Kertokaas ny naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies_ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tutkimusten mukaan miehet etsii kauniita naisia, naiset menestyneitä ja rikkaita miehiä.

Hoh olipas tieteellistä tekstiä. Ai että oikein "tutkimusten mukaan". Kyllä ne tulokset on aika vivahteikkaita eikä kaikilta osin niin yksioikoisia. Sitäpaitti ap_hen tässä on se menestynyt ja suht. varakas, ainakin odotusarvoltaan. Ja sit tää toinen tyyppi kaikkea muuta.

[QUOTE="ap";23735173]Unohda mikä nainen ?[/QUOTE]

Juuri noin! ;)

Siis se ketä et voi saada. Se jonka luona säkin viettäisit jokaisen sekunnin jos hän olis sun. Kyllä sä tiedät.. Ja ihme jollei kaveris ja ko. nainen ole sun ihailuas huomannu.

[QUOTE="vieras";23735165]Hoh olipas tieteellistä tekstiä. Ai että oikein "tutkimusten mukaan". Kyllä ne tulokset on aika vivahteikkaita eikä kaikilta osin niin yksioikoisia. Sitäpaitti ap_hen tässä on se menestynyt ja suht. varakas, ainakin odotusarvoltaan. Ja sit tää toinen tyyppi kaikkea muuta.[/QUOTE]

Tutkimuksissa puhutaankin yleensä keskiarvoista, eikä joka ikisestä maailman ihmisestä. Aina löytyy poikkeuksia. Ei se minunkaan mies ole yhtään rikas eikä menestynyt, enkä minä mikään supermalli ole.

Juuri noin! ;)

Siis se ketä et voi saada. Se jonka luona säkin viettäisit jokaisen sekunnin jos hän olis sun. Kyllä sä tiedät.. Ja ihme jollei kaveris ja ko. nainen ole sun ihailuas huomannu.

Äh, ei toi nainen kiinnostuis musta, koska en oo tarpeeks "älykkö" sen makuun. Enkä mä nyt niin hullu oo että sitä haluaisin. Se vaan on esimerkki siitä, että melkosen naisen kaapannut. Ja emmä sitä sano, että se mikään missi olis. Mut se kokonaiskombinaatio: nätti, fiksu ja silleen. Kaiken lisäksi "hienoo sukua". Ei sillä siis mitään väliä muuten, mutta oon vaan huomannut että tommoset naiset ei yleensä taviksista piittaa. Joten siis taas kerran tältä mun kaverilta ihan maaginen suoritus.

Tutkimuksissa puhutaankin yleensä keskiarvoista, eikä joka ikisestä maailman ihmisestä. Aina löytyy poikkeuksia. Ei se minunkaan mies ole yhtään rikas eikä menestynyt, enkä minä mikään supermalli ole.

Niin koska jos sun mies olis rikas ja menestynyt, niin se ei ees vilkasis suhun päin. Tai jos sä olisit huippumallin näkönen niin tommonen luuseri ei kelpais.

Sä vaikutat tekstien perusteella muuten ihan ok-tyypiltä, mutta mietin juuri tuota samaa kuin joku muukin ketjussa, että se sinun omien (eriävien) mielipiteittesi kertomatta jättäminen aihetta vaihtamalla saattaa toisesta osapuolesta olla hyvinkin ärsyttävää. Vastapuoli saattaa pitää sinua ylimielisenä tai lipevänä "pyllynnuolijana". Siitä tulee monelle sellanen fiilis, että sä et ole aito. Ja ajatuksissa alkaa pyöriä, että mitä kaikkea muuta sä jätät kertomatta.

Yksi asia on liiallinen yrittäminen... jos se näkyy liian selvästi, niin se turn off, varsinkin jos itseä ei kiinnosta yhtään ja toisesta paistaa yritys/halu läpi ja se alkaa ahdistaa ja kierre kasvaa :P

Itse mietin joskus miksi hieman iskin tai tulin isketyksi nykyisen mieheni taholta. Yhteiseen alkuumme kuului kolme alkoholin huuruista iltaa melkein peräkkäin, ja näinä iltoina olisin voinut miesvaltaisesta porukasta iskeä muitakin. Vaihtoehtona olisi ollut siistimmin pukeutuvia tai hoikempia tapauksia... tai no aika pieni kaljamaha miehelläni on ja pukeutuminen on t-paita ja huppari linjaa yleensä. Älykkäämpiäkin olisi varmaan löytynyt, mutta kyllä tuon kanssa fiksuja pystyy keskustelemaan. No parilla miehellä oli ainakin liikaa tuota yritystä, mun mies ei ollut niin helppo pala :D Tai sitten sillä kesti pari päivää tajuta, että hei toi nainen on kiinnostunut minusta :D Loppujen lopuksi en ole varma mikä siinä oli, mutta kai se on kokonaispaketti ja myös oikea aika ja paikka. Olin tavannut mieheni pari kuukautta aiemmin, mutta hän oli ollut yksi tyypeistä (tai oikeastaan ainut :D melkein kaikki muut paikalla olleet tunsin etukäteen) johon en kiinnittänyt juuri mitään huomiota.

