Yksi asia on liiallinen yrittäminen... jos se näkyy liian selvästi, niin se turn off, varsinkin jos itseä ei kiinnosta yhtään ja toisesta paistaa yritys/halu läpi ja se alkaa ahdistaa ja kierre kasvaa
Itse mietin joskus miksi hieman iskin tai tulin isketyksi nykyisen mieheni taholta. Yhteiseen alkuumme kuului kolme alkoholin huuruista iltaa melkein peräkkäin, ja näinä iltoina olisin voinut miesvaltaisesta porukasta iskeä muitakin. Vaihtoehtona olisi ollut siistimmin pukeutuvia tai hoikempia tapauksia... tai no aika pieni kaljamaha miehelläni on ja pukeutuminen on t-paita ja huppari linjaa yleensä. Älykkäämpiäkin olisi varmaan löytynyt, mutta kyllä tuon kanssa fiksuja pystyy keskustelemaan. No parilla miehellä oli ainakin liikaa tuota yritystä, mun mies ei ollut niin helppo pala

Tai sitten sillä kesti pari päivää tajuta, että hei toi nainen on kiinnostunut minusta

Loppujen lopuksi en ole varma mikä siinä oli, mutta kai se on kokonaispaketti ja myös oikea aika ja paikka. Olin tavannut mieheni pari kuukautta aiemmin, mutta hän oli ollut yksi tyypeistä (tai oikeastaan ainut

melkein kaikki muut paikalla olleet tunsin etukäteen) johon en kiinnittänyt juuri mitään huomiota.
Suosittelisin ehkä kokeilemaan eri taktiikkaa. Muualla kuin baarissa jne. Julma totuus kuitenkin on, että jotkut miehet vain vetoavat enemmän... miespuoliset ystävät pohtivat, miksi naiset sallivat joltain mieheltä tunkeilevamman ja härskimmän käytöksen, mutta toinen luonteeltaan erilainen ei voisi ikinä tulla halaamaan ja puristaa tissistä bileissä, eikä me naiset osattu antaa mitään muuta selitystä kuin että "jotkut miehet vaan on sellassia" ja voin myöntää ihastuneeni tällaiseen kaikille avoimesti flirttailevaan mieheen

Ja tunnen myös hyvännäköisiä ja fiksuja ikisinkkumiehiä, heistä tulisi hyviä aviomiehiä ja isejä, mutta ne on yksin. Ja juu, pyörin teekkariporukoissa, eli tulevia dippainssejä kanssa. Miesvaltaisuus tekee kyllä hallaa monelle mahtavalle tyypille.
Loppujen lopuksi, naiset ovat mysteerejä, myös meille itsellemme.