Kivaa! Saadaan spr:n 60 euron lahjakortti joulukuussa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pakko sanoa, kyllä se masennus on oikea sairaus, tai depressio, mutta te jotka ette ole oikeaa masennusta kokenut ajattelette vain että masentuneet on laiskoja eivätkä jaksa tehdä mitään kunhan valittavat.
moni masentunut antaisi vaikka toisen kätensä jos tulisivat terveeksi....

Onpas täällä kateellista ja pikkusieluista porukkaa. :D Te palautatte uskoni ihmisten "hyvyyteen", kyllä se palsta pitää huolen, että koira näyttää todelliset karvansa. :laugh:

Ap:lle taasen viestinä vain, että nautihan lahjakortista, olet sen ansainnut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Mistä voi kysyy tuollaisia kortteja :attn: mullaki 4 lasta ja kod hoitotuella elelen...apu olsi tarpeen..

niin no ei kato saa tavalliset tallaajat ja isot perheet mut sanoppas et oot masentunu ni heti tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja TUPLAONNI:
Alkuperäinen kirjoittaja huijari:
Alkuperäinen kirjoittaja TUPLAONNI:
Mä sain sellasen viimejouluksi. Tänä vuonna on vielä köyhempää saa nähdä ehdottaako sosiaalityöntekijä meitä, koska ollaan ilmeisesti kylän köyhimpiä, kun oman lapsen vaatteitakin meille tarjoaa. Viimejouluna käytettiin se just jouluna ruokaan.

mut ei sitte kelpaa kuiteska apu sulle?ku kattelee tota otetaan vastaan osiota ni ois jo monta avunantajaa mut ei.

No ne asuu niin kaukana että olen joutunut vastaamaan etten pääse hakemaan, koska ei ole autoa. Sehän tekeekin minusta huijarin.
Mielestäni se etten saa haettua mistään mitään tekee minusta kyllä köyhän eikä huijaria, mut pidä pöljät mielipitees. Miksiköhän sossussa katotaan tulojen mukaan, eikä sen mukaan miten pääsen kulkemaan yksinäni,(eikun lasten kanssa) ja ilman autoa. Kuvittele ensin, että kun mulla on kaikki lapset mukana ja sitten lähden hakemaan jostain jotain kävellenkö?
Asumme vielä maalla.
Mielelläni olisin ottanut kaikenlaista, mutta kun en saa haettua.

MATKAHUOLTO ON KEKSITTY!!!!!!!EI OO KAMALAN KALLISTA JA ONHAN SULLA LAPSILISÄT!!!!

Jo on kateellista porukkaa!!Ja niille jotka väittää et masennus ei ole SAIRAUS menkää itseenne!! vielä se epäonni joku kerta napsahtaa myös sinun kohdallesi!!

taas ja taas kerran tää käännetään muiden kuin ap.n häviöksi.kun tuut kysymää ja kertomaa mielipidettä ni ei.haukutaa ihan joka kerta.mä olin siinä uskossa et tää on keskustelua varten mut ei.haukunta osio näkyy olevan.
kukaan ei ole mielestäni ilmaissut kateellisuutta vaan kyseenalaistanut ap:n tarvetta kortille.mitenkä ne muut miljoona masentunutta,mistäs ne saa apua jos vaan masennus on tuohon kriteerinä.mun mielestä nuo pitäisi olla tulosidonnaisia et varmaan menisivät oikeaan paikkaan,niille jotka oikeasti tarvitsevat eikä valehtelijoille ja rikkaille.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
taas ja taas kerran tää käännetään muiden kuin ap.n häviöksi.kun tuut kysymää ja kertomaa mielipidettä ni ei.haukutaa ihan joka kerta.mä olin siinä uskossa et tää on keskustelua varten mut ei.haukunta osio näkyy olevan.
kukaan ei ole mielestäni ilmaissut kateellisuutta vaan kyseenalaistanut ap:n tarvetta kortille.mitenkä ne muut miljoona masentunutta,mistäs ne saa apua jos vaan masennus on tuohon kriteerinä.mun mielestä nuo pitäisi olla tulosidonnaisia et varmaan menisivät oikeaan paikkaan,niille jotka oikeasti tarvitsevat eikä valehtelijoille ja rikkaille.

