Kivaa! Saadaan spr:n 60 euron lahjakortti joulukuussa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä sain sen 70 euron lapun viime vuonna. Ostin sillä pakastimen täyteen ruokaa ja elettiin leveästi tammikuu, kun joulu oltiin mummolassa. Mulle se kyllä oli tosi ilon aihe. Tänä vuonna sitä ei tule, kun ei kuulema sama perhe saa peräkkäisinä vuosina.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
millos masennus on alettu luokitella pitkäaikaissairaudeksi?

En tiedä luokitellaanko mutta kuten sanoin aiemmin minulla on todettu kaksi fyysistä sairautta viimeisen puolen vuoden aikana, joista ainakin toinen on pitkäaikaissairaus.

Toivotaan että te arvostelijat olette ensi vuonna sellaisessa elämäntilanteessa että saatte tämän lahjakortin! :)
( ja ei, en oikeasti todellakaan toivo tätä mutta ehkä tämä herättäisi joita kuita vähän ajattelemaan)

Ja min muuten pyysin siskollenikin tämän kortin, en tiedä saiko hän.mnusta hän on sen ansainnut , koskaan ennen hän ei ole sitä saanut. Eikä siskoni tiedä, että olen hänelle sitä korttia pyytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

En tiedä luokitellaanko mutta kuten sanoin aiemmin minulla on todettu kaksi fyysistä sairautta viimeisen puolen vuoden aikana, joista ainakin toinen on pitkäaikaissairaus.

Toivotaan että te arvostelijat olette ensi vuonna sellaisessa elämäntilanteessa että saatte tämän lahjakortin! :)
( ja ei, en oikeasti todellakaan toivo tätä mutta ehkä tämä herättäisi joita kuita vähän ajattelemaan)

ja ihanaa kun sinulla ei ensi vuonna ole oikeutta tuohon saa sitten ne ketkä sen ansaitsee,ja ne ei taatusti tuu tänne leveilemään ja leuhkimaan siitä niinkuin eräät.

Alkuperäinen kirjoittaja utelen:
Onkohan näitä joka neuvolassa.Mistäs ne muuten tietää ketkä on avun tarpeessa.
Me esim.ollaan varmasti perhe et paljon pienemmillä tuloilla ei varmaan muut elele.
ei meillä puutetta ole joten en ole ruikuttanutkaan.osaamma käyttää vähäset roposet viisaasti.mutta kyllä piristäisi joku tollanen kiva ylläri.

En tiedä onko joka neuvolassa. Käsittääkseni jossain päin sossu valitsee saajat. Tästä ei kyllä sikäli kannata kateellinen olla, vaikka tiukkaa tekisi. Meillä rahallisesti ihan ok, 2000 euron netolla 4 henkeä mutta minulla on diagnosoitu vasta masennus ja muutenkin ollut aika rankka syksy. Neuvolassa toki tietävät tästä kun ensimmäisenä siellä asiasta puhuin. Onhan niillä tietoa perheiden elämäntilanteista.

Meillä elelee 7 hengen perhe 2000e netolla ja todellakin tekee tiukkaa. Mies ollut työkyvyttömyyseläkkeellä masennuksen takia pidemmän aikaa, mutta ei meille kukaan mitään ehdottele tai kysele, kuinka pärjätään :(

Alkuperäinen kirjoittaja 1:

ja ihanaa kun sinulla ei ensi vuonna ole oikeutta tuohon saa sitten ne ketkä sen ansaitsee,ja ne ei taatusti tuu tänne leveilemään ja leuhkimaan siitä niinkuin eräät.

Onneksi sinä et ole päättämässä sitä että kuka ansaitsee ja kuka ei :)
Leveilemässä ja leuhkimassa? Onko sinulla todella niin huono tilanne itselläsi että olet 60 eurosta katkera? =/
Laita tilinumeros niin pistän puolet tulemaan..en kyllä vaan tiedä että ansaitsisitko moista..

Alkuperäinen kirjoittaja 1:

Onneksi sinä et ole päättämässä sitä että kuka ansaitsee ja kuka ei :)
Leveilemässä ja leuhkimassa? Onko sinulla todella niin huono tilanne itselläsi että olet 60 eurosta katkera? =/
Laita tilinumeros niin pistän puolet tulemaan..en kyllä vaan tiedä että ansaitsisitko moista..

niinkuin sanoin en ole katkera enkä kateellinen.itselläni tilanne ei ole kovin hyvä mutta kyllä jonkinlaisen joulun aion lapsille kasata.ilman apua.sinähän niin aloit syyttämään minua ihan syyttä.kannattaa pitää asiat omana tietona eikä leveillä täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja 123456677:
niinkuin sanoin en ole katkera enkä kateellinen.itselläni tilanne ei ole kovin hyvä mutta kyllä jonkinlaisen joulun aion lapsille kasata.ilman apua.sinähän niin aloit syyttämään minua ihan syyttä.kannattaa pitää asiat omana tietona eikä leveillä täällä.

Missä minä syytän sinua? Sinäkö olet koko ketjun ajan arvostellut sitä, että minä en ole korttia ansainnut. Juurihan tuon vasta sanoit että ihanaa etten saa tuota enää kun en ansaitse. Sinäkö sitten ansaitsisit?

Hyvää Joulua Ap:lle ja iloitse lahjakortistasi. =)

Minäkin iloitsisin jos sellaisen saisin, mutta tuskin kuitenkaan saan vaikka aika moni kriteeri meidänkin perheen kohdalla täyttyisi. En ole kyllä hakenutkaan eikä kukaan ole vielä ainakaan tarjonnut, mutta jos tarjoaa niin en kyllä kieltäydy. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä elelee 7 hengen perhe 2000e netolla ja todellakin tekee tiukkaa. Mies ollut työkyvyttömyyseläkkeellä masennuksen takia pidemmän aikaa, mutta ei meille kukaan mitään ehdottele tai kysele, kuinka pärjätään :(

:hug:

Siis miksi tällä kortilla ei saa ostaa suklaata??
Vai luuleeko joku että ostan koko rahalla?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:hug:

Siis miksi tällä kortilla ei saa ostaa suklaata??
Vai luuleeko joku että ostan koko rahalla?

Ei mennyt vitsisi perille. =) Kai nyt jokainen joka vähänkin käyttää järkeään niin ymmärtää ettei kukaan varmasti tuolla lahjakortilla pelkästään suklaata osta.

Ei voi olla tottakaan :o tänne ei saa tulla kertomaan siitä että on iloinen kun saa jouluksi 60e:n lahjakortin, kun heti on joku kateellinen kettuilemassa. :laugh: Ihanko totta te kaikki ilkeilijät olette noin paljon sen 60e:n tarpeessa?

Ja aina tuo kortti vedetään mukaan, että ei pitäisi olla tietokonettakaan jos on niin köyhä... :whistle: Ja miksi ei?

Ihan samoilla linjoilla olen kuin Minttuhirviö. Ei saa tässä maailmassa enää ihminen olla onnellinen mistään, ettei tule kymmenen ihmistä siitä kateellisena marisemaan! Kyllä olette säälittäviä!!!!!MIHIN TÄMÄ MAAILMA ON MENOSSA??? Ihan hirvittää tänne lapsiaan kasvattaa.

Yhteistyössä