Kevään 2008 yrittäjät 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja gerritsen84:
elmeri kp 17/?
peppiina kp 24/27-28
enskertalainen kp 19/28
gerritsen84 kp 22/28-29
päivi-76 kp 25/?
Sesami kp 4/?
kevätkukkanen kp 23/?
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Sars76 kp 2/?

Mies pakotti tekemään testin, ku illalla sattu niin kovaa nivusiin ja alamahaan. Sanoin vain et toki, sinähän ne kalliit testit maksoit!! :D Kummiskin, tein (en aamupissistä) ja tuloksena niin haalea osittainen viiva, et oikein piti tihrustaa ja käännellä/väännellä. Mies heti alko intoileen, mut sanoin et ei tod kannata innostuu, ku enhän nä ollu ees varma että olisko siin mitää :D :D

Mun on aina pitäny tihrustaa plussaa. Mulla selkeä viiva tullut vasta kun menkat on ollu useamman päivän myöhässä. Eli minulla siis aina tullut aluksi pelkkiä haamuja. Eka haamu on 1v10kk ja toinen rv10, joten ONNEA MILJOONASTI!!! Teille tulee VAUVA (maaliskuussa?)!!!!

elmeri kp 17/?
peppiina kp 24/27-28
enskertalainen kp 19/28
gerritsen84 kp 22/28-29
päivi-76 kp 25/?
Sesami kp 4/?
kevätkukkanen kp 23/?
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Sars76 kp 2/29-30
Tuiskuli kp 22/???

Kirjottelin eilen pitkän sepustuksen, mutta sitä ei näköjään ole tullut tänne. Nyt sit pitää jännätä hetki nappasko mato onkeen. Hieman kyllä epäilyttää, koska ovis oli niin myöhään kierrosta. Mutta katsellaan:)

Minulla on yksi enkelivauva ja tuossa laskeskelin, että sen hedelmöittyminen on tapahtunut suunnillee kp 32, eli todella outoon ajankohtaan. Siispä näistä oviksista ei ikinä voi tietää!!!(ainakaan minun kohdalla)

Tätejä on käynyt näköjään nyt monella kylässä, voi harmi!Mutta jaksetaan kaikki uskoa ja yrittää!!!Ihanaa sars kun olet noin positiivisella mielellä. Jänskää ensiviikolla kuulla onko plussailtu kun samoilla päivillä monet menee.

Lähden viikonlopuksi kummitytön kanssa lomalle, ihanaa ja virkistävää! Tuskin silti vähentää vauvakuumeilua. Ihanaa viikonloppua kaikille, muistetaan tytöt että ei stressata liikaa:)

-Tuiskuli-

Ihan kärkeen Gerritsenille varovaiset, mutta sitäkin lämpimämmät onnittelut!! Aivan mahtavaa, että viivaruutuun ilmestyi jotain! Onnea kovasti =)

Peppiinalla on jännät paikat kanssa ;) Pidetään peukkuja!

Täällä on luvassa erittäin rauhallinen viikonloppu, kun tuo mieskin lähti ja muutenkin taidan vaan notkua kotona. Toivottavasti ette kaikki katoa viikonlopuksi täältä palstoilta?

Kaikki voitava on tehty nyt oviksen eteen ja eiköhän se oo menny jo, jotenka sitten vaan pitkien piinaviikkojen kimppuun ;) Ei ollut vaikea kellistettävä mies ja vuodevaatteet on nyt hyvin huolella pöllöytetty ;) Josko se tällä kertaa oliskin tärpänny - never know ;)

Jännäyslista on tosi hyvä - kiitos! Jännäyslistaan mietin vielä, et pitäskö laittaa kp:n perään pvm jollon on testi/tätipäivä? Niin pysyis kaikki vähän paremmin kärryillä eikä tarttis laskea noita kiertopäiviä? Mitäs tuumitte?

elmeri kp 17/?
peppiina kp 24/27-28
enskertalainen kp 19/28
gerritsen84 kp 22/28-29
päivi-76 kp 25/?
Sesami kp 4/?
kevätkukkanen kp 23/?
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Sars76 kp 2/29-30
Tuiskuli kp 22/???
Pampulei 17/28 (jännäyspäivä 15.7.)