Nyt kyllä menee jo sun arvostelu melkoisen pitkälle, kun ihan valehtelijaksi syytät. Enkä mä ole kenenkään mielipiteitä täällä kysellyt, jotkut vain alkoivat arvostelemaan ihan itse että olenko oikeutettu tukeen vai en. Ja edelleen tuohon "vaan masentunut" kommenttiin sanon että oletan itse sen olevan ainakin yhtenä kriteerinä kun kaippa ne kokonaisuutta miettii ja sitä kokonaisuutta minä en teidän ruodittavaksi tuo. Sossun normien mukaan meille jää juuri sen verran mitä pitääkin jäädä, kun asumiskustannukset otetaan huomioon ja saman verran jokaine 2+2 perhe on oikeutettu saamaan sossusta joten miksi he olisivat enemmän oikeutettuja tähän avustukseen? Vai millaisessa elämäntilanteessa elävä olisi tarpeeksi huonossa asemassa?
Hyvää joulua kuitenkin sinullekin, ole onnellinen terveydestäsi :)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
musta oli yksinomaan kivaa että ap on kortin saanut.. aika epäkiitolliselta vaan kuulosti kun ei kortilla kuulemma oikein mitään edes saa. se on asia mitä ihmettelin.

Tarkoitus ei ollut kuulostaa epäkiitolliselta. Olen hyvinkin kiitollinen saamastani kortista mutta ensimmäisenä vai tuli mieleen iso määrä suklaata kun kerrankin voisi ostaa :D

Ja edelleenkään tätä korttia ei ole annettu taloudellisen tilanteen vuoksi, köyhiä emme mielestämme ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ohops:
Ei ole joillakin varaa ostaa perheelleen ruokaa.Mutta on varaa ostaa TIETOKONE ,ja näpytellä tänne miten köyhä on perhe

huom. tämän lahjakortin saa nällä perusteilla:

-pitkäaikaissairaus
-suurperhe( vähintään neljä lasta)
-pätkätyöt
-työttöttömyys

Joten KAIKKI joilla on sairaus saa tään jos van pyytää.

Hakuaika on jo päättynyt, se päätynyt, haku oli 15 pvä asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
musta oli yksinomaan kivaa että ap on kortin saanut.. aika epäkiitolliselta vaan kuulosti kun ei kortilla kuulemma oikein mitään edes saa. se on asia mitä ihmettelin.

Tarkoitus ei ollut kuulostaa epäkiitolliselta. Olen hyvinkin kiitollinen saamastani kortista mutta ensimmäisenä vai tuli mieleen iso määrä suklaata kun kerrankin voisi ostaa :D

Ja edelleenkään tätä korttia ei ole annettu taloudellisen tilanteen vuoksi, köyhiä emme mielestämme ole.

mä luulen etei sillä sa pelkää suklaata, kun ei sillä saanut edes terveyssiteitä ostaa viimeksi ku sen sain

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Joten KAIKKI joilla on sairaus saa tään jos van pyytää.

.
Miten musta tuntuu, että en saisi, vaikka pyytäisinkin? :D

NO, joo ehkä sä et saisi, mutta me saaatiin jo pelkästään miehen yhtäkkisen sairastumisen perusteella.
Mut mikset hakenut, tottakai se pitää hakea :D

NO, joo ehkä sä et saisi, mutta me saaatiin jo pelkästään miehen yhtäkkisen sairastumisen perusteella.
Mä en ole hakenut siksi, että jos kaikki, joilla on jokin pitkäaikaissairaus niitä hakisi, niin loppuisivat heti kättelyssä. Ja uskon kyllä, että pelkkä sairaus ei siihen riitä vaan pitäisi olla myös pienet tulot tai ainakin enemmän lapsia kuin yksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä en ole hakenut siksi, että jos kaikki, joilla on jokin pitkäaikaissairaus niitä hakisi, niin loppuisivat heti kättelyssä. Ja uskon kyllä, että pelkkä sairaus ei siihen riitä vaan pitäisi olla myös pienet tulot tai ainakin enemmän lapsia kuin yksi.
no joo mä tajusin, yritin tietenkin vitinä sulle sanoa, mutta et ymmärtänyt sitä. näin huonoja vitsejä mulla :whistle:

no joo mä tajusin, yritin tietenkin vitinä sulle sanoa, mutta et ymmärtänyt sitä. näin huonoja vitsejä mulla :whistle:
Okei :D Jo joo, olishan se moraalisesti arveluttavaakin, jos mä sellaista hakisin. Eiköhän ne ole kuitenkin tarkoitettu tarvitsijoille eikä kaikille, joilla jokin pitkäaikaissairaus on.

Yhteistyössä