A
Ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Vastavuoroinen apu ei tietenkään ole sairasta. Sairasta on lapsen osaan taantuminen ja oletus, että sairaana ollessa tarvitsee vielä "ekstrahoivaa". Siitä vaan suklaatia ja muuta hyvää mussuttamaan, kuten kirjoitit. Kaikkihan meistä ovat tuollaisia lapsena olleet, mutta täysi-ikäisen ihmisen kohdalla se kertoo toiveesta jäädä ikuisesti infantiiliksi.
Sä et tainnut ymmärtää pointtiani, etkä haluakaan ymmärtää. Tästä sitten on turha vääntää enempää. Argumentointina tuo "onko kaikki muukin yhteiskunnan tarjoama apu sairasta" on myös aika syvältä. Jos dissaisin vaikkapa sosiaaliturvan väärinkäyttäjiä, tämä argumentti voitaisiin kai kumota kommentilla "onko kaikki yhteiskunnan tarjoama apu sinusta sairasta".... Pettämätön logiikka ja oiva analogia, eikö totta...
No, en kyllä ymmärräkään. Rivien välistä voin kyllä lukea, että ajattelet minun olevan yhteiskunnan avun väärin käyttäjä. Minä en ole mitään OLETTANUT, kyseinen apu ja ilo tuli täysin yllätyksenä. Sen kyllä oletin että mm. minun sairastumisten takia kortti tuli, mutta tarkempia syitä en tiedä. Enkä kysellyt.
Mikä vika suklaassa ja muussa hyvässä? Ai niin, mutta tämäkin olisi pitänyt lahjoittaa vielä huonompi osaisille..