Kyllä, tuli pahaa mieli taas tämän palstan takia tai ehkä vain mä voin saada täällä niin paljon kakka niskaan, vaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
mitä ja mistä kirjoitan...

Tämä pelotelu on kamala, niin kuin joku sanoi etten voi alatien kautta synnyttää että lapeselle tulee silmäsyöpä. Mun pitää keisarileikkaus nyt tehdä, kun näköjään olen niin vakavasti sairas, olen inhottava ja ällöttävä. Mutta ymmärräkö se joka sen kirjoittaa että tämä tieto voi olla väärä ja miten paljon tuska voi ihmeselle aiheuttaa, sekä sellainen kuin mä voin oikeasti nyt vaatia siitä keisarileikausta, koska en järjelläkään osaa ajatella jos lapsesta on kyse. Sitten kun sen täällä sanon niin joku huuta ja naura minulle että kuulun hullujen huoneseen. Miten joku voi edes olla noin julma....

Sitten se kamala teksti mitä mä sain, että on kiva kuulema anna minusta lukea vaikka omalle tyttärelle että seksityöläinen sen sai eli HPV. Eikä se puupää edes tajua tai ei halua tajuta, miten yleinen se on ja että hänkin kantaa kyseinen tauti 90% todenäköisyydellä. Tuntu siltä että taas joku vaan halusi naura minulle tai huoraksi haukkua, niin kuin olisin siellä töissä seksiä harrastanut tai anatnut edes koskea itseä. Jos se työ niin ällöttävä niin sillä periaatella ei saa enää kaupoissa käydä kun sieltäkin saa Hpvn, eikä missään muualla liikua missä ihmiset liiku sun lähellä. Mä voin lyödä vetoa että varma täällä yli 80% ihmisillä oli paljon enemmän seksikumpaneita kun minulla elämän aikana. Koska mulla oli niitä pelkästään 2 miestä ja molemmat sellaisia että mennyt naimisiin asti ja jokainen mun miehestä käynyt kaikki koket läpi...

Mutta tämä vi...tta niin paljon se pelotelu ilman todisteita, että nyt olen eniteen ahdistunempi, ei vaan järki pelaa, hormoonitkin heitelee niin rajusti, etten voi mitään, kun ei ole muutenkaan helpoa

7390.jpg

[QUOTE="vieras";24958007]
7390.jpg
[/QUOTE]

mistä sä oikein löydät kaikki nämä kuvat, kun kerta kerran jälkeen ovat niin osuvia asian yhteyteen?! Sulla mahtaa olla melkoinen kuvapankki. "Kuvat kertovat enemmän kuin.." jne.

[QUOTE="vieras";24958013]Miksi luet selviä provoja, kun tiedät, että niitä saat jokaiseen ketjuun? Suurimmalla osalla naisista HPV on ja sen tietää jokainen. No hätä.[/QUOTE]

5754.png

älä nyt hyvä ihminen anna tuollaisten nimettömien ihmisten omaa päivääsi kurjentaa. Sinä olet ihminen ja sinulla on oikeus olla ja elää = ) ! Älä nyt tuommoisista välitä vaikka varmasti ne pahalta tuntuvatkin.

Älä välitä Savanna. Täällä riittää ilkeitä, pahansuopia ihmisiä. Menet nyt kunnolliselle lääkärille ja kysyt siellä kaikki kysymykset jotka sun mieltä painaa, saat sieltä varmasti paremmat vastaukset kuin täältä, missä vaan ilkeillään. Tsemppiä sulle ja älä stressaa liikoja! :)

[QUOTE="eee";24958073]Älä välitä Savanna. Täällä riittää ilkeitä, pahansuopia ihmisiä. Menet nyt kunnolliselle lääkärille ja kysyt siellä kaikki kysymykset jotka sun mieltä painaa, saat sieltä varmasti paremmat vastaukset kuin täältä, missä vaan ilkeillään. Tsemppiä sulle ja älä stressaa liikoja! :)[/QUOTE]

Mä meen tiistaina taas Helsinkiin mutta jo toiseen lääkärin luo tai tutkija se on, hänen kautta kuulema saa rokotetutkimukseen ja hoitava hpv rokotus, toivon mukaan kun synnytän, sekä virustyypit tutkia ja katsoa onko ne pahimmat virustyypit minulla vai ei ja mitä aiheuttaa tai ei aiheuttaa. Me nyt miehen kanssa etsitään kaikki mahdollista että saa tietoa enemmän ja hoitoa kaikki mahdollista mitä on. Mies sanoi että vaikka ulkomaaille voidaan mennä jos mieltä rauhoittaa:)

Ei kannata välittää noista jutuista. Kaikkea hyvää sulle!
Tässä on yksi hyvä lääkärikeskus Helsingissä. Kävin täällä, kun mulla oli solumuutos. Otettiin koepala ja kaikki hyvin, eli oli hyvänlaatuinen. Minulla oli mieslääkäri. Hoidon jälkeen ei ole ollut mitään ongelmaa ja papa on ollut puhdas.

http://www.laakarikeskus.com/toimipiste/laakarikeskus-bulevardi

• Tykkää
Reactions: rops
Kirjoita ne kaikki kysymykset paperille mitä sulla mielessä nyt liikkuu ja kysy ne lääkäriltä. Ja ota vaikka joku mukaan lääkäriin, niin ne lääkärin vastaukset eivät ole vain sinun muistissasi (ja on joku jonka kanssa käydä vielä uudestaan ne lääkärin vastaukset läpi). Tai käy vaikka viidellä lääkärillä kysymässä samat kysymykset ja vertaa sitten vastauksia jos se sinua parhaiten rauhoittaa. Tällä palstalla aiheesta puhuminen ja asian miettiminen useaan otteeseen ei näytä sinun oloasi tällä hetkellä juuri helpottavan eikä täällä takuulla ole tarpeeksi tietoa aiheesta kovinkaan monella

Ja jos tämän aiheen vuoksi nyt synnytys pelottaa, niin pyydä päästä nyt jo pelkopolille. Ehdit käydä asian tarpeeksi monesti läpi ja siellä takuulla osataan tukea paremmin tässä kuin palstalla väki ilman oikeaa tietoa. Tai etsi nyt edes vertaistukea niiltä palstan alueilta, minne ei harmaat pääse (joten saat todennäköisemmin paljon asiallisempia ja oikeita vastauksia).

• Tykkää
Reactions: rops
Kerro mitä näillä aloituksilla haet?

Olet käynyt ja käyt lääkärissä, tutkijoilla ja mahdollisesti jopa ulkomailla asti.

Päänsilityksiä jos kaipaat, kannattaa mennä nyt miehen kainaloon ja pysyä siellä.

Kokemuksien jakajia täällä tästä asiasta ei näy paljon olevan, johtuisiko siitä, etteivät halua repostella elämäänsä täällä juurimultiaan myöten.

Hyvää yötä

Ei kannata välittää noista jutuista. Kaikkea hyvää sulle!
Tässä on yksi hyvä lääkärikeskus Helsingissä. Kävin täällä, kun mulla oli solumuutos. Otettiin koepala ja kaikki hyvin, eli oli hyvänlaatuinen. Minulla oli mieslääkäri. Hoidon jälkeen ei ole ollut mitään ongelmaa ja papa on ollut puhdas.

Lääkärikeskus Bulevardi | Helsinki | Lääkärikeskus

Kerro enemmän jos vitsit:)? Milloin sulla se oli todettu? Mitä lääkäri oli mieltä, tarviiko muutakin tutkia, miten elämän vaikuttaa jos vaikuta jotenkin? Minulla kans oli vain yks ainoa solumuutos, joka on poistettu kokonaan koepalan kanssa ja hoitoa ei enää tarvitse, nyt jo papa luokka 2 ja siitä ennen oli 3. Mikä luokka sinulla oli? Onko sinulla mikä virustyyppi, tiedätkö sen?

[QUOTE="Noo";24958169]Kerro mitä näillä aloituksilla haet?

Olet käynyt ja käyt lääkärissä, tutkijoilla ja mahdollisesti jopa ulkomailla asti.

Päänsilityksiä jos kaipaat, kannattaa mennä nyt miehen kainaloon ja pysyä siellä.

Kokemuksien jakajia täällä tästä asiasta ei näy paljon olevan, johtuisiko siitä, etteivät halua repostella elämäänsä täällä juurimultiaan myöten.

Hyvää yötä[/QUOTE]

Niin, tämän minäkin haluaisin kuulla. Kaiken lisäksi minusta tuntuu, että tätä samaa asiaa on jo puitu täällä parisen viikkoa sitten myös hieman huonolla suomenkielellä, nikki vain oli eri tai harmaa joka tapauksessa.

[QUOTE="Noo";24958169]Kerro mitä näillä aloituksilla haet?

Hyvää yötä[/QUOTE]

en ole käynyt missään tutkijalla ja ulkomaailla nyt tämän asian takia, mistä sä sen luit?

Vuonna 2005 todettiin ja luokka 3. Heti kuukausi hoidon jälkeen tulin raskaaksi ja vauva syntyi ihan normaalisti alakautta ja ihan terve. Tuon jälkeen pyydettiin käymään vuoden välein papakokeessa. Viimeksi lääkäri sanoi, että ei tarvitse käydä kuin kahden vuoden päästä seuraavaksi, kun ei enää mitään ole ollut. En tiedä tarkkaan, mikä virustyyppi. En ole enää sillä päätäni vaivannut, kun kaikki hyvin. Ei kannata sinunkaan stressata, nauti vain odotuksestasi.

Vuonna 2005 todettiin ja luokka 3. Heti kuukausi hoidon jälkeen tulin raskaaksi ja vauva syntyi ihan normaalisti alakautta ja ihan terve. Tuon jälkeen pyydettiin käymään vuoden välein papakokeessa. Viimeksi lääkäri sanoi, että ei tarvitse käydä kuin kahden vuoden päästä seuraavaksi, kun ei enää mitään ole ollut. En tiedä tarkkaan, mikä virustyyppi. En ole enää sillä päätäni vaivannut, kun kaikki hyvin. Ei kannata sinunkaan stressata, nauti vain odotuksestasi.

Mä muuten ihmetelen, kun lääkäri sanoi minulle ettei mun tarvi käydä kun kerran 2-3 vuotta papassa, vaikka luin että suositus on joka 1v jos on solumuutokset todettu?

Yhteistyössä