Viikonloppua kivaa!
Plussatuuliterveisin Pampu

Jos mun kierto nyt pitäis paikkansa (nyt tää viime kierto oli elämäni ensimmäinen omituinen kierto 34pv) niin jännäys meikäläisen kohdalla on vasta ens kuussa. Mut laitan sen silti listaan - ihan vain stressatakseni itseäni -hehhehehe (makeaa naurua!)

Pampulei, mä roikun ainakin täällä palstoilla - huomenna on tosin häät, mut muuten. Eli vaihdellaan kuulumisia!

T: Sars, joka pinkkien kynsien lisäksi hankki kotiin ison ison pinkin kukkakimpun - neilikoita sen olla pitää! :-)

elmeri kp 17/?
peppiina kp 24/27-28
enskertalainen kp 19/28
gerritsen84 kp 22/28-29
päivi-76 kp 25/?
Sesami kp 4/?
kevätkukkanen kp 23/?
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Sars76 kp 2/29-30 (jännäyspäivä 2.8.)
Tuiskuli kp 22/???

Varovaiset onnittelut gerritsenille. Pitääkin itse testata heti kun testit tulee jos sais vaikka herkällä edes haamun :-) Viimeksi plussa tuli 4+4 vasta mutta sitä ennen olin pari pv testaamatta kun hermot meni.

Täällä seuraavanlaisia "raskausoireita" kuviteltuja tai ei....

ihme huimaava/omituinen olo välillä.

Iho ja hiukset rasvoittuneempia (tämän oireen luin odotuspuolen raskausoire ketjusta)

joo ja sitten yks inhampi juttu eli mulla oli viime raskaudessa jossain 1. kolmanneksen aikana pari päivää enempi valkovuotoa ja vähän kutinaa mutta ennen kuin soittelin neuvolaan hiivajuttuja niin meni pois mutta miehellä oli satunnaisesti vähän hiivan tyyppistä vaivaa koko raskauden ajan ja nyt sanoi että taas olisi. Itse en siis havainnut raskausaikana mitään kuin tuon pari päivää. Eikä nyt ole mitään. OUTOA. Kätilö sanoi sitten synnytyksessä tikkejä laittaessa että onko sulla ollu paljon hiivaa kun on niin kuivat limakalvot ... ööö... erittäin piilevää sitten kai

Hyvää viikonloppua ja plussia/ovisenergiaa kaikille!!

elmeri kp 17/?
peppiina kp 24/27-28
enskertalainen kp 19/28
gerritsen84 kp 22/28-29
päivi-76 kp 25/?
Sesami kp 4/?
kevätkukkanen kp 23/? (jännäyspäivä 9.7 varmaankin ehkä)
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Tuiskuli kp 22/???

no se viiva oli oikeasti niin haalea, ettei sitä suoraan näe, mutta kun tarpeeksi tuijottaa ja kääntelee ni kyl siinä jotain on, kun vielä on sanottu ettei viivanpaikkoja oikeastaan le olemassa. Testi oli siis clearblue.

Mut toivotaan :)

Onpa muuten kamalan kiva jännätä teidän kanssa yhdessä! Ja kiitos kaunis kaikille tsemmpauksesta.

Gerri

Aurinkoista aamua kanssasiskot!

