magpie, hitto, oot oikeassa, olin ihan unohtanut ton pan's labyrinth-elokuvan. Ja sovituksen. Ja siinä on kaiken lisäksi mun tän hetkinen suosikkinäyttelijä eli James McAvon pääosassa. On niiiiin paljon elokuvia, mitä on nähnyt, mutta unohtanut.
Ja Pampulein suomi-filkat. Aah Ansa ja Tauno. Taunosta tulikin mieleeni, että kovasti tossa joku aika sitten yritin saada miestä katsastamaan yhden asunnon Alppilassa; sitä mainostettiin kovasti sillä, että itse Tauno Palo on asunut ko. kerrostalossa. Heh. Mä olin ihan myyty - olis ollut mahtavaa asua talossa, missä itse herra Palo on asustanut tähti-vuosinaan. Ja hitto se mies oli Suomessa iso tähti. Todellakin.
Ja Regina Linnanheimo Teuvo Tulion elokuvissa...
Heh, mä alan kohta innostua

Yhtä leffaa, mitä EN todellakaan suosittele on uusi Indiana Jones. Niin köpö, surkea jopa. Ainoastaan hauskaa oli Cate Blanchettin aksentti - sellainen venäläistyyppinen (roolihahmo oli muistaakseni Ukrainasta) englanti. Heh.
Me oltiin eilen kavereiden häissä. Ja hitto, häät on kyllä mahtavia. Tässä on ollut muutaman vuoden tauko noiden häiden osalta, joten olin ihan täysin unohtanut, miten kivaa niissä on. Hauskaa eilen oli se, että porukassa on niiiiin paljon musiikkityyppejä, että eri "kokoonpanot" soittelivat illan edetessä super-hyviä settejä: oli mm. 50-lukua kunniottava tango-, samba- ja valssiryhmä, pari teinityttöjen muodostamaa hei-me-soitetaan-teini-asenteella-eli-täysiä-koko-ajan bändiä sekä tietty sit ihan perinteisiä britti-pop settejä. Hauskaa siis oli ja aamun tunneille tuli riekuttua.
Lisäksi mies kysyi multa, että mikä olis hyvä ikä mennä naimisiin? 40v? Sanoin, että olis kivempi mennä vähän nuorempana, jotta olis edelleen ihan särtsikäs naikkonen. Tähän mies sitten sanoi, et ennen 33 ikävuotta? Sanoin, et joo, johon mies, että selvä.
Pointtihan tässä on se, että ens vuonna täytän 33...
Oliko tuo kosinta, en tiedä. Toivon ainakin niin.

Häitä siis odotellessa. Tai virallista kosintaa ehkä näin alkuun. Hehehhe.
Aamulla mies kyllä otti asian puheeksi - oltiin tehty eilen neljän kohdan sopimus: vauva, kämpän hankinta, naimisiinmeno ja miehen tupakoinnin vähentäminen.
Ollaan me kyllä oltu melkoisessa juubakkeessa, kun tällaisia sopimuksia ollaan väsätty. Naurattaa kyllä.
Onkos muilla häitä tiedossa? Omia tai muiden? Ja täällä otetaan vinkkejä vastaan ohjelmista yms yms - kaason tehtävät nääs painaa päälle.
T: Sars, jolla on krapula liian paljosta shampanjasta ja kp 4/29-30.
p.s. onko kukaan muuten jättänyt koskaan noiden kiertopäivien laskemisen ja mennyt vaan ihan fiilistuntumalta (noin niinko oviksen tunnustelun yms)? Ja onks se vähentänyt yhtään sitä stressaamista ja venailua ja venkoilua ja niiden pirun raskausoireiden kehittelyä?