Kutsu polttareihin muttei häihin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voiko olla niin et sais kutsun polttareihin mutta ei häihin? Onko kellään tällaisesta kokemusta? Häät ens kuussa eikä kutsua kuulu, polttarit 3 viikon päästä. Muut vieraat on saanu jo kutsuja. Kehtaanko kysyä onko mun kutsu jossain hukassa vai kutsuttiinko mut ihan oikeesti vain polttareihin??

Olen kuullut et jotku tekee tota... käskee polttareihin mut ei sitten häihin. Mun mielestä se ei ole korrektia jos ei etukäteen ilmoita, että esim. kaverit juhlii polttareita ja sitten itse häät on pienet jossa vaan lähisuku paikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Tiedän sellaisia häitä joissa polttareihin on toivuttu lajaa ystäväpiiriä mutta häät olleet tosi pienimuotoiset.

Mut jos muut polttarivieraat on saaneet kutsun myös häihin, niin outoa jättää joku ilman hääkutsua. Mun mielestä pienimuotoiset on sellaiset, joissa vähän vieraita. Vain lähimmät sukulaiset eli vanhemmat, sisarukset jne ja pari läheistä ystävää. Meillä oli näin ja meidän häät oli pienimuotoiset. Mitään polttareita ei luojan kiitos kukaan alkanut järjestää. En olisi tykännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Tiedän sellaisia häitä joissa polttareihin on toivuttu lajaa ystäväpiiriä mutta häät olleet tosi pienimuotoiset.

mä tiedän myös. osa pitää jo ihan myös siks et suvut on niin suuret että porukkaa on pakko rajata pois ja siksi on haluttu osa edes polttareihin mukaan juhlintaan.

Omat hääni olivat pienet, mutta polttareita juhlin isommalla kaveriporukalla. Itse olen ollut polttareissa, joiden sankarin häihin en saanut kutsua. En kyllä edes odottanutkaan, ja polttareihin silti menin mielelläni.

Kuulinpa muuten, että salaa naimisiin menneelle järjestettiin jälkikäteen rouvajaiset...

=)

No niin mäkin ajattelin et aika outoa... Ei oo mitkään pienet häät, ja kaikki polttariporukasta kenet tunnen on saanu kutsun. Mut apua miten noloa kysyä kutsusta jos ei aiokaan kutsua mua?! Niin ja en kyllä sitten halua mennä polttareihinkaan jos ei häihin kutsuta, tuntuis vähän oudolta olla siellä jos muut on vielä menossa häihin...

Miun miehen kaveri järkkäs (hän siis kutsui ketä halusi) miehelle ja miehen kaverille yhteiset polttarit ja sinne tuli n. 40 hlö:ä ja kaikki oli siis mieheni ja tämän kaverin yhteisiä kavereita. Kuitenkin mies kutsui meidän häihin vain 3 parasta kaveriaan. Mies ja toinen polttarisankari molemmat sanoivat, et juhlivat naimisiinmenoa kaveriporukalla jo silloin polttareissa. Ei meillä ois ollu mahollista kutsua tuollaista laumaa pelkkiä kavereita häihimme. Ja tämän asian miehen kaverit myös tiesivät saadessaan kutsun polttareihin. Eikä siitä kukaan suuttunut.

Juu, olen saanut pari kertaa kutsun polttareihin, mutta en häihin. Toisella kertaa syy oli hyväksyttävä, oli pienet häät vain lähisukulaisille. Eikä meistä kavereista ollut kukaan kutsuttu. On ollut ap:n vastaava tapaus. Outoa minusta. En osallistunut polttareihin silloin.

Mut tietty jos kaikki muut polttareihin kutsutut on saaneet kutsun häihin, ni luulis, et siullekin tulis...mut jos on tuollee, kuten miun miehellä, et polttareissa on 40 henkeä ja kutsuttu vaan 3, ni sit ois eri...

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
No tottakai tulee kutsu myös häihin!!!
Ihmeessä soitat ja kysyt!!