Kiva, että täällä on jotain elämää viikonloppuisinkin! Eiks oo ihanaa Sars, miten uudet kynnet ja kukkakimppu piristää! Mä just kans eilen tein itelleni jalkahoidon ja nyt on nätit kesäjalat ja kiva fiilis =D

Mä heräsin viime yönä ihan tosi kovaan vihlasukipuun vatsassa. Se vihoi noin minsan kaks ja sitten loppui. En tiedä mikä oli, mutta tietysti ennätin jo toivomaan, että se olis ollu jotain kiinnittymiskipuja?! Omituinen, viiltävä kipu joka tapauksessa. Pitää ny koittaa pitää maltti päässä, ettei tästä taas ratkee ihan oireilemaan ja sitten taas vedä kauheeta itkuvirttä miehen olkaa vasten, kun/jos menkat alkaa. On nää piinaviikot vaan ihan liian pitkät meikäläisen olemattomalle kärsivällisyydelle!!

Joku kyseli siitä miten vauvan tuloon on valmistauduttu. No ei kyllä oikeestaan mitenkään, ollaan ajateltu että sitten siinä on se 9 kk aikaa valmistautua. Kaikki perusasiat on kuitenkin kunnossa, joten eiköhän se siitä järjesty, jos se onni kohtaa. Vauva on kovin toivottu ja koti, raha-asiat etc on järjestyksessä. Se vähän tietty jännittää, kun asutaan nyt ulkomailla. Joudun sitten synnyttämäänkin täällä ja vauva kasvaa todennäkösesti ekat vuotensa myös täällä. Mutta mä oon sellanen tyyppi, että mä aina mietin, että kyllä ne asiat järjestyy. Niinhän ne on aina ennenkin tehny =) Tosin voi olla että paniikki iskee sitten, jos/kun tosipaikka koittaa ;)

Ja sitten lempileffoista: mä oon kanssa aika leffa- ja musafriikki. Ja rakastan myös kirjoja. Tykkään tosi paljon tarantinon, kubrickin, almodovarin leffoista ja suomalaisista ehdoton suosikki on kaurismäki. Niitä on kuulkaa ihana katsella täällä kaukomailla! Oon myös koukuttunu vanhoihin suomifilmeihin täällä, kun koti-ikävään on katsellut esim. Taunon ja Ansan lemmen leiskuntaa. Aivan suloisia pätkiä!

Gerri vitsi miten jännää sulla! Joko oot testannu uudestaan? Kevätkukkasellakin lupaavia oireita!

Tulkaahan tytsyt jorisemaan jotain tänne ketjuun! =)
Auvoista päivää!
Pampu

Tänään testasin sellasella tosi herkällä aconilla, ku niin jäi jänskättään eilen :) mUT harmi vain, en saanut silmiini mitään, joten luulen että silmät hämäs aikaisemmin :( toivo elää, kp vasta kuitenkin 23/27, hälmöähän se onkin testiä ja käyttää niin jumalattomasti rahaa niihin..

gerri

Voi Gerri... et kuule usko kuinka monta kertaa minäkin olen sortunut siihen liian aikaisin testaamiseen... Varmaan satojen eurojen edestä :) Jopa viime kierrossa kaksi kertaa, vaikkei mitään oireita ollutkaan. Kuulut siis meihin paketin hypistelijöihin sinäkin. Mutta on se vaan niin pakko tehdä, kun on niin malttamaton luonne. Sulla kyllä sentään oireet kuulostaa sellaisilta, että plussa tulee, kun muutaman päivän maltat.

Piinaavat päivät menossa... KP 26 / Mahd 32... Ensi perjantaina saisi siis testata, mikäli kierto on sama kuin viimeksi. Nyt vaan jo vatsassa sen verran viiltelee ja alaselkään koskee, että saattaa kierto jäädä siihen 29 tai 30 päivään.

Lempileffoista oli täällä kyselyä. Mulle parhaat on olleet Tuulen viemää, johon rakastuin jo lapsena ja sitten kotimaisista Kivenpyörittäjän kylä. Syytä siihen en oikein osaa sanoa, mutta se on nähtävä jatkuvasti uudellleen. Viime vuosina parhaat uudet on olleet Shrekit. Blues Brothers iski myös joskus vuosia sitten kunnolla.