Suosittelisin ehkä kokeilemaan eri taktiikkaa. Muualla kuin baarissa jne. Julma totuus kuitenkin on, että jotkut miehet vain vetoavat enemmän... miespuoliset ystävät pohtivat, miksi naiset sallivat joltain mieheltä tunkeilevamman ja härskimmän käytöksen, mutta toinen luonteeltaan erilainen ei voisi ikinä tulla halaamaan ja puristaa tissistä bileissä, eikä me naiset osattu antaa mitään muuta selitystä kuin että "jotkut miehet vaan on sellassia" ja voin myöntää ihastuneeni tällaiseen kaikille avoimesti flirttailevaan mieheen :P Ja tunnen myös hyvännäköisiä ja fiksuja ikisinkkumiehiä, heistä tulisi hyviä aviomiehiä ja isejä, mutta ne on yksin. Ja juu, pyörin teekkariporukoissa, eli tulevia dippainssejä kanssa. Miesvaltaisuus tekee kyllä hallaa monelle mahtavalle tyypille.

Loppujen lopuksi, naiset ovat mysteerejä, myös meille itsellemme.

Sä vaikutat tekstien perusteella muuten ihan ok-tyypiltä, mutta mietin juuri tuota samaa kuin joku muukin ketjussa, että se sinun omien (eriävien) mielipiteittesi kertomatta jättäminen aihetta vaihtamalla saattaa toisesta osapuolesta olla hyvinkin ärsyttävää. Vastapuoli saattaa pitää sinua ylimielisenä tai lipevänä "pyllynnuolijana". Siitä tulee monelle sellanen fiilis, että sä et ole aito. Ja ajatuksissa alkaa pyöriä, että mitä kaikkea muuta sä jätät kertomatta.

No juu, täytyy myöntää. Mut se on vaikee muuttaa kun vaikka aluks olis "aito", niin sittenkun homma alkaa näyttää paremmalta, menee väärään suuntaan. Kyl mä itekkin tajuun, että mielistely on todella ärsyttävää. Siis etenkin naisten mielestä.

Tai no. On sellaisiakin naisia, joihin kyllä uppoo ihan kaikki. Ja illan päätteeksi sitten loputkin :)

[QUOTE="ap";23735247]No juu, täytyy myöntää. Mut se on vaikee muuttaa kun vaikka aluks olis "aito", niin sittenkun homma alkaa näyttää paremmalta, menee väärään suuntaan. Kyl mä itekkin tajuun, että mielistely on todella ärsyttävää. Siis etenkin naisten mielestä.

Tai no. On sellaisiakin naisia, joihin kyllä uppoo ihan kaikki. Ja illan päätteeksi sitten loputkin :)[/QUOTE]

No hyi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No juu, täytyy myöntää. Mut se on vaikee muuttaa kun vaikka aluks olis "aito", niin sittenkun homma alkaa näyttää paremmalta, menee väärään suuntaan. Kyl mä itekkin tajuun, että mielistely on todella ärsyttävää. Siis etenkin naisten mielestä.

Tai no. On sellaisiakin naisia, joihin kyllä uppoo ihan kaikki. Ja illan päätteeksi sitten loputkin :)

Ja vielä ihmettelet mikset saa laatunaista. Jos nainen ei ole aivan totaalisen epätoivoinen tai perseet olalla kännissä, hän yleensa vaistoaa tuollasen "nice guy" asenteen kymmenen metrin päästä. Sellanen mies voi olla illan huvia juttelumielessä, mutta ei sitä kukaan kotiin halua viedä.

nice guy = Just sinunlaisesi ruinaaja, jonka mielestä jokaisen naisen pitäisi levittää jalat kun *sinä* kerran haluat päästä panolle. Sellanen etovuus, joka mielistelee naista siinä toivossa, että pääsisi pukille ja sitten kun ei pääse, kertoo kaikille että nainen on vittumainen jakorasia jota et muuten olis halunnutkaan.

no sanotaanko vaikka näin et mun mielestä tää kertoo jo aika paljon että ruikutat jossain kaksplussalla asiasta. sulla ei taida olla itsetunto kohdillaan? mikään ei oo mieheltä luotaantyöntävämpää kuin säälin hakeminen.

mä oon kans sitä kastia, että muhun ei todellakaan vetoa sellaset miehet jotka on mielinkielin kuin pieni koiranpentu kuolaamassa heti tutustuttaessa.

sellanen sopiva välinpitämättömyys on hyvä, mutta ei kuitenkaan ihan suora kusipäisyyskään ole hyvä. :D koita nyt tässä selvitä sitten :D mutta joissakin miehissä vain on sitä jotain. mä pidän miehekkäistä miehistä, en mistään kiinnostuneista kuuntelijoista ;)

Ai mikä sussa on vikana...se dippa-inssi...kaikki niin s''tanan tylsiä itteesä täynnä olevia ääliöitä. Pitävät itteesä muita parempana (tuli muuten ilmi jo sun aloituksessa...raha asiat kunnossa ja jatkossa vielä paremmin tms. voi helevetti sentään)!
Ykskin tuttu jo hakuvaiheessa leuhki maailmanomistajan tyyliin kuinka hänestä ei tuukkaan insinööriä vaan dippasellainen...
Ja toisen jutut niin tylsää että haukotuttaa jo sen naaman näkeminen.
Ja niin ne muutamat muut joita tavannut, tylsiä, tylsiä ja ylimielisiä.

[QUOTE="KAa";23735225]Niin koska jos sun mies olis rikas ja menestynyt, niin se ei ees vilkasis suhun päin. Tai jos sä olisit huippumallin näkönen niin tommonen luuseri ei kelpais.[/QUOTE]

Hyvin mahdollista. Mutta kyllä mä silti sanoisin, että joka sääntöön on poikkeuksia.

Yhteistyössä