Huomenta kaikille.
Lupasin tulla tänne heti kertomaan, mitä uusi testi näyttäis...Tein tänä aamuna uuden testin, Predictor (aikaisempi clearblue testi ei oikein toiminut, enkä jaksanut odottaa postimiestä ja uutta pakettia, joten juoksin apteekkiin tänä aamuna) ja ihan selvääkin selvempi nega pamahti tikkuun. Nyt on kiertopäivä 34/29. Menkat ei oo ikinä ollu myöhässä, eikä niitä vieläkään näy eikä kuulu.
Mutta v---tus on suuri; tossa jo itkee tihrutin miehelle, etten ikinä tuu raskaaks ja miten tyhmä sitä voikaan olla, kun kuvittelee odottavansa vauvaa...Luulenpa vain, että tässä kepposen on tehnyt mun pää: niin kovin toivoin raskautuvani ja tahdonvoimalla pidän ne menkat pois. Heh. Omituinen tämä naisen ruumis.
Jos täti ei tuu sunnuntaihin mennessä, teen uuden testin, mutten oikein jaksa myöskään uskoa, että se tulos positiiviseen kallistuis. Uh, olenpa mä kyyninen
Sori omanapa. Toisessa ketjussa nim. Eemi ehdotti, että pitäisi välillä keskustella muustakin, kuin näistä vauvahaaveista, koska aina tietyssä kierron vaiheessa se jännitys on ihan tolkuton

Ja mä oon samaa mieltä: laajennetaan keskustelua, ettei ajatukset vain ja ainoastaan pyöri tän raskautumisen ympärillä...Mut mistä sitä höpöttäis? Leffoista? Lemmikeistä? Parisuhteista? Heh, siitä puheenollen - ehdotan tänään miehelle, että mennään ulos syömään. Se oli hirveen ihana mulle nyt aamulla ja sanoi, ettei mikään oo muuttunut: me ollaan edelleen rakkaustiimi. Heh. On se niin pirun suloinen mies.
Mut hyvää torstaita kaikille.
T: Sars, jonka pää ei anna menkkojen tulla. Ja joka on niin laiska ja masentunut, ettei jaksa tehdä muuta kuin copy pasteta oman vastauksensa toisesta ketjusta...Pyydän anteeksi siitäkin.