Hyvä idea oli se jännäyspäivänkin laitto, joten kopioinpa sen nyt tähän

elmeri kp 17/?
peppiina kp 24/27-28
enskertalainen kp 19/28
gerritsen84 kp 22/28-29
päivi-76 kp 25/? (jännäystä 11.7 mahdollisesti)
Sesami kp 4/?
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Tuiskuli kp 22/???

Voi jumprahuiti tota jännäystä nyt gerrillä! On tää kyl niiiin väärin, kun pitää odottaa ihan laittoman kauan, ennen ku saa mitään varmuutta!! Mutta optimistinen olisin nyt gerrin suhteen, että varmasti siellä jotain on =) Onko sulla oireet vielä tallella?

Nyt tulee sitten tyhmä kysymys koskien roskishaamua, joka käsitteenä on mun mielestä aivan mahtava =D Olen ymmärtävinäni, että sillä tarkotetaan testiajan ulkopuolella testiin tullutta haamuviivaa. Mutta mitä se niinkun käytännössä indigoi? Onko sillon kuitenkin enemmän viitteitä raskauteen vai ei? Sorry tyhmä kymysys, mutta asialle on nyt saatava selvyys, kun se on mua piinannut =)

Päivikin pääsee jo aika pian jännäilemään! Peukkuja vaan pydeen sitten! Tuulen viemää on kyllä mustakin ihan mahtava pätkä. Sopii täydellisesti sillon, kun mies on reissussa ja haluaa viettää ihanan, rauhallisen nyyhkyleffaillan ihan yksin, sohvan nurkkaan käpertyneenä, punkkulasi ja suklaalevy vieressä ;) Eli esim. tänään mulle =)

Oon kuulkaa järjestänyt tänään ikiajat laatikoissa pyörineet valokuvat ihan vallan kansioihin!! Eipä olis ikinä uskonu, että moiseen suoritukseen venyn (ja vielä kun eilen tuli oltua terassilla, niin olo ei oo ollu ihan ässä;) Kyllä nyt palkitsen itseni tästä urakasta hyvällä viinillä ja leffalla =) Oho, kuulostinpa mä vähän alkkikselta..hih. No en oo kuiteskaa =)

Terkuin Pampu, joka leskenä kotona vaan heiluu ja aikoo viettää raaaaahallisen koti-illan

Tänne ei mitään ihmeempiä, sadetta pidellessä :( ei minkäänlaisia oireitakaan..

...yks testi mullakin kaapissa ja ens vkolla sitä hypistelen..täytyy siis varmaan tilata netistä lisää, kun eihän yhellä tuu miksikään :D

Lempileffoja on mm. Tanssii susien kanssa (ah, ihana Kevin Costner :))) pitkä elokuva, mutta erittäin hyvin tehty ja pakko kattoo loppuun! samoin Bodyguard (sama näyttelijä :) oi, mikä rakkaustarina..hmm..ja sitten vähän erilaisempi on American History X, joka on raaka, mutta hyvä tarina ja näyttelijät..

Multa ei iteltä löydy kaapista kuin Disneyn klassikkopiirrettyjä dvd:nä (oon keränny niitä tulevaisuuttakin ajatellen ;) ne on ihan parhaita! Kaveritkin hieman huvittuneina kattoo mun dvd-kokoelmaa xD Muumit on myös parasta, ne videot kun sais kaikki ni sit ois perfect!

joo ja jännäyspvä oli hyvä lisä listaan :) Miten sen ens vkon vielä jaksaapi ootella...huoh..Keksikääpäs joku hyvä galluppi taas, ni saadaan ajatuksia vähän toisaallekin ;) Hyvät weekendit kaikille!!

elmeri kp 17/?
peppiina kp 24/27-28
enskertalainen kp 19/28 (jännäyspvä 14.7)
gerritsen84 kp 22/28-29
Sesami kp 4/?
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Tuiskuli kp 22/???

piti vielä päivittää kp oikeaksi:

elmeri kp 17/?
peppiina kp 24/27-28
enskertalainen kp 20/28 (jännäyspvä 14.7)
gerritsen84 kp 22/28-29
Sesami kp 4/?
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Tuiskuli kp 22/???

