Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km![]()
:attn: :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda::wave: määki taas tääl. Mulla on uus palsta.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km![]()
sie oot liian reipas.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:taasko sitä ollaan nusastu kun on tuollainenhymy
![]()
nii eile.![]()
Aikamoiset kyydit oot sitten saanu kun on suupielet viäläkin korvasta korvaan :kieh:![]()
lisä hymyn tuo huulille suklaa ja muu karkki.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km![]()
:attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:taasko sitä ollaan nusastu kun on tuollainenhymy
![]()
nii eile.![]()
Aikamoiset kyydit oot sitten saanu kun on suupielet viäläkin korvasta korvaan :kieh:![]()
lisä hymyn tuo huulille suklaa ja muu karkki.![]()
![]()
Ihan kyltymätön tapausEikös suklaa ole seksin korvike
![]()
Jos ei kukis saa nusastuu niin sitten sillä on suklaata
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km![]()
:attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul o vanha nii kaua ku o mahollista se pitää.
Varsinainen vastarannan kiiski. Iskee kapuloita kehityksen rattaisiin :kieh: :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mulle ei tullukkaan brankkareita vaikka poltin saunan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda::wave: määki taas tääl. Mulla on uus palsta.
moro vakkis:wave: piä vanha.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mulle ei tullukkaan brankkareita vaikka poltin saunan :snotty:
eihän sen noin pitänyt mennä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi vattu![]()
mul rupee tulee pää kipeäksi
....mulla saattaa migreeni laueta yöllä, ku on ollut kirkas aurinkoinen päivä ja aurinko koko päivän mollottanut hankea vasten.............mut vietiin viime talvena migreenin takia ambulanssilla sairaalaan, joten pelkään sitä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi vattu![]()
mul rupee tulee pää kipeäksi
....mulla saattaa migreeni laueta yöllä, ku on ollut kirkas aurinkoinen päivä ja aurinko koko päivän mollottanut hankea vasten.............mut vietiin viime talvena migreenin takia ambulanssilla sairaalaan, joten pelkään sitä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km![]()
:attn: :attn:
eikö autolla päässyt![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mulle ei tullukkaan brankkareita vaikka poltin saunan :snotty:
eihän sen noin pitänyt mennä![]()
Ei ne tuu enää, aattelevat että taas se sama akka polttaa saunaansa
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km![]()
:attn: :attn:
eikö autolla päässyt![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi vattu![]()
mul rupee tulee pää kipeäksi
....mulla saattaa migreeni laueta yöllä, ku on ollut kirkas aurinkoinen päivä ja aurinko koko päivän mollottanut hankea vasten.............mut vietiin viime talvena migreenin takia ambulanssilla sairaalaan, joten pelkään sitä
![]()
Nyt äkkiä lääkettä naamaan. nimi itsekin lanssilla sairaalaan viety migreenin takia :/
:hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi vattu![]()
mul rupee tulee pää kipeäksi
....mulla saattaa migreeni laueta yöllä, ku on ollut kirkas aurinkoinen päivä ja aurinko koko päivän mollottanut hankea vasten.............mut vietiin viime talvena migreenin takia ambulanssilla sairaalaan, joten pelkään sitä
![]()
Nyt äkkiä lääkettä naamaan. nimi itsekin lanssilla sairaalaan viety migreenin takia :/
:hug: :hug:
tää on joka vatun keväinen ongelma :/ ja sit tosiaan se tulee yöllä....toki päivälläkin saattaa.....yks kerta, kun mun vanhin poika oli 5v. niin se soitti mun äitille töihin et mumma äiti makaa vaan lattialla :'( ....äitini soitti sitten setäni vaimon, joka on th....se tuli piikkien kanssa ja hoiti lapset...
yhtenä kertana, mieheni puki mulle vaatteet, kun itse kramppasin etten pystynyt...kaikki vaan tuli pihalle ja taju kankaalla...isä vei sitten sairaalaan ja sielläkin sain kolme piikkiä ennekuin laukes :|
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen ottaan lääkkeen...palaan myöhemmin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi vattu![]()
mul rupee tulee pää kipeäksi
....mulla saattaa migreeni laueta yöllä, ku on ollut kirkas aurinkoinen päivä ja aurinko koko päivän mollottanut hankea vasten.............mut vietiin viime talvena migreenin takia ambulanssilla sairaalaan, joten pelkään sitä
![]()
Nyt äkkiä lääkettä naamaan. nimi itsekin lanssilla sairaalaan viety migreenin takia :/
:hug: :hug:
tää on joka vatun keväinen ongelma :/ ja sit tosiaan se tulee yöllä....toki päivälläkin saattaa.....yks kerta, kun mun vanhin poika oli 5v. niin se soitti mun äitille töihin et mumma äiti makaa vaan lattialla :'( ....äitini soitti sitten setäni vaimon, joka on th....se tuli piikkien kanssa ja hoiti lapset...
yhtenä kertana, mieheni puki mulle vaatteet, kun itse kramppasin etten pystynyt...kaikki vaan tuli pihalle ja taju kankaalla...isä vei sitten sairaalaan ja sielläkin sain kolme piikkiä ennekuin laukes :|
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen ottaan lääkkeen...palaan myöhemmin :wave: