Kysykää jotain:), mä en halua mennä ulos nyt, vaan olla netissä:D haha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
mutta klo 17.00 pakko lähteä joka tapauksessa ja yöllä ravintoloihin. Nyt en vitsi mennä mihinkään, vaan tänään haluan vaan olla ja vaikka netissä:D, mutta aika ei myöskään menee mihinkään, en tie mitä mua vaiva:D joku adhd, mutta nyt en vitsikään kuitenkaan mennä ulos, siellä on niiiiin kuuma:(

Vieläkö hiiva vaivaa? Tai vaivasiko se ollenkaan, haluaako gynekologisi vielä tutkia alakertaasi vaikka siellä ei mitään vikaa olekaan? Sujuuko seksi hyvin synnytyksen jäljiltä, mitä ehkäisyä käytätte?

Kuinka monta prosenttia paranee hpv sillä rokotteella?
Joko miehes on saanut piikin pipp****n, sattuiko kovasti?
Oliko se Turun Sanomien juttu terveysturisteista sinusta ja miehestäsi :)

[QUOTE="vieras";26369799]Eikö kuumaan aikaan kuulukin olla sisällä? Siksi etelässä eletäänkin enemmän iltaisin, kun ei kukaan jaksa päivällä väkisin reuhtoa.[/QUOTE]

Ei ole sisällä kuuma, kun on se air kontrol:D vai miten siitä kustutaan:D, en muista edes suomeks.... 5lta mulla täällä treffit ja sitten illalla mennään kaikki jonnekin... ulos en vitsi mennä, kun varma jotain 40 astetta jo 3s päivää, se on ihan helvetti:X

Eikö tule mieleisiä kysymyksiä, vai miksi et vastaa?

Kertoile sitten siitä mistä haluat, esim. millainen oli lapsuutesi, teini-ikä tai kuinka tapasit miehesi. tai ihan mistä nyt haluat kertoa :)

Kysyinkin jo toisessa ketjussa: mitenkäs niiden koirien tuontiasiat edistyvät?

No nyt näyttää hyvältä, mutta pelottaa, koska jos epäilyys jää tuonnista, kauppa palautta rahat, kun ei ne anna viedä, jos on epävarmuus jää:(. Mulla ikävä 2 ihanaa koira ja tulee todella ikävä jos emme saa.... mutta kauppa yritä hoita ja mekin, ehkä jopa jo huomenna enemmän tietoa, en tiedä miks kestää

[QUOTE="vieras";26369858]Kuinka monta prosenttia paranee hpv sillä rokotteella?
Joko miehes on saanut piikin pipp****n, sattuiko kovasti?
Oliko se Turun Sanomien juttu terveysturisteista sinusta ja miehestäsi :)[/QUOTE]

Rokote toimii lopussa 100%, se riipu kelle kuinka monta piikkiä laitetaan...

Mies saa nyt kääsiin ja 2 viimeistä se saa alas.

Minä san sekä käsiin että kohdunkaulaan. Kohdunkaulaan pakko saada 5 rokotetta, ympäri siitä. Miten ne siitä kustutaan niin ,,kello,, Kelloon 3, 6, 9 ja 12 ja lopussa tosi vahva ihan sisälle kohdunkaulaan

Oireita meillä kenelläkään ei ole, vain lihas särky, mitä kuulu olla seuraavana päivänä muutama tuntia, kropassa myös sellainen olo kun jotain torakkoita sisällä juokse, mutta sillä tavalla se rokote yritä poista viruksen....

Minkälainen juttuu lehdessä?