heippa kaikille

käytiin tänään esikoisen 2v kanssa korkeasaaressa ja oli ihan mukava reissu vaikka eipä tuo näyttänyt niistä elukoista paljon perustavan. Taisi junamatka n. 30 min suuntaansa olla se jännin juttu mutta ihan kiva reissu vaikka illasta iski väsy kun päikkärit jäi väliin. Niin joo ja kerran tuli pissat vaipasta ohi (istui silloin mun sylissä) ja kakkasi 2 kertaa iltaruokailun aikana ravintolassa, missä ei kauhean hyvät tilat vaipanvaihtoon... olis pitäny muistaa hankkia housuvaippoja reissuun niin on helpompi vaihtaa. Mutta tähän on jo tottunut että elämä on yhtä pissaa ja kakkaa :-) (esikoista yrittävät älkää pelästykö)

Leffoista... en oo varmaan esikoisen syntymän jälkeen kattonu yhtään leffaa kokonaan...:-)

jane austenin kirjaan pohjautuva järki ja tunteet (emma thompson, kate winslet jne)oli yhteen väliin suosikki. Nyt ei tuu mieleen muita... tuulen viemääkin on hyvä.

tänään ei kauhean oireellinen päivä. Hirveä keinutuksen tunne vaikka oltiin vaan 2x 15 min korkeasaaren veneessä eikä edes kova aallokko. Ajattelin kun käveltiin kauppatorin halki että onneksi ei ole vielä hajuherkkyys oireena kun siellä ne savukalatiskit lemuaa (en tykkää hirveästi kalasta)

kirjoittelin tuohon odotuspuolen raskaus+ hiivatulehdusketjuunkin kun siellä joku mainitsi että viikko oviksen jälkeen oli tullut hiiva (oli siis raskaana). Mulla vaan on mies niin ystävällinen että sairastaa sen mun puolesta :-) ainakin viimeksi

toivotaan että gerrin + vahvistuu pian. Mulle varmaan tulee testit maanantaina ja pitänee sitten odotella tiistai aamuun että saa vahvaa pissiä :-) sit vois kokeilla herkkää testiä (tilasin siis 3 herkkää ja 3 tavallista liuskatestiä)

elmeri kp 17/?
peppiina kp 24/27-28
enskertalainen kp 20/28 (jännäyspvä 14.7)
gerritsen84 kp 22/28-29
Sesami kp 4/?
kevätkukkanen kp 24/n.28(jännäyspäivä 9.7 varmaankin ehkä)
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Tuiskuli kp 22/???

Gerritsenille kärsivällisyyttä lähetän, vaikka tiedän että se vaikeaa onkin! Toivon kovasti että plussasi vahvistuu!

Me oltiin tänään vesipuistossa! En ole tuollaisissa käynnyt vuosiin, mutta yllättävän hauskaa se oli. Harmi vain, että hurjimmat liukumäet joutui jättämään väliin, kun mies ei niihin päästänyt... No joo, hyvähän se on otta suht rauhallisesti, mutta kun tekin niiiin mieli! Nyt sitten naama punottaa ja väsyttää ihan kauheasti, hiippailen kohta nukkumaan.

Elokuvista... Mulla jää näköjään muistiin vain tuoreemmat hyvät elokuvat joita olen katsonut, vanhempia ei oikein tule nyt mieleen. Eli viime aikoina katsotuista parhaimmat ovat olleet Faunan labyrintti (vai onko se Panin suomeksi?) ja Sovitus. Katsoin myös pari päivää sitten sen Last King of Scotlandin ja se oli munkin mielestä ihan hyvä. On kyllä vaikea löytää elokuvia joista oikeasti pitää, yhtä hyvää kohden katson ehkä viisi keskinkertaista tai jopa huonoa. Taidan olla vaan huono valitsija...

