän joka riehuu? joku kaunis päivä hakkaa heitäkin ja silloin olet antanut sille hirviölle siihen mahdollisuuden kun et lähtenyt ajoissa....

anteex nyt mutta et kyllä kuulosta kauheen vastuuntuntoiselta itekään!oot raskaana ja saat peltätä että saat turpaas?!!! hei toi ukkos on täysi idiootti ja sun pitää nyt sen verran kunnioittaa jos et itseesi ni ainakin lapsias, ite lähdin aikoinaan tollasen narsistin takia ja voin sanoa et ei se niin kovin paljon vaivaa vaadi,meilläkin opli 2 pientä lasta ja olin raskaana.talolaina ym. miten vielä luulet et pärjäisit huonommin yksin..??
mua ärsyttää tälläset hali hali vastaukset, ota nyt asia vakavasti hyvä nainen, oma vika jos tollaseen jäät!kukaan ei sua estä lähtemästä..

Lähe nyt hyvä ihminen pois sieltä.Viellä kun vauva mahassa niin helpompaa,saat tehtyä sulle ja lapsille hyvän ja turvallisen kodein enne vauvan tuloa.
Ukkos on pöljä sekopää

samaa mieltä,ei tuollaisen luo kannata jäädä!
paremmin pärjäät yksin.

ja jos sulla ei oo oikeesti ketään,niin tulehan vaikka tänne meille siksi aikaa ku siltä tuntuu:) täältä löytyy teetä,sympatiaa,olkapää..ja yöpaikka.

jonkun mielestä ehkä lapsellinen tai epäilyttävä ehdotus,mutta oikeesti silläkin uhalla:)

Hei pakkaa lapsi ja itsesi kun ukko on töissä, mene sukulaisen/ystävän luo tai vaikka turvakotiin ja kerro kaikki se mitä alotuksessa ja muukin mitä pahaa mielesi sinulle tekee. Jonkun on pakko uskoa että ukkosi ei seilaa ihan kaikki valot päälä eikä ole huomaavainen ja ihana mies. Tao totuus jonkun läheisen päähän ja pyydä pitämään SINUN puoliasi ja auttamaan sinua pääsemään tilanteesta pois. Minua pelottaisi sinun tilanteessasi ainakin että jos ukko voi käydä käsiksi minuun niin milloin hän käy käsiksi lapseen? Ja jos niin kävisi en voisi antaa kovin helposti sitä anteeksi itselleni etten vienyt lapsia uhkaavasta tilanteesta pois kun sen olisin vielä voinut tehdä. Älä jää odottamaan seuraavaa lyöntiä.
Tuli kamalan paha olo kun luki alotuksesi :(

Jos ei itsesi niin lasten takia, hommaa vaivihkaa asunto, kerää tavaras ja häivy. Fyysisen väkivallan tapahduttua, mene lääkäriin, saat todistuksen miehen väkivaltaisuudesta.
Ja kyllä, sinä voit/jaksat/pystyt jättämään tuon ison lapsen omilleen. Se ei ole heitteillejättöä, eikä sinulla ole mitään velvollisuutta kuunnella hänen uhmaikäistä käytöstään.

Herää nainen, prinssisi ei ole edes sammakon arvoinen!

Alkuperäinen kirjoittaja yx hakattu:
anteex nyt mutta et kyllä kuulosta kauheen vastuuntuntoiselta itekään!oot raskaana ja saat peltätä että saat turpaas?!!! hei toi ukkos on täysi idiootti ja sun pitää nyt sen verran kunnioittaa jos et itseesi ni ainakin lapsias, ite lähdin aikoinaan tollasen narsistin takia ja voin sanoa et ei se niin kovin paljon vaivaa vaadi,meilläkin opli 2 pientä lasta ja olin raskaana.talolaina ym. miten vielä luulet et pärjäisit huonommin yksin..??
mua ärsyttää tälläset hali hali vastaukset, ota nyt asia vakavasti hyvä nainen, oma vika jos tollaseen jäät!kukaan ei sua estä lähtemästä..

Täysin samaa mieltä. Pilaat lapses elämän noin. Koita nyt saatana vähän ryhdistäytyä ennen ku on myöhästä. Ei tuohon auta muu kun lähteminen.

Ei tohon auta muu ku lähtee!!!Ei oo ny kyllä ukkos ihan täysillä matkassa.Narsisti! Jos et itses takia jaksa lähteä tuollaisesta suhteesta..TEE SE LAPSES TAKIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
hmmmm...sulla taitaa olla lapsen lisäksi iso lapsi passattavana? miksi olet hänelle kuin äiti? ei tarttis olla, ei hän osaa sua muuna pitää, ku käyttäydyt kuin äiti. ole vaimo ja nainen, ja anna ukon kuoria jo vihdoin omat perunat. voimia.

Tämäpä mullekin tuli ekana mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hän pilkkaakin että heheh,kuinka luulet sitten jaksavas yksin jne.kattotaan sitten kuinka romahdat yms.muutenkin musta tuntuu etten pärjäisi...sanonut kaikkea..olen lukenut narsistisuudesta netissä,onko kellään tietoa että onko se periytyvää,siis johtuuko se jostakin elimillisestä syystä tms.?kun pelottaa että lapsista tulisi noin julmia ihmisiä,eivätkä osaisi kohdella ihmisiä oikein vaikka kuinka kasvattaisi.Miehen äiti on niin poikansa puolella aina kun vain voi olla,poika ei tee pahaa jne.minä vain valehtelen.että onko häntä sitten kasvatettukin kieroon..meidän lapsi on nyt jo todella temperamenttinen,et oikeasti pelottaa että tulee samanlainen kuin isästään..minäkään mikään täydellinen,mutta erotan oikean ja väärän,empatiakykyinen jne.

raskasta se yksinään lasten hoitaminenkin varmaan on, mutta toisaalta, miten paljon voimvaroja sulla nyt menee ton miehen hoitamiseen? Eli ainkain kaikki sun energia olis sun ja lasten käytös. Voimia!

Uusimmat

Yhteistyössä