[QUOTE="Utelias";26369871]Eikö sinua harmita se, että menetät pienen vauvasi elämän alusta monta viikkoa? Ja tämä "hylkääminen" voi vaikuttaa hänen psyykkeeseensä?[/QUOTE]

Mulla ihan hyvää mieli, siks kun vauveli hyvässä hoidossa:). Eikä myöskään hävetä yhtään... eikä se psyyken vaikuttaa:D, mutta se on se suomalainen mentaliteetti, että kärpäsestäkin voi saada traumoja

No nyt näyttää hyvältä, mutta pelottaa, koska jos epäilyys jää tuonnista, kauppa palautta rahat, kun ei ne anna viedä, jos on epävarmuus jää:(. Mulla ikävä 2 ihanaa koira ja tulee todella ikävä jos emme saa.... mutta kauppa yritä hoita ja mekin, ehkä jopa jo huomenna enemmän tietoa, en tiedä miks kestää

esim. raivotautirokote pitää olla annettuna 21 vrk ennen matkaa- onko niillä se jo annettuna? Samoin pitää olla todistus rokotteen antamisesta ( englanniksi, suomeksi tai ruotsiksi )..samoin heisimatolääkityksestä pitää olla eläinlääkärin todistus.

esim. raivotautirokote pitää olla annettuna 21 vrk ennen matkaa- onko niillä se jo annettuna? Samoin pitää olla todistus rokotteen antamisesta ( englanniksi, suomeksi tai ruotsiksi )..samoin heisimatolääkityksestä pitää olla eläinlääkärin todistus.

Heiltä saa kaiken, mutta kun Yks chihu on 2,5kk ikäinen, se on ongelma. Sekä ne ei tiedä vieläkään mitä Suomi vaati. Kun Suomessa luovuttus tapahtu kun koira on 3kk ikäinen täällä 2kk

en ymmärrä mitä tuo koiran ikä vaikuttaa..tosin saako noin nuorta vielä rokottaa raivotautia vastaan? Suomessahan rokotetaan 12 vkon iässä ensimmäisen kerran.
Kauppias sanoi että vaikuttaa, mutta e ei vieläkään soitaneet, ei oo vieläkään titoe vaikuttaa tai ei. Ainakin kaikki mitä tarvi kaupasta saa muutenkin, mutta vielä lisäätietoa saadaan lähiaikoina, en osaa sanoa milloi

Rokote toimii lopussa 100%, se riipu kelle kuinka monta piikkiä laitetaan...

Mies saa nyt kääsiin ja 2 viimeistä se saa alas.

Minä san sekä käsiin että kohdunkaulaan. Kohdunkaulaan pakko saada 5 rokotetta, ympäri siitä. Miten ne siitä kustutaan niin ,,kello,, Kelloon 3, 6, 9 ja 12 ja lopussa tosi vahva ihan sisälle kohdunkaulaan

Oireita meillä kenelläkään ei ole, vain lihas särky, mitä kuulu olla seuraavana päivänä muutama tuntia, kropassa myös sellainen olo kun jotain torakkoita sisällä juokse, mutta sillä tavalla se rokote yritä poista viruksen....

Minkälainen juttuu lehdessä?

Sellanen, että rikkaat matkustavat hoitoihin ulkomaille, oli haastateltu nimettömänä ihmisiä.

jaa.... aikamoinne kysymys, mutta en tykkää puhua näissä asioissa täällä, tämä on jo liian henkilökohtaista. Kännissä olen pervo ja puhun vaikka mistä, mutta vain kavereille:D

perisuomalaista käyttäytymistä se kuule on sinullakin verisässi. kun kännissä kieli laulaa ja oikein inhottaa kun akoista tulee kännissä niin irstaita munahaukkoja ja selvinpäin ei uskalleta edes pippeliä mainita.
onneks itse uskallan olla seksuaalisestikin avoin ja jutella seksistä myös selvinpäin. vaikka olenkin suomalainen ja paljon huonompi ihminen kuin sinä. näinhän annat ymmärtää suomi -kommenteillasi.
ps. kukaan suomalaisista ei pakottanut sinua muuttamaan maahamme.
ja aina sitä katkeraa vanhaa akkaa anu sagimia voi matkia ja luulla että meitä hetkauttaa pätkääkään teidän hullujen virolaisten tulen kitkerät kateelliset mielipiteet ja arvosteluyritykset :D itse kun olette niin perkeleen täydellisiä.

Yhteistyössä