Nyt unille, toivottavasti tänä yönä en joudu hyttysten maalitauluksi!

Viime yönä oli niin kamala alamahakipu ja hiostus päällänsä et ajattelin josko oikeasti ois raskaana :D

Meillä on häät ensi lauantai, vähän jänskää.. hih. Meinasin et alan kuitenkin itkee pillittää niin kovasti et pappiki jo hermostuu :D

Niistä leffoista.. Minä en kauhean innostunut ole koko hommasta, varsinkaan kotona. Leffateatterissa on ihan kiva käydä, ku se on intensiivisempää ku kotona..

gerri kp 24/28-29

magpie, hitto, oot oikeassa, olin ihan unohtanut ton pan's labyrinth-elokuvan. Ja sovituksen. Ja siinä on kaiken lisäksi mun tän hetkinen suosikkinäyttelijä eli James McAvon pääosassa. On niiiiin paljon elokuvia, mitä on nähnyt, mutta unohtanut.
Ja Pampulein suomi-filkat. Aah Ansa ja Tauno. Taunosta tulikin mieleeni, että kovasti tossa joku aika sitten yritin saada miestä katsastamaan yhden asunnon Alppilassa; sitä mainostettiin kovasti sillä, että itse Tauno Palo on asunut ko. kerrostalossa. Heh. Mä olin ihan myyty - olis ollut mahtavaa asua talossa, missä itse herra Palo on asustanut tähti-vuosinaan. Ja hitto se mies oli Suomessa iso tähti. Todellakin.
Ja Regina Linnanheimo Teuvo Tulion elokuvissa...
Heh, mä alan kohta innostua :-)
Yhtä leffaa, mitä EN todellakaan suosittele on uusi Indiana Jones. Niin köpö, surkea jopa. Ainoastaan hauskaa oli Cate Blanchettin aksentti - sellainen venäläistyyppinen (roolihahmo oli muistaakseni Ukrainasta) englanti. Heh.

Me oltiin eilen kavereiden häissä. Ja hitto, häät on kyllä mahtavia. Tässä on ollut muutaman vuoden tauko noiden häiden osalta, joten olin ihan täysin unohtanut, miten kivaa niissä on. Hauskaa eilen oli se, että porukassa on niiiiin paljon musiikkityyppejä, että eri "kokoonpanot" soittelivat illan edetessä super-hyviä settejä: oli mm. 50-lukua kunniottava tango-, samba- ja valssiryhmä, pari teinityttöjen muodostamaa hei-me-soitetaan-teini-asenteella-eli-täysiä-koko-ajan bändiä sekä tietty sit ihan perinteisiä britti-pop settejä. Hauskaa siis oli ja aamun tunneille tuli riekuttua.
Lisäksi mies kysyi multa, että mikä olis hyvä ikä mennä naimisiin? 40v? Sanoin, että olis kivempi mennä vähän nuorempana, jotta olis edelleen ihan särtsikäs naikkonen. Tähän mies sitten sanoi, et ennen 33 ikävuotta? Sanoin, et joo, johon mies, että selvä.
Pointtihan tässä on se, että ens vuonna täytän 33...
Oliko tuo kosinta, en tiedä. Toivon ainakin niin. :-) Häitä siis odotellessa. Tai virallista kosintaa ehkä näin alkuun. Hehehhe.
Aamulla mies kyllä otti asian puheeksi - oltiin tehty eilen neljän kohdan sopimus: vauva, kämpän hankinta, naimisiinmeno ja miehen tupakoinnin vähentäminen.
Ollaan me kyllä oltu melkoisessa juubakkeessa, kun tällaisia sopimuksia ollaan väsätty. Naurattaa kyllä.

Onkos muilla häitä tiedossa? Omia tai muiden? Ja täällä otetaan vinkkejä vastaan ohjelmista yms yms - kaason tehtävät nääs painaa päälle.

