Lääkärit rahastavat ihmisten terveyden kustannuksella.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut uutinenhan oli tämä:
"Lääkäreistä on paikoin pulaa paitsi Suomessa, myös Ruotsissa. Keski-Ruotsin Taalainmaalla sijaitsevaan Ludvikan kuntaan on ollut vaikea houkutella lääkäreitä, mikä on johtanut vuokralääkärien kohonneisiin palkkioihin.

Dagens Industrin mukaan erikoislääkäri voi tienata noin kuusituhatta euroa viikon keikasta. Tämä on mahdollista, mikäli lääkäri tekee ilta- tai yövuoroja joulun- tai uudenvuodenpyhien aikaan, jolloin työstä maksetaan erikoiskorvaus.

- Minusta tämä on törkyisen paljon rahaa ja sen takia meidän tulisi päästä tästä eroon. Tämä on kuonaista jopa verrattuna työpanokseen - ei heillä ole niin paljon tekemistä, toteaa Falunin ja Ludvikan terveydenhoitopiirin johtaja Mikael Köhler. "
Ainahan nuo voi toisiaan "hoitaa"?
 
"...tiimillä on käytössään yli 6000 vainajan äkkikuolema-aineisto. Suomessa tehdään ruumiinavaus 97 prosentille alle 50-vuotiaana äkillisesti kuolleista.

Uudessa hankkeessa tutkimusryhmällä on myös tallessa vuosina 2017–2021 äkillisesti kuolleiden vainajien sydänlihaskudosta."

oliko saanut jossain vaiheessa rasvaista infuusionestettä nuo?
 
Mutta sen eteen täytyy nykyään suositella lisää tutkimuksia, tai tulee lopputili. Se oli yhdessä mot:ssa
Paremminkin toisinpäin on oltava todella rankat perusteet että pääsee mihinkään jatkotutkimuksiin koska sairaanhoitopiirit säästävät kaikessa. Esim aikaisemmin lääkärit soittivat tutkimustuloksista kotiin nyt voit käydä lukemassa ne OmaKannasta. Mitään ylimääräistä ei tehdä.
 
Mitä tulee tuohon pelkäämääsi infuusionesteeseen, ravintotippaan niin jos se olisi tehohoitopotilaalle vaarallista niin miksi sitä annettaisiin? Todella moni olisi jo kuukahtanut.
 

Kuumimmat

Yhteistyössä