Mä oon ollu sellasilla polttareilla kuskina,joista vain osa sai kutsun häihinkin...

Mä oon nyt ihan hämmästynyt... Mun mielestä tuo on vähän... outoa :ashamed:
Eikös sitten vois juhlia muuten vaan kavereiden kanssa jos ei aio kutsua häihin??

Lähinnä siis hassua musta se, että ensinnäkin ilmeisesti liki kaikki muut polttarivieraat on kutsuttu häihin ja häät ei oo vaan pienelle perhepiirille tms. Mut jotenkin tosi noloa ottaa koko juttu puheeksi morsiamen kans!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lähinnä siis hassua musta se, että ensinnäkin ilmeisesti liki kaikki muut polttarivieraat on kutsuttu häihin ja häät ei oo vaan pienelle perhepiirille tms. Mut jotenkin tosi noloa ottaa koko juttu puheeksi morsiamen kans!

No kysy muulta polttariporukalta onko heillä tietoa miksi sinulle ei kutsua ole tullut! Kyllä kaaso tietää tai ainakin kysyy morsiamelta asiaa.

Tämmöstä siis ilmeisesti sattuu... Mietin vaan et jos en otakaan juttua puheeksi, ja sit mun kutsu on oikeesti kadonnu jonnekin, ja jätän menemättä sen takia. Sekin olis kurjaa. Mut ihan supernoloa kysyä missä mun kutsu on jos sitä ei oo tulossakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
No tottakai tulee kutsu myös häihin!!!
Ihmeessä soitat ja kysyt!!

Mä oon ollu sellasilla polttareilla kuskina,joista vain osa sai kutsun häihinkin...

Mä oon nyt ihan hämmästynyt... Mun mielestä tuo on vähän... outoa :ashamed:
Eikös sitten vois juhlia muuten vaan kavereiden kanssa jos ei aio kutsua häihin??

miks niitä ei voi juhlia silloin polttareissa? mä menisin ainakin mielelläni polttareihin vaikkei mua häihin oliskaan kutsuttu.

Tämmöstä siis ilmeisesti sattuu... Mietin vaan et jos en otakaan juttua puheeksi, ja sit mun kutsu on oikeesti kadonnu jonnekin, ja jätän menemättä sen takia. Sekin olis kurjaa. Mut ihan supernoloa kysyä missä mun kutsu on jos sitä ei oo tulossakaan!

onko sillä loppupeleissä merkitystä? siis jättäisitkö sä menemäätä kaverin polttareihin jos kutsua häihin ei tulis?

Nöppönen: No tuota, kyllä jättäisin tässä tapauksessa menemättä polttareihin. Jos kaikki muut polttarivieraat on kutsuttu. Ja kaikki muut meidän yhteiset ystävät. Niin että olettaisin ettei mua sinne polttareihinkaan kaivata, ja kutsu sinne on tullut vahingossa.

Etkö voisi pyytää jotain tuttua polttarikaveria kysymään morsiamelta ohimennen että onko hän kutsunut sinua kun et ole ainakaan kutusa saanut? Ei olisi sinulle noloa kun joku muu sitä morsiamelle ihmettelisi :)

Nöppönen: No tuota, kyllä jättäisin tässä tapauksessa menemättä polttareihin. Jos kaikki muut polttarivieraat on kutsuttu. Ja kaikki muut meidän yhteiset ystävät. Niin että olettaisin ettei mua sinne polttareihinkaan kaivata, ja kutsu sinne on tullut vahingossa.

niin jos.. ootsä kysynyt kaikki vieraat läpi? musta on vaan vähän hassua osoittaa mieltään noin :ashamed:

Mut kerran kutsuttiin polttareihin, kun yksi polttarivieras perui tulonsa. Häihin en siis saanut kutsua. Siis en kyllä odottanutkaan saavani kutsua, mutta en kyllä mennyt polttareihinkaan...

Yhteistyössä