T: Sars, jolla on krapula liian paljosta shampanjasta ja kp 4/29-30.

p.s. onko kukaan muuten jättänyt koskaan noiden kiertopäivien laskemisen ja mennyt vaan ihan fiilistuntumalta (noin niinko oviksen tunnustelun yms)? Ja onks se vähentänyt yhtään sitä stressaamista ja venailua ja venkoilua ja niiden pirun raskausoireiden kehittelyä?

Voi hitto!!!!
Tulikin tastä kierrosta sellainen tynkä, että kp 27 muuttui 1:ksi juuri.

Mutta voipahan hyvällä omatunnolla osallistua ensi viikonloppuna tämän pikku kotikaupungin ainoaan isompaan tapahtumaan ihan viihdepuolella...

Taidan yrittää nyt ensi kierrossa sitä, että en laske yhtään päivää, enkä pissi ovistikkuihin kertaakaan, kun eivät oikein näytä auttavan. Niiden mukaanhan mulla oli ovis viime viikolla ke, to ja pe. Ja kuitenkin nyt sitten tuli täti paikalle. Eli luteaalivaihe liian lyhyt tai joku muu mättää. Viimeksi kierto kuitenkin 32 päivää.

Mutta se taas tästä vali-vali-osastosta.

Meillä on poikkeuksellinen vuosi siinä suhteessa, että ei ole kenenkään kavereiden tai sukulaisten häitä, ainoastaan omat tulossa 8.8. Siitäpä tulikin mieleeni, että toivottavasti onkin sitten rajut polttarit, kun voi ihan hyvin juopotella muiden mukana.

No, polttareita odotellessa ja kipulääkettä syödessä ( kramppaaaaaaa!!!!!!!!)

Päivi

mä palasin tänään kotiin lomareissulta. nyt on kp 11, huomenna aloitan taas ovulaation tikutuksen, en luota omaan pollaan. yks broidin koirista on mul tän viikon hoidossa, toivottavasti tulee hyvin toimeen oman koiran kanssa, molemmat on poikia... seuraavat neljä viikkoa oon viel sisustusliikkees töis, sit meen takasi kampaamoalalle. yhdet häät ens viikonloppuna, kahen viikon päästä on yhet suvun rippijuhlat. vaatteet on hankittuna, asusteita viel pitää metsästää. onnellisuuskerroin on ehkä seiskan kieppeillä.

Päivitänpä omatkin tietoni tähän, tosin kierron pituudesta ei ole mitään hajua eli en tiedä, mitä tuohon laittaisin :) Tosin viikonloppuna vihloi alamahaa eli olisiko ollut oviskipuja...? Jos tätiä ei näy, testailen kp 30 jälkeen. Ensi viikolla näyttääkin olevan sitten useampi jännäilijä :) Peukut pystyyn, että saataisi plussapotti kasvamaan!

elmeri kp 20/ ?? (jännäyspvä joskus 18.7. kieppeillä)
peppiina kp 24/27-28
gerritsen84 kp 22/28-29
Sesami kp 4/?
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Tuiskuli kp 22/???

Lempileffoista oli puhe. Paljon on hyviä leffoja kyllä olemassa, mutta mieleen on jäänyt esim. Pieni suklaapuoti. Kotimaisia leffoja tykkään katsoa, esim Sooloilua oli hyvä, sai itkeä ja nauraa. Melkein kaikkiruokainen olen, tosin hirveä rytinä ei nykyään enää jaksa innostaa. Ja Sarsin kanssa samoilla linjoilla olen: uusin Indiana Jones oli aivan surkea! Tuota Sovitusta on kyllä monet kehuneet, täytynee siis käydä vuokraamassa se.

Aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille!

t, elmeri77

Pikapäivitys omalle kohdallenielmeri kp 20/ ?? (jännäyspvä joskus 18.7. kieppeillä)
peppiina kp 24/27-28
gerritsen84 kp 22/28-29
päivi-76 kp 2/? (jännäystä elokuun toisella viikolla, ehkä)
Sesami kp 4/?
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Tuiskuli